X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
את הפילוג לא המציא ברק התנועה הקיבוצית ותנועת העבודה ידעו פילוגים בעבר, ולכן זעקות השבר של הננטשים נשמעות בכייניות וצבועות פוליטית צחוק ההיסטוריה - אנשי קדימה, שלאור העבר הקצר שלהם חייבים לשתוק, הם הם הצועקים הגדולים על ברק לרבות מופע מטהרי האוויר מהלך פוליטי מבריק של ברק, שתפס את מתחריו ומבקריו לא מוכנים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

ובכן מה היה לנו.
נאומים חוצבי פוליטיקה, של נואמים מתוסכלים שמרגישים שכסאותיהם רועדים לאחרונה.
מופע לייזר של "מטהרי אוויר" של מפלגה שקמה על בסיס עריקים, משתמטים, מושחתים הטוענים בחוצפתם, לשלטון, לפוליטיקה אחרת, נקייה, ישרה, אידיאולוגית ציונית.
הבה נראה ונבדוק - מי ומי במפלגת קדימה.
שר אוצר (לשעבר) בבית סוהר, ראש ממשלה (לשעבר) בדרך עם כתבי אישום, יו"ר ועדת חוץ וביטחון (לשעבר) - הורשע עם קלון.
והרי רשימת המצטרפים האחרונה - הרמטכ"ל (לשעבר) דן חלוץ - מגיע עם חבילה וגיבנת של כישלון חרוץ במלחמת לבנון השנייה - לא נכס אלקטורלי. גלעד שרון - בן של, אח של, מורשע בעבירות חמורות הקשורות לפוליטיקה מלוכלכת, כשהוא עצמו ניצול מקרי של תיק האי היווני המורחב בתוספת מענק אינטרנט - מדודי אפל שהורשע בפלילים. אליק רון (ניצב לשעבר) - מגיע עם גיבנת מ"וועדת אור", לחקירת פרשת הריגתם של 13 אזרחים ערביים, בהתפרעויות יום האדמה. חיים רמון (לשעבר שר וח"כ), כיום יו"ר מועצת קדימה, הורשע בתקיפה מינית של קצינה בכניסה לישיבת ממשלה גורלית על מלחמת לבנון השניה. במקום לנשק את "המזוזה", בכניסה, העדיף לנשק קצינה. ובכך נתן דרור ללשונו וכתם על עתידו.
אנשי העבודה והמלאכה שערקו, ברחו, ממפלגת העבודה בראשותם של הנשיא הנוכחי מר פרס, יו"ר הכנסת (לשעבר) דליה איציק ושר (לשעבר) חיים רמון.
ואלה הנציגים של הציבור השפוי, הנאור, האידיאולוגי, שרק טובת המדינה, תמיד לפניהם - הם לא חשבו על תפקידים, ולא על מנעמי השטלון, הכל נקי, הכל אידיאולוגי בלבד. ואלה הקופצים בראש, ומאשימים את ברק הדואג לעצמו, לעתידו והורס מפלגות מקצועי.
ומה בקשר למפלגת רפ"י - מאיפה היא נולדה, לא מפילוג, ומה בקשר לפרס שעבר לרפ"י וחזר לעבודה.
רבותי המושבעים - ברק כשר ביטחון, הוא קלף מנצח עד כה, לפחות לפי הסקרים וברוח השוררת בציבור הרחב. וכאשר הציבור מאמין שהצמד ברק-נתניהו טוב לביטחון, טוב למדינה - "הכלבים" יכולים לנבוח חופשי ושיירת הימין תמשיך לנסוע. הכימיה שלו עם נתניהו מזכירה את המהלך של דיין, שהצטרף לממשלת האיחוד הלאומי בראשות מנחם בגין ז"ל. אז אם ברק תכנן מהלך כמו דיין והצליח, (שניהם היו שרי ביטחון), אז כל הכבוד לו. מהלך פוליטי מבריק של ברק, שתפס את קבוצת מתנגדיו, מבקריו, משמיציו, לא מוכנים ועם המכנסיים למטה, בנוסח תרגיל "עוקץ" פוליטי מקצועי. במקום להוביל מהלך עליו הצביעו וקראו לבצעו, הם היססו, גמגמו וקיבלו תשובה מברק בצורת פילוג מפתיע, שהכריח אותם, לרוץ בבושת פנים ובבכיינות אופיינית לתקשורת כדי להתפטר, בטרם יפטרו אותם ויביישו אותם סופית.
ואם נסכם את האירועים האחרונים: ברק הקדים מכה למתנגדיו והנחית להם נוק אוט פוליטי, שאולי יעזור להם בדרך השלילה להתאושש במקצת.
התקשורת המגויסת והלא אובייקטיבית והלא מפרגנת, שידעה "לאתרג" את יקיריה או את תומכי האג'נדה הפוליטית שלהם, התנפלה על ברק ללא פרופורציה, גם בשל העלבון המקצועי שהם לא ידעו ולא צפו את האירועים וגם בשל העובדה שזה מחזק את נתניהו - "אהוב ליבם".
הגב' הראשונה של הפוליטיקה, ציפי לבני, החלה להשתולל בתקשורת ובכנסת, תוך זעקות שבר שזה הזמן לבחירות, כאשר ברור לה שהנושא בשלב זה יורד מהפרק. גישתה ותפיסתה הפוליטית המעשית הוכיחה פעם נוספת שהיא לא בשלה להנהגת המדינה ויהיו לכך תוצאות פוליטיות בעתיד.
ובשלב זה תשקוט הארץ 40 יום וארבעים לילה.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  21/01/2011   |   עודכן:  21/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השומר מפא"י - אנוכי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מפלגת עבודה המשך של מפא"י אבי
ישע  |  22/01/11 10:58
2
פשוט נכון ומדוייק. ל"ת
צנחן  |  22/01/11 19:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
כל אימת שפרשה חדשה עולה לכותרות נוהגים לקטלגה כתחתית התחתיות    זהו סוג של פורקן או ביטוי לייאוש האוחז בנו    מקריאת התגובה של ועדת טירקל למינויים בכירים במגזר הציבורי על מה שמכונה פרשת הקרקעות של הרמטכ"ל גלנט, פשוט אפשר להתפלץ
אור לביא
התקשורת הישראלית וחברי מפלגת קדימה, זועקים זעקות שבר ולא יודעים את נפשם מרוב חלחלה - איך העז ברק לחקות את מעשה שרון? לא יפה, לא יפה אהוד, לפחות תהיה מקורי
עו"ד יוסי דר
שופט המחוזי יהודה זפט עומד בימים אלה במתקפה עקב גילוייו של עו"ד יעקב וינרוט כי הוא ייצג בעבר את השופט זפט בתביעה משפטית וכעבור כמה שנים הוא, עו"ד וינרוט, החל לייצג בעלי דין במשפטים שונים שהתנהלו בפני השופט זפט    מסתבר שהתנהלות מעין זו אינה רק נחלתו של השופט זפט, וכי גם שופט עליון - וליתר דיוק הנשיא לשעבר אהרן ברק - התנהל באופן דומה מבלי לגלות את שהיה עליו לגלות
צ'ינג לינג
רוצים לעשות עסקים עם סין? לפני הכל הקדישו 20 שעות ללימוד השפה והתרבות    לצורך התנהלות בזמן ביצוע עסקה או לפני ביקור כתייר מומלץ להכיר את המנהגים
עו"ד שי קידר
לפני מספר שבועות ניתן פסק דין של בית המשפט המחוזי לפיו אין מניעה להפעיל משתלה בקרקע חקלאית וממילא משתלה אינה טעונה שימוש חורג בקרקע חקלאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il