X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אבנרי מציע חלוקת משימות לשיקום המפלגה: יחימוביץ' אחראית בדק בית פואד אחראי נכסי המפלגה הרצוג - מופקד על רווחת החברים פרץ - קצין הביטחון ברוורמן יכין מצע חדש וכבל - אחראי על המשמעת הסיעתית
▪  ▪  ▪
הצעת תוכנית עבודה למפלגה החדשה [צילום: פלאש 90]

"מאות חברי מפלגת העבודה נכחו בסוף השבוע שעבר בישיבת הלשכה שנערכה בבית ברל בכפר סבא ובמהלכה הוחלט לבחור בשמונת חברי הכנסת של מהפלגה שהתקבצו מחדש להנהגה קולקטיבית שתעסוק בשיקום המפלגה" (מן העיתונות).
קיתונות השופכין שנשפכו על ראשו של אהוד ברק בכמויות אדירות מאז שהודיע על פרישתו ממפלגת העבודה ועל הקמתה של סיעת העצמאות התחלפו אחרי ישיבת הלשכה לאנחת רווחה עפ"י הכלל "ברוך שפטרנו מעונשו של זה".
את מילות הנאצה הראשונות שיוחסו לברק: "בורח", "עריק", "בוגד", "נבל", "פחדן", "פלגן" ועוד כהנה ולא כהנה נשמעו מלים אחרות לחלוטין: "מושיע", "מציל", "מאחד", "מלכד", "משקם" וכיו"ב.
בתום ישיבת הלשכה הוחלט שלא לבחור לפי שעה ביו"ר חדש למפלגה ובמקום זאת להטיל על מנהלת המפלגה להכין תוכנית שיקום מידית עם אחריות לשנתיים בלבד.
כדי להקל על העושים במלאכה אני מתכבד להגיש לשמינייה החדשה של מפלגת העבודה הצעה לחלוקת משימות ביניהם לתקופת השיקום של המפלגה שתסייע להם להבריא את המפלגה הגריאטרית.
ההצעה מנוגשת כמובן בהתנדבות מלאה שלא על-מנת לקבל פרס ניחומים:
- ח"כ שלי יחימוביץ - הנחשבת לטהרנית בעלת וותק וזכויות תופקד על בדק הבית של המפלגה המשתקמת ותטפל בניקיון הכללי של מוסדות המפלגה ובית המפלגה בשכונת התקווה. במקביל תכין כללי אתיקה להנהגת המפלגה שינסו לבלום, בין היתר, פילוגים נוספים. בנוסף לכך היא תתבקש לשכנע את ידידה יו"ר ההסתדרות עופר עיני שהפך לקפיטליסט ועומד על סף פרישה להחזיר את הסתדרות למפלגה.
- ח"כ בנימין (פואד) בן-אליעזר יהיה אחראי על השטח שהולך אחריו. בגלל הדיאטה החריפה שגזר על עצמו נאסר עליו לזלול בחאפלות של החברים הדרוזים ובחתונות ובשמחות של חברי המפלגה ובמקום זאת להתמקד באכילת ירקות ופירות בעת סיוריו בשווקים. יהיה עליו גם להשתלט על נכסי המפלגה ולקפד את ראשו של הזנב של ברק שירי ויצמן שנשאר במפלגה ומטפל בנכסיה.
- ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג בעל הידע המקיף בנושאי רווחה יהיה מופקד על רווחתם המשפחתית, הכלכלית והאישית של חברי המפלגה ומתפקדיה, ישמש נציג ההנהגה המשקמת בעת ביקורי קשישים וחולים ובהלוויות של חברי המפלגה, מתפקדיה, תומכיה ובני משפחותיהם. כמו-כן ישמש כאיש קשר למוסד לביטוח לאומי, לבתי חולים ולמוסדות סיעודיים ויסייע לגיוס מתפקדים חדשים למפלגה.
- ח"כ עמיר פרץ בעל הרקע הביטחוני העשיר בזכות כהונתו כשר הביטחון בעבר ומגוריו בעיר שדרות ישמש כקצין הביטחון הראשי של המפלגה וידאג לאבטחתם האישית של חברי ההנהגה הקולקטיבית. בשעות הפנאי שלו יוטל עליו להכין תוכנית ביטחונית אסטרטגית למדינה לטווח ארוך למקרה שיקרה נס והמפלגה המשוקמת תחזור לשלטון בשנת 2021 ותיק הביטחון יחזור לחיקה של המפלגה.
- ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן המתמחה באסטרטגיה כלכלית וחברתית יכין את המצע החדש של המפלגה לקראת הבחירות הבאות לכנסת שעלולות להתקיים תוך שנה. בגלל האובססיה של ברוורמן להיות ראש ממשלה ניתן לו היתר לכלול סעיף חדש המציע שהעם יבחר ישירות את ראש הממשלה והוא יפנה ישירות אל השכל הבריא של כל אזרח. בדרך אחרת אין לברוורמן כל סיכוי.
- ח"כ איתן כבל המשמש כיו"ר הסיעה בכנסת ינצל את ניסיונו כרב סמל במילואים להגברת המשמעת הסיעתית במפלגה שתתחיל את תהליך השיקום באופוזיציה. בין השאר יערכו תרגילי סדר לחברי הכנסת לפני כניסתם לישיבות הסיעה והופעתם החיצוני תיבדק לקראת הופעתם במליאת הכנסת מול המצלמות.
- ח"כ דניאל בן סימון הידוע במטיף מוסר סידרתי וכאינטלקטואל מזדמן יעסוק בנושאים ערכיים במפלגה המשתקמת ויבדוק, בין השאר, את משמעות החיים הפוליטיים ומרכיביהם השקר, הצביעות, הערמומיות, הצדקנות, ההתחסדות, החמדנות והבוגדנות ויגיש את המלצותיו להנהגה הקולקטיבית.
- ח"כ ראלב מג'אדלה מבקעה אל גרביה השתלב היטב בחיים הפולטים המסואבים. בשעתו לחץ כח"כ במפלגת העבודה הטרום משוקמת שלא להצטרף לממשלה שבה חבר השר אביגדור ליברמן ואחר כך לא הייתה לו בעיה מצפונית להצטרף בעצמו לממשלה שבה כיהן ליברמן. תפקידו בהנהגה המשוקמת יהיה הממונה על משאבי אנוש וחלוקת הבטחות לא מקוימות.

תאריך:  23/01/2011   |   עודכן:  23/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השיקום של המפלגה האבודה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
וגם על זה הם יריבו.מפלגה עם
יצר הרסנות  |  23/01/11 09:59
2
שלב א להעיף את פואד ל"ת
נש  |  23/01/11 11:53
3
שלי יחימוביץ יו"ר המפלגה
שושפרי   |  23/01/11 12:10
4
למה מטלטלים את הגופה?
אליהו חיים  |  23/01/11 18:08
 
- לבתי הקברות
המוממחה  |  23/01/11 22:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
זה אומנם נראה היה כמו יומה השחור של המפלגה. אקט קבורתה. הרגע שבו היא נפחה את נשמתה... אבל ארבעה ימים בלבד חלפו ואפשר לקבוע: מהפך! מפלגת העבודה נושמת בכוחות עצמה. מחייכת. נרגשת ומשתוקקת לחיים חדשים
ראובן לייב
סוניה פרס נמנית עם קומץ דמויות של ה"מי ומי" שאימצו אל ליבן אורח-חיים של "והצנע לכת" וכר-פעולתה הנרחב היה תמיד מרוחק מאור הזרקורים    נקיון גן-ילדים, שטיפת חדר-מדרגות, הענקת תרומות בסתר ועוד בדפי ההיסטוריה המכובדים של הענוותנית
הרב אלי בן -דהן
ביקשתי להישאר כמנהל עד שייבחר מנהל חדש, כדי שאוכל לבצע עמו חפיפה ראויה לאור מורכבותו של התפקיד. לצערי, יו"ר הוועדה ועמו חברי הוועדה נהגו בחוסר אחריות מוחלט. הם התעלמו מהצורך של המערכת הגדולה והמורכבת במנהל קבוע, ולא תלו את סיום כהונתי בכניסתו של מנהל חדש
יוסי ברנע
ישראל עשתה טעות שלא יישמה חינוך ממלכתי במובן הרפובליקני לכל האזרחים מאז שהסתיימה מלחמת העצמאות. גם החינוך של 2011, אם יתממש, צפוי להיות פחות רפובליקני מזה של הכנענים, ויותר ליברלי או רב-תרבותי, ודומה שאין מי שיפעל למענו
חגית ריטרמן
אדם יחיד או קבוצה שעושים להם עוול צריכים למחות. הבעיה היא שמחאות כאלה מופנות כלפי חלשים, כלפי ציבור נזקק שלא חטא לשובתים. נכון שזו דרך פשוטה להגיע אל הכותרות, ונכון שפוליטיקאים ופקידים בכירים אינם ממהרים לתקן עוולות אלא אם התקשורת מתייחסת אליהן. ובכל זאת, אלו ששובתים או מוחים מוכרחים למצוא דרכים יצירתיות יותר למחאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il