X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כל החבורה העטה בימים אלה על גלנט אינה צדיקה ונקיית-כפיים, ומעטים הם אלה בהיסטוריה של מנהיגות מדינת ישראל שהיו נקיי-כפיים, במיוחד הדור הזה של ממשיכי דרכה של מפא"י ההיסטורית בהנהגה הקיימת של מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
גלנט. ישראלי מצוי [צילום: פלאש 90]

מפורסמת אמרתו של אלכסנדר ינאי המלך לאשתו שלומציון, על ערש דווי: "אל תתייראי מן הפרושים ולא מהצדוקים אלא מן הצבועים שדומים לפרושים שמעשיהם כמעשה זמרי ומבקשים שכר כפינחס". ומן הנמשל למשל בן ימינו אלה, בפרשת יואב גלנט והקמים עליו לכלותו: אלה אינם רק צבועים חסרי בושה, אלא מזכירים לנו את אותה חיה הנחשבת לא רק כטורפת אכזרית, אלא כבעלת לסתות ברזל המכרסמות את בשר טרפן על עצמותיו.
אמת, מן הגלוי והנסתר יואב גלנט הוא מן הישראלים המצויים והטיפוסיים שהולידה החברה בישראל. מן ארבניקא כזה של אפרים קישון, קצת תחמן, מעט אופורטוניסט, אחד היודע לנצל הזדמנויות על גבול המותר והאסור, וכשיש קשרים - מי צריך פרוטקציה?
כל החבורה העטה בימים אלה על גלנט איננה צדיקה ונקיית כפיים, ומעטים הם אלה בהיסטוריה של מנהיגות מדינת ישראל שהיו נקיי כפיים, במיוחד הדור הזה של ממשיכי דרכה של מפא"י ההיסטורית בהנהגה הקיימת של מדינת ישראל. אם תבחנו את ניקיון כפיהם (או אולי כפות טפריהם) של העטים לטרף המשפטי של גלנט, תמצאו לא מעט "דמויות מופת" של השחיתות השלטונית.
נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר, אהרן ברק שלח את ילדיו להתמחות אצל שופטי העליון הכפופים למרותו, דאג לגיבוי של מחדלי רעייתו השופטת בבית הדין לעבודה; הנשיאה הנוכחית של העליון דורית ביניש, אף הלכה כברת דרך ארוכה יותר בשחיתות הביזנטינית, ותקפה עיתונאים שכתבו על מעללי גנבת או העלמת כספי המסים של בעלה עו"ד יחזקאל ביניש, יו"ר הדירקטוריון של התזמורת הסימפונית ירושלים, זאת בעוד היועץ המשפטי לממשלה דאז, מני מזוז, מחפה, מגונן ופוטר את אדון ביניש מכתב אישום פלילי וממשפט צדק לכל בלא מורא ובלא משוא פנים.
ועל עדנה ארבל דברנו? ועל שיטת חברה מביאה חברה דנו? וכיצד ביניש מביאה את חברתה היישר ממשרת פרקליטת המדינה לתפקיד שופטת בבית המשפט העליון? וכיצד שתקה התקשורת כאשר התברר כי השופטת ארבל פרסמה מצג שווא בו הציגה עצמה כבעלת תואר שני, ולא-אמת היה במצג זה! וגם נזכיר את כבוד השופטת לשעבר בעליון, דליה דורנר, כיצד ניסתה לתחמן ולפטור עצמה מעבירת מהירות בה נתפסה?
ובואו נלך מעט רחוק יותר: זוכרים את עמותות הכזב של אהוד ברק? כיצד הפרקליטות והיועמ"ש מחלו, לית דין ולית דיין על פשעיו, ויתרו על כל מעללי עורך הדין שלו (גיסו כזכור לי) שסרב להגיע לחקירת המשטרה... ומה על משה דיין המנוח, גיבור מלחמה מיתולוגי, שודד קברים וסוחר עתיקות בלתי מורשה ששדד את נכסי הארכיאולוגיה של מדינת ישראל באין מפריע ובאין מוחה, מי שעבריינות מין הייתה מן הידועות במעלליו עם נשים.
משפט צדק במדינת ישראל הפך לפארסה ולקלון, וכשבארזים של בית המשפט העליון נפלה שלהבת כיצד ינהגו אזובי ערכאות קמא? וראו כיצד נוהג מבקר המדינה. היכן היה כאשר פסח בביקורתו על מעשיו של גלנט עד שבועיים לפני מינויו? כיצד שלטון החוק נוהג בפולשים בדואים ערבים דרוזים ובדואים בכל רחבי ישראל?
ומה על היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שרעייתו נתפסה בעבירה פלילית של העסקת עובדת זרה? ושלא לומר שר הביטחון ונילי פריאל רעייתו שדין אלה וגם אלה בעבירה זו איננו מחייבם לכלום! ומי יתבע את היועץ הנוהג כרועץ? ומישהו יעז ויגיש בג"ץ נגד וינשטיין?
ובתוך ביב השופכין של הצביעות התקשורתית-משפטית הפוסט-מודרניסטית המחליאה את נשמתו עם ישראל עד זרא - רק קולות מעטים מעיזים לבקר את מוצאות החלאה הזו.
אמר השבוע הפרופסור דניאל פרידמן, שר המשפטים לשעבר: אין זה נכון שבית המשפט העליון יתערב בנושאים ערכיים ויתערב בנושאים שאינם בתחום התמחותו המשפטית שבהם אין לו מושג ושמץ מושג ולפיכך אין שום יתרון או תועלת בתוצאות השפיטה שלו. אם עבר האיש עבירה פלילית תפקיד המשטרה והפרקליטות להעמידו לדין, או לפחות להאשימו, אך כל עוד לא ננקט הליך כזה, קורבן התקשורת המשפטית העיתונאית הינו צח כשלג ואין למנוע ממנו את הזכויות לעבוד ולנהל את מהלך חייו כרגיל.
כדאי גם שנזכור כי אותה תשקורת-משפטולוגית ניסתה למנוע בעבר את מינויו של מאיר דגן לראש המוסד בתירוץ מוסרי זה או אחר, וראו להיכן היינו מגיעים אם הייתה מתקבלת צדקנות צבועה זו?
ואם המדובר במעשה שהוא לא ראוי מוסרית או ציבורית אבל אין בו פלילים, קיים במשטר דמוקרטי ראוי (לא זה השורר במדינת ישראל כיום) הליך של התחשבנות ציבורית כלפי החוטאים הללו באי בחירתם ובהענשתם בקלפי.
גלנט נבחר לרמטכ"ל לאחר שוועדה (טירקל) בדקה את הנושא ולא מצאה בו עניין לציבור. מי שמחפש צדיקים גמורים בקרב המטכ"ל של צה"ל יתכן וימצא כאלה, אבל יתכן שימצא ביניהם מפקד צבא שכישוריו להנהיג את הצבא במלחמה הקרבה ובאה עלינו אינם מספקים.
התקשורת של מדינת ישראל, ובמיוחד העיתון ידיעות אחרונות, מנהיגים כלפי גלנט בית משפט שדה ללא אפשרות ערעור על פס"ד מוות ציבורי שהם חרצו על האיש. מוסד קלוקל זה מוביל את הציבור לשנאת חינם, צביעות, משוא פנים, העלמת עוול ופשעים של אנשי שלומם, יחד עם מיסודה של מערכת משפט מסואבת שהשחיתות והצביעות הנם נר לרגליה.
טלו קורה מבין עיניכם וקיסם מבין שיניכם, צבועים! תנו לגלנט להגיע לתפקידו המיועד!

תאריך:  28/01/2011   |   עודכן:  01/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על הצבועים מבקשי דמו של גלנט
תגובות  [ 26 ] מוצגות  [ 26 ]  כתוב תגובה 
1
כל מלה שלך חקוקה בסלע
עתליתי  |  28/01/11 23:25
 
- לכן גלנט זכאי כמו כולם ל"ת
כולם מושחתים  |  29/01/11 11:09
 
- הקרקעות כשוחד מזעזע,
שטח מת מאש  |  29/01/11 11:14
 
- פשוט נמאס מהסתעבות השלטון
מלחמה ללא פשרות   |  29/01/11 23:15
2
תמיד ימצאו האידיוטים שיהללו...
מטאטא  |  29/01/11 00:22
3
הוא לא שמע ששינו את הכללים
אליהו חיים  |  29/01/11 00:33
 
- האנאלוגיה היא נשקו של השטן
פריץ קוגלמאס  |  29/01/11 02:37
 
- קצין מן המעולים ,אבל.......
אליהו חיים  |  29/01/11 09:11
 
- אהבתי את תגובתך אתה צודק ל"ת
ב-100%  |  29/01/11 10:54
 
- אליהו חיים יותר מושחת מגלנט
אחמד קרזוס  |  1/02/11 11:58
 
- מעניין שאתה יודע מה מנהיגי ערב
זלזל  |  29/01/11 10:26
 
- צדקן מתחסד סילק את השניים
איש עצוב  |  29/01/11 09:03
 
- איש עצוב,תמים או טיפש
ילו  |  29/01/11 10:41
 
- כל מילה במקומה!
אדל  |  30/01/11 00:00
 
- כל מילה במקומה!
אדל  |  30/01/11 00:09
4
כל עוד קיימים אנשים המעריצים א
קורןנאוה טבריה  |  29/01/11 06:30
5
לא מכיר אותו
יונה סוקולובסקי  |  29/01/11 08:08
 
- סיפורים ???? על גניבת קרקעות ,
בלו  |  29/01/11 10:31
6
מאמר בעייתי שטורף את כל הקלפים
דדון  |  29/01/11 10:53
7
ציינה כי לא כל החומר היה בידה
ועדת טירקל  |  1/02/11 11:31
8
מאבק איתנים על השליטה במדינה
עין צופיה  |  1/02/11 13:10
9
דיקטטורה תקשורתית מבקשת את
ישע  |  1/02/11 13:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי קמין
הסופרת רות אלמוג סיפרה לרזי ברקאי בתוכניתו כי הופתעה מגדלותו ומאצילותו של ראש צוות השופטים, הסופר משה שמיר, שבחר בספרה למרות היותו רומן שמאלני    "היה זה מעשה אמיץ מצידו", אמרה ברוחב לב
יובל ברנדשטטר
נוכח חיזבאללה השולט כיום בלבנון, ומהומות שמארגנים האחים המוסלמים במצרים, ההזייה כי ערביי האזור ינהגו על-פי תורת הכדאיות, יעדיפו שלום על מלחמה, סחר על החרמה, כבוד הדדי על שנאה - הולכת ומתפוגגת. ההזיה כי רודנות ערבית סמכותית תוכל להרחיק את ההמונים מתמיכתם באיסלאם היסודני גם היא מתכלה בעשן המהומות במצרים ובתוניס
יוסף אורן
גיבור ספרו של אהרון אפלפלד, ברונו, מבטא את הערכתו ואת אהבתו לאביו בהחלטה לכתוב את הכרך "תור הפלאות" שבאמצעותו השתחרר ברונו סופית מתחושת החרפה שבה עטה את זכר אביו שנים כה רבות
נחמן פביאן
מן ההסכם שנחתם בחודש אוקטובר האחרון בטהרן בין שני הנשיאים, עולה כי אירן תציב בוונצואלה טילים מסוג סקאד B וסקאד C ותספק גם טילי שיאהב 3    חברי קונגרס בארה"ב דרשו לקיים בנושא דיון מיוחד בקונגרס    גם לדעת מרכז שמעון ויזנטל, בהצבת הטילים יש כל המרכיבים ליצירת משבר חדש בנוסח משבר הטילים הרוסים בקובה ב-1962
קנת לוין
בעצומה להחרמת המרכז האוניברסיטאי באריאל, אנשים כמו פרופ' ניר גוב ופרופ' איתמר פרוקצ'ה, שכמעט בוודאות מקפידים הקפדה רבה במחקרים הנושאים את שמם, חותמים ללא הסתייגות על טענות מוטות ובעלות אמינות מפוקפקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il