X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחרונה אנו עדים לתסכול הגדל והולך בקרב מחנה הסמול אין דבר שסמולנינו אינם נאחזים בו כדי להכפיש את הימין במסגרת מסע ההכפשה המתוזמן, האמת הופכת לשקר והפנטזיות והדמיונות של הסמול ההזוי הופכים לאמת
▪  ▪  ▪
נוימן. תמים [צילום: אביב חופי]

רשת אל ג'זירה הקאטארית חשפה מסמכים, לכאורה מימי המו"מ בין ממשלת אולמרט לאבו מאזן.
על-פי המסמכים מוכנים היו הפלשתינים לחתום על הסכם שלום עם ישראל, וזאת תוך ויתור מצידם על תביעותיהם במזרח ירושלים, ויתור מצד הפלשתינים על שכונות יהודיות בירושלים, וקליטת מספר מוגבל של פליטים במסגרת "זכות השיבה".
למרות ההכחשות של הרשות, ובהנחה תיאורטית כי כל הפרסומים של אל ג'זירה אכן התקיימו בפועל, יש לשאול את השאלה הבסיסית והמתבקשת - מדוע למרות כל "המחוות והוויתורים" מצד ממשלת אולמרט כלפי אבו מאזן סרבו הפלשתינים לחתום על הסכם שלום?
התשובה לכך פשוטה ביותר.
בזמנו, בוועידת קמפ דייויד הציע ברק לעראפת את "אם כל החבילות", הציע לעראפת את מזרח ירושלים, הציע לעראפת שכונות בתוך ירושלים, ואף היה מוכן לדבר על זכות שיבה...
ובכן מה הייתה תשובתו של עראפת? עראפת "המתון" פתח באינתיפאדת אוקטובר 2000!!! לכאורה היה על עראפת לקבל את תנאיו של ברק ואת עיסקת החבילה שהציע לו, מדוע סרב אם כן? עראפת סרב משום שהצעתו של ברק לא סיפקה אותו!!! עראפת לא רצה בסיום הסיכסוך, ולכן פתח ב"אינתיפאדת הזעם" של אוקטובר 2000.
כמובן שלא מפתיע היה לשמוע את פרשנינו וסמולנינו בתקשורת המפנים אצבע מאשימה כלפי (איך לא) אריאל שרון, אשר "העז" לבקר בהר הבית ו"להרגיז את הראיס המתון עראפת"... היהודים והישראלים כידוע תמיד אשמים...
הוא הדין בכל הנוגע למסמכים אותם חשפה כעת רשת אל ג'זירה, שהרי אם היו אולמרט וממשלתו כה נדיבים, מדוע סירב אבו מאזן לחתום, ולו על הסדר ביניים זה? שהרי ספק גדול אם היה מקבל הצעה "טובה יותר" מכל ממשלה ישראלית אחרת. מדוע סירב אם כן?
אבו מאזן סרב מאותה הסיבה שסרב עראפת לפניו - הוא לא רצה להתחייב על סיום הסכסוך, הוא - מכחיש השואה ומתכנן טבח מינכן "המתון"- ידע, כי אפילו הליכתו הרחוקה של אולמרט כלפיו לא תגרום לקץ הסכסוך!! הוא ידע כי גם לאחר שיקבלו הפלשתינים את כל הצעותיו של אולמרט, לא יסתפקו בכך ויפתחו ב"אינתיפאדת זעם חדשה", וזאת בכדי לנהל מו"מ עם ישראל בשיטת הסלאמי, הווה אומר, אינתיפאדה, אח"כ מו"מ ושוב אינתיפאדה...
למרבה המזל היה אבו מאזן טיפש דיו ולא חתם על הצעתו של אולמרט. במידה והיה חותם היינו מקבלים תסריט זהה לתסריט אותו חווינו בעבר בדמות "הסכמי אוסלו" הארורים יחד עם "קורבנות השלום"...
מה שלא הפתיע זו התגובה הפבלובית של מחנה הסמול בראשות פרשני התקשורת. "אבו מאזן היה מוכן לוותר" מזדעק פרשן ידוע, "ההסכם שפוספס" כותב השני, "ההזדמנות שהוחמצה" גורס השלישי.
וכאן נחשף פרצופו האמיתי של הסמול הישראלי - תאמר לו רק מילה טובה, תציע לו לחיצת יד, תבטיח לו הבטחות שווא על שלום ואחוות עמים, וכבמטה קסם הוא "יימס מרוב התרגשות והתפעמות"...
האם לא למדו בסמול דבר? האם לא היינו כבר בסרט הזה? האם התרמית של עראפת וחבורתו הרצחנית לא נחשפה כבר די והותר? למרבה האבסורד אנו רואים את אותה "חבורת אוסלו" רוקמת עור וגידים ומוכנה להוביל את מדינת ישראל שוב באותו מסלול הרסני... ובאמת, תודה לאבו מאזן על שהסכים כי גילה, רמות ואף רמת שלמה (אז הוא לא דרש הקפאת בנייה...) יכללו בתחום שטחה המוניציפלי של מדינת ישראל.
האם חשבו להם אנשי הסמול כי בהסדר הכי נדיב נאלץ "לנדב" לפלשתינים את גילה ורמות? על מה אם כן ויתר אבו מאזן?
מסמכי אל ג'זירה הוכיחו שוב ושוב כי גם אם ילך ראש ממשלה ישראלי בהצעה נדיבה בקיצוניותה כלפי הפלשתינים, היא לא תהיה מספיק נדיבה!! היא לא תספק את הצד השני!!
כל עוד מחנכים הפלשתינים את ילדיהם לשנאה כנגד מדינת ישראל, כל עוד הם חונכים מבנים ורחובות על שמם של טרוריסטים שהידים, כל עוד שאינם מכירים בישראל כמדינה יהודית - לא יהיה שלום!!
מסתבר כי מאז הסירוב של הערבים להחלטת האו"ם על 2 מדינות משנת 1947 דבר לא השתנה בדיסקט של הפלשתינים!!
אולמרט וברק בנדיבותם הרבה היו אלה אשר חשפו והסירו את המסיכה המזוייפת מ"פניהם המתונות" של הפלשתינים, ורק על כך מגיעה להם מילה טובה. מעבר לכך מעשיהם ראויים לכל גינוי!!
שוב אנו רואים בגידה בהבטחה לבוחרים, שוב הסכמים בחשאי ובמחשכים, שוב אותו סימפטום כפי שכבר ראינו חווינו בעבר, וזאת כאשר העמידו את אזרחי ישראל מול העובדה המוגמרת של "הסכמי אוסלו" ומול "קליטת העלייה" לעראפת ולכנופיותיו הרצחניות. אנו רואים את המתרחש כעת בלבנון, במצרים, בתוניסיה ובתימן, אנו עדים למרקם השברירי של רציפות השלטון במדינות ערב. האם עלינו להפקיר ולמסור את בטחון המדינה על סמך מילים והבטחות של הצד השני?
האם לא חווינו זאת בעבר הלא רחוק?
האם אין מנהיגינו מבינים כי במזה"ת מילה זו לא מילה והבטחה שניתנה ניתן להפר ביום שלמחרת והיא תהיה שווה כקליפת השום? האם אותם "מומחים ביטחוניים" אשר מפחידים אותנו השכם וערב בדבר "אובדן חלון ההזדמנויות" ואשר מוכנים היום לרדת מכל רמת הגולן, האם יוכלו להתעמת ביום המחרת עם תוצאות מעשיהם המופקרים והבלתי אחראיים?
זכור המשפט של נשיא המדינה שמעון פרס - "ניתן לרדת מרמת הגולן ולמסור לסורים את הכינרת... ובמידה ויהיו בעיות של מחסור במים נייבא מים מטורקיה"...
לאור השינוי שחל בטורקיה, ולאור חוסר היציבות והזעזועים הפוקדים לאחרונה את המשטרים במדינות ערב נותר רק לגחך ולהעלות חיוך מריר נוכח "כושר ההתמצאות" של אותם "מומחים" לענייני המזה"ת והמציאות האיזורית.
זכורים גם דבריהם של "המומחים" בזכות הישארתה והשארתה של רשת אל ג'זירה במדינת ישראל, זכורות אימרותיהם על "פרגמטיזם והתקרבות" מצד קטר אשר "הסכימה" להציב תחנת שידור ב"פלשתין הכבושה", זכורה התנגדותם התקיפה של אותם "מומחים" לסילוקה של הרשת ממדינת ישראל וזאת עקב שידוריה השקריים, מלאי השנאה והארס כלפי מדינת ישראל.
מעניין מה יאמרו אותם "מומחים" כעת, כאשר אל ג'זירה נחשפת כחלק מאותו ציר אירני-סורי רדיקלי? האם גם היום ישבחו את "הפרגמטיזם והמתינות" של אותה מדינה "מתונה" מהמפרץ?
מינוי גלנט ושתיקתו של אשכנזי
בפרשת גלנט אנו חווים שוב ושוב ניסיונות מצד בכירים בצבא, אנשי תקשורת ואינטרסנטים להרוס ולהזיק ליואב גלנט, זאת על-מנת לבטל רטרואקטיבית את מינויו לרמטכ"לות.
יש לכך מספר סיבות, אציין 2 מרכזיות:
1. היחסים העכורים של אשכנזי ודובר צה"ל אבי בניהו עם לשכת אהוד ברק ועם יואב גלנט.
2. גלנט הוא מינוי של נתניהו וברק שנואי התקשורת, לפיכך יש להשחיר את גלנט, עקב היותו שייך למחנה ולקליקה "הלא נכונה".
אותה חבורה אשר ניסתה לפברק את אותו מסמך, הידוע בכינויו כ"מסמך הרפז", בצר לה-על כי לא עלה בידה לחסל את המינוי בוחרת כעת להשתמש בסכסוך על קרקעות בין גלנט לשכניו במושב עמיקם, וזאת על-מנת למצוא "כשלים אתיים" בהתנהלותו, להוציאו כאדם לא אמין ולא ישר, ועל-ידי כך למנוע את מינויו לרמטכ"ל.
הדבר המעניין בכל השתלשלות העניינים בנוגע לגלנט, הוא מצב האיפה ואיפה בכל הנוגע למעורבים.
למה הכוונה?
נגד אותו בועז הרפז אשר פיברק את המסמך ואשר שימש כש"ג של רוקמי המזימה כנגד גלנט מוכנים להגיש כתב אישום, מאידך גבי אשכנזי ואשתו (אשר החליפה מאות סמסים בפלאפון עם הרפז...) יוצאים "צחים כשלג" מכל הפרשה...
לא סוד הוא כי אשכנזי סומן כ"תקווה הלבנה" של מחנה הסמול, מאידך כפי שכבר צויין גלנט הוא מינוי של ברק ונתניהו. את הראשון מאתרגים ומלבינים את מעשיו בתקשורת, ואילו את השני משחירים ומשמיצים. (כנראה שבתקשורת הסמול מעדיפים רמטכ"ל עם דעות שמאלניות דוגמת קפלינסקי...)
זכור חוסר הגיבוי של אשכנזי לקציניו - כלפי המג"ד עמרי בורברג (שנענש וקידומו עוכב), כלפי המ"פ של חטיבת כפיר, כלפי המח"ט איתי וירוב - אשכנזי העדיף להתקרנף ולתפוס את "הצד הנכון", הצד של הפרקליטות הצבאית (המקבלת עדויות מארגון "בצלם"...), הוא העדיף לקבל את אהדת הסמול והתקשורת ולהצטייר כרמטכ"ל הדואג ל"זכויות אדם" (כמובן רק של הפלשתינים), ומאידך להפקיר ולא לתת גיבוי לקציניו וחייליו המנהלים לחימה קשה ועיקשת בטרור.
יתכן כי במעשיו אלו סימן כבר את כיוונו העתידי בפוליטיקה, הוא בחושיו המחודדים הריח "באיזה צד מרוחה החמאה", ו"מה יעשה לאיש שהתקשורת חפצה ביקרו"...
על הפקרתם של קציניו זכה אשכנזי לכותרות אוהדות בתקשורת, לכן לא מפתיע איפוא היחס המאתרג לו הוא זוכה כעת.
עוד עניין הנוגע ישירות לאשכנזי, ולגביו מתנהל כעת בירור משפטי הוא נושא הדחתו של תא"ל עימאד פארס מצה"ל. פארס וסניגורו טוענים כי בידם קלטת, המוכיחה לכאורה כי אשכנזי ואלוף פיקוד צפון אייזנקוט אילצו את פארס לעזוב את צה"ל, וזאת באמצעות שימוש באיומים ובאמצעים פסולים. העניין יתברר אם כן בבית המשפט.
אותו גבי אשכנזי אשר בנוסף לכל מתאמן בחדר כושר ציבורי, וזאת כאשר הוא חשוף שם לפגיעות חבלניות, אותו גבי אשכנזי אשר חייל בסדיר נכנס בחופשיות ללשכתו וגונב את אקדחו ואת כרטיס האשראי של הרמטכ"ל... אותו גבי אשכנזי המפקיר ולא מגבה את קציניו, הוא הוא יקיר התקשורת ותקוותו החדשה של הסמול.
ועכשיו תשוו בין הסיקור ביחס לפעילותו של גלנט (אשר נאלץ להגיע כתלמיד נזוף להתוודות ולומר את גירסתו בפני מבקר המדינה) לבין הסיקור האוהד בכל הנוגע להתנהלותו של אשכנזי.
האין כאן מצב של איפה ואיפה?
ומעניין שבכל הנוגע לפרשת גלנט מתמיד אשכנזי בשתיקתו ובחוסר הגיבוי שלו. מעניין למה?
פרשת אורי ברעם
שמענו כי הוגש כתב אישום כנגד אורי ברעם. האמת, לא הופתעתי, ציפיתי כי לאחר "הפסטיבל המתוזמן" של התקשורת אכן זו תהיה ההחלטה.
ומה בדבר סרטון ההסתה אשר כוון כלפי ח"כ יעקב כץ (כצ'לה)? ובכן, לאור הטענות הרבות בנוגע לאיפה ואיפה ביחס שבין הסתה מימין לבין הסתה משמאל,הוחלט במשטרה לפתוח בחקירה כנגד אותו פעיל שמאל.
האם אנו שומעים על כך בתקשורת הסמולנית? שמענו דיווח לקוני וחד פעמי, וזהו!!! לא עשו פסטיבל, לא הקדישו את כל היומנים ומהדורות החדשות לכך, הכל נראה ונשמע כאילוץ אשר אילץ את המשטרה לפתוח בחקירה, וכאילוץ אשר אילץ את התקשורת בלית ברירה לדווח על כך דיווח חד פעמי!!
כמה זמן הקדישו להסתה של אורי ברעם, וכמה זמן הוקדש להסתה כנגד כצ'לה?
המטרה ברורה - להציג את הימין כאלים מסוכן ופשיסטי, ומאידך -להצניע ולא להבליט את ההסתה והאלימות הבאים מקרב מחנה הסמול. "את הסרטון של ברעם נעצים וננפח", ומאידך "את האלימות בבילעין ונעלין, את ההסתה של הפרופסורים מהאקדמיה ובתי המשפט - נסתיר"... את ענת קם ישימו במעצר בית, לעומת זאת את חיים פרלמן יחקרו בצינוק!!!
את יונתן שפירא אשר ריסס כתובות גראפיטי באוושוויץ!!! עליהם נכתב "די לכיבוש" יזמנו ל"שיחה על כוס קפה" במטה השב"כ, ואילו מאיתמר בן גביר ישללו את בקשת ההסמכה כעורך דין!!!
אכן נותר לנו רק לזעוק ולומר - "תחי המדינה הליברלית והדמוקרטית בחסות "אנשי האור" מהתקשורת, האקדמיה ובתי המשפט המוכיחים לנו יום יום, שעה שעה עד כמה גדולה ורבה היא צביעותו של הסמול הבולשביקי"!!!
פרשת דני נוימן
עוד דוגמה מאלפת לצביעותו של הסמול הבולשביקי אנו רואים בפרשת דני נוימן.
הכתבת כרמית ראובן שהינה כתבת לענייני בריאות של רשת ב, ישבה כאורחת ביציע הכבוד וזאת במהלך משחק הכדורגל בין הפועל ת"א לקריית שמונה, במהלכו שימש נוימן כפרשן המשחק.
התפתחה בין השניים שיחה ללא מיקרופונים, אשר במהלכה קבל נוימן על היחס שהוא מקבל מאוהדי הפועל ת"א, ואף ציין רחמנא ליצלן כי "הוא שונא אותם"...
על-פי הדיווח, השיחה בינהם גלשה גם לפוליטיקה, ועל-פי דבריו של נוימן במהלך השיחה הוא הטיח בכתבת-"עוד מעט תגידי כי אני רוצה לטרנספר את כל הערבים ואוהדי הפועל ת"א".
הכתבת כרמית ראובן אשר התראיינה בתוכנית "עושים ספורט" בגל"צ, טענה כי היא עומדת מאחורי דבריה וכי נוימן אכן אמר את הדברים המיוחסים לו - כלומר בניואנס אחר, בדגש על "כי אמר לטרנספר בפועל", וזאת בסתירה לטענתו של נוימן.
ראשית אומר כי אינני נכנס לויכוח שבין 2 הצדדים, יתכן כי אמר את הדברים, ויתכן כי לא אמר את הדברים, הדברים יתבררו ככל הנראה בבית המשפט או ב...פוליגרף...
הדבר אשר חורה לי בכל העניין הוא כי נעשה כאן מעשה לא חברי, לא אתי ולא מכובד מבחינה עיתונאית. זאת כאשר שיחה ב-4 עיניים ושלא לפרוטוקול מוצאת החוצה ומודלפת לעיתון מעריב, אשר עושה מבחינתו "חגיגה" כנגד הפרשן השנוא דני נוימן, זאת עוד לפני שנבדקו ונבחנו הפרטים המדויקים!!
לא סוד הוא כי רוב מוחלט של אנשי התקשורת וכתבי הספורט מזוהים עם הפועל ת"א, עם מדינת ת"א ועם מחנה הסמול. סוד גלוי הוא שנאתם והארס שיש להם כלפי בית"ר ירושלים, כלפי מחנה הימין וכלפי דני נוימן המייצג את כל השנוא עליהם. כעת כאשר נפלה לידיהם ההזדמנות "לסגור חשבון" עם נוימן הם מנצלים זאת עד תום!!
העובדות במקרה זה הם כידוע לא חשובות... "יש לפטרו" הם אומרים בכל תחנות הרדיו והטלוויזיה, "הוא גזען ושונא ערבים" הם מוסיפים. רגע, ומי כינה בשידור טלוויזיוני את בוחרי הליכוד "צ'חצ'חים וש"גימלים? האם לא היה זה דודו טופז? האם דרשו אז "יפי הנפש" להסיר את תוכניתו משידורי הטלוויזיה? האם דרשו אז לפטרו?
ומה בנוגע לדבריהם של אותם עיתונאים שטענו בשידורי הטלוויזיה והרדיו וכתבו בעיתוניהם על כך כי "אוהדי בית"ר ירושלים הם אנאלפאבתים, חיות, נבערים וכי יש לטפל בהם כפי שמטפלים בחיות"?...
ומה בנוגע לדבריו של "הפרשן המהולל" רון קופמן, אשר טען בשידור טלוויזיוני כי "אוהדי בית"ר הם ערימה של זבל"? לסמול מותר להסית כנגד בית"ר והימין? אצל פרשני הסמול זה "חופש ביטוי", ואצל פרשן הימין שיחה פרטית זו "הסתה וגזענות"? האין גבול לצביעות התקשורתית?
כאשר אוהדי סכנין קוראים במשחקיהם "מוות ליהודים", כאשר הם הופכים ניידת של ערוץ 10 ומניפים דגלי חמאס הם מכונים בתקשורת הסמולנית-"אוהדים שובבים וצבעוניים"...
אך כאשר אוהדי בית"ר עושים ולו רבע ממה שעושים אוהדי סכנין זה מכונה בתקשורת הסמולנית- "גזענות הסתה ופשיזם"...
אכן מסתבר כי הגענו לימי הבולשביזם של ברית המועצות, בעצם במחשבה שנייה אנחנו כבר שם ממזמן!! שיחה פרטית הופכת לעילה אשר בגינה "חוגגים על הדם" של נוימן, מעצימים את דבריו שוב ושוב (מזכיר את פרשת הסרטון של אורי ברעם?), קוראים לפיטוריו מהטלוויזיה, ועוד מעט גם ידרשו להגיש כתב אישום על הסתה והמרדה!!!
שהרי דין אחד לקופמן, ודין אחר לנוימן!!!
האם יצאנו מדעתנו? האם כך מתנהלת לה מדינה נורמלית? מדינה בה יש שטינקרים וקולגות עיתונאיות המוכנים ללכת ולהלשין על שיחות פרטיות עם "אויבי העם והשלום", שכל פשעם מסתכם בכך שהם לא חושבים כמו העדר של מחנה השלום?
האם זה אינו המקארתיזם עליו קובלים השכם וערב אנשי הסמול?
דני נוימן אכן אשם - אשמתו היא בכך שהוא שייך למחנה "הלא נכון"!! הוא אשם כיוון שהוא אוהד בית"ר וימני בדיעותיו הפוליטיות.
אך האשמה הגדולה מכל היא כי נוימן היה נאיבי לחשוב כי ימצא "שפה משותפת" עם אנשי הסמול בתקשורת. אותם אנשי סמול אשר בחרו להצר את צעדיו החל מהיום הראשון בו הגיע לפרשן ב"ערוץ הממלכתי"!!
כעת לאחר "הפסטיבל התקשורתי המתוזמן" החליט נוימן לפסול את עצמו מלפרשן במשחקי הפועל ת"א.
נוימן, אל תהיה נאיבי!! הברנז'ה הסמולנית לא תניח לך לפרשן גם כעת, עד שלא יסלקו אותך מאולפני רוממה-לא ירגעו!!!
אך אל דאגה נוימן, אתה בחברה טובה. אתה בחברה יחד עם נתניהו, עם ליברמן, עם אורי ברעם ועם כל שאר אנשי "המחנה הלאומי" אשר מסרבים לקום ולהצדיע בכל פעם ש"המולך" הסמולני קם ואומר את דברו...

תאריך:  29/01/2011   |   עודכן:  30/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצוקתו הרבה של הסמול הישראלי
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
תודה - על אחלה כתבה ...
1 - העם   |  29/01/11 22:52
2
כל הכבוד מאמר נכון ואמיתי ל"ת
ירדנה  |  30/01/11 07:39
3
תעמולה זולה בלבוש פובליציסטי ל"ת
שלום ישראלי  |  30/01/11 08:24
4
הסמול שונא יהודים כמו הערבים
אליק א.  |  30/01/11 08:56
5
כתבה מצויינת, קולעת ואמיתית.
מוטי1  |  30/01/11 09:52
6
Perry shame on you ל"ת
benny  |  30/01/11 10:24
7
קשקשן - ליבסקין הוא איש ימין
זרטוסטרא  |  30/01/11 14:59
 
- תגובה לזרטוסטרא הפרסי...
אריה פרי  |  30/01/11 22:02
8
מאחר והסמול עשוי מאותן הלבנים
אלישמע  |  30/01/11 15:10
9
שיבושי שפה מטומטמים...
אחד העם  |  30/01/11 16:06
 
- סמול=SMALL כמידת המנדטים
אליק א.  |  30/01/11 22:15
10
שמאל שמאל ולא סמול
איש ימיני  |  30/01/11 16:10
 
- סמול = סמאל או SMALL
צבי גלברד  |  30/01/11 19:05
 
- תגובה למתחפש ימיני...
אריה פרי  |  30/01/11 22:23
 
- איך אפס אמינות תתרום מול אירן?
אליק א.  |  31/01/11 08:18
 
- תגובה לאליק
אריה פרי  |  31/01/11 21:31
 
- ועוד עניין
אריה פרי  |  31/01/11 21:52
11
נוימן מול השמאל/הסמול
אוהד בצהוב כחול   |  31/01/11 18:45
12
רוצה לציין שעשיתי תשובה
כרמית ראובן בצלאל  |  4/05/23 11:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו קוכמן
קברניטי המשק במדינת ישראל לא מפספסים שום הזדמנות לפספס    כך הדבר קרה במשק המים, בשוק הדיור, בהעלאת מחירי הדלק ובקרוב נשלם כנראה גם על האוויר!
רועי אורן
ז'אנר תוכניות הבוקר המצליח כל-כך בארצות-הברית ובאירופה לא מצליח בישראל    רבים מהמנחים רואים את תוכנית הבוקר כמקפצה ללב הפריים-טיים, מה שגורם להם שלא להשקיע באופן מיוחד בהגשת התוכנית    מדוע העסק לא עובד?
אריה גל
משהו, חשב במשיכת כתפיים, הרבה יותר טוב מכלום    אך אז, לראשונה מאז החל הכל, רגעו לאט פניו, והיה בוהה נוכחו כמעט בחיוך, כי אומנם ידע, אכן יהיה שינוי, שינוי ענק    היום נקבר קבורת חמור רשמית, מוכרזת, על דעת המקום ועל דעת הקהל, העגל הנבזה של הזהב
איתמר לוין
אם יפול משטרו של מובארק, קיימת אפשרות סבירה שנראה את האחים המוסלמים שותפים בשלטון. זוהי התפתחות מדאיגה ביותר מבחינתה של ישראל, שכן בעיניהם - ישראל היא אויב דתי שאין לו זכות קיום
רפאל בוכניק
ההיתכנות להסתלקותו של משטר מובארכ במצרים והסיכונים האורבים ליציבותם של משטרים פרגמטיים אחרים בעולם הערבי הם יותר מאשר "נורות אזהרה" לישראל ולמערב, ולעומת זאת מקור לתקווה בלתי מוסתרת אצל שלטונות אירן, כמו גם בחוגי הג'יהאד העולמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il