X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מקורות
אגרת הרמטכ"ל הנכנס, בנימין (בני) גנץ [י' באדר תשע"א, 14.02.2010]
▪  ▪  ▪
תחושת שליחות [צילום: AP]

חיילי צה"ל ומפקדיו, בסדיר ובמילואים,
בתחושת שליחות שאין שנייה לה, ובהדרת כבוד נוכח האחריות העצומה שהוטלה עליי, מקבל אני היום את הפיקוד על צבא ההגנה לישראל. עתה, אפנה לביצוע משימת הפיקוד העליון – התמודדות למול האתגרים המבצעיים תוך שמירת ערכי צה"ל כמצפן הראשי לפעולתנו.
בשנה ה-63 לעצמאות ישראל לא היה דבר משמח אותי יותר מלבשר לכם כי תמו הקרבות והמאבקים, והגיעה העת להשיב את החרב אל נדנה. לדאבוני, טרם זכינו להגיע אל היום הזה.
סקירת שמי המזרח התיכון, המכוסים בענני איומים, קרובים ורחוקים, מציבה לפנינו מציאות רגישה, משתנה ורוויית סכנות להידרדרות. אנו עומדים מול ארגוני טרור שלא חדלים מניסיונותיהם לזרוע הרס וחורבן בקרב בתינו ולערער את זכותו של צה"ל להגן על תושבי ישראל. אנו עומדים מול מדינות אויב קיצוניות, שמוסיפות לתדלק את תבערת השנאה ולחתור ללא לאות להשמדתה של מדינת ישראל.
מציאות זו ממחישה לנו את המחויבות של כל אחד ואחת מאתנו, חיילים ומפקדים כאחד, להצלחת המשימה. היא מחדדת לנו את הצורך ואת החובה לשמור על צה"ל כצבא דרוך, מוכן, עוצמתי ומרתיע, הנשען על מיטב התפארת האנושית והטכנולוגיה – צבא שבעוצמתו המקצועית וברמתו המוסרית יידע להרחיק מלחמה מן הארץ, ואם יידרש, יכריע וינצח בה.
את האמונה הכנה בצדקת הדרך ובחשיבות האחריות הלאומית, הכבדה והגורלית המוטלת עלינו, נשאב, בין היתר, מהאמון ומהתמיכה של החברה הישראלית, שממנה אנו באים, ושעל הגנתה אנו מופקדים. נשאב אותה מהכרה בייעודנו כצבא העם, צבא שהוא הדבק המלכד את חברתנו, והתורם את חלקו להפרחת השממה בנגב, לצמצום הפערים ולקליטת העלייה. ואולי יותר מכול, נשאב את האמונה ואת הכוחות מזכרם של בנינו ובנותינו שמסרו את נפשם במעלה הדרך, מתעצומות הנפש של בני משפחותיהם ומגבורת רעינו הפצועים. כלוחם שעמד פעמים רבות מדיי על סף דלתן של משפחות שאיבדו באחת את עולמן, אני מבקש להושיט להן היום יד תומכת ולהישבע כי דמותם תוסיף ללוות אותנו בדרך הארוכה שאנו סוללים לביטחון הארץ הזאת. יחד עימם נישא תפילה שלא ירחק היום, שבו נזכה לראות עימנו את בנינו השבויים והנעדרים.
את הפיקוד על צה"ל אני מקבל היום מידיו של מפקדי וידידי, רב-אלוף גבי אשכנזי, שחתם קרוב לארבעים שנות שירות בליבת העשייה המבצעית. תרומתו של רב-אלוף אשכנזי לביטחון ישראל ראויה לכל שבח, ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בכל אשר ילך.
חיילים ומפקדים יקרים, כשאנו מישירים היום מבט מפוכח לעבר העתיד, ברור כי לא תמה המשימה, והדרך עודנה ארוכה ורצופת מהמורות. אבל איתכם ובזכותכם, בעמידתנו המשותפת כאיש אחד בלב אחד, אין לי ספק שנוכל לכבוש כל פסגה, להיענות לכל אתגר, ולהבטיח כי יתגשמו דברי ישעיהו הנביא: "לֹא-יִשָּׁמַע עוֹד חָמָס בְּאַרְצֵך שוֹד וָשֶׁבֶר בִּגְבוּלָיִך".
סומך עליכם ובוטח בכם!

תאריך:  16/02/2011   |   עודכן:  16/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גבי אשכנזי
אגרת הרמטכ"ל היוצא, גבי אשכנזי [י' באדר תשע"א, 14.02.2010]
ד"ר אשר בלס
פרופ' יאיר באב"ד
ממצאי חוות הדעת מעלים כי המשקיעים הצליחו לייצר עבור מקבלי הרנטות מקור הכנסה משמעותי ביותר, מבלי שמקבלי הרנטות נדרשו להשקיע או לסכן סכום כלשהו. עובדה זו באה לידי ביטוי בכך שעל-פי תנאי החוזה היו המשקיעים רשאים לגבות את החזר ההלוואה אך ורק מתוך תשלומי הפנסיה של מקבלי הרנטות
אמיר ברנע
על-פי חוות הדעת התובענה שוגה בזיהוי חיוב כספי כנזק. אולם גם לפי שיטתה, החיוב הכספי אותו מכנה מר כהן ״פיקטיבי״, היקנה לו שירות אמיתי שהוא פטור מחובת החזר ההלוואה הניתן לעיזבונו במקרה של פטירתו טרם השלמת פירעון ההלוואה
ג'ורג' לונדון
על-פי ממצאי חוות הדעת בסוגיית ההגיון האקטוארי למקדמים נמצא כי קיים במקדמים הגיון אקטוארי, כמתואר בנספח א׳. נוסחת ההתקשרות מכנסת את מלוא האשראי שהלקוח מקבל מ-BGA ו-BGF, ומפחיתה ממנו את מלוא זרם התקבולים שיתקבל ב-BGF על-פי לוח הסילוקין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il