X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים

האם ישנה חוקיות בחיים? בהחלט כן! בכל פעם שהיהודי ניסה לשכוח את זהותו, באו השפלים שבאויבנו והזכירו לנו את זהותנו. הדוגמא החזקה ביותר היא גרמניה ערב השואה, הרבה יהודים כל כך הזדהו עם גרמניה ותרבותה עד שהצהירו על עצמם שהם גרמנים, אבל בני דת משה, או גרמנים יזראליטים, או סתם רק גרמנים. וידועה האמרה המפורסמת " היה יהודי בבתיך, ואדם (רגיל) בצאתך". בתמונות משפחתיות לפני השואה אפשר לראות סבא חרדי, בן מודרני, ובנות לבושות ב"מיטב" האופנה של אז.
ובכן מה הייתה התוצאה של הסגידה לגרמנים ולתרבותם? הנאצים חיפשו 6 דורות אחורה כדי לראות מי יהודי ומי ארי, ורצחו גם ובייחוד את כל אלו שניסו להיטמע בתרבות הגרמנית.
וכיום, כבן לעיר היפה נתניה, בני למד באורט נתניה לפני כשנתיים, ואז הניחו המחבלים מטען חבלה בתחנה של אוטובוסים ביציאה מבית הספר התיכון אורט, בני עבר כדקה לפני כן בתחנה בה ניסו המחבלים לרצוח בני נוער. בנס לא נפגע אף יהודי. הרדיו של הכי-זבאלה ( הם הכי הכי זבאלה והזבל של העולם ) הודיע שהם ביצעו פיגוע "בהתנחלות הציונית נתניה"!!!
לפני כ-16 שנה נבחרתי להיות חבר מרכז הליכוד, ואני פונה לחברי חברי הליכוד. כאשר מדברים על "תוכנית ההינתקות" אני שואל, הינתקות ממה?? האם ההינתקות כוללת הינתקות ממסעות הרצח והטבח שהמחבלים עורכים בנו??. האם ההינתקות כוללת הינתקות ממסעות הרצח והטבח שהמחבלים עורכים בילדנו בנערינו ובנשותנו??
ברור לכל כי הבריחה מלבנון הפיחה מוטיבציה חזקה ביותר - רוח גבית חזקה ביותר במסעות הרצח נגד העם היהודי.
הבריחה מגוש קטיף תחולל רוח גבית במסעות הרצח והטבח נגד ילדים ונערים פי 100? או אולי פי 1,000?? היכן זה ייעצר??
אך הפעם האחראים יהיו חברי, חברי הליכוד, לא ממשלת המערך.
האם אתה או את חברי הליכוד יכולים להבחין בין מסע פרסום אנטישמי הממומן על-ידי שונאי ישראל או לא??
האם בבואך להצביע אתה מדקלם את הקלישאות של התשקורת העוינת את עם ישראל, ומפארת את וענונו עם זיקוקים מכל הסוגים? או שיש לך דעה עצמאית עם ראייה מפוקחת??
וכעת אליכם אחי המתנחלים. ביקרתי במספר וועדות קליטה של ישובים וגם באמנה ואמרתי להם את המשפט הבא:
"דעו לכם, שמה שלא הצליחו המחבלים לעשות במשך 16 שנה של מסעות רצח, מה של הצליחו ממשלות השמאל הקיצוני לעשות, ובמקום שהאמריקאים הגדולים - מעצמת העל - לעשות, הצליחו וועדות קליטה של הישובים לעשות- וזה למנוע מיהודים להתיישב ביש"ע !!!" כל ישוב צריך היה להיות לפחות פי עשר במספר התושבים, אבל אתם מנעתם זאת!!
כידוע בית המקדש הראשון נחרב בשל שלשת העברות החמורות: עבודה זרה, גלוי עריות, ושפיכות דמים, אבל כל העברות היו "על השולחן" - לא הסתירו את העבירות. העונש גם היה " על השולחן" - 70 שנות גלות.
בבית המקדש השני כוווווללללללם היו צדיקים, ולא הייתה הנהגה טובה (אמיתית על-פי תורה) שלא נהגו. כלומר היו ממש צדיקים עם כל ההנהגות הטובות. אבל הייתה שנאת חינם, וזה היה "מתחת השולחן"!! הוא לא הכיפה שלי, הוא לא הרב שלי, ההם לא החצר שלי. העונש גם היה " מתחת השולחן" - מספר לא ידוע של שנות גלות קשה ביותר.
החסידה נקראת כך מפני שהיא עושה חסד, אם כך מדוע החסידה היא לא עוף טהור שאפשר לאכול?? מפני שהיא עושה חסד - אבל רק עם חברותיה. לכן היא טמאה.
התיקון של החטא שהיה בבית המקדש השני הוא הינתקות משנאת חינם, ורבותי המתנחלים יש בניכם שנאת חינם!!. כפי שהקדוש ברוך הוא קבע את החוקיות: מי שעושה עבירות בייחוד החמורה ביותר של שנאת חינם - הארץ מקיאה אותו!!. בימית ובסיני היו חופי ערומים שקוראים אותם באנגלית נודיסטים, הארץ הקיאה וירקה אותנו משם.
אז בהתנחלויות בנו חממות, ולא רק חממות של ירקות אלא חממות של תרבות ישראלית שורשית מחודשת מחוברת יותר לארץ ולתורה, אבל לא יצאו לפגישות פנים אל פנים עם שאר חלקי העם. עצם הקיום של וועדות קליטה, שדרך אגב אני בטוח שאין להם את כל הכלים המקצועיים להבחין למי יהיה טוב בישוב או לא, מעיד כאלף עדים על יצירת חברה אריסטוקראטית מתנשאת ומנותקת. אני ראיתי את הצער הקשה של משפחות שרצו להתקבל לישובים ונדחו על-ידי ועדות הקליטה.
הרב חיים סינואני זצ"ל הודיע כי "מדינה שמכרה את בניה - סופה שתימכר לאויביה" (המדובר בחטיפת ומכירת ילדי תימן וילדי ספרדים אחרים) האם יצאתם ידי חובת המחאה בנושא ? האם דרשתם וועדת חקירה אמיתית כדי להקל על סבלם של האמהות שעדיין מצפות לראות את בניהן?? ממש ישנה הקבלה בין מכירת תינוקות על-ידי המדינה, למכירת המתנחלים לאויבנו - ואפילו בחינם!!
לסיכום: לכם אחי המתנחלים, לכם נתנה הזדמנות להקים חברה מתוקנת יותר, והנה התקדמתם באהבת חינם אך לא מספיק, לא ניצלתם את ההזדמנות, לא התנתקתם מספיק משנאת חינם ולא הגברתם בצורה משמעותית את האהבת חינם - לכן - כן החוקיות קיימת, אם לא תתנתקו משנאת חינם - אתם עלולים להתנתק גם מהבית שלכם!!
ולכם חברי, חברי הליכוד, אם תצביעו בעד ההתנתנקות מההתנחלות בחבלי ארץ ישראל, יבואו השפלים שבאויבנו, הזבל הכי שפל: הכי-זבלה, ויזכירו לכם שגם הבית שלכם הוא התנחלות ציונית!! וגם אתם עלולים להתנתק מהבית שלכם!!.

תאריך:  26/04/2004   |   עודכן:  26/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
רופא ילדים שמייבא כדורי אקסטזי, שמיועדים בעיקר לצעירים ולנוער, שהם עדיין ילדים, היא תופעה חריגה; שר הכדורים - עם גרסאות נוסח טננבאום - נקווה שלא עם אותן תוצאות משפטיות ולא אותה עיסקת טיעון; רק מהגרסאות הסותרות אפשר להיכנס לאקסטזה
יצחק בם
שאלה לתומכי הנסיגה
רן ברץ
עו"ד יראון פסטינגר
ד"ר רון בריימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il