X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
האם הסיפור המקראי של יעקב ועשו לא חוזר לנו בפרשת רכישת קלאב מרקט על-ידי שופרסל במהדורה מחודשת? מי הוא יעקב ומי כאן עשו? האם רוזנהויז הוא הקול? וגידור הוא עשו? האם נוחי דנקנר הוא הקול? ורוזנהויז וגידור הם ידיו של עשו? האם רפי ביסקר הוא יעקב או עשו?
▪  ▪  ▪
אפי רוזנהויז. האם הוא הקול? [צילום: סיון פרג´]

היום בבוקר (10.3.11) - הופיעה על גבי כל העמוד הראשון של דה-מרקר תמליל החקירות של מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, ברשות ההגבלים העסקיים. בהמשך העיתון, ישנה הרחבה גדולה וכמעט יוצאת דופן של הפרשה, (על גבי 3 עמודים שלמים נוספים), אשר בה בודקת הרשות להגבלים עסקיים, את הטענה שהמנכ"ל רוזנהויז וסמנכ"ל הסחר אלי גידור, ניצלו את כוחם ופעלו בניגוד לסיכום שנערך עם הרשות בעקבות רכישת קלאב מרקט.
קראתי בעיון את הדברים ובסיומם נשארתי רק עם שאלות ותהיות?!
1) האם הסיפור המקראי של יעקב ועשו - לא חוזר לנו כאן במהדורה מחודשת?. מי הוא יעקב ומי כאן עשו? האם רוזנהויז הוא הקול? וגידור הוא עשו? האם נוחי דנקנר הוא הקול? ורוזנהויז וגידור הם ידיו של עשו? האם רפי ביסקר הוא יעקב או עשו?
אם הקול המקראי - משול "לרוח המפקד" ואם כן מי זה המפקד? האם המנכ"ל? היו"ר? האם זה הדירקטוריון? או העומד בראשו? או מי עומד כאן בעצם לבדיקתה של הרשות? בעלי התפקידים או שולחיהם, או שניהם? בקיצור בוקר קר מלווה בהרבה רוחות ועם הרבה שאלות ותהיות ?!
2) איך קורה שבעלי תפקידים כה בכירים ממשיכים להישאר בתפקידם, בחברה ציבורית כל כך הרבה זמן, לאחר חקירה רגישה וממושכת שכזו? או במילים אחרות מי נותן להם גיבוי ולמה? ומדוע לא בוצעה השהייה של שניהם, עד לבירור הנושא?
3) איך זה שרוזנהויז למרות ועל-אף החקירה, נמצא בראש טבלת שיאני השכר בחברות הציבוריות בשנת 2010? האם אין קשר בין השכר (שמעבר לשכר הבסיס) לחקירת הרשות? האם צריך להיות קשר?. שכרו של רוזנהויז מורכב משכר בסיס והטבות נוספות, אשר לפני העברתן למנכ"ל, מאושרות, ללא נוכחות המנכ"ל על-ידי הדירקטוריון.
האם נערך דיון בדירקטוריון החברה הציבורית על הפרשה? האם נושא השכר והקשר שלו לפרשה עלה לדיון? במילים אחרות האם משהוא נותן לו גיבוי? ולמה?.
האם יש גם לציבור מה לומר במקרה זה? האם הוא לא חלק מהחברה הציבורית? ומאחר שהתשובה היא חיובית, מדוע קולו לא נשמע?. קשה להשתחרר משאלת הגיבוי, במקרה זה, אלא שכעת היא נשאלת שוב ומדוע? והאם ישנם עוד דברים שעדיין לא נחשפנו אליהם?. אכן בוקר קר וסוער, בוקר של שאלות!

הכותב משמש כיועץ שיווקי ואסטרטגי, בעבר חבר הנהלה של רשת שופרסל, ממקימי שופרסל דיל.
תאריך:  10/03/2011   |   עודכן:  10/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נוחי דנקנר / Nohi Dankner
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסודות מאחורי המדפים: האם הקול קול יעקב והידיים ידי עשו?!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב בר-און
נתיבה בן-יהודה הייתה אז בת 43, ממורמרת כהרגלה, עדיין לא מפורסמת, רגע לאחר שהוציאה עם דן בן-אמוץ את 'המילון העולמי לעברית מדוברת' שנתן לגיטימציה לסלנג. ראיון מלפני 40 שנה עם הפלמ"חניקית שמרדה לא רק בעברית המצוחצחת של משפחתה, אלא גם בתרבות הישראלית המפלה נשים
יוסף עברון
הוא פתח את מלחמת השחרור, חתם על הסכם שלום עם מצרים, דגל ב"עליונות המשפט", קידם שכבות חלשות בחברה, שקד על הקמת התנחלויות, יזם את חוק רמת הגולן והורה על הפצצת הכור האטומי בעירק    19 שנה לפטירתו של מנחם בגין ז"ל, ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל שלא נכנע ללחצים
מיכל שפר מיכאלי
הורים נאלצים לא אחת להתמודד עם סוגיית בחירת חוג בשעות הפנאי של הילדים, ובשאלה לאיזה חוג כדאי לשלוח את הילד    האם זה באמת כה חשוב או רק ממלא פונקציה של תעסוקה? וכיצד ניתן לסייע לילד להפיק קצת מעבר מכל חוג?
חננאל ובר
לכל אורך ההיסטוריה העגומה של עם ישראל בגלות, כאשר ניסינו להתבולל ולהסתיר את זהותנו, הדבר חזר אלינו כבומרנג, ושנאת הגויים כלפינו רק גברה. ולמרות שזה לכאורה בלתי הגיוני - כאשר הזדהינו בגאווה כבניו של אברהם, יצחק ויעקב, אזי זכינו לכבוד וליראה מן הגויים
שרון בר-און, שוש שחם
המפות הטארונומרולוגית והאסטרולוגית של מועמר אל-קדאפי (במקור معمر القذافي), יליד 7.6.1942, מספרות על אדם המשוכנע שכולם טועים וכולם טיפשים; בן מזל תאומים שכוחו בפיו; לדעתו, הוא האדם היחידי בכל העולם הרואה את האור והצדק    מפותיו מספרות שברגע שילחצו אותו לקיר, הוא עלול להרוס ולנפץ את כל הסובב אותו ולקבל החלטה עצמית לסיים את חייו באלימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il