X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הלחץ העולמי ולחצו של השמאל הישראלי ההזוי והצבוע, גורמים לראש ממשלת ישראל לקרוס תחת הלחץ ולהציע "יוזמות שלום והסדרי ביניים" בתקווה כי הפלשתינים יהיו אלה אשר ידחו את הצעותיו. מה שנתניהו אינו מבין הוא כי כאשר מיצמצת פעם, תמצמץ גם פעמיים ושלוש, וסופך שתגרור בלית ברירה יחד איתך את המדינה ואזרחיה בדהירה למסלול אובדני
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. נכנע ללחצי השמאל [צילום: פלאש 90]

"תוכנית מדינית היא הכרחית כעת. לחתור ובמהירות לחלוקת הארץ לפני שיהיה מאוחר מדיי". כן רבותיי, הקריאות התבוסתניות והרופסות הללו נשמעו מסתבר לא רק ב-ב"ימי אוסלו העליזים", ימי "קורבנות השלום", הקריאות הללו נשמעות כיום, וזאת נוכח ואף על-פי הכאוס השורר במזה"ת.
אותם "שמאלנים נאורים" אשר תמכו בעיוורון מוחלט ב"הסכמי אוסלו" הארורים, הסכמים אשר הביאו עלינו את "קורבנות השלום", אותם הזויים במקום שישתקו, בוחרים להם גם כיום ובעזות מצח אופיינית לדבר על "תהליך שלום". הם בוחרים לתת לנו את עצות האחיתופל שלהם.
האם התופעות האחרונות שקרו במזה"ת בכלל הזיזו אצלם משהו?, ואולי שינו במקצת את תפיסות עולמם על חוסר היציבות באיזורינו?. האם העובדה כי "הבעיה הפלשתינית" אינה מעניינת את העולם הערבי, ואינה על סדר יומו-וכל קיומה הוא כאיצטלה בלבד בכדי לחסל את מדינת ישראל, האם דבר זה השפיע על השמאל ההזוי?. ובכן, מסתבר כי דבר לא השתנה בראיית המציאות מבחינתם של אנשי השמאל ההזוי - דבר לא.
השמאל, אשר תמיד התמחה במסעי הפחדה בומבסטיים ומפוצצים, מיישם זאת גם כיום, באמצעות שופריו בתקשורת, באקדמיה ובבתי המשפט, וזאת בכדי להגביר את הלחץ על נתניהו, לחץ אותו דואגים בשמאל ליישם גם באמצעות הידידים הטובים מאירופה וארה"ב.
על מה המדובר אם כן?
מסעות דלגיטימציה כלפי הימין והמתיישבים ביו"ש, בנוסף לסדרה האנטישמית "ארץ נהדרת" ("בילאדי-בילאדי"), אין כמו הפרובוקציה המתוזמנת של אהוד ברק בחוות גלעד בכדי להמחיש זאת היטב.
ברק כממונה על צה"ל והמינהל האזרחי, בוחר ליישם את טקטיקת ההתעמרות האיטית במתיישבים, זאת הוא עושה משיקולים ומאינטרסים זרים, לא שלטון החוק בראש מעיניו. ברק אשר יודע כי סיכויו להיבחר ברשימה עצמאית לכנסת שואפים לאפס, בוחר לרצות את הפריצים באירופה ובארה"ב במטרה להשיג לעצמו תמורות אישיות ועסקיות בעתיד. לא שני הקראוונים והאוהל בחוות גלעד מפריעים לברק, שהרי הוא "המוח האנליטי" כבר חושב על עתידו האישי.
ברק איננו בודד במערכה, תוסיפו לכך את "המחלקה לתפקידים מיוחדים" של שי ניצן (ש-"סרטון ההסתה" כנגדו הועצם בתקשורת ולא בכדי...), שכל יעודה הוא לחימה במתיישבים היהודים ביו"ש וברבני הימין. הוא ניצן - איננו בודד, תוסיפו אליו את מייק בלס אשר אף הוא כניצן לא חוסך במשאבים, בכח אדם ובהוצאות של צווי הריסה וצווי מעצר למתנחלים, ומנסה בכל דרך למרר ולהקפיא את חייהם, ותקבלו את "שלטון המובארקים של אהוד ברק וידידיו "אנשי האור" ממערכת שלטון החוק".
תוסיפו לכך את התקשורת המגוייסת המפמפמת השכם וערב על "בידודינו בעולם", ועל הצורך לרצות את הפריץ האמריקני והאירופאי-משמע, להיכנע לתכתיביו, להפסיק לבנות ביו"ש ובירושלים, ולדהור במהירות לתהליך מדיני (עם מי?), וזאת על-מנת ליישם את דרכו של השמאל, דרך אשר קיבלה בעיטה מהדהדת מרוב הציבור במדינת ישראל.
וכיצד עושים זאת?
משחירים את המתנחלים "פורעי החוק", על-ידי כך מנסים להעביר ולגלגל את הכדור עם כל בעיותיה של מדינת ישראל כלפי המתנחלים. תופעת הדגשת "המאחזים הלא חוקיים" נועדה בכדי להגביר ולהעצים את העליהום על המתנחלים
.
כאשר ניצב במשטרה משקר בנוגע ל-"אלימות המתנחלים בחוות גלעד כלפי השוטרים" כביכול, וזאת ללא שום תיעוד מצולם (בניגוד לעדויות המצולמות רבות שיש בידי המתנחלים על אלימות השוטרים במקום, ועל ירי של כדורי גומי מצד השוטרים בגבם של אנשים שהיו במקום), כאשר אותו ניצב ממשיך וטוען כי "האוכלוסיה במקום (שהם אנשים המשרתים במילואים, עובדים, תורמים למדינה והינם מלח הארץ) מורכבת מאנשים שאינם בדיוק אנשים סבירים ונורמליים", ודבריו אלו עוברים לסדר היום.
איך ניתן לפרש זאת אם לא כמסע מאורגן של דלגיטימציה כלפיהם?
המעניין הוא כי בכל הנוגע לתופעות הבנייה הבלתי חוקית מצד האוכלוסיה הערבית. "אנשי החוק" מגלים רפיסות מבחילה, אינם עושים דבר נגד התופעות הללו, ושומרים על שתיקה רועמת בעניין. ואינני מדבר כבר על העילגות, האדישות והגימגום מצדו של השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ.
אהרונוביץ בחר להשקיף מהצד, לגמגם, ובמקום להקים ועדה חיצונית ובלתי תלוייה בכדי שתחקור את שהתרחש בחוות גלעד, בחר לסמוך על הוועדה הפנימית המצחיקה שהקימה המשטרה אשר גורסת (איך לא?) כי "המשטרה התנהלה בצורה תקינה באירוע בחוות גלעד"...אהרונוביץ מוסיף ואומר בעזות מצח כי- שימו לב-"ימצא את הדין עם המתפרעים מפירי החוק".
אותם מתיישבים החיים בתנאים לא תנאים!!!, המאלצים אותם לבנות בצורה "לא חוקית", זאת עקב חוסר הגמישות הביורוקרטית מצידה של המדינה, הם אלו שהשר עוד מעז לתקוף בעזות מצח, ולאיים כי "ימצא את הדין עימם"...במקום לעזור להם-המדינה מתעמרת בהם!!
אהרונוביץ אשר מגלה אימפוטנטיות בכל הנוגע להרס העתיקות על-ידי הוואקף המוסלמי בעיר העתיקה, אינו עושה דבר בכל הנוגע לקבורה מוסלמית באתרי עתיקות יהודיים, ומאחז עיניים בטענה כי "אסור להרוס קברים מוסלמיים". הוא זה אשר נותן יד להרס מבנים של יהודים, ואם היה תלוי בו הדבר, גם היה דואג להעביר את קבריהם של היהודים, כפי שנעשה הדבר בגוש קטיף.
הרשו לי לומר, כי יש לי חשד סביר להניח שעתידו הפוליטי של אהרונוביץ', יהיה זהה לדרכו של עמיתו לכנסת ח"כ ישראל חסון, אשר אף הוא כאהרונוביץ כיהן במפלגת "ישראל ביתנו" של ליברמן, ובחר לערוק אח"כ ל-"מפלגת הנקיון" - קדימה.
מעבר לפרובוקציה המתוזמנת שהתבצעה בחוות גלעד, ישנם גם אמצעים ודרכים נוספות המתבצעות על-מנת להוקיע את המתנחלים ואת ממשלת נתניהו. קחו כדוגמה את עניין המחירים - המציאות הכלכלית של מדינת ישראל ביחס למדינות העולם מוכיחה כי הכלכלה הישראלית היא אחת הכלכלות המפותחות בעולם, כלכלה אשר ידעה לנווט עצמה נוכח המשבר הכלכלי העולמי. שר האוצר בממשלת שרון בנימין נתניהו - ביצע בזמנו צעדים כואבים אך הכרחיים וזאת על-מנת לשמר את הכלכלה הישראלית במצב טוב ולאורך זמן.
במבחן התוצאה נתניהו הצליח, וזאת למרות כל ההשגות וסימני השאלה שנילוו לצעדיו מצד "הנשמות הטובות" אשר מסביבו. המשבר העולמי הנוכחי מאלץ אף הוא את הממשלה לבצע אילוצים הכרחיים, חלקם נוגעים לעלייה במחירים. התקשורת אשר כידוע "מאוד אוהדת ומסמפטת" את נתניהו, בוחרת להציג רק את "חצי הכוס המלאה", כלומר טוענת כי עליות המחירים נובעים עקב "חוסר רגישות חברתית מצד הממשלה המנותקת", ולא עקב המשבר הבינלאומי המתמשך.
בנוסף, נאחזים בשריפה הטרגית בכרמל (שלמרות נתוני הפתיחה הקשים -נתניהו תיפקד בה היטב), נאחזים בחוסר שחרורו של שליט, מפנים את האצבע המאשימה כלפי נתניהו וקוראים לו להיכנע לדרישות החוטפים. נאחזים במכתב הרבנים ומייחסים זאת ל-"ימים החשוכים והגזעניים בעידן הנוכחי של ממשלת נתניהו", נאחזים בקריאתו של דיפלומט שמאל מתוסכל אשר "אינו מסוגל לייצג את ממשלת נתניהו" ונאחזים בשביתת העובדים הסוציאליים. כל זאת בכדי להכפיש להשמיץ ולגדף את הממשלה הנוכחית.
ומה עושה נתניהו?
במקום שינהג כמנהיג גוש הימין, אשר נבחר על-פי מצע ימני אותו התחייב לקיים, בוחר נתניהו להיכנע לגחמותיו של השמאל הישראלי, וכפי שהוזי השמאל מצפים ממנו (תוך ידיעתם את אופיו הלחיץ והמזגזג השואף לרצות את שונאיו ולזכות באהדתם...) נתניהו בוחר לרקד על-פי החליל של השמאל. נתניהו מגנה את "מכתב הרבנים", גוער במתיישבים וטוען כי "אינו יכול ללכת כנגד הקיר, וכי כעת הזמן לא טוב בכדי לבנות, וכי יש צורך רק לשמר את הקיים".
אימרות אלו של נתניהו מזכירות את אימרותיו הזכורות לשימצה של אריאל שרון, וזאת לאחר שכשל בראשית כהונתו כרה"מ בלחימה בטרור (לפני מבצע "חומת מגן") וטען בתבוסתנות כי-"גם איפוק זה כוח".
מאידך, נתניהו שבימיו נשפט המג"ד עמרי בורברג - אשר פקודו ירה כדור גומי במפגין ערבי שהתפרע בנעלין - בוחר לשתוק כאשר מדובר בשוטרים אשר ירו כדורי גומי מצופים במתכת כנגד מתיישבים יהודים בחוות גלעד.
נתניהו שותק ומבליג נוכח עודף המשפטיזציה והפוליטיזציה הקיימת בצבא, נתניהו בוחר לשתוק מול מסע הדלגיטימציה המתוזמן אשר מתנהל כנגד האלוף (במיל.) עמידרור, וכנגד הכיפות הסרוגות בצה"ל. (עם עוד קצת לחץ מצד השמאל והתקשורת על נתניהו, ומינוי עמידרור עוד יהפוך לתקדים מינוי גלנט...)
מחד פועלים בפרקליטות ובתקשורת בכל האמצעים על-מנת להמאיס את צה"ל על צעירי המתיישבים, זאת בכדי שלא יתגייסו (עקב חששם של האליטות מ-"השתלטות הכיפות הסרוגות" על צה"ל), ומאידך, כל חייל מתנחל הקורא לסרבנות בדבר פינוי יהודים, או צעיר שאינו מעוניין להתגייס ל-"צבא הגירוש"-מושמץ על-ידי אותה פרקליטות, ואותה תקשורת ומוכרז כ-"אוייב העם".
הם באליטות השמאל, הרי יעדיפו חיילים דתיים רק כאשר אותם חיילים יעסקו בגיור ובכשרות (וגם זה בספק...), מעבר לכך זו "השתלטות עויינת" על צה"ל. האליטה של צה"ל מזוהה שנים רבות עם מפא"י והשמאל, ופתאום אותה אליטה מרגישה כי "האדמה רועדת לה מתחת לרגליים"... לכן יצא קצפם כנגד הרב הצבאי לשעבר רוניצקי, אותו רב אשר "העז" לעודד חיילים קרביים להילחם, ו-"העז" להחדיר בהם מוטיבציה.
באותה צורה יצא קצפם גם כנגד יעקב עמידרור, וזאת על כך שבזמנו טען כי "חייל שלא מסתער צריך לחטוף כדור בראש", ובאמת נוכח מסע הנסיגות, האיפוק כלפי הפלשתינים, ועודף המשפטיזציה שיש כלפי חיילי צה"ל, באמת כנראה שהאליטות בשמאל מעדיפות "פיגורות נאורות" אשר ירצו לחיילים- "כיצד יש לסגת,להרוס מבנים ומאחזים, וכיצד לפנות יהודים ברגישות ובנחישות".
לא מפתיע איפוא כי קצינים המזוהים כדתיים מחמד כאלעזר שטרן, יאיר נווה והרב ישראל וייס, זוכים ליחס אוהד ומקודמים בצה"ל. ובכלל, הרי "המתנחלים הם האוייב", ולכן גם מבצעים כנגדם תרגילי סימולציה בצה"ל, כפי שמבצעים ביחס לאוייב (דבר המאושר ע"י דובר צה"ל)...
"ימי הירי על אלטלנה"
נזכור רק אותו מתנחל חייל צנחנים בחופשה, אשר היה זה אשר ירה והרג את המחבל (ולא היו אלה השוטר,או החיילים שהיו במקום) מפיגוע הטרקטור ברחוב יפו בירושלים. מסתבר שכמו רבים לפניו, גם אותו חייל היה מאותם בני נוער אותם לא רצו לגייס לצה"ל עקב "ההפגנות הפושעות נגד ההינתקות", אשר הוא וחבריו השתתפו בהן.
כנראה שבצה"ל של היום מעדיפים במקום לגייס "מתנחלים מיליטנטיים", לגייס חיילים פציפיסטיים בסגנון ענת קם. נתניהו אם כן שותק כ-אילם, לא מגבה את המתיישבים (אשר בחרו בו לרה"מ, ואשר ממשלות ישראל היו אלה שלחו את המתיישבים ובצדק ליישב את יו"ש), נכנע ללחצי השמאל, מתרפס בפני מנהיגי אירופה, [קנצלרית גרמניה מרקל אשר למרות הכאוס השורר במזה"ת עוד מעזה לנזוף בנתניהו על הבנייה בירושלים וביו"ש (האירופאים והאמריקנים הוכיחו את "הבנתם הרבה" ביחס לאיזור, ואת "נאמנותם" ביחס לבני בריתם), והוא נתניהו בוחר לשתוק... כילד נזוף...].
והרי ברור כי הפרובוקציות מטעם האליטות של השמאל הישראלי הם הם אלו אשר מזינות ומגבות את מכונת הלחץ הבינלאומי על מדינת ישראל. הכל בכדי ליישם בכל מחיר את המדיניות הכושלת של השמאל.
נתניהו פוחד לבצע שינויים ורפורמות נדרשות במערכת המשפט, בתקשורת, בשירות הדיפלומטי ובאקדמיה. נתניהו פוחד למנות אנשים המזוהים עם התפיסות הלאומיות, ומעדיף להשאיר את המינויים של מפלגת קדימה.
אח"כ אנחנו קוצרים את "פירות הבאושים" של אותם דיפלומטים ה-"מתקשים בהסברה" , ושל אותם משפטנים הממונים על "חקירת פשעי המלחמה של צה"ל"- המתבטאים ב-"נוהל שכן" ובירי על "פלשתינים חפים מפשע", אנו קוצרים את פירות הבאושים של אותם פרופסורים מהאקדמיה אשר מציגים את פשעי מדינת ישראל בחו"ל, ואשר קוראים ומזמינים חרמות עליה, אנו קוצרים את פירות הבאושים של התקשורת השמאלנית אשר מחלישה ומרפה את ידי מדינת ישראל על כל צעד ושעל.
הפגנות של יהודים ביפו כנגד הפשיעה וההשתלטות הערבית על העיר, מוצגים ב-"ערוץ הממלכתי" כ-"פרובוקציה של הימין הקיצוני". המשטרה (שהינה זרועה פוליטית של השמאל) מגבילה את מספר המשתתפים בהפגנה ל-60 בלבד, זאת מפחד זעמם של ערביי יפו... ונתניהו? - ובכן, נתניהו בוחר לשתוק במקרה הטוב, ולגנות את "פרובוקציית הימין" במקרה הפחות טוב.
אנו חוזרים למרבה הצער לימים האפלים של ממשלת רבין, ימים בהם יהודים אשר הפגינו כנגד הממשלה כונו "אויבי השלום", נעצרו וספגו את נחת זרועם של השוטרים האלימים, אנו חוזרים לימים של עדנה ארבל,מיכאל בן יאיר ואבישי רביב-ימים אפלים בהם רדפו יהודים רק משום שהתנגדו לדרך האסונית של ממשלת רבין-שריד.
וכעת שוב מזמנים רבנים לחקירות משטרה, יורים במתיישבים, עוצרים מפגינים תמימים, מגישים נגדם כתבי אישום, מרימים 3 מסוקים לאוויר על הפגנה של 10 אנשים!. הכל בכדי להדגיש את "אפקט ההעצמה", בבחינת "תראו למה גורמים המתנחלים הללו, ובמה הם מעסיקים את המשטרה ויתר כוחות הביטחון"...כוחות ביטחון אשר כידוע מיגרו את הקסאמים בדרום ושחררו את גלעד שליט, ומשטרה אשר כזכור מיגרה את הפשע במיגזר היהודי והערבי , ומיגרה את תאונות הדרכים. ונתניהו? - נתניהו בוחר שוב לשתוק.
יריב לוין מציע הצעת חוק על-מנת לקצר את הקדנציה של מנהלי חברות החדשות, ואף מציע להגביר את הפיקוח עליהם, וזאת בכדי לאזן את השמאלנות והחד-צדדיות בהם לוקות מהדורות החדשות, ועל-מנת להבהיר לאותם המנהלים כי "לא לעולם חוסן".
שטיפת מח על פלטים מאפריקה
אותם ארגוני שמאל שוטפים לנו את המוח על "פליטים מאפריקה", ועל הצורך לקלוט אותם במדינת ישראל. הם הצבועים והמתחסדים בארגוני השמאל, אשר הטיפו לגרש את 10,000תושבי גוש קטיף על-ידי טרנספר אכזרי, תוך הריסת החממות והתוצרת החקלאית של הגוש,תוך גירוש חקלאים פרודוקטיביים אשר סיפקו יותר משליש היצוא החקלאי של מדינת ישראל, תוך פגיעה בתעסוקתם של אלפי ערבים מקומיים שהועסקו בגוש קטיף.
הם הצבועים שכל תחזיותיהם על "שלום לאחר היציאה מעזה" מתפוצצות לנו בפנים בדמות קסאמים וגראדים, הם שהרסו חיים של אלפי משפחות וגרמו לאבטלה מוגברת הן אצל היהודים, והן אצל הערבים אשר הועסקו בגוש קטיף, הם עוד מעזים לדבר על קליטת "פליטים אפריקניים" בישראל?
ובאמת, יאמרו בשמאל ההזוי- "אנחנו ששרדנו את השואה הרי צריכים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור"... ולכן-"בואו ונזמין את כל פליטי אפריקה,צפון אפריקה ומדינות המפרץ, ליפו ולשכונת התקווה"...
למה לא בעצם? - הרי לגרש ולהרוס את עבודתם ומפעל חייהם של האנשים-מותר לבצע רק ביחס ליהודים. את האפריקנים הרי אסור להחזיר למדינותיהם. "את מאות האפריקנים הרי מגרשים... ואילו את 10,000 היהודים יחד עם קברי יקירהם רק מפנים. יחי ההבדל הקטן.זה מה שאתם רוצים רבותיי השמאלנים.
אלמנט הכפרה של השמאל הצפון תל אביב
ובאמת, עכשיו רק נותר לנו גם למכור נשק ולאמן את כוחות הצבא הפלשתינים, וזאת כ-"אלמנט של כפרה על פשעי הכיבוש". ואם כבר מדברים על אלמנט של כפרה, בואו ונבחן את אלמנט הכפרה של השמאל הצפון תל אביבי ביחס לאותם מהגרי עבודה ומסתננים לא חוקיים, אותם מכנים אנשי השמאל "פליטים". והרי ידוע כי אינם כאלו, אך השמאל ממשיך בכינויי השקר הללו, וזאת רק בכדי שיוכלו להמשיך ולהעסיקם בבתיהם בצפון ת"א ובשכר רעב, ואח"כ לשלוח את "הפליטים" ללון, לגנוב ולאנוס - בדרומה של העיר...אכן "אלמנט של כפרה"!!!
הבעיה היא שנתניהו מתקפל מול אותו שמאל חולני. זו המסקנה העגומה - מדינת ישראל (גם עם ממשלה ימנית) במקום לעודד הגירה של ערבים מתוכה, עוזרת לאוייביה להקים מדינת טרור בצידה. מדינת טרור אשר תאיים על תושביה, ומוכנה לשקול זכות שיבה מוגבלת, ובנוסף לכך מבקשת גם לקלוט לתוכה מסתננים.
לאחר מלחמת ששת הימים זכתה מדינת ישראל לכבוד ואהדה מאומות העולם, וזאת לא מאהבת מרדכי - אלא דווקא בגלל שמדינת ישראל הייתה חזקה, בלתי מתפשרת וכיבדה את עצמה ואת צדקת דרכה. מי שמכבד את עצמו - יזכה לכבוד גם מהסביבה, מעמדנו העולמי הן מבחינה צבאית, והן מבחינת הכבוד שרחשו לנו בעולם היה בשיא וזאת דווקא לאחר "הכיבוש".
העולם אוהב יהודים חלשים
העולם אוהב יהודים חלשים, אך בכל זאת בז להם ולוחץ עליהם. העולם שונא יהודים חזקים וזקופי קומה - אך בכל זאת מעריך אותם על אומץ ליבם וביטחונם העצמי.
בשנת 88 הכריז עראפת על מדינה פלשתינית, וכל העולם הכיר בה-so what? . האם קרה מאז משהו מכל אותם הפחדות שהשמאל הישראלי מפחיד אותנו כיום?, האם הפכנו למדינת אפרטהייד?, האם העולם הפסיק את קשרי הסחר עם ישראל?
מסתבר כי בזמנו שמיר היה מנהיג חזק, מנהיג שלא נכנע ללחצים חיצוניים, לא נכנע ללחציהם של בוש האב, ומזכיר המדינה האנטישמי ג'יימס בייקר, אשר דרשו להקפיא התנחליוית בתמורה לערבויות לקליטת העלייה.
בסופו של דבר עקשנותו עלתה לו בבחירות (אותם הפסיד הליכוד ב-92, מסיבות נוספות שכללו גם את פיצול מחנה הימין.), אך העמידה האיתנה על האינטרסים הקיומיים של מדינת ישראל הייתה חשובה לרה"מ שמיר יותר מאשר אינטרס אישי ופוליטי צר בכדי לקבל את "איתרוג התקשורת".
ומה לגבי הפצצת הכור העירקי ב-1981?. האם בגין פחד לפעול עקב "זעמה של האופוזיציה", או "זעמו של העולם"?, האם חשש כיצד יצטייר ויותקף בתקשורת השמאלנית כ-"מחרחר מלחמות"?, והאם בדיעבד לאחר שהעולם גינה אותנו, נקט העולם בסנקציות כנגד ישראל? או שמא אולי, אבל רק אולי, העולם הודה לנו על כך?
ולמה שלא נרחיק עד "הכרזת המדינה של בן-גוריון", שהייתה איך לומר "לא בעיתוי הנכון מבחינת העולם", האם גם בן-גוריון ניסה להתחשב בדעת הקהל של העולם?, או שמא בחר לנהוג ע"פ משפטו המפורסם-"לא חשוב מה יאמרו הגויים, חשוב מה יעשו היהודים"
מסתבר כי נתניהו בקדנציה השנייה, לא חושב על אינטרס המדינה, ולא על קיום המצע על פיו נבחר. נתניהו בקדנציה השנייה "מפחד, מפחד", ופשוט "מת מפחד" מאותן אליטות שמאל השולטות בכל מוקדי הכח במדינה.
נתניהו בתיחכומו הפוליטי מנסה להסוות את תוכניתו המדינית המתרקמת, ולשם כך הוא מתרכז בדיונים על "רפורמה בשוק הדירות", בכדי להשכיח מהציבור ומחברי הליכוד את התוכנית המדינית אותה הוא וברק רוקמים בסתר.
נתניהו כבר חושב כיצד יצטייר בספרי ההיסטוריה, הוא כבר חושב כיצד יוכל לקבל את איתרוג התקשורת השמאלנית, וזאת לאחר שינאם בארה"ב (איזה כבוד?...) את נאום הכניעה המביש המכונה "נאום בר-אילן 2". נתניהו נאיבי, או שפשוט חושב כי יוכל לתמרן את כולם.
אך כפי שכבר הזכרתי - התקפלת ומיצמצת פעם אחת - תהיה מוכן לעוד לחצים עליך, וסביר גם כי תמשיך למצמץ בהמשך. וגם אם תחשוב כי בסופו של דבר תוכל "להחזיר את הגלגל אחורה"-סופך שתמצא את עצמך, ויחד איתך את כל מדינת ישראל במצב בלתי הפיך, ובמדרון תלול לתהום בדרך שסופה לא ישורנו...

תאריך:  15/03/2011   |   עודכן:  15/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין מנהיג בירושלים
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
שום מצמוץ,רק מתחשב בבוץ האפגני
ע_הראל  |  15/03/11 15:29
2
כל מלה נכונה ומדוייקת ל"ת
יופי של מאמר  |  15/03/11 15:40
3
יש לסלק את ברק מתפקידו בממשלה! ל"ת
הניה  |  15/03/11 15:55
4
מה כן יש?שופטים יש?משטרה יש?
ראספוטין בן מדביד  |  15/03/11 15:58
5
העולם כיום מונהג ע"י ננסים
פלא יועץ   |  16/03/11 01:00
6
חגבי השמאל וסמרטוטי הליכוק בלו
קורןנאוה טבריה  |  16/03/11 08:00
7
התקשורת רוצה את ציפי לבני
רונן גולדשטיין  |  16/03/11 08:16
8
סופר טנקר של יהודונים.
אליהו חיים  |  16/03/11 09:45
 
- סוף סוף מגיע הלקקן של ציפיטפוט
ע_הראל  |  16/03/11 11:55
 
- אמת ויציב,גם ציפורה.
אליהו חיים  |  16/03/11 16:28
 
- יש לך אבל תחליפים לברק/נתניהו?
ע_הראל  |  16/03/11 18:54
 
- תעשה ניסוי....
אליהו חיים  |  16/03/11 20:57
 
- הדלי שלי כרגע מלא ויסקי לפורים
ע_הראל  |  16/03/11 23:13
 
- זכור,טרינקן אונד טרננ מדאף כאנ
אליהו חיים  |  17/03/11 10:51
 
- מקומך מובטח במטה לביטחון לאומי
ע_הראל  |  17/03/11 17:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמר מסר
הייחוד באמנות היהודית העכשווית הוא מתן פרשנות (או ביקורת) לתרבות ולמקורות היהודיים, המושפעת מהתקופה החדשה בה אנו חיים. יוצר החי כיום והרואה את המתרחש בעשורים האחרונים בעולם, והאירועים המשפיעים על העם היהודי, יכול לתת פרשנות אחרת לעומת כל פרשן שהיה חי לפני מאות שנים
שאול רזניק
הפזמונאים המודרניים, בין אם מדובר בז'אנר המזרחי או ברוק כבד, הם בסך-הכל ילדים מסכנים שלא נחשפו לעושר הלשוני של נתן אלתרמן, אברהם שלונסקי, לאה גולדברג ואלכסנדר פן
נתנאל אלישיב
מול מצבור האסונות הפוקדים אותנו ומאיימים להביא אותנו לידי שיתוק, יש להציב את השאיפה לחיות חיים משמעותיים, אותם לא ניתן לחיות מבלי ליטול אי-אלו סיכונים    נתנאל אלישיב במבט אישי ומיוחד על טבח חמישה מבני משפחת פוגל
דניאל גיגי
הפיגוע הקשה באיתמר אמור היה לזכות לסימפטיה עולמית, אך בשל התנהלות אימפולסיבית ולא שקולה של הממשלה הוא הוביל רק לגינוי נוסף נגד ההתנחלויות    הממשלה שכחה שערך החיים וכבוד המתים הם שני ערכים שאמורים לגבור על כל ערך או אינטרס פוליטי אחר, ועשתה שימוש בפיגוע כדי לקדם אג'נדה פוליטית
אליקים העצני
איש כנתניהו אינו מסוגל לתפוש שהענקת ריבונות לרשות הפלשתינית היא כהשתלת שיני ארס לנחש? והוא אינו יודע, את מי הנחש הזה יכיש? ויועציו, האם הסתתרה בינתם? על כך הם עונים, שראש הממשלה אינו צועד לעבר הסכנות האלה מרצון. הוא בורח מפני סכנה גדולה יותר: הכרה כל-עולמית במדינה פלשתינית בגבולות 67'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il