X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
עלות שכרה של מנכ"ל מעריב לשעבר אווה מדז'יבוז' עמדה ב-2010 על מיליון ו-595 אלף שקל. שכרו של העורך הראשי לשעבר יואב צור: 873 אלף שקל ב-2010 הפסיד מעריב כ-100 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

עלות שכרו של יואב צור, עד לאחרונה עורך מעריב, עמדה בשנת 2010 על 873 אלף שקל, כך עולה מהדוח השנתי שהגישה בשבוע שעבר לבורסה חברת מעריב-החזקות בע"מ.
על-פי הדוח, החל מה-20 ביוני 2010 נכנס לתוקף הסכם קיבוצי מיוחד בין חברת מעריב ובין אגודת העיתונאים, ולפיו משכורתו החודשית של צור תעמוד על 50 אלף שקל, לא כולל הטבות סוציאליות. נוסף לכך קיבל צור זכאות להקצאת 36,885 אופציות בחברה. "נכון למועד דוח זה", נכתב בדוח, "הוקצו למר צור 5,295 אופציות לא סחירות של החברה הניתנות למימוש ל-5,295 מניות רגילות של החברה, תמורת מחיר מימוש השווה ל-7 שקל".
עוד נכתב בדוח כי מאז שפוטר מתפקיד העורך ומונה למנכ"ל מעריב-החזקות (השונה מתפקיד מנכ"ל העיתון מעריב, שמוגדר כ"מנכ"ל מעריב הוצאת מודיעין"), ב-7 בדצמבר 2010, עמד שכרו של צור על 50 אלף שקל, לא כולל תנאים נלווים.
בדוח נכתב כי "ההתקשרות בין הצדדים הינה לתקופה בלתי מוגבלת [...] על-אף האמור, בתום תקופה בת שלושה חודשים בה ישמש מר צור כמנכ"ל החברה [כלומר ב-7 במרץ] כל אחד מהצדדים יהיה רשאי להביא את ההתקשרות לידי סיום, ובמקרה זה, מר צור יהיה זכאי להמשך תשלום השכר המלא והתנאים המלאים כמפורט בהסכם עד סוף חודש יוני 2011".
כמו-כן מצוין בדוח כי דירקטוריון החברה בחן את תנאי התגמול של צור, ו"לאחר דיון נקבע כי תנאי הסכם העסקתו של מר צור הינם הוגנים, מקובלים וסבירים, בין היתר בהתחשב במצבה הכספי של החברה, יעדיה והאתגרים הניצבים בפניה".
בהמשך נכתב כי "לדעת דירקטוריון החברה, בהתחשב במכלול השיקולים המפורטים לעיל וכן בהתחשב בכישוריו, נסיונו ותרומתו לחברה בתקופת הדוח, לרבות בתקופת כהונתו כעורך ראשי של עיתון 'מעריב', התגמול של מר צור בתקופת הדוח עולה בקנה אחד עם טובת החברה והינו הוגן וסביר ביחס לתרומתו של מר צור לחברה במסגרת תפקידו בתקופה האמורה".
לשם השוואה, עלות שכרם של עורכי מעריב לפני צור, רותי יובל ודורון גלעזר, עמדה בשנת 2008 על כמעט 2.5 מיליון שקל (1.263 מיליון שקל לגלעזר ו-1.148 מיליון שקל ליובל) ובשנת 2009 על קרוב ל-2 מיליון שקל (962 אלף לגלעזר ו-957 אלף ליובל).
מהדוח עולה עוד כי שכרה של מי שהייתה מנכ"לית חברת מעריב הוצאת מודיעין בע"מ, אווה מדז'יבוז', עמד בשנת 2010 על מיליון ו-217 אלף שקל. בתוספת מענק ותגמול שקיבלה עמדה עלות שכרה על מיליון ו-595 אלף שקל בשנה זו (מדז'יבוז' סיימה את תפקידה ב-6 בינואר 2011).
על-פי הדוח, מדז'יבוז' השתכרה 60 אלף שקל לחודש ברוטו, והחל מאפריל 2010 עלה שכרה ל-70 אלף שקל לחודש ברוטו, לא כולל תשלומים סוציאליים ותנאים אחרים, וביניהם אינטרנט וקו טלפון קבוע בביתה. כמו-כן אושרה למדז'יבוז' זכאות להקצאת אופציות בחברה, אך בדוח מצוין כי פעולה זו לא התממשה.
עוד על-פי הדוח, עלות שכרו של עפר נמרודי, מנכ"ל חברת מעריב-החזקות בע"מ במהלך כל שנת 2010 עד ה-1 בדצמבר, עמדה על 647 אלף שקל. בתחילת השנה האריך את תקופת ויתורו על 75% מסכום המשכורת החודשית שלו היה זכאי על-פי הוראות הסכם ההעסקה עימו (דהיינו ויתור על קבלת תשלום בסך של 63,750 שקל בחודש. סך עלות השכר כוללת מרכיבים נוספים על המשכורת החודשית), וזאת עד ליום 30.6.2010.
בדוח מצוין כי "בחודש אוקטובר 2010, במסגרת השלמת הסכם ההשקעה בין החברה לבין ד"ר זכי רכיב [...] נחתם על-ידי מר נמרודי כתב ויתור על תשלום שכר ותנאי העסקה, לפיו כל עוד שכרו השנתי הכולל של רכיב כיו"ר דירקטוריון החברה יהיה בסך של 1 שקל, אזי מר נמרודי מוותר על תנאי העסקתו על-פי הסכם העסקתו בחברה, כך שישולם למר נמרודי בגין כל תפקידיו בחברה שכר הזהה לשכר המשולם לרכיב, דהיינו שכר שנתי כולל של 1 שקל".
ב-2010 הפסיד מעריב כ-100 מיליון שקל.
רשימות קשורות:
- הסכנה אורבת מבפנים
- הזעם התפרץ בכתיבה
- אבל גם רבין לא ידע
- החטא ועונשו
- פעמיים הפוך

תאריך:  07/04/2011   |   עודכן:  07/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
בבחירות לוועידה הל"ב של הסתדרות המורים לא הוצבו בקלפי בפני הבוחרים כל פתקי הרשימות שאמורות היו להתמודד    הסתבר כי בשורה ארוכה של סניפים במחוזות נוספים פעלה אותה שיטה ופתקי הצבעה נעלמו    למורי ישראל לא מגיע שיוסף וסרמן יכהן בתפקיד מזכיר הסתדרות המורים
שושנה ויג
זהו חיכוך בין נשמות. תחושה של העשרה, הזנה, חיבור-ניתוק-חיבור. מפגש של נפשות שחוט אחד מקשר ביניהן. הגבעה והאיש האמן המיוחד - יוצרה. הגבעה היא שילוב מכלול אינדיבידואלים המתאחדים במעלה גבעה אשר ההשראה המנצחת עליה היא של האחד היחיד איש הגבעה
עליס בליטנטל
מחזה העוסק בחייה של אישה עברייה ועשוי מקטעים קצרצרים החושפים מצבים מסוימים אך משמעותיים בחייה של האישה    תענוג של הצגה, ש(בפרט) כל אישה יכולה ליהנות בה מהניואנסים הדקים והמתוחכמים של הבנאליה הנשית היומיומית, שהופכת כאן כבמטה קסם לדרמה קומית מקצועית
דבורה צרויה
עיצוב פנים לבית היהודי הדתי    הבית היהודי הדתי נבדל במספר דברים בולטים מבתים אחרים    מרכז החלל הציבורי בו יהיה סביב שולחן אוכל גדול כשלצידו בנישות או בארון עומדים ספרי הקודש בקישוטי הזהב האופייניים, כרכים-כרכים מסודרים בקבוצות צבעוניות אחידות
יוסף עברון
ניסיון התנקשות כושל, פחות ידוע ומפורסם, הוא הניסיון להתנקש בנציב העליון הבריטי דאז, סר הרולד מק-מייקל, ב-29 בנובמבר 1943. בניסיון ההתנקשות השתתף אליהו בית צורי - על כך סיפר עמיחי פאגלין, קצין המבצעים של האצ"ל לעתיד, המכונה גידי, בראיון מוקלט עם מחבר המאמר
רשימות נוספות
הנשר נחת ונחשף  /  אורן פרסיקו
הכתב משה נוסבאום מבוקש לעדות  /  אורן פרסיקו
רש"י אוף דה-רקורד  /  אורן פרסיקו
לפוגג את המסתורין  /  אורן פרסיקו
"מה זה לחזור לתנורים"   /  אורן פרסיקו
לא צריך מילון   /  אורן פרסיקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il