X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  עיתונאים צעירים
תלמידת כיתה ד', בית הספר "אהרון הרוא"ה" - חיפה פרי סדנת כתיבה בהנחיית הסופרת אירית וייסמן-מינקוביץ
▪  ▪  ▪

אודי הקטן שכב במיטתו וקרא את הספר "בארץ המילים". הוא כבר היה עייף, אבל המשיך לקרוא בספר כי היה מוכרח. הוא היה צריך להכין יומן קריאה על הספר ולא הייתה לו ברירה. הוא קרא, וקרא וקרא, והיה לו קשה נורא. פתאום הרגיש שהוא נופל למערבולת. הסתחרר בה והסתחרר בה עד שנפל על הארץ. אודי הקטן הביט סביבו ולא הבין היכן הוא נמצא.
לפתע ראה מילה בת חמש אותיות שפירושה 'מילון' רצה לעברו. המילה הגיעה עד אליו, התבוננה בו, הסתובבה סביבו והביטה בו במבט מתפלא. "מי אתה? מאין הגעת?" שאלה. אודי הקטן היה המום: "אני אודי. ואני ממש לא מבין איך הגעתי לכאן. זאת טעות! מה זה המקום הזה כאן?" "טוב, אם אתה כבר כאן, בוא אתי, אערוך לך סיור. זאת ארץ המילים, ואני המילה 'מילון'," אמרה המילה 'מילון' ומשכה בידו. אודי קם והלך אחרי המילה 'מילון' כשהוא קצת מבולבל.
לקראתם באה המילה 'הילולה'. המילה 'מִלוֹן' עצרה אותה ואמרה לאודי: "תכיר בבקשה את המילה "הילולה". "הילולה? אין מילה כזאת! איזה שטויות את ממציאה?" התרגז אודי. המילה 'מִלוֹן' עצרה, הביטה באודי בתימהון, ושאלה: "תגיד אודי, אתה לא קורא ספרים? אתה לא מקשיב בשיעורים? הילולה זו חגיגה." אודי התרגז: "אני לומד מספיק טוב. אני חכם מאוד. את מדברת סתם."
אחר כך הוא התקדם שני צעדים לעבר המילה 'הילולה', ואמר בלגלוג: "שלום לך הילולה! איזו מילה! איזו מילה!" הילולה התעלמה ממנו והלכה לדרכה. גם אודי והמילה 'מילון' המשיכו בדרכם, ומי בא לקראתם? המילה 'אספקלריה'. "שלום לך 'אספקלריה', תכירי, בבקשה, את אודי," אמרה המילה 'מילון'. "שיגעון! מאין יצאה המילה המשונה הזאת, מהמחסן? המילים כאן ממש לא מציאותיות," מלמל אודי.
המילה 'מִלוֹן' אמרה: "אודי, אינך קורא מספיק ספרים. אין לך אוצר מילים. זה לא טוב! זה לא טוב! אספקלריה זה ראי". "טוב, טוב, אל תעשי מזה עניין!" קרא אודי בכעס, והמשיך ללכת. בדרך הם פגשו עוד מילים שאודי מעולם לא שמע עליהן. הם פגשו במילה 'הדוֹם' ובמילה 'מגוֹר' ובמילה 'מדוֹן'. אודי התפרץ: "בחיי, מה הן המילים האלו? אין כאן אף מילה אמיתית!"
"כל המילים כאן אמיתיות! המילה 'הדוֹם' פירושה כיסא קטן, המילה 'מגוֹר' פירושה פחד, ו'מדוֹן' זה ריב," הסבירה ה מילה 'מִלוֹן'.
אודי הרגיש מאוד לא נעים. הוא רקע ברגליו בחוזקה, וצעק: "את עושה את זה בכוונה! את עושה את זה בכוונה!". הוא צעק וצעק, ומהצעקות התעורר. הוא קם, ניגש למִלוֹן, חיפש את כל המילים שחלם עליהן ובדק אם הן קיימות באמת. מאז הפך אודי לתולעת ספרים. ואם תרצו לדעת פירושה של איזו מילה קשה, תשאלו את אודי. הוא בוודאי יידע....

תאריך:  11/05/2011   |   עודכן:  11/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי חנן סמילנסקי
תלמיד כיתה ג', בית הספר "תלי מתמטי", ירושלים
אופק בלו
תלמידת כיתה ה', בית הספר "מענית" - באר שבע
אברהם תבכה
תלמיד כיתה ו', בית הספר "נתיב זבולון" - מודיעין
אביגיל זייפמן
תלמידת כיתה ו', בית הספר "איינשטיין" - חיפה
ישי פרידמן
ברוך מרזל מזמין ערבים לסייר בהתנחלויות, מבסוט מבג"צ (מאדמונד לוי בעיקר) ובטוח שדרכו מחלחלת לציבור    עובדה, הוא אומר, תראו את "החיקוי" ליברמן
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il