קליק עולה בקמפיין המשך ל"הוראות שימוש" לחטיף קליק שקדים נוגט בהשראת Cartoons Road Runner
קליק עולה בקמפיין פרסום צבעוני וקצבי לבני נוער בטלוויזיה, באינטרנט ובקיר הקרייה, להשקת חטיף קליק שקדים נוגט, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". הקמפיין יעלה לאוויר החל מאמצע ינואר תחת הסיסמא: "יש להרחיק את כולם לפני השימוש".
בסרטון: צמד מקסיקנים רודפים אחרי הגיבור עם הקליק, בהשראת ה- ,Cartoons Road Runner שמטעה אותם ומתחמק מהם במדבר.
השפה התקשורתית שנבחרה לקמפיין היא אייקונית והומוריסטית בסגנון הוראות שימוש. כשהרציונל הפרסומי הוא "יש להרחיק את כולם לפני השימוש" מכיוון שהחטיף כל כך טעים שאתה רוצה אותו רק לעצמך.
הקמפיין מציג את חטיף קליק שקדים נוגט שהושק לאחרונה באריזת 40 גרם ובאריזת מיני 200 גרם. חטיף קליק שקדים נוגט הינו חטיף קרנצ'י במילוי כדורי דגנים ושקדים עטופים בנוגט. חטיף קליק בטעם שקדים נוגט קיבל במבחני טעימה ציון מעולה! (9.6).
נתונים כלליים:
שוק החטיפים המתוקים מגלגל כיום 226 מיליון ₪ בשנה. כשהחלוקה היא בין חטיפים אישיים (70%) חטיפים בתפזורת (18%) וביצים (12%).
שוק חטיפי השוקולד בתפזורת מגלגל סכום של 40 מיליון ₪ בשנה, ושוק החטיפים האישיים המגלגל 156 מיליון ₪ בשנה ומאופיין בריבוי מותגים קטנים. בכלל קטגוריית החטיפים המתוקים תפס קליק 192% נתח שוק. (על פי דו"ח נילסן 11/2004).
קרדיטים:
מנהלת לקוחות: שרון קונופני
סופרוויזרית: נויה אידלסון
מנהל קריאטיב: גיא בר
ארט דיירקטור: אורן עמירן
קופרייטר: ניב חורש
מנהלת הפקה: דורית גווילי
מפיקה: נטלי שזר
תקציבאית: אפרת ברנס