X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Yes
▪  ▪  ▪

החל מיום א', ה-23.1.05 , ערוץ בייבי, הערוץ הראשון מסוגו בעולם המיועד לתינוקות בגילאים 0 - 3, ישיק עונת שידורים חדשה הכוללת הפקות מקור לצד תכניות הרכש המובילות בעולם.
לדברי יהודה טלית, יו"ר 'טלית תקשורת', מפיקת ובעלת הערוץ "הערוץ עולה בעונה שלישית, והולך ומשתבח מפעם לפעם כתוצאה מקבלת החלטות נכונה, ויישום דעת המומחים בשידור תכניות ועשיית סדרות מקור, העוזרות להעשיר את התינוק ותורמות רבות להתפתחותו".
לדברי רון אייזיק, מנהל התוכן של הערוץ, "ערוץ בייבי מטפח חבורת יוצרים ישראלים, המתמחה בהפקות איכות לגילאי 0-3 וניתן להיווכח בכך בסדרות המקור החדשות".
סדרות מקור:
התזמורת הקטנה: פיל אנימציה.
סדרת אנימציה מוסיקלית. בכל פרק ביקור בארץ אחרת עם סגנון מוזיקלי הייחודי לה.
ארבעת חברי התזמורת הקטנה - פסנתר, תוף קלרינט וקונטרבס, נוחתים בכל פרק במקום אחר בעולם, שם הם פוגשים כלי נוסף, לומדים על תכונותיו ועל המקום ממנו הוא בא ויחד הם מנגנים מוסיקה טובה.
15 פרקים
כדורונים: פיל אנימציה
סדרת אנימציה תלת ממד. על חמישה כדורים בני שנתיים במגרש משחקים. בכל פרק מגלים הכדורים שלנו הפתעה אחרת שנוחתת בגן, ומנסים יחד עם הצופים להבין מזה? ומה אפשר לעשות עם זה. (הקריינות בפרק היא זמנית)
15 פרקים
חלומות: אולפני הבירה JCS
שידורי הלילה הקסומים של הערוץ, בעונה חדשה, מסייעים לתינוק להירדם באמצעות ויז'ואלים, אקווריומים, משחקי צורות וצבע, מוביילים, לופים של אנימציה בכיכוב דמויות הערוץ ועוד והכל על רקע מוסיקת לילה מרגיעה בעיבודו של ירון בכר.
בייבי שף - ac pictures
בבית היוצר של ערוץ בייבי ו "ac pictures" מתבשלת לה תכנית בישול לקטנטנים. בסדרה, "שפי השף" הוא השף עם השפם הכי מפורסם בעולם. ה"קומקומית" היא הסו שף המדהימה שלו, ויחד
הם "מזמינים את כל ה"בייבי שפים" החמודים להכין איתם מתכונים מיוחדים שילדים אוהבים. בעזרת סדרה ססגונית זו אשר תשודר בקרוב בערוץ בייבי, ירכשו הבייבי שפים ידע ראשוני בהכנת מתכונים פשוטים וטעימים. השפים הקטנטנים יכינו בעזרת אמא או אבא עוגיות סבתא, כריך פרצוף, ג'לי פירות, מלפפון סירה ועוד.
התוכנית הופקה בליווי וייעוץ מקצועי מפורום מקצועי שכלל: פסיכולוגים, תזונאים ורופאי ילדים ממרכז רפואי לילדים - דנה. 15 פרקים
סדרות רכש:
ברייני בייבי (Brainy Baby) - The Brainy Baby Company
מתוך ספריית הקלטות עטורת השבחים והפרסים של Brainy Baby, שפותחה במיוחד עבור תינוקות ופעוטות. הסדרה המבדרת והמהנה מסייעת לפיתוח ההתפתחות הקוגניטיבית אצל התינוקות, ע"י גירוי שני צידי המוח, ולרכישת כלים ללמידה, והכל בליווי מוסיקה קלאסית.
32 פרקים
ברונו (Bruno) -
סדרת אנימציה בדיבוב המיוחד של אלכס אנסקי. ברונו הוא קוף עליז ושובב אשר באמצעות הומור ופעילויות מאתגר את התינוקות והפעוטות ללמוד באמצעות גילוי, על עולם הצבעים, המספרים, התנועה וכד'. ברונו מלווה בילדים אמיתיים, המשתובבים בחוויית הגילוי בדיוק כמוהו.
50 פרקים, אורכו של כל פרק דקה.
בייבי ג'ניוס - The Baby Genius Company
סדרת הקלטות עטורת הפרסים אשר בעזרת דמויות מצוירות חביבות מציגה בפני התינוקות את עולם בעלי החיים, עונות השנה, צבעים, צורות ועוד. הכל לרקע יצירות קלאסיות מוכרות.
ערוץ בייבי החל בשידוריו ב-yes בחודש דצמבר 2003 ומשדר היום לעשרות אלפי בתי אב בישראל.
בכל תוכניות הערוץ משולבת מוסיקה קלאסית. בחירת התכנים לערוץ נעשית תוך שילוב יועצים בעלי ניסיון עשיר בגילאים אלו, המלווים את הערוץ מהקמתו.

תאריך:  19/01/2005   |   עודכן:  19/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il