X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם MSN
▪  ▪  ▪

לראשונה זוכה פורטל ישראלי בתקציב ישירות מחברה רב לאומית.
היקף ההסכם בשלב הראשון מוערך בכ-700,000 שקל.
חברת ג'ילט העולמית ו-MSN ישראל, הנמצאת בבעלות אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט קורפ (49.9%), חתמו על הסכם שנתי לשיתוף פעולה שיווקי ופרסומי שבמסגרתו יקודמו בישראל שלושת המותגים המובילים של ג'ילט: M3Power, Duracel ו-Braun. היקף ההסכם בשלב הראשון מוערך בכ-700,000 שקל, בכך הפך MSN ישראל לפורטל הראשון בארץ שזוכה בתקציב פרסום ישירות מחברה רב לאומית.
אורי אדוני, מנכ"ל MSNישראל מסר כי: "האינטרנט מציע מודל חדש של פרסום - פרסום אינטראקטיבי העושה שימוש בתחרויות וסקרים מקוונים ומציע פרסום השונה מהפרסום הפסיבי שמציעים העתונים והטלוויזיה. לשמחתנו אט אט מכירים המותגים הבינלאומיים באפקטיביות הפרסום המקוון ומגדילים את נתח הפרסום באינטרנט. למפרסמים אלה מציעה MSN ישראל יתרון פרסומי יחסי בהיותה חלק מפורטל בינלאומי וזאת בנוסף ליתרון הטכנולוגי המיקרוסופטי".
הקשר עם ג'ילט העולמית נוצר באמצעות NSN בריטניה שביקשה ממספר סניפי MSN באירופה הצעות יצירתיות לפרסום באינטרנט עבור ג'ילט. ההצעה של MSN ישראל נבחרה על ידי מנהלי ג'ילט כפתרון הייחודי והמקורי מבין ההצעות שהוגשו. בעקבות זאת נוהל משא ומתן בין ג'ילט לבין MSN ישראל ונחתם ההסכם הסופי בין הצדדים.
במהלך שיתוף הפעולה עורכת חברת המחקר דיינמיק לוג'יק מלונדון עבור ג'ילט מחקר מקיף אודות הערכים המוספים של הפרסום המקוון והאפקטיביות שלו. מדובר בפעם הראשונה בארץ שמחקר מודד אפקטיביות פרסום באמצעות האתר.
בשלב הראשון הקימה MSN ישראל את אתר הבית של ג'ילט ([קישור]) הכולל תכנים על המותג M3Power, חידון טריוויה על דיוויד בקהאם, מוביל הקמפיין העולמי ועוד. בשלבים הבאים יתווספו מותגים נוספים של ג'ילט, יעלו פרסומות ביניהן של המסנג'ר והוטמייל. בהמשך מתוכננות פעילויות קד"מ שונות, פעילויות אינטראקטיביות עם הגולשים, סקר שוק מקוון ועוד. חברת שסטוביץ', נציגת ג'ילט בישראל, תתמוך בפעילות באמצעות פרסום כתובת האתר בטלוויזיה, בעיתונות ועל אריזות המוצרים.
אודות MSN ישראל ו-MSN העולמי
MSN הוקמה בשנת 1995 על-ידי מיקרוסופט וביססה עצמה מאז כרשת אתרי האינטרנט הפופולארית ביותר בעולם. מספר גולשי MSN בעולם עומד על למעלה מ-235 מיליון.
MSN Worldwide הינה הרובד הבינלאומי של רשת שירותי האינטרנט MSN. הרשת מציעה תכנים ושירותים מקומיים ל-33 מדינות ואזורים ב-17 שפות, כאשר לאחר לוקליזציה והתאמה משולבות טכנולוגיות MSN באתרים השונים. כל אתר מספק תכנים מקומיים בשפת המקום , כגון: חדשות, ספורט וכן שירותי מסחר מגוונים על בסיס שיתופי פעולה לוקליים.
MSN ישראל שעלה לאוויר באפריל 2000 נמצא בבעלות משותפת של מיקרוסופט (49.9%) ואינטרנט זהב (50.1%). הפורטל מאפשר לגולשים להשתמש בשירותי הרשת המקוונים המתקדמים בעולם דוגמת דואר אלקטרוני אישי בעברית (Hotmail), שירות מסרים מיידים (MSN Messenger) ושירותים נוספים המסופקים על-ידי האתר ושותפי התוכן שלו. אתרי MSN מאופיינים בידידותיות למשתמש ובשפע של תכנים וכלים.

תאריך:  09/03/2005   |   עודכן:  09/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il