X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  תחקירים
ביניש. משחיתה [צילום: פלאש 90]
מזוז. ברח מטיפול בתיק
כיצד משחיתה הנשיאה את מערכת המשפט

דורית ביניש - שחיתות סדרתית

נשיאת העליון דורית ביניש פעלה לקידום אישים לכהונת שופט בית המשפט העליון חמישה מהם סייעו בחילוץ בעלה, עו"ד יחזקאל ביניש, מהגשת כתב אישום נגדו (עדנה ארבל, אליקים רובינשטיין, דוד חשין, עוזי פוגלמן ומני מזוז); השישי דחה ערעור אזרחי שהוגש נגדו והיה עלול להביכו (צבי זילברטל) במדינה מתוקנת הייתה ביניש נחקרת ומועמדת לדין
▪  ▪  ▪
ארבל. הצניעה את התיק [פלאש 90]

"ח"כים ושרים מסיתים נגד העליון"
איתמר לוין
מזהירה שמדובר במגמה של פגיעה נרחבת בעקרונות הדמוקרטיה * דוחה את הטענה על "דיקטטורה שיפוטית": "הרשות השופטת היא החלשה בין הרשויות" * קוראת לזכור את הלקחים שהופקו מהימים האפלים של מלחמת העולם השנייה
לרשימה המלאה

נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, פצחה בהתקפה, במיוחד נגד חברי כנסת וכמה שרים שלדבריה מסיתים נגד מערכת המשפט בכלל ונגד שופטי בית המשפט העליון בפרט. בנאומה בכינוס העמותה למשפט ציבורי שנערך במלון בים המלח (01.12.11) האשימה ביניש את אותם פוליטיקאים בירידת האמון הציבורי בבית המשפט, בהאשמות האישיות שפורסמו נגד חלק מהשופטים, וגם בפגיעה החמורה בערכי הדמוקרטיה.
ביניש כיוונה בנאומה גם לכמה כלי תקשורת, הנותנים ביטוי לאותן התבטאויות של הפוליטיקאים, ולאחר מכן "מכריזים בקולי קולות כי לציבור אין אמון בבית המשפט ובמערכת המשפט. מסע ההטעיה מעצם טיבו ואופיו מחלחל ומרעיל; זו דרכה של תעמולה ויש בו הסתה גלויה נגד בית המשפט ושופטיו". דברי ביניש, כשלעצמם, מהווים הסתה חמורה וגורפת נגד כנסת ישראל, שלתחומה פלשה ביניש לא אחת.

השחיתות

כדרכה, נמנעה ביניש, ולא במקרה, מהתבוננות פנימה. מהסקת המסקנות הנכונות, שיכולות להסביר, בקלות יתרה, מה רב חלקה האישי של ביניש, במשך השנים, בירידת קרנה של מערכת המשפט, ומהשפעת הגדולה על השחתת תהליכי מינוי שופטים.
ברשימה שלהלן אציג את ביניש, בדיוק כפי שהיא: מושחתת, עבריינית סדרתית. נראה כאן, כי ביניש פעלה כעבריינית סדרתית, כאשר במאמציה לגונן על בעלה היא ניצלה לרעה את מעמדה כשופטת בית המשפט העליון, ולאחר מכן כנשיאה.
למרות האיסורים החמורים בחוק, ביניש לא נמנעה מלגמול לכל אותם בעלי תפקידים בכירים שנתנו ידם, בשלב כזה או אחר, לחילוץ בעלה – עו"ד יחזקאל ביניש, מאימת הדין. שישה אישים נהנו מגמול מפוקפק. הגמול שניתן להם: התגייסות למינוים לבית המשפט העליון. לא פחות. ואלה השמות, לפי סדר-הדברים: חמישה לאחר מעשיהם בפרשת ביניש - עדנה ארבל, אלקים רובינשטיין, דוד חשין, עוזי פוגלמן, מני מזוז; שופט אחד לאחר שדחה ערעור נגד ביניש - צבי זילברטל.
הרשימה מבהילה ומקוממת. ביניש הצליחה במשימתה, וזה הגרוע מכל, שכן מתחוור כי אורגני השלטון בישראל לא יכלו לה, ואילו אותם שרים-גורמים פוליטייים שיודעים היטב על מעשיה, נזהרים מלהעלות סוגייה זו מחשש שיבולע גם להם.
ביניש גרמה במעשיה נזק עצום לאמון הציבור במערכת המשפט בישראל. אחרי הכל, נזכור נא: הציבור קורא ומפנים, גם אם מדובר בציבור-דומם שאינו יוצא לפעולה.

העבירות

כפי שחשפנו כאן (ראו: פרשת ביניש), עו"ד יחזקאל ביניש ביצע עבירות חמורות בכספי התזמורת הסימפונית ירושלים בראשה עמד. ביניש גנב מאות אלפי ש"ח שהיו מיועדים לקופתה. הוא ביצע רישומים כוזבים במסמכי תאגיד, לא העביר ניכויים כדין, קיבל כספים במזומנים עבור התזמורת והעביר את חלקם הגדול לאחרים בלא רישומים כדין. ביניש העלים מיסים ואף סייע לאחרים להתחמק מתשלומי מס, שיבש מהלכי חקירה ומשפט ועוד ועוד. גם לאחר שהחל ההליך המשפטי נגדו, הוא ניצל לרעה את מעמדה של רעייתו, כדי להטיל מורא על בעלי תפקידים בכירים ברשות המיסים.
מיותר כמעט לציין: מיצוי הדין עם עו"ד ביניש, כפי שהיה צריך להיות, היה מאיים על המשך כהונתה של ביניש כנשיאה.
בשורה התחתונה: התזמורת הסימפונית ירושלים קרסה. גורמי החקירה שעסקו בפרשה זו אם מרצונם ואם מחמת פניותינו – בעקבות החשיפות ב-News1, מצאו כי אכן בוצעו עבירות, אך הם נבלמו. רשם העמותות שבדק ואישר בדוח מיוחד שהכין כי אכן בוצעו עבירות חמורות ביותר, הוזז הצידה. מערכת משומנת ורבת עוצמה פעלה לטיוח פרשת ביניש. בראשה עמדה הנשיאה ביניש עצמה. מרבית כלי התקשורת שיתפו פעולה עם ביניש, וסייעו בידה לטייח את הפרשה. סיועם בא לידי ביטוי במיוחד בעצם שתיקתם ו/או הימנעותם מליתן ביטוי למעשים החמורים שבוצעו.

האירוע, הגמול

ביניש לא שכחה את כל אותם בכירים שסייעו לה ולבעלה. הגמול שניתן להם: שתדלנות למען קידומם לבית המשפט העליון, תוך ניצול מעמדה בבית המשפט העליון בכלל ובוועדה לבחירת שופטים בפרט. הרשימה מדאיגה ומפחידה:
1) עדנה ארבל -
  • האירוע - החומר המפליל נגד עו"ד ביניש הגיע ללשכתה של ארבל, בעת היותה פרקליטת המדינה. ואולם, למרות חובתה על-פי דין, היא נמנעה מטיפול. כשנדרשה להשיב מדוע נמנעה מביצוע מלאכתה, היא השיבה כי נמנעה מכך בשל חששה מניגוד עניינים מאחר שמדובר בבעלה של חברתה. בפי ארבל לא היה מענה מדוע לא פסלה עצמה רשמית ומדוע לא העבירה את המידע לטיפולו של גורם אחר;
  • התמורה - ביניש גמלה לארבל בעת שנאבקה למען קידומה לבית המשפט העליון. ביניש התגברה אפילו על התנגדותו של הנשיא דאז אהרן ברק, כשזה נאנס בפועל להסכים למינויה של ארבל, למרות שקודם לכן הצהיר: ארבל אינה ראויה, ולכן היא לא תמונה כל עוד אני נשיא;
2) אליקים רובינשטיין -
  • האירוע - המידע המפליל על עו"ד ביניש הובא גם ללשכתו של רובינשטיין, כשזה כיהן בתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. למרות זאת, נקט רובינשטיין באפס מעשה, גם כאשר נוכח שארבל נמנעת מטיפול בתיק זה.
  • התמורה - ביניש זכרה היטב את הימנעותו ממיצוי הדין עם בעלה, ומאוחר יותר הסירה את התנגדותה התקיפה למינויו לבית המשפט העליון;
3) דוד חשין -
  • האירוע - תיק ביניש נדון בפניו בתפקידו כשופט בית המשפט המחוזי בירושלים, נוכח פנייתו של עו"ד ביניש - שביקש להוציא צו שיעכב הגשת כתב אישום נגדו מצד רשות המיסים בגין עבירה של אי-העברת ניכויים. נזכור נא: רשות המיסים מגישה כתבי אישום, חדשות לבקרים, נגד המבצעים עבירה זו. ואולם השופט חשין הוציא צו זמני, כבקשת של ביניש, במעמד צד אחד, ומנע בפועל הגשת כתב אישום. שלושה ימים לאחר מכן התקיים דיון נוסף בבקשה ליתן צו קבוע. ואו-אז, וכדרישת רשות המיסים, "נזכר" השופט חשין כי לא הייתה לו מלכתחילה סמכות לעכב הגשת כתב אישום, ולכן ביטל את הצו. עם זאת, "הציע" לרשות המיסים, והצעה זו נקלטה כהנחיה: לערוך לביניש שימוע, כבקשתו, הליך שהביא להתערבות גורמים בכירים ברשות המיסים, שגויסו וטירפדו הגשת כתב אישום;
  • התמורה - ביניש ידעה היטב כי חשין הציל את בעלה מכתב אישום בטוח. לכן התגייסה לקידום מועמדותו לבית המשפט העליון, ולו במינוי בפועל. ואכן, חשין הצליח - בזכות ביניש - "להתברג" ולהתמנות לתקופה של שנה לתפקיד זה.
4) עוזי פוגלמן -
  • האירוע - פוגלמן, בתפקידו כשופט, לא פסל עצמו מלקבל החלטות בעתירה נגד הנשיאה ביניש ובעניין הנוגע לבעלה, עו"ד ביניש, בתיק עבירות המס, כמובן. באותה תקופה הוא כיהן כשופט בפועל (לתקופה של שנה). סוד-גלוי היה כי הוא נחשב למקורבה האישי של ביניש ומונה כשופט בפועל בזכותה. פוגלמן דחה עתירה שהגשתי בדרישה לפסול את ביניש מלישב בעתירה נגד היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז [על-כך בהמשך]. הדחייה נעשתה אף בלא לקיים דיון, תוך כתיבת החלטה כוזבת, כאילו הדחייה נעשתה גם בשל זאת שלא צורף לעתירה תצהיר מצד העותר...
  • התמורה - ביניש נאבקה למען מינויו של פוגלמן כדי לקדמו לכהונת שופט בית המשפט העליון במינוי של קבע. פוגלמן הוצב בסדר-עדיפות עליון, מבחינתה, והמינוי אכן בוצע;
5) צבי זילברטל -
  • האירוע - השופט זילברטל, בשבתו כאב"ד בערעור שהוגש נגד עו"ד ביניש, דחה בדצמבר 2009 ערעור שהגישה חברת י.ע. פריד שירותי תירות בדרישה לחייבו בהוצאות הליך משפטי. בכך נמנעה פסיקה חמורה נגד ביניש, שהייתה מחייבת לו נדרשו לכך השופטים - לצורת קביעת שיעור ההוצאות - ליבון רשלנותו המקצועית של ביניש נגד החברה המערערת. התביעה במקורה נועדה לחייב את ביניש בתשלום פיצוי בסך 100,000 ש"ח לחברה, מחמת זאת שהתרשל וגרם לכך שבמשך 12 שנים לא נרשם נכס על-שמה של החברה הרוכשת, היא החברה התובעת.
  • התמורה - ביניש הקפיצה את השופט זילברטל לראש רשימת מומלציה. עם או בלי הכרת תודה נוכח דחיית הערעור נגד בעלה, היא פועלת עתה בדבקות רבה לקידומו לבית המשפט העליון.
6) מני מזוז -
  • האירוע - מזוז, בתפקידו כיועץ המשפטי לממשלה, מיסמס את הטיפול בתיקו של עו"ד ביניש. הדרישה להעמדת ביניש לדין בגין העבירות שכן ביצע, הועברה לטיפולו ולהכרעתו. אך מזוז נקט סחבת מכוונת. במשך יותר משנה נהגתי לפנות, שוב ושוב, בהצגת שאלות, ונעניתי כי התיק בטיפולו של מזוז והוא יקבל הכרעה בקרוב. זמן קצר לאחר הגשת העתירות בפרשת קצב - בדרישה לפסול את עסקת הטיעון שנערכה עימו, הגשתי עתירה בדרישה לפסול את ביניש מלישב בתיקו של קצב-מזוז. טענתי, כי העותרים מערערים על החלטתו של מזוז - וזו גם הייתה האווירה נגד מזוז - וכל החלטה בתיק זה הינה קריטית להמשך כהונתו כיועמ"ש. לא ייתכן, קבעתי בעתירתי, כי בעת שבפני מזוז מונח תיקו של עו"ד ביניש, להכרעתו, היא - השופטת ביניש, תקבל הכרעות העלולות להכריע את גורלו המקצועי והיוקרתי. היועמ"ש מזוז נדרש להשיב לעתירתי, אך באותו שלב, ובמקום לומר את האמת, הוא ביצע מעשה פחדני ובזוי: מזוז ברח. פשוטו כמשמעו. בתשובתו לבית המשפט העליון הוא טען, במפתיע, כי הוא בכלל לא מטפל בתיקו של ביניש וכי ההכרעה תבוצע על-ידי גורם אחר בפרקליטות. בפועל, פסל עצמו מזוז מלטפל בתיק, וסייע לביניש "ליַתר", כביכול, את העתירה;
  • התמורה - סוד גלוי הוא כי ביניש לא העריכה, אם לנקוט לשון המעטה, את מזוז. במיוחד נוכח ביקורתו על מדיניותה בפרקליטות, ומדיניות מחליפתה, עדנה ארבל. לא אטעה אם אקבע כי בינן לבינו אף התפתחה איבה, שלא הוסתרה. אלא שביניש יודעת להכיר טובה, וכך אירע בעקבות רפיסותו-התנהגותו הטובה בעניינו של בעלה. מזוז סייע בהימנעות מהעמדת עו"ד ביניש לדין, ועתה - משחלפה תקופת צינון של שנה וחצי שבה מחויב היועמ"ש היוצא, ניתן להשיב לו כגמולו, ולהציג את מועמדותו, מטעמה של ביניש, לכהונת שופט בית המשפט העליון.

ביניש מנצלת לרעה את מעמדה

בכל המקרים הנ"ל פעלה הנשיאה ביניש, באופן נחוש ובלתי מתפשר, להשגת מטרותיה. ביניש לא פסלה עצמה במקרה של ארבל (למרות שארבל אמרה להגנתה שהיא פסלה עצמה מלטפל בתיקו של עו"ד ביניש בגלל חברותה עם הנשיאה ביניש); ואף לא פסלה עצמה במקרה של פוגלמן כאשר בו-זמנית הוא פעל לדחיית העתירה האישית נגדה; ביניש אינה פוסלת עצמה גם במקרה של מזוז וזילברטל, למרות האירועים המתוארים לעיל.
ביניש פעלה ופועלת גם עתה, למרבה הצער, כעבריינית סדרתית. היא מנצלת לרעה את מעמדה, כנשיאת בית המשפט העליון וכחברה בוועדה לבחירת שופטים, כדי לקדם את מטרותיה האישיות. היא מצפצפת על החוק ועל הציבור הרחב, ביודעה היטב: איש מקרב ראשי התביעה בישראל, קל וחומר כאשר מדובר ביועמ"ש הנוכחי, יהודה וינשטיין, לא יעז לפעול נגדה ולמצות עימה את הדין.
מיותר כמעט לציין: גורם משפטי אחר שהיה מעז לנהוג כפי שפעלה ביניש, היה נדרש למסור את גרסתו לחוקרי המשטרה. בחקירה באזהרה.

תאריך:  03/12/2011   |   עודכן:  04/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דורית ביניש - שחיתות סדרתית
תגובות  [ 310 ] מוצגות  [ 310 ]  כתוב תגובה 
1
היבט נוסף לעמותת 'אומ"ץ'
באשר למזוז ומופת  |  3/12/11 15:47
 
- אומץ ואבנרי שמאלנים אינטרסנטים
אומץ לאשפה  |  3/12/11 18:22
 
- אומץ שמומץ. חארטה! מה אם כל מה ל"ת
שכתוב פה נכון?!?!  |  3/12/11 21:51
 
- אומ"ץ טיפלה במשפחת ביניש
חבר הנהלת אומ"ץ  |  4/12/11 22:36
 
- התעלמת - הרי במני מזוז עסקינן
לחבר הנהלת אומ"ץ  |  5/12/11 02:23
 
- לחבר במסיכה של "אומ"ץ":
צבי גלברד  |  7/12/11 09:54
 
- ככה לא מטפלים בתקלות קשות
המכונית מהגשש  |  10/12/11 07:36
 
- ביניש.....
מושיק הקטן  |  6/12/11 01:04
 
- בייניש;נקמת ילד קטן לא ברא השט
שמעון בלילתי  |  3/12/11 23:17
 
- לצערי הרב, אינך מדייק עד תום
YיורםY  |  3/12/11 23:48
 
- מי שער שבביהמ"ש ישבו עבריינים?
יישר כח ליואב  |  4/12/11 00:33
 
- יש שופטים עקומים בירושלים
ובראשם בייניש   |  4/12/11 08:45
 
- מה עושים בפועל?
akdib  |  4/12/11 08:47
 
- עושים הפגנת מיליונים מול בג"ץ
ודורשים את פיזורו  |  4/12/11 09:33
 
- הפגנה במכונית-לקבוע יום שבו
חשדנית  |  4/12/11 11:29
 
- מה עושים - משפיעים ח"כ לשנות
דודו ירושלים  |  5/12/11 05:33
 
- יש שופטים עקומים בירושלים
ובראשם בייניש   |  4/12/11 08:56
 
- שתיקת התקשורת מלמדת שהכל אמת
עדרי החונטה בלחץ  |  4/12/11 10:24
 
- ברשת ב' ב-6.15 אליהוא בן און
ד.ט.  |  4/12/11 16:53
 
- שלי יחימוביץ התגיסה למען בה"מ
מקנה  |  4/12/11 19:24
 
- תגובה לעדרי חונטה .....
א. בן ג.  |  5/12/11 15:29
 
- חובת 120חברי כנסת לתקן החוק
דודו ירושלים  |  5/12/11 04:57
 
- דברים שאמר יחזקאל בייניש בזמנו
גילה פ.  |  4/12/11 17:46
 
- אז שיספר את זה בבית המשפט...
פלצלה  |  5/12/11 01:56
 
- הג'ינג'י שרגא נתן לו אות
מקנה  |  4/12/11 19:17
 
- לא מאמין ליואב יצחק שתמך  ל"ת
בנמרודי העבריין.  |  5/12/11 15:18
 
- אל תאמין. אל תהיה פתי, אבל
בדוק את העובדות  |  7/12/11 09:15
2
אין דבר כזה בדמוקרטיה רק בדיקט
אזרח דמוקרט   |  3/12/11 15:47
 
- אנחנו מדינת כבשים, לא דמוקרטיה
Ovis aries   |  3/12/11 15:58
 
- אני רוצה להאמין שזה בציניות
ע .ב  |  3/12/11 18:17
 
- יואב יצחק לא מפרסם לפני בדיקה
שושיה  |  4/12/11 11:16
 
- יואב יצחק גבר גבר ל"ת
עודי יחזקאל  |  4/12/11 14:53
3
שכחת את דנציגר שכותב פסקי דין
מזכירת המערכת  |  3/12/11 16:07
 
- היא פתחה את תיבת פנדורה
מחלת התה "בהיכל"  |  4/12/11 11:04
4
גברת בייניש איבדה את הצפון
יוד אלף  |  3/12/11 16:19
 
- אני רק הערה: לנדאו לא מקדימה
בו סרוק  |  3/12/11 18:44
5
תגובה
צנחן  |  3/12/11 16:27
 
- אין לה אומץ לתבוע את יואב יצחק
כנסו דחוף  |  5/12/11 08:42
6
דברים חמורים
דבר וחולירע  |  3/12/11 16:31
7
הזמנה למחול
אהרן מיטל  |  3/12/11 16:43
 
- מיטל חושב כמו שופט...
שופט קו   |  4/12/11 01:08
8
ביבי הפחדן מפחד מהבג"ץ
ליכודניקים כנסו  |  3/12/11 16:52
 
- ביבי, בפעם הבאה ישראל ביתינו!
כיכי  |  3/12/11 20:44
 
- חבל, ביבי מאבד את בוחרי הימין  ל"ת
מעציב  |  3/12/11 23:27
 
- קודם כל שיממש את הססימא
מציאותית  |  4/12/11 08:23
 
- חנן וייס-ביבי אינו כל יכול
ביבי כמוך כמוני  |  6/12/11 08:49
9
חובה ועדת חקירה ל"ת
אזרח המום מהמידע  |  3/12/11 17:04
10
הכל שפיט חוץ מבייניש - היא
יהושע קוצינסקי  |  3/12/11 17:05
 
- נעל
מני הזועם  |  3/12/11 19:00
11
איפה רביב דרוקר ומרדכי גילת?
אלי הרחובותי  |  3/12/11 17:11
 
- למה אתה לא יוצא להגין נגד בג"ץ ל"ת
את תת  |  3/12/11 17:30
 
- למה אתה לא מפגין נגד בג"ץ? ל"ת
אל תתחמק מאחריות  |  3/12/11 17:32
 
- רביב דרוקר לא מתעסק עם האמת.
רופא פסיכיאטר  |  4/12/11 07:45
 
- רביב דרוקר עומד בראש העמותה
חשדנית  |  4/12/11 12:06
 
- הפניה למקור ברוטר:
חשדנית  |  4/12/11 17:35
12
מפחיד
פחד  |  3/12/11 17:13
13
יואב יצחק
מוטי דניארו  |  3/12/11 17:33
14
חנן וייס-גם סטרשנוב פינקלשטיין
ומנדבליט במושחתים  |  3/12/11 17:37
15
שופטים
בצרפת  |  3/12/11 17:46
16
"""אין שופטים בירושלים """""
פשוט מזעזע  |  3/12/11 17:50
17
המנוולת תומכת ב"איחוד משפחות".
עזרי  |  3/12/11 17:57
18
ביניש : לא אתן לכנסת לחוקק
חוקים עוקפי בג"צ  |  3/12/11 18:01
19
אם גב' בייניש ושלה אשר שמותיהם
מוזכרים לרעה בכתב  |  3/12/11 18:02
20
למר יואב יצחק, לאור כל הממצאים
רפאל1 א  |  3/12/11 18:07
 
- יואב יצחק לא צריך לעשות כלום
עודד ב  |  3/12/11 18:29
21
יואב, הגש תלונה במשטרה
עזרי  |  3/12/11 18:13
 
- יואב יצחק, אני איתך, אשמח
YיורםY  |  3/12/11 18:36
22
אנחנו עם של כבשים מטומטמות ל"ת
הזעם מצטבר ויתפרץ  |  3/12/11 18:24
23
צריך בירור
זהבי ישראל  |  3/12/11 18:46
24
יואב תכין 300 אלף ש"ח מקדמה
פרעוש  |  3/12/11 18:51
25
""כנופית שלטון החוק"""""
מפחיד אותי  |  3/12/11 18:55
 
- הטימטום מפחיד - מה הקשר ל
צדק צדק תירדוף  |  3/12/11 20:51
26
מעבר לכל בדיקה וחשבון
עו"ד  |  3/12/11 18:58
 
- אז הבעיה לא משפטית רק יצוגית!
פועה  |  3/12/11 20:10
27
קשה מאוד להגן על בית המשפט
סובול עידן  |  3/12/11 18:59
 
- עידן סובול
פנחס  |  3/12/11 20:50
 
- לפרק את ישראל מיהדותה וגזענותה
סובול עידן  |  3/12/11 22:18
 
- לסובול - אנחנו כאן בגלל היותה
שייכת לעם היהודי  |  3/12/11 23:35
 
- אתה הבנת את זה, פנחס?
סובול עידן  |  4/12/11 09:46
 
- אתה אדם דתי של דת הדמוקרטיה
פנחס לסובול  |  4/12/11 16:21
 
- אני יודע שאתה האח של
פנחס  |  3/12/11 23:51
 
- שמורות האינדיאנים צריך לפרק?
הרס מדינות לאום?  |  4/12/11 09:14
 
- לאנונימי/ת 62.219.165.185 IP
סובול עידן  |  4/12/11 10:12
 
- פנחס (מיועד בעיקר לעכברוש)...
י.ש  |  4/12/11 07:06
 
- י.ש, לך אני לא מרשה
סובול עידן  |  4/12/11 09:59
 
- קצת אינפורמציה מיהו הסובול
גילוי נאות ?  |  6/12/11 00:19
 
- הצטרפת לשקרנים
גילוי נאות נתמך  |  7/12/11 09:28
28
שתתבע דיבה או שתתפטר לאלתר  ל"ת
דקטטור סופו ליפול  |  3/12/11 19:03
29
מי בתקשורת יעשה פולואפ לכתבה ל"ת
שפנים מלחכי פנכה   |  3/12/11 19:13
30
לביניש-מי שנמצא בכלוב זכוכית ל"ת
לא זורק אבנים  |  3/12/11 19:18
31
ביבי העם מצפה שתפעל נגד הבג"ץ
ביבי סמרטוט  |  3/12/11 19:27
 
- כמה פעמים אפשר לחזור על אותן
האמת והצדק  |  3/12/11 22:35
 
- נראה לי שטעות בידך
פנחס  |  3/12/11 23:58
32
להפיץ המאמר לכל אזרח בישראל ל"ת
במייל לכל המדינה   |  3/12/11 19:27
33
לבצע קשור למאמר בכל אתר בישראל ל"ת
שכל אזרח יידע  |  3/12/11 19:35
34
לשלוח לכל ח״כ ושר ועיתונאי  ל"ת
תהא חייבת להתיחס  |  3/12/11 19:48
35
תכלס הפכנו לריפובליקת בננות
גבי בן  |  3/12/11 19:56
36
יואב אינך חושש מתביעת דיבה?
יוד יוד  |  3/12/11 19:59
 
- כאשר ביניש וכנופייתה הם הם
YיורםY  |  3/12/11 20:10
 
- ליורם - האם ידוע לך אם בייניש
שרה.א  |  3/12/11 21:08
 
- מה יש לחשוש? הכל אמת  ל"ת
סוף האמת לנצח   |  3/12/11 20:18
 
- כפי שהבנת, אין לו ממה לחשוש
חנה שרה-  |  3/12/11 21:05
37
לתרגם ולשלוח לכל העולם ל"ת
אתר עיתון ו TV  |  3/12/11 20:09
38
גם המשטרה מפחדת מבייניש
רק הכנסת  |  3/12/11 20:28
39
השאלה מי עומד מאחרי יואב יצחק?
פועה  |  3/12/11 20:31
 
- פועה, אש(פ)ה נ(ח)שית יקרה,
YיורםY  |  3/12/11 20:56
 
- וזו לא תגובה עילגת? ל"ת
גילה פ.  |  5/12/11 09:18
 
- מאחורי יואב הצדק והיושר הזרים
לך ושלכמותך -כנסו  |  3/12/11 21:14
 
- תגובה
צנחן  |  3/12/11 21:28
 
- you are wrong Puah
Gilead  |  3/12/11 21:31
 
- אם ביניש אינה עברינית חובה
קלאודיה קול  |  3/12/11 21:34
 
- מאחורי יואב הצדק והיושר הזרים
לך ושלכמותך -כנסו  |  3/12/11 21:43
 
- so true!
dan72  |  3/12/11 21:43
 
- ומי עומדת מאחרי בייניש? אמריקה
חשדנית  |  3/12/11 21:55
 
- עו"ד ויסולי:בייניש סייעה ל-NIF
חשדנית  |  4/12/11 11:56
 
- חשדנית - ניתוח מבריק! מומלץ! ל"ת
מומלץ  |  6/12/11 12:11
 
- השאלה מי עומד מאחרי פועה? ל"ת
נחום שחף  |  4/12/11 01:39
 
- פועה זה זכר השונא את עצמו
פועה מקרן החורבן  |  4/12/11 03:28
 
- פועה, הביטוח של יואב הוא חצקל
רחב מיריחו  |  4/12/11 10:42
 
- פועה לא הבנת את בייניש ...
צילום מצב   |  5/12/11 19:17
40
יואב טוחן מים זה שנים
אין על בייניש  |  3/12/11 20:42
41
עכשיו נראה אם יש תביעת דיבה .
ישמעאל  |  3/12/11 20:42
42
בייניש אישרה את העסקתו
חנה שרה-  |  3/12/11 20:49
43
חצקל מספר על כביכול
העלמת מס  |  3/12/11 20:58
44
לא יעלה על הדעת
פשוט לא נתפס  |  3/12/11 21:05
45
על סיעת הליכוד לפתוח בחקירה
א 123  |  3/12/11 21:06
46
למה נראה לי שבידיעות ומעריב זה
עמוס שנער  |  3/12/11 21:07
47
או פיצוץ גדול או דממה מפחידה
אסימפטוטון  |  3/12/11 21:16
48
רד מהעץ שלך!
מחלוף  |  3/12/11 21:37
49
חברת אדידס
שופטי החונטה  |  3/12/11 21:42
50
צריך לתת לכתב כזה אמיץ חסינות!
שפן  |  3/12/11 21:46
51
אוי לו לדור ששופט את שופטיו
רבי  |  3/12/11 22:03
52
300,000 ש"ח בבקשה
סתם_1  |  3/12/11 22:04
 
- אתה לא סתם_1 אלא סתם אידיוט
אני רק הערה  |  4/12/11 19:22
 
- למה להעליב?
סתם_1  |  4/12/11 22:41
53
הקרפדה שנושקה ע"י אהרוןברק לא
פלא יועץ  |  3/12/11 22:05
54
בג"צ חלק מהחונטה השלטת
בעז ש  |  3/12/11 22:05
55
אולי נתעלם מהם ומש"ס
urixo  |  3/12/11 22:05
56
בייניש גם מושחתת וגם מנוולת
יוסף דיין  |  3/12/11 22:15
57
יואב יצחק אתה מלאך
אזרח הגון  |  3/12/11 22:20
58
אני מצדיע ליואב יצחק. אני בז
פישלזון  |  3/12/11 22:21
59
תחושה רעה מתגנבת לראשי
תאוריית הקשר  |  3/12/11 22:54
60
האזהרה מנציזם, היסטריה מיותרת.
משה ג.  |  3/12/11 22:56
 
- למד לקרוא ולהבין את הנאמר טפש!
פועה  |  3/12/11 23:29
 
- פועה פודלית טובה...העצם בדרך
לפועה מדף המסרים  |  4/12/11 00:57
 
- לא לחינם קוראים לך פועה
משה ג.  |  4/12/11 11:47
61
יואב יצחק, איש טוב ואמיץ
אמתי  |  3/12/11 23:24
62
ובהזדמנות חגיגית זו
פנחס  |  3/12/11 23:33
63
כל הכבוד על האומץ לחשוף
נתי12342  |  3/12/11 23:33
64
עיתונאי אחד ראוי בסדום
רון 1  |  3/12/11 23:39
65
מזל שבייניש הולכת הביתה
משה מירושלים  |  3/12/11 23:42
66
מדוע השרוף שותק ל"ת
אבי מ  |  3/12/11 23:44
67
סוף סוף נותנים קונטרה ל- Ynet
ליאת ה  |  4/12/11 00:02
68
מה יש לעשות בענין כה חמור זה!
פנחס  |  4/12/11 00:07
69
ואיפה המלומדים מלמדי המשפט ?
איש עצוב 9  |  4/12/11 00:11
70
הכנופיה הבולשביקית
רונן גולדשטיין  |  4/12/11 00:18
71
כל הכבוד על הכתבה
ירושלמית  |  4/12/11 00:22
72
עפר אני לרגליך מר יצחק.
עפר לרגליך  |  4/12/11 01:26
 
- תבורך והכל נכון - אבל מפחיד !
כלב מוכה  |  4/12/11 06:47
73
תודה בשם היהדות. ל"ת
דניאל מהמרכז  |  4/12/11 01:31
74
כל כבוד ליואב יצחק על גלוי אמת ל"ת
boris d  |  4/12/11 01:53
75
להריץ מיד את הכתבה לכל חברי הכ
יהודי מודאג  |  4/12/11 01:56
76
יש תקשורת בישראל? איפה אתם? ל"ת
נחום שחף  |  4/12/11 01:58
77
פועה וה IP
בוזגלוביץ. מידען  |  4/12/11 05:07
 
- דברי פועה חכמים ביותר..ולך-זה
נביא בעירו  |  4/12/11 07:25
 
- לא אוהבת את פועה
עטרה שגב קלימי   |  4/12/11 09:04
78
נבחרה רק בזכות קשריה חקירה מיד
rach10  |  4/12/11 05:50
79
לא ייתכן שכתבה חמורה זו לא
משפטן מוכר  |  4/12/11 07:34
 
- לא ייתכן שמשפטן מוכר .....
חרטטן מוכר  |  4/12/11 08:29
 
- חרטטן מוכר-סגנונך הוא של חרטא
משפטן לא מוכר  |  4/12/11 09:17
 
- אין לך מושג עד כמה אתה צודק
חרטטן מוכר   |  4/12/11 11:29
80
חצי מהעליון לכלא.....
Machuk  |  4/12/11 08:24
81
יש שופטים קצתם מושחתים בירושלי ל"ת
אברהם מערב השומרו  |  4/12/11 08:25
82
להעמיד למבחן
בן ציון  |  4/12/11 08:48
83
אם זה נכון- כל המערכת רקובה, ו
עינת ערד  |  4/12/11 08:54
 
- יגאל עמיר בתגובה:"אחרי שתדעו ל
קורןנאוה טבריה  |  4/12/11 09:27
84
לא פלא שאהוד ברק הציע לה לכהן
קורןנאוה טבריה  |  4/12/11 09:19
 
- קורןנאוה-הליכודניקית מטבריה
טברייני  |  4/12/11 09:54
 
- אינדיאני,שלא תעיז לשייך אותי ל
קורןנאוה טבריה  |  4/12/11 10:20
 
- לאידיוט מטבריה - לא ייאמן שאתה
חנה שרה-  |  4/12/11 10:58
 
- חותמת על כל מילה ותודה!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  4/12/11 17:12
85
לתבוע את יצחק בהוצאת דיבה!
esta1  |  4/12/11 09:20
 
- אף אחד לא קם....
בעז ש  |  4/12/11 09:59
 
- התעלמותה של התשקורת ממאמרו של
קורןנאוה טבריה  |  4/12/11 10:12
86
אסור לעבור לסדר היום !
א.ל. רמת-גן  |  4/12/11 09:49
 
- או שאתה נאיבי או שחזרת לארץ ..
רובי בוזגלו  |  4/12/11 12:59
87
יואב יצחק,גיבור שממודר. ל"ת
אלי בובליל  |  4/12/11 09:59
88
קטע ממאמר-עבר שלי, תחת הכותרת
חנה שרה-  |  4/12/11 10:06
89
בייניש לדין ציבורי
יצחק גול  |  4/12/11 10:08
90
כלב נשך אדם אינם חדשות ל"ת
הפוך כן  |  4/12/11 10:26
91
ביניש-הפכנו למשטר- משטרה מושחת ל"ת
עדי- עולם שלישי  |  4/12/11 10:31
92
קצב כל הקוצב במומו קוצב
נתנייתי שמתחמם על  |  4/12/11 10:40
93
צריך עצומה ליועץ המשפטי ולכנסת
שלומי10  |  4/12/11 10:42
94
כל הכבוד ליואב יצחק!
זאב בן-יוסף  |  4/12/11 10:51
95
אני מברך אותך על אומץ ליבך!
רובי בוזגלו   |  4/12/11 11:24
96
ומי ימשיכו להגן עליה בחירוף נפ
קורןנאוה טבריה  |  4/12/11 11:39
 
- נאוה למה תצטרפי לסיעה שלי
משה פייגלין  |  4/12/11 12:36
 
- אין סיכוי שאצטרף למפלגה ששמה ל
קורןנאוה טבריה  |  5/12/11 05:39
97
בוא נשרוף את המועדון
NBA24353  |  4/12/11 11:51
 
- ואז מה?
יניב מויאל, עו"ד  |  4/12/11 14:24
 
- יניב מויאל
פנחס  |  4/12/11 16:40
 
- -פנחס
יניב מויאל  |  4/12/11 22:32
 
- תתקרר קצת תחזיר את הפיוזים
פנחס  |  5/12/11 01:02
98
אתנן בצורת משרת שופט עליון??? ל"ת
קשה-להאמין.האמנם?  |  4/12/11 12:13
 
- יש שופטות שמתקדמות במאוזן???
אהרון אוטוביאנקי  |  6/12/11 14:46
99
אתנן בצורת משרת שופט עליון??? ל"ת
קשה-להאמין.האמנם?  |  4/12/11 12:22
100
אתנן בצורת משרת שופט עליון???
המלכה  |  4/12/11 12:32
101
ביניש אינה עבריינית, היא תולדה
ישראלית וחיה בעמה  |  4/12/11 12:49
102
עושים עוול לאזרחי המדינה
עטרה שגב קלימי  |  4/12/11 13:13
103
נהגתי לציין את דעתי על הצדק
זוזו  |  4/12/11 13:30
104
הנשיא ברק גידל אותה?????
מידע  |  4/12/11 13:41
105
שמעתי כי גב' בייניש מאשימה את
השר לנדאו בפגיעה   |  4/12/11 13:41
106
כל-הכבוד, איזה אומץ!
moti99  |  4/12/11 13:43
107
יואב - הפעם הרחקת לכת !!
ולא לחיוב  |  4/12/11 13:47
 
- העיתונאי לא הגזים כלל
צדקתרדוף  |  4/12/11 16:00
 
- דברים שאמר יחזקאל בייניש
גילה פ.  |  4/12/11 17:39
 
- גילה פ. את צדיקה אמיתית בסדום!
פועה  |  5/12/11 23:21
108
שמאל לה נוסטרה..מאפיה..עם
תרונן  |  4/12/11 13:56
109
ואוווווו כל הכבוד יואב - אומץ
דינה גילבוע  |  4/12/11 13:58
110
כתבה כתבה.....
א.ל. רמת-גן  |  4/12/11 14:06
111
אתה יצחק עבריין סדרתי שמעז
לצאת כנגד פושעים  |  4/12/11 14:12
112
הסקופ הכי גדול בתולדות המדינה
גיזמו בון  |  4/12/11 14:16
 
- סקופ?יואב יצחק חוזר ואומר כבר
ד.ט.  |  4/12/11 17:05
113
לצערי יום הקילשונים מתקרב...
ירון זכאי 1  |  4/12/11 14:39
114
יואב יצחק שכחת עוד משתפי"ם ..
החושף   |  4/12/11 14:40
115
"הציונים קומץ של רוצחים" ככה
אמר הפרסי וצדק  |  4/12/11 15:14
 
- ומה אתה אומר שהפרסים טובים ??
חרטטן מצוי  |  4/12/11 16:42
 
- שיהיה משהו לשיר בדקך ל"ת
המן הפרסי  |  4/12/11 18:05
 
- ושיהיה משהו לדרך
יהודי חרד  |  4/12/11 18:34
116
השופטת בייניש
dolfin2  |  4/12/11 15:30
 
- האמת! קיבלת כסף בעד דבריך? ל"ת
לללא  |  4/12/11 16:55
117
או דיבה או לעוף
יואב12  |  4/12/11 15:36
118
דברים חמורים שיש לבדוק עד תום
המפוחד עד מוות  |  4/12/11 16:37
119
ראוי שאילנה דיין תערוך תחקיר .
עובדה  |  4/12/11 17:08
 
- הצחקתני. עד כדי כך אתה תם
פנחס  |  4/12/11 19:05
 
- אילנה דיין = בייניש = מאפיה
ויטו  |  5/12/11 01:59
120
מילים חזקות, נקווה שממוסמכות ל"ת
קפדנית מאד  |  4/12/11 17:12
121
מערכת משפט לא-עצמאית...!
יוסף אגמון  |  4/12/11 17:48
122
ביניש חשודה במדירת עבודות מחשב
ללא מיכרז  |  4/12/11 17:54
123
אומץ של קומץ
סובול עידן  |  4/12/11 18:09
 
- פתולוגי אתה בעצמך וגם מטומטם. ל"ת
מקנה  |  4/12/11 19:29
 
- אמר המתחזה הסדרתי
ע. הנביא  |  5/12/11 23:25
124
ביניש אלמגור הורנצ'יק
שמחה ב  |  4/12/11 18:50
125
הדג מסריח מהראש ל"ת
בן טיבוגה  |  4/12/11 19:21
126
אף אחד לא קם מול הנתונים הללו
האומץ מדהים  |  4/12/11 19:54
127
איזה אומץ יש לאיש הזה! כבוד! ל"ת
אמיל זולא בדורנו  |  4/12/11 21:19
128
חובה להשאיר את הכתבה !!!!!!
מזכיר המדינה  |  4/12/11 22:50
129
אין אמיץ כיואב יצחק.יש לחקור
דודו ביתן  |  5/12/11 00:50
130
האם יש אמת בכתבה??
יוסף סגל  |  5/12/11 01:24
131
ללמוד מהאמריקאיים דברים טובים
דודו ירושלים  |  5/12/11 05:44
132
אוי אוי למדינתי רחמים
מיכה בקעת הירדן  |  5/12/11 05:47
133
בושה וחרפה
י.פ.  |  5/12/11 07:00
134
.דממה תקשורתית.. היועץ שותק
פנחס  |  5/12/11 08:04
135
הנחמה היחידה שנשארו 3 חודשים ל"ת
לסבול את המפגע  |  5/12/11 08:28
136
הבעת דעה
nuritrotem  |  5/12/11 09:48
137
שתיקתו של היועץ המשפטי
פנחס  |  5/12/11 10:02
 
- מקורבי בייניש:
YיורםY  |  5/12/11 11:21
138
יואב יצחק-שושנה אלמגור
יוסי אאא  |  5/12/11 11:52
139
י.יצחק אז "הפצצה" לא התפוצצה?
פועה  |  5/12/11 12:28
 
- פועה זה זכר השונא את עצמו
פועה המסורס  |  5/12/11 13:16
 
- תשובה לאש(פ)ה הנ(ח)שית
YיורםY  |  5/12/11 13:42
 
- לכבשה הפועה הנהנית להיות בעדר
רועה צאן  |  5/12/11 14:45
 
- צפועה-רעל קטלני ל"ת
ג'ו  |  6/12/11 13:37
 
- פועה חושפת את הצ'חצ'חים
מזכיר המדינה  |  6/12/11 14:56
140
תגובה למס' 26-כנס...
פנינית  |  5/12/11 15:35
 
- גם את ספונג'דורית לא קטנה !!! ל"ת
מומחה לסמרטוטים  |  5/12/11 21:20
141
נו, אז למה לא מטפלים במכשפה הר
ashco  |  5/12/11 17:01
142
קראתי 250 תגובות
לקרוא ולבכות  |  5/12/11 21:38
 
- תרגיע זה רחוק מלהיות עם ישראל!
פרעוש  |  5/12/11 23:12
 
- 250 המגיבים הם מדגם מייצג
לפועה הפרעוש  |  5/12/11 23:37
 
- פועה/פרעוש/גילה.פ וכיו"ב
פועה אל תתאבד  |  6/12/11 04:20
 
- בייניש
ארנסט ראהם  |  6/12/11 13:04
143
בייניש מסתבכת: קיבלה בלשכתה שב
תרומה של 20 מיליו  |  6/12/11 08:18
144
החשש של ההלכה משופטים
yeshurun  |  6/12/11 12:47
145
המוסר הכפול של בייניש
yeshurun  |  6/12/11 12:57
146
נתניהו, אבי הקובינטורים
יצחק הכהן  |  6/12/11 13:54
 
- תגובה ל-148 - יצחק כהן, כנס...
אהוד מזור  |  6/12/11 20:33
147
כל זה כלום לעומת הפרת האמונים
אבי כהן  |  6/12/11 14:41
148
אין ספק שאתה בחור אמיץ
זהב   |  6/12/11 15:12
149
עברו שלושה ימים ועדיין אין שום
מדהים פשוט מדהים  |  6/12/11 20:19
150
בייניש, וגניבת מיליונים בועדה
נחום שחף  |  6/12/11 20:26
 
- איך ממנים שופטים בישראל ל"ת
נחום שחף  |  7/12/11 18:10
151
עצוב ..עצוב מאוד ..שבא לבכות..
פנסיונר מובטל  |  6/12/11 21:48
152
י יצחק: יישר כוח על האומץ:
צבי גלברד  |  6/12/11 22:54
153
פקס גלוי לנתן זהבי:"במשך שבוע
קורןנאוה טבריה  |  7/12/11 05:51
 
- ייאמר לזכותו של זהבי,הוא הקריא
קורןנאוה טבריה  |  8/12/11 06:47
 
- נ.ב.זהבי הקריא את הפקס לא בגלל
קורןנאוה טבריה  |  8/12/11 07:47
154
תשקורת-'שקט זה רפש'=ז'בוטינסקי ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  7/12/11 05:58
155
חובה לפנות במייל לח"כים באתר
ד.ט.  |  7/12/11 07:33
156
הצעה ליואב יצחק
א.ל. רמת-גן  |  7/12/11 13:54
157
תביעת לפי לשון הרע תוגש בקרוב
רון וייס  |  7/12/11 14:46
158
יואב יצחק הטוחן מים עכורים
גלאי אמת  |  7/12/11 14:52
159
ראו גם זאת והשכילו עוד
יש מיש  |  7/12/11 15:35
160
ביום שבו קצב הולך לכלא נחשפת
חשדנית  |  7/12/11 16:34
 
- זה לא משפחה, זה גילוי עריות ל"ת
משפחת השמאל  |  8/12/11 08:48
161
היכן מרדכי גילת?! היכן התנועה
מרדכי מרדכי  |  7/12/11 22:23
162
ברשעותה הכניסה את קצב לכלא
מב"י  |  8/12/11 00:14
163
פועה והילד עם האצבע בסכר
ירוס האשק ג'וניור  |  8/12/11 02:13
164
אין תגובה - יש אשמה !
ישמעאל  |  8/12/11 08:54
 
- החומרה היתרה היא, שהפושעים
ממשיכים בהרשעת חף  |  8/12/11 11:19
165
בייניש
דרורי  |  9/12/11 03:07
166
ועל כך נאמר:
הברווז המכוער  |  9/12/11 18:53
167
אמת לאמיתה
dinainternational  |  11/12/11 01:11
168
בייניש בתקשורת
יהודיה חילונית  |  17/12/11 03:50
169
מקום המשפט,שם הרשע
יהודי חילוני מודא  |  18/12/11 22:37
170
the conspirator
משה כהן עו"ד   |  5/01/12 10:25
171
פרישת ביניש, מהלך היסטורי
בישראל  |  28/02/12 09:30
172
ספר את זה לאיתמר לוין... ל"ת
משפטן ותיק  |  22/01/23 11:57
173
סדום ועמורה זה בית המשפח
רון8  |  22/01/23 23:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המועצה המקומית בבית אל אישרה למקורבי הקואליציה לבנות תוך חריגות בנייה ניכרות    בין הבונים - הרב אליעזר מלמד שכלל אינו מתגורר במגרש    על-אף בקשות והתרעות נמנעה המועצה מלעצור את הבנייה
איציק וולף
עורך הדין יהונתן גינת רימה לקוח במהלך משפט על תשלומים למכשפה חיפאית    הסתיר את פסק הדין מן הלקוח ומנע ממנו ברשלנות להגיש ערעור    יו"ר הוועדה לאתיקה מקצועית אשר דחה תלונה בנושא היה גם מעסיקו של עו"ד גינת במסגרת התמחותו ומכּר של אביו השופט
יפעת ארליך
ברוכים הבאים לאמ"ר, המחלקה שמאשרת הכנסת ציוד רפואי לארץ. נא להצטייד בהמון סבלנות, בכל הטפסים הדרושים - אחרת תישלחו להליך ענישה פנימי - וגם בחבילות שי לעובדים ובכמה אלפי שקלים למאכערים, שיעשו זאת במקומכם אחרי שתרימו ידיים. ועוד לא דיברנו על מנהל היחידה, שמועסק בניגוד להוראת בית משפט ובכלל שקוע בקריירה מקבילה. את המחיר משלמים כמובן החולים, שממתינים חודשים ארוכים לציוד מציל חיים
איציק וולף
כרמלה רובין, המנהלת בפועל והאוצרת של מוזיאון ראובן רובין, ושני בכירים נוספים השתכרו 38 אלף שקלים בחודש    זאת למרות גירעון שנתי קבוע של כ-280 אלף שקל בקופת המוזיאון שתוקצב מכספי ציבור
יואב יצחק
שופטי בית המשפט העליון זימנו שימוע פסק דינו של קצב ליום חמישי השבוע    אלא שבגלל חוסר תשומת לב לתיקון בחוק לא התבקשה ולא הוזמנה 'הערכת מסוכנות' לקצב בטרם ייגזר דינו בערכאת הערעור    הפרקליטות: החוק אינו מחייב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il