X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ZANTAZ
▪  ▪  ▪

חברת ZANTAZ המובילה העולמית לאספקת פתרונות ארכוב וניהול תשתיות המידע מקצה לקצה בארגון, המיוצגת בלעדית בישראל על-ידי PI מוצרי תוכנה, קיבלה את תעודת שותפת זהב של מיקרוסופט בתחום פתרונות התוכנה. התעודה ניתנה ל-ZANTAZ בשל מומחיותה והשפעתה בשוק הטכנולוגי.
שותפות הזהב הוענקה ל- ZANTAZ שהוכיחה התמחות בטכנולוגיה של מיקרוסופט ויכולת זיהוי של צרכי הלקוח בתחום ה-IRDM (Information Retention and Discovery Management). "אנו שמחים ביותר לקבל מעמד זה", אמר רוג'ר אריקסון, סגן נשיא פתרונות ואסטרטגיה ב-ZANTAZ. "כחלוצה ופורצת דרך בתחום זה בשוק, ZANTAZ ממשיכה ללא הרף לפתח טכנולוגיות חדשות שיסייעו ללקוחותינו להיות תמיד מובילים. שותפות זו מאפשרת לנו גישה למוצרים ולידע היוקרתי של מיקרוסופט, דבר המהווה תועלת רבה ללקוחותינו".
יכולות הפתרונות של החברות השותפות חשובות מאוד למיקרוסופט", אמר סאנג'יי פארטסרטי, סגן נשיא ואסטרטג במיקרוסופט. "יכולות אלו מאפשרים לנו להמשיך ולזכות בלקוחות שלהם ידע מעמיק בפתרונות מבוססי טכנולוגיות של פלטפורמת מיקרוסופט ובכך לשפר את יכולתנו ולעמוד במחוייבותנו לספק ללקוחות פתרונות ואפליקציות מהשורה הראשונה".
דניאל אדרי, מנכ"ל חברת PI מסר כי שותפות הזהב תאפשר ל-PI להרחיב ולהעמיק את נוכחותה בקרב ארגונים המבססים את ניהול המידע הארגוני על שרתי מיקרוסופט. "השותפות באה להמחיש את הרמה הטכנולוגית הגבוהה של מוצרי ZANTAZ וביניהם פתרון ה-EAS (Enterprise Archive Solution) אשר דורג במקום הראשון והוכרז כפתרון הארכיב הטוב ביותר לשנת 2004 על ידי קהילת משתמשי ה-Exchange", הוסיף אדרי.
תוכנית השותפויות של מיקרוסופט שהושקה בדצמבר 2003 הציגה את התחייבותה המתמשכת של מיקרוסופט להצלחה עולמית. התוכנית מציעה מסגרת שותפות אינטגרטיבית המזהה מומחיות של שותפים ואת השפעתם בשוק הטכנולוגי ומספקת ערך מוסף לשותפים בהצלחתם העסקית.
על חברת ZANTAZ
חברת ZANTAZ הינה ספקית מובילה של פתרונות ארכיון מקצה לקצה בארגון ושל כספות דיגיטליות, המיוצגת בישראל על-ידי חברת PI, הוקמה ב-1996 נמצאת בבעלות פרטית ורשמה מאז הקמתה גידול שנתי בשיעור של 400%. החברה נכנסה לרשימת ה-100 בקטגורית תוכנה עסקית. מוצר ה-EAS (Exchange Archive Solution) של ZANTAZ לאירכוב דואר אלקטרוני נבחר כמוצר הארכיב הטוב ביותר לשנת 2004 על - ידי קהילת משתמשי ה-Exchange. בדוח של קבוצת רדיקאטי הוכרזה חברת ZANTAZ כמובילת שוק הארכוב לשנים 2004 - 2008. בהתאם לדוח, החברה מובילה עם נתח שוק של 24% ובשוק הפיננסי מובילה עם נתח של 62%. המתחרה העיקרי מחזיקה בנתח של 14% וחברות אחרות בהיקף כולל של 27% נתח שוק סה"כ.
על חברת PI:
חברת PI מוצרי תכנה הוקמה על-ידי דניאל אדרי, מבעלי חברת האינטגרציה Chronus.PI מתמחה בשיווק מוצרי תוכנה לארגונים גדולים ובינוניים ובהטמעת המוצרים. לחברה הסכמי שיתוף פעולה עם אנקור ועם כרונוס למתן תמיכה ולהרחבת ערוצי השיווק של מוצרי התוכנה אותם היא מייצגת. החברה החלה את פעילותה בתחילת שנת 2004 וכעת נמצאת בתהליך החדרת פתרון אירכוב מקצה לקצה להודעות דוא"ל וקבצים. מוצר ה-EAS הוטמע עד כה במספר חברות, ביניהן חברות היי טק, חברות תעשייתיות ומשרד ממשלתי. בימים אלה קיבלה החברה גם זיכיון לשווק מוצרים משיקים למוצר ה- EAS של חברת Singelcast האמריקאית המתמחה בפתרונות תוכנה המיועדים לסקטור הפיננסי וסקטור הבטחוני ומאפשרים לציית לתקנות כחלק מהתהליכים העיסקיים וכן ליישם מדיניות הרשאה לשליחת מסמכים בתקשורת אלקטרונית כגון דוא"ל, IM (הודעות מיידיות) ופקס.

תאריך:  27/03/2005   |   עודכן:  27/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il