X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראוי היה כי נערך ברצינות לשטיפת המוח הצפויה לציבור הישראלי. לפיד וחבר מרעיו במפלגת "קשקשת ברשת" זוממים להגשים את תוכניתם הגדולה להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה, ובמסגרת זאת לשטוף את מוחו של הציבור, ולגרום להזנייתו ולהטייתו לרדידות ומוגבלות
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. לפעול לחיסול איום מפלגת "שינוי החדשה" [צילום: פלאש 90]
אל תטיף לנו מוסר
נאמר בקול רם ללפיד הקטן: קשוט עצמך תחילה ואל תטיף לנו מוסר; ובעיקר אל תשכח כי האחריות לעוולות ולחטאים חלה לא רק על ה"בוסים" אלא גם על "המשת"פים" והסייענים שלהם

לאחר הכשלון של יקירתם ציפי לבני בבחירות לכנסת השמונה עשרה שנערכו בפברואר 2009 החלו פטרוניה מגילדת התקשורת - פרסום: הטייקון נוני מוזס והפירסומאים ראובן אדלר ואייל ארד לחפש מועמד חילופי. מצוקתם גדלה מאד לאחר סקרי דעת הקהל באוקטובר 2009 לפיהם - 30% ממצביעי קדימה סבורים שציפי איננה מתאימה לראשות הממשלה והם לא יצביעו שוב עבורה.
הגילדאים הגיעו למסקנה כי לקראת הבחירות הבאות יש למצוא "תקווה לבנה" - אשכנזית- שמאלנית חדשה. ובחירתם נפלה על יקירם - העיתונאי "וטאלנט הטלוויזיה" יאיר לפיד, "הבן של טומיסלב". אליהם חברו אנשי חבורת "חץ" - ידידיו של טומי לפיד: אמנון דנקנר, אברהם פורז,יצחק לבני ואהוד אולמרט..
לאחר למעלה משנתיים של הכנה והכשרה נפל הפור, והפטרונים החליטו להציג את ה"נבחר" לפני הציבור הישראלי. מה אנו יודעים על השקפת עולמו של לפיד ג'וניור? הוא כותב טור קבוע במוסף השבת של ידיעות אחרונות ("העיתון של נוני"), היה עד לאחרונה מנחה תוכנית קבועה בערב שבת בערוץ 2 ("אולפן שישי"). לרוב הוא משתדל לא להתלהם ולנהוג בזהירות רבה, כי פוליטיקאי עתידי צריך להיזהר ממעידות. בכל מאמריו ושיחותיו הוא חמק בעורמה - בעקביות ובשיטתיות - מהצגת אמונתו ועקרונותיו. רק פעם אחת יאיר לפיד מעד וחשף את ה"אני מאמין" שלו. המסכה נפלה והפרצוף נחשף.
אימץ את תורת השנאה האוטואנטישמית של אביו
זה קרה ליאיר בי"ט בחשוון תש"ע (6.11.2009) כאשר פורסם בידיעות אחרונות מאמרו "שתי מדינות". זה היה מאמר מכונן שבו נחשפו מצפוניו של לפיד הצעיר. יאיר טוען שמדינת ישראל היא למעשה שתי מדינות. מדינה אחת - ישראל של השמאל הנאור היא מדינה ליברלית מתוקנת, מודרנית שכולה אך טוב וחסד אזרחיה הם "אור לגויים", ותענוג להתגורר ולחיות בה. ואילו המדינה השניה היא של הימין החשוך: המתנחלים, הדתיים, והאנשים המתלוננים "שהמדינה לא עשתה כלום בשבילם" - כלומר בלשון נקיה - הצ'חצ'חים מהפריפריה. זוהי מדינה מפלצתית לא מוסרית שמבצעת רק עוולות ועושה הכל כדי לחבל בסיכויי השלום שלה, ולהשניא את עצמה בעולם.
על-פי תורת לפיד הדתיים הם: "חשוכים ושמרנים" המשליטים "חוקים ימי- בינימיים הבודקים מה מותר לאזרח לאכול, מתי לנסוע ובאילו ימים היא מרשה לו ללכת לסרט". המתנחלים הם: "זורקי אבנים על שוטרים, שצועקים "נאצים" לעבר חיילי צה"ל ובגללם אנו "שולטים באוכלוסיה אזרחית וגורמים לשנאה (של הערבים) לעבור מדור לדור". אין ספק יאיר אימץ את תורת השנאה האוטואנטישמית של אבא טומי.
לפני הכל ראוי לציין שיש ליאיר לפיד ליקוי חמור בראייה המצריך התערבות דחופה של רופא עיניים מעולה. אין פה "שתי מדינות", יש פה מדינה אחת בלבד. מדינה יהודית הדוהרת במדרון תלול אל התרסקות וכיליון, בשל חלק מאזרחיה היהודים, "הנאורים" עמיתיו של לפיד שהכריזו עליה מלחמה ורוצים להפוך אותה "למדינת כל אזרחיה" או אפילו להביא לחיסולה.
לפני דור הייתה מדינת ישראל מופת עולמי בתחום השיויון החברתי ושיא של מופת מוסרי. מדינה שהייתה בה מערכת חינוך מהטובות והמתקדמות בעולם, שהובילה בפער אדיר מול מדינות המערב הדמוקרטיות בתחום יושרם וצניעותם של המדינאים והמנכ"לים שלה. מדינה שקלטה בתנאים בלתי אפשריים מאות אלפי עולים יהודיים ממדינות מצוקה, כולל כמה חסרי כל מנוביסאד שביוגוסלביה, וקידמה אותם מעשה פלאים לכל עמדות השלטון והמפתח; שקידשה את ערך העבודה העברית והפרחת השממה; שבניה העריצו את המשכילים, דיברו בשפה עברית צחה, למדו בע"פ פרקי תנ"ך ושירה והיו אכן "אור לגויים". כן הייתה מדינה כזאת בלב המאפליה של המזרח התיכון.
על המדינה הנאורה והמתקדמת הזאת השתלטו כמה עשרות משפחות של עריצים כלכליים המכונים "טייקונים" ו"אוליגרכים", ובסיוע אלפי משת"פים נבזיים רודפי בצע מקרב אנשי הכלכלה הבנקאית, הפוליטיקה, המשפט והתקשורת הפכו את ישראל למדינת עולם שלישי מפלצתית. מדינה המקדשת את ערך הכסף והרכוש, שהפערים החברתיים בין אזרחיה הם הגדולים ביותר בעולם המערבי. גיבוריה הם זמרים, שדרי טלוויזיה חלולים ודוגמניות ריקניות (המכונים "סלבריטאים"), טיפוסים המטיפים להשתמטות מכל חובה אזרחית.
מדינה בה בזים למורה ולמחנך ורואים בו אדם משולי החברה. מדינה בה כדורגלן עלוב בור ועם הארץ מוערך יותר מזוכה פרס נובל. מדינה שלא פועלת ברצינות נגד צריכת אלכוהול וסמים ומבחן ההתבגרות הרוחני של בניה ובנותיה הוא טיול לעולם ה"סוטול" של הודו ודרום אמריקה.
מדינה שאין בה שמירה על איכות הסביבה. נחליה הם תעלות ביוב מזוהמות ומצחינות, מצבורי אשפה נערמים בה בכל פינה, כשהאחראים העיקריים לזיהום הם תחנות כוח ומפעלים של טייקונים. האויר בה מזוהם עד כדי סכנה לבריאות התושבים. מדינה המייבאת מאות אלפי "עבדים מודרניים" מארצות אסיה ואפריקה, ואפשר למנות את פגמיה על פני גליון שלם של "סופשבוע" (ולא הזכרנו את משפחות הפשע, האלימות, הסכינאות, "השוק האפור", סחר האיברים בריש גלי ושאר מרעין בישין).
התוכנית האמיתית של לפיד - מדינת כל אזרחיה
מה שמאפיין את פחדנותו וצביעותו של יאיר לפיד היא העובדה שהוא לא כתב אפילו מילה אחת על הגורמים האחראיים למצב שבו יש במדינת ישראל מיליון ושלוש מאות אלף עניים, ולא הזכיר במילה את האחראים לזוועה של זקנים פליטי שואה תשושים וחולים השוכבים במסדרונות בתי החולים ולא מקבלים את הכספים שהוקצו להם כדין. וכמובן שהוא לא העז להזכיר את הבנקים של המדינה העושקים כבר 64 שנים את תושבי ישראל כולל את ניצולי השואה, ומשלחים במקביל כל שנה 2000 משפחות אומללות לרחוב-כי לא עמדו בתשלומי המשכנתא.
כי הבנקים הם שליחי הטייקונים מעבידיו של לפיד. זה שאוכל מכף ידו של הטייקון נוני ("העיתון של המדינה") ומתפרנס מטייקון ב' (ערוץ הטלוויזיה של משפחת עופר) וכמו אביו לפניו הוא לא יסכים להתנתק מהפטמות המזינות הללו. אחרת איך יוכל לצרוך את הסיגרים היקרים והויסקי ממזקקות העילית.
אז נאמר בקול רם ללפיד הקטן: קשוט עצמך תחילה ואל תטיף לנו מוסר; ובעיקר אל תשכח כי האחריות לעוולות ולחטאים חלה לא רק על ה"בוסים" אלא גם על "המשת"פים" והסייענים שלהם.
לסיכום ראוי היה כי נערך ברצינות לשטיפת המוח הצפויה לציבור הישראלי. יאיר לפיד וחבר מרעיו במפלגת "קשקשת ברשת" (שינוי ב') זוממים להגשים את תוכניתם הגדולה להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, ובמסגרת זאת לשטוף את מוחו של הציבור בישראל, ולגרום להזנייתו ולהטייתו לרדידות ומוגבלות ויש להם קבלות (האח הגדול, המירוץ למליון, השרדות, רוקדים עם כוכבים ועוד ועוד).
חובה עלינו לפעול לחיסולו של האיום מפלגת "שינוי החדשה"- בעודו בשלב התכנון, כדי שלא נופתע אם נגלה עד מהרה שגם כאן יופיעו בסתר עקבותיה של ההידרה המפלצתית "הקרן לישראל החדשה" - שתעביר "תרומות" נדיבות למפלגת "הנאורים".

תאריך:  30/01/2012   |   עודכן:  30/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אברהם פורז  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אמנון דנקנר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  האח הגדול  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן אדלר  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"התקווה הלבנה החדשה" - יאיר לפיד
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
"קשקשת ברשת" - שם יצירתי
סטודנט, בר אילן  |  30/01/12 16:20
 
- הוכחות? או שזו הוצאת דיבה? ל"ת
אחד העם  |  30/01/12 20:05
 
- הוצאת דיבה
טשרניחובסקי  |  30/01/12 21:54
2
הצביעו ציפי שפיצרק'ה
רונן גולדשטיין  |  30/01/12 18:40
3
קשר קלאסי של הון ושלטון
הצופה לבית ישראל  |  30/01/12 21:32
4
הכל שחור?! אולי תחליף משקפיים?
אהוד פרלסמן  |  31/01/12 04:46
 
- נראה לי שיש לך בעיה בהבנה ל"ת
אברהם מערב השומרו  |  31/01/12 08:08
5
לפרלסמן - הבנת הנקרא
אליהו הגלעדי  |  31/01/12 08:41
6
לחשוף את מפעילי המריונטה
טוהר מידות  |  31/01/12 09:39
7
אריה יצחקי גזען
אחד העם  |  31/01/12 10:32
 
- אחד העם - העם של הצפונבונים
אליהו הגלעדי  |  31/01/12 12:40
 
- המרכאות: הבאת ציטוט,  ל"ת
"דבר בשם אומרו"  |  31/01/12 14:22
8
לאחד העם - מי שמדבר על גזענים
סמילנסקי  |  31/01/12 16:22
 
- מדיניות בת יענה
אחד העם  |  1/02/12 01:29
9
מבולבל ומנוול
יובל המבולבל   |  31/01/12 19:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
את השטר ללא כיסוי של ביבי נתניהו הלפיד של יאיר מאמץ כלשונו וככתבו . הוא מנסה לאחז את עינינו , שהלפיד מאיר לנו תקווה, כשלמעשה יש בו רק אש כבויה ושברירי מלים מרחפות להן כסומא בארבות של סְפֵרוֹת שמימיות עמוסות מלל עקר
שולמית קיסרי
גם חוקים כתובים או חוקי-בעל-פה, בהם נתפסים אזרחים שיורקים, מקללים, זורקים אבנים, מאיימים על גברים נשים וילדים, נעצרים ל-12 שעות ואחר כך משתחררים בקלילות- היא סוג של פגע וברח בורייציה המיוחדת לנו
ד"ר אריה אבישור
אסטרטגיית החזרה לשלטון כוללת שלושה אלמנטים - האלמנט הראשון הוא הרצת מפלגות בבחירות הכלליות שיעבירו קולות מגוש הימין לגוש השמאל. בראשן של מפלגות אלה יעמדו אריה דרעי ויאיר לפיד. האלמנט השני - "דילול הליכוד", ואילו האלמנט השלישי הוא לא פחות מחזרה על תרגיל האי היווני. לאמביציה של השמאל שותפים גורמים מחו"ל, קרי האמריקנים.
אלי אלון
האגודה למען החייל היא עמותת תיווך גדולה ומיותרת. חלק ניכר מתקציבה מיועד לתשלום משכורות (לא רעות) למאות עובדיה ולאחזקת משרדים וסניפים. סגירתה ופירוקה לא רק שלא יפגעו ברמת השירותים שניתנים עד כה לחיילים, אלא אף עשויים לשפרם ולהוזילם. הכסף שייחסך יועבר ישירות לרווחת החיילים ללא תיווך. מערך התפעול של האגודה שתפורק יועבר לידי צה"ל ויופעל בעיקר ע"י חיילים ומתנדבים
סתיו אדם
אבות רבים במדינה הופכים לנרדפי החוק בגין אי יכולת לשלם את שנפסק להם, כל שכן לתפקד בעקבות הגירושים ומעצרי השווא. כך אנו מגלים לא מעט אבות שהופכים לסוג של אורח לרגע בחיי ילדיהם מפאת הפחד מהמעצרים והדרך בה הילדים יקבלו את האקט של המעצר, אבות רבים מגיעים למצב של ניכור הורי מלא בגין החוסר בנוכחות שלהם בחיי ילדיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il