X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההנהגה הישראלית היא הנהגה עוינת שגזלה, טימאה והחריבה רוחנית ופוליטית את מדינת ישראל ומוסדותיה. תכלית המדינה כיום היא קידום הגזענות הערבית והאנטישמיות העולמית וסימון כל יהודי עם זקן ופיאות וכיפה גדולה כגזען. רק מי שמתגייס לשירות הגירוש לישראל ומוכן לשירת הנשים נחשב בעיני הציונים החדשים לשומר ציון
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. העת לעזוב את הליכוד [צילום: פלאש 90]
הזדמנות בלתי חוזרת
שרים וחברי כנסת. זו ההזדמנות הבלתי חוזרת והחד-משמעית להיטהר מדרך אוסלו ולהציל את עם ישראל. אם תיכנעו איש לא יאמין לכם יותר בדרך שסללתם לחורבן וכל הדרך הפוליטית שלכם תרד לטמיון

נתניהו מאיים על שריו. מי שיצביע נגד חוק הכשרת מגרון יפוטר!
אם יש ה' בלבבכם הצביעו נגד! אם תהיו קבוצה משמעותית של שרים וח"כים נתניהו יצטרך להחליט האם לבטל את הבחירות בליכוד? האם להתפטר?. האם לעזוב מיד את הליכוד ולהקים מפלגה עם אהוד ברק וללכת בעקבות שרון. שרים וחברי כנסת. זו ההזדמנות הבלתי חוזרת והחד-משמעית להיטהר מדרך אוסלו ולהציל את עם ישראל.
אם תיכנעו איש לא יאמין לכם יותר בדרך שסללתם לחורבן וכל הדרך הפוליטית שלכם תרד לטמיון. שוב לא יהיה מכשול בדרכו של נתניהו שהתחייב להקים את מדינת האויב בארץ ישראל, לגרש את יהודי יש"ע או להפקירם לשלטון האויב ולהמיט אסון על כל תושבי הארץ והאזור.
נכון, מיד תצטרכו להתארגן יחד עם המפלגות הקטנות, יחד עם החרדים. תצטרכו לעזוב את "המחנה הלבן". נתניהו אינו הראשון לחורבן. נשיא מדינת ישראל אמר בשבוע שעבר כי 'פלשתין' כבר קמה ולא אמר זאת רק בהבל פיו. הוא היזם של מפעל הבגידה הלאומית. הוא האחרון לציון והוא יקצור את פירות ביאושיו.
כידוע המנהיגים ה"פלשתינים" חוזרים ומציינים בעקשנות ראויה לציון כי אף יהודי לא יכול לגור באזורי יהודה ושומרון לאחר שפרס, נתניהו וברק יצליחו להקים את המדינה הגזענית ביותר בעולם ולהשלים את מפעל חייהם, להמשיך את השואה על העם היהודי לא יוותר יהודי אחד. כך לפחות מכריזים אבו מאזן ומשעל.
הנהגה עוינת שהחריבה רוחנית ופוליטית את המדינה
ההנהגה הישראלית היא הנהגה עוינת שגזלה, טימאה והחריבה רוחנית ופוליטית את מדינת ישראל ומוסדותיה. תכלית המדינה כיום היא קידום הגזענות הערבית והאנטישמיות העולמית וסימון כל יהודי עם זקן ופיאות וכיפה גדולה כגזען. רק מי שמתגייס לשירות בבא הגירוש לישראל ומוכן לשירת הנשים נחשב בעיני הציונים החדשים לשומר ציון. הוי התוחבים את הזימרה אל אפכם.
לכן ארור יהיה כל מי שיצביע עבור נתניהו בין בהצבעה על חוק ההסדרה, בין בבחירות עכשו בליכוד ובין בבחירות לכנסת. נתניהו וכל המפלגות התומכות ברעיון המדינה הפלשתינאצית. העם היהודי חייב להקים את הנהגתו ומוסדותיו מחדש ולהעניק זכות הצבעה המושתתים רק על יסודות לגיטימיים המיועדים לאלה שאינם מוכנים לדבר שלום עם שונאי ישראל.
המציעים התומכים בהעתקה עתידים לשלם לא רק מחיר פוליטי אלא מחיר כבד ביותר בספרי ההיסטוריה כמפתים, מסיתים ומדיחים שגלגלו את שטיח ההתיישבות היהודית אל הקו הכחול ובתוכו צררו את מדינת ישראל ואת כל שיבת ציון ופינו את הארץ לחיל פרס ומדי וכל הנילווים בני ישמעאל, עשו ועמלק.
פתרו המפתים לעצמם בדרך קלה ובהטעיית הציבור בשמיטת עיקרון "לעולם לא עוד" שעליו מרבה לאחרונה, הנבל העיקרי שבסרט להסתמך. זה שאמור להיות אחראי לתקיפה באירן הלא הוא ראש הממשלה ובינתיים יועציו מחפשים צילום מתחת לחצאית של ר'.
"לא תגיע אלינו הרעה" אמרו יהודי הונגריה בינואר 1944 . רק שם בפולין זה קרה. כך אומרים כרגיל אנשי השלום. בטל-אביב כלה חורף ואנחנו לא נושענו.
הטלטול התזזיתי מדיבור על כך שהתקיפה באירן עוד רחוקה (ברק א) לדיבור על כך שהסנקציות האירופאיות לא יועילו ככל שתחולתן היא הקיץ הקרוב (הזמן הקצר שבו הושמדה יהדות הונגריה) הוא כרגיל שתי דעות הפוכות תוך כדי דיבור של מבלבל אחד. דעות שאין תכליתן לבלבל את האויב כי אם לבלבל את אומרן ולבלבל את הציבור. אין פלא שהאירופאים הרוחשים רע אומרים שנתניהו שקרן.
הטיטאניק תהפוך לאלטלנה
אם הסכנה היא מיידית מה החיפזון להמשיך במומנטום גירוש היהודים. אין זאת כי ליבוי הזיקה בין בושהאר ליצהר תקפה ומי שאחראי לליבויה הוא נתניהו עצמו! מה המוטיבציה לגרש ולעקור יהודים בידי יהודים? אם המופתי אומר שצריך להשמיד את היהודים מדוע השלטון מסייע להמופתי?
מה פירוש העתקה? פינוי השטח למדינה הערבית שנתניהו הציע כפתרון של שלום. פינוי שטח אסטרטגי לבנין עיר פלשתינית נוספת שתנתק את מרחב צפון מזרח ירושלים היהודי-מעלה אדומים-יריחו ותפנה את המרחב לשכונות הערביות הדרומיות של ירושלים להתחבר לאלו שעוד לא קמו במימון הגרמני והמיועדות לחסום את חיבורה של מעלה אדומים לירושלים. הישובים היהודים הללו הם עצם בגרונו של העולם. היהודון נקרא לשלוף אותה מלוע הארי כדי שיבוא התן, הזאה והצבוע ויטרוף ואין מציל.
יהודי אחד סיפר לי בשבוע שעבר שהוא מתכוון לקנות שטח בקנדה על יד העיר אדמונטון בחצי גודלה של מדינת ישראל. אולי זאת ההעתקה המדוברת?
אם נתניהו יצליח באיומיו וישרוד את הטלטלה לאחר הבחירות בליכוד, אם תתקיימנה אזי יידע כל יהודי של ממש כי הוא לא יוכל להמשיך ולשבת עם נתניהו באותה הסירה הטובעת. טיטאניק הפכה לאלטלנה. האם כל מה שנותר הוא רק הקפטן הבורח. או שלא תהיה ברירה אלא להקים את ישראל היהודית מחדש.

תאריך:  31/01/2012   |   עודכן:  31/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהוד ברק  זכות הצבעה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עכשיו? לגרש את נתניהו!
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
העורב הזה קורא:רק-רע--רק-רע ל"ת
הילל המקלל  |  31/01/12 11:18
2
שוב קם רועץ
בוש ויס  |  31/01/12 11:23
3
רצינו להצביע פייגלין אבל ביבי  ל"ת
חסם הבחירות ביו"ש  |  31/01/12 14:46
4
כל מילה אמת צרופה-תודה!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  31/01/12 15:05
5
תודה ל"ת
זקן  |  31/01/12 16:07
6
מטורפים התאשפזו !
אחי-בנימין  |  31/01/12 19:01
7
הלל וייס-אתה מערבב דברים
מיכל מירושלים  |  31/01/12 19:44
8
אכן, הנהגה עוינת ל"ת
הניה  |  31/01/12 20:08
9
שוב הימין הקיצוני עלול להביא..
דקל  |  31/01/12 20:21
10
נראה שניוז 1 הפך ל-
אילנית  |  31/01/12 20:25
11
נהדר - עכשיו אני רגוע...
עידן ב.  |  31/01/12 20:26
12
נתניהו גאון מהבחינה המדינית
הלל הזקן   |  1/02/12 09:08
13
לגרש את נתניהו. מי תבוא ציפי ?
אורי עמר   |  1/02/12 11:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תרצה הכטר
מחקר שנערך בעקבות הבלוג שפתחה דבורית שרגל בנושא ביקורת התקשורת בישראל מגלה שהן הבלוגרית והן המגיבים פיתחו במהלך הזמן תפיסות המדמות דמיון, כך שהמניע הבסיסי להמשך ההשתתפות בקבוצה וירטואלית הפועלת בתנאים של אנונימיות הוא תפיסת קיומו של מכנה משותף
הרב אליהו קאופמן
מה בסך-הכל אמר ח"כ בן סימון?! הוא רק תיאר את האמת העצובה. ואז קפצו עליו כל "יפי הנפש" מימין - אך גם משמאל, היודעים ששנת בחירות כוללת את הקרב על ה"קול הרוסי" והיסו אותו, ובמיוחד יו"ר מפלגתו הגוססת, שעוד חולמת על ה"קול הרוסי" מול עמיר פרץ
רועי אורן
בשבוע שעבר סערה המדינה בדבר מינויו של מפקד חיל-האוויר הבא, כאשר מצידו האחד של המתרס ניצב ראש הממשלה המעוניין ביוחנן לוקר, ובצד השני ניצב הרמטכ"ל המעוניין באמיר אשל    מי ייבחר לתפקיד הרם?
ליטל ועקנין
בין שתי השכונות "נופי אביב" ו"הנרקיס" מפריד רק כביש בודד. בראשונה אוכלוסיה ממעמד בינוני-גבוה ובשנייה עולים ואנשים קשי-יום    ש' הוא תלמיד כיתה ד' המתגורר בשכונת "הנרקיס", ילד רעב שדואג לשלום אמו החולה ולכן לא מתפקד בביה"ס    את מעגל המצוקה הקשה הזה יש לגדוע ומיד
ראול רודריגז
"קודם שנשים ירוויחו כמו גברים"... "גברים לא באמת יודעים לטפל בילדים"...    השוביניזם הוא תופעה מתועבת שיש לגנות אותה, ולא לתת לה במה. כשמישהו בטוח שמגיע לו יותר בגלל מינו, ושמגיע לאחר פחות בגלל מינו, צריך להשתיק אותו ולא לתת לו פתחון פה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il