X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עצירת הסחר בנשים ולו במחציתו על-ידי ענישה של צרכני הזונות יפגעו בצורה קשה בהזרמת כספים אדירה לארגוני הפשע השונים ובכלכלת הכסף השחור של עולם הפשע ושל אלו החיים על חשבון הזונות. חוק הזנות הוא חוק מבורך ולולא חברות הכנסת לא היינו מגיעים עד לחקיקת חוק חשוב זה
▪  ▪  ▪
חוק הזנות יצמצם מאוד את התופעה [צילום: AP]

רבות נכתב על הנושא של הזנות ומיגורה במדינת ישראל.
הצעת החוק החדשה בניצוחה של ח"כ אורית זוארץ אשר תביא לידי כתב אישום את המשתמשים בשרותי המין למיניהם במדינת ישראל צודקת, הגונה וטובה ועל כן יש ליישומה במהירות ולא לגרור אותה לאורך שנים.
מדוע צריך לחוקק את החוק לענישת המשתמשים בשרותי הזנות?
ראשית החוק הזה יוכל לצמצם לפחות במחצית את היקף הזנות במדינת ישראל, מכיוון שאדם אשר ירכוש את שרותי הזונות במדינת ישראל תהדהד בראשו המחשבה שהוא ייתפס , ייעצר, יוגש נגדו כתב אישום בגין כך, שמו יפורסם, ירשם לו רישום פלילי אשר ירדוף אותו עשרות שנים, ישב בבית הסוהר או יקבל עבודות שירות ובנוסף לכך שמו יוכתם לכל ימי חיו ואף חיי המשפחה שלו אם הוא נשוי יכולים להינזק מכך. כל הדברים הללו אם יקרו ואם משטרת ישראל תפעל נחרצות ובתי המשפט יפעלו במהירות ויכניסו את רוכשי שרותי הזנות לבתי הסוהר ,הזנות במדינת ישראל תיפגע בצורה משמעותית ותרד לפי כל ההערכות לכדי מחצית. זה כשלעצמו חיובי ביותר.
תעשיית הזנות ושימון עולם הפשע וארגוני הפשע בכסף רב:
עצירת הסחר בנשים ולו במחציתו על-ידי ענישה של צרכני הזונות יפגעו בצורה קשה בהזרמת כספים אדירה לארגוני הפשע השונים ובכלכלת הכסף השחור של עולם הפשע ושל אלו החיים על חשבון הזונות . דבר זה יעצור בצורה מסיבית את הכסף הזורם בזרם אדיר לארגוני הפשע השונים.
יבלום את כמויות הכסף האדירות אשר מסתובבות אצל משפחות הפשע השונות וכן אצל סרסורים שונים אשר חיים היטב על חשבון הסחר בנשים זה. יש לציין שהזנות בישראל נמצאת במקום השני בחשיבותו של המשאב הכספי של ארגוני הפשע והפשע בכללותו אחרי הסחר הסמים במדינת ישראל, פגיעה במקור הכנסה זה תפחית בכ30% את כמות הכסף אשר מתגלגל לו בארגוני הפשע בכללותם. בדבר יביא למצוקת אשראי שתגבר עקב חקיקה זאת בכול ארגוני הפשיעה הללו.
מספרי הזונות במדינת ישראל
על-פי כל הסטטיסטיקות הקימות במדינת ישראל ועל-פי כל הרישומים כולל במאגרי משטרת ישראל, כיום מועסקות בזנות על צורותיהן השונות כ-15,000 זונות ויש הקוראים להן נערות ליווי. מספר פנטאסטי לכל הדעות. מרביתן של הזונות צרכניות סמים ברמות שונות , צריכת הסמים היא מקור נוסף לשימון סוחרי הסמים מחד, ארגוני פשע מאידך , מזרימות כסף ומקימות את עולם סוחרי הסמים, מגבירות את הפשע במדינת ישראל, ואף מובילות במספרים הולכים וגדלים את הדבקת צרכני הזונות במחלות שונות כולל במחלת האיידס.
אותם צרכנים בקיום יחסי המין עם נשותיהם או עם נשים בכלל שהם מכירים והן אינן זונות מעבירים להן את המתנות שקבלו מהזונות אשר איתן קיימו יחסי מין בתשלום. כלומר הפצת המחלות היא אחד הנקודות החשובות שיש לקחת אותן גם כן בחשבון כאשר באים להתמודד עם עולם הזנות במדינת ישראל. מחלות אלו גורמות להוצאות כבדות למערכת הבריאות של מדינת ישראל , צמצום הזנות בישראל יחסוך לפי הערכות שונות כ-400 מיליון שקלים בשנה למערכות הבריאות במדינת ישראל וזאת על-ידי כך שיהיו פחות חולים במחלות המין, מחלת האיידס ומחלות זיהומיות שונות שאותן זונות מפיצות.
ילדים וזנות
בזמן האחרון הזדעזעתי כאשר שמעתי מעובדים סוציאליים וכן יועצים בבתי ספר שהתופעה של מין ראשון אצל בנים רבים וכן חוויה מינית ראשונה מתקיימות לא עם החברה אלה עם זונה, הדבר מחריד, הילדים הללו מקבלים מושגים שגויים על המין ועל יחסי מין כאשר החוויה המינית הראשונה שלהם היא אותה זונה, זונת רחוב מסוממת , רווית מחלות , אשר מוכרת את יחסי המין בתשלום מלאה. איזה עולם של מושגים של אהבה ומין רוכש אותו נער כאשר החוויה המינית הראשונה שלו היא זונה.
סחר בבני אדם
הסחר בבני אדם היא תופעה קשה ולא ניתנת להסכמה . נשים, ילדות קטנות, ילדים, נוער, יבוא נשים לצרכי תעשיית הזנות , כולם כלולים בסחר הזה. אין ברירות מחדל, אין מיון ,כל מי שיכול נלכד ברשת הזאת שתווים אותה אותם סוחרים בבני אדם, רק חברה לא בריאה יכולה לתת יד לכך, חוקים חמורים ועונשים כבדים לסוחרים בבני האדם הללו חייבים לקבל עונשים כבדים, יש לחוקק ענישה מינימלית לכל סוחר כגון זה לא חשוב אם הוא יבואן זונות , או חי על חשבון זונה, צרכני הזונות חייבים להיענש במינימום של שישה חודשי מאסר, קנס כספי משמעותי שלא ירד מ 6000 שקלים על כל רכישת שרותי זנות שעליה הוא נתפס.
כאשר ייתפש בפעם השנייה חייב המאסר לעלות לשנה אחת והקנס חייב להיות מוכפל. רק ענישה קשה ולא מתפשרת ,כאשר כל גורמי אכיפת החוק נתרמים לכך, המשטרה , הפרקליטות , בתי המשפט והתקשורת שתפרסם את שמו של כל משתמש בשרותי הזנות מעל גבי העיתון ואו בטלוויזיה, פרטיו המלאים ותמונתו של רוכש שרותי זונה יפורסמו במלואם, רק זה יפחית את התופעה לכדי מחציתה לפחות בשלב הראשון.
חינוך - במערכת החינוך
מערכת החינוך חייבת לקחת את הנושא כאחד הנושאים הנלמדים בשיעורי חובה במסגרת לימודי האזרחות במערכת החינוך , הכנסת המודעות שהזנות וצריכת הזנות היא דבר לא טוב, זה עולם הפשע, זה נתינת יד לסחר בבני אדם. שר החינוך חייב לתת הנחייה להכין תוכנית לימודים לתחום הזה ולשלבה במערכת הלימודים במסגרת שיעורי האזרחות ואף לייצר שאלה חובה על כך בבחינת הבגרות באזרחות. רק תהליך כגון זה יוכל ליצור את המודעות אצל התלמידים ולאחר מכן אצל הבוגרים שהזנות- הסחר בבני אדם פסול הוא.
לסיום ברכות:
ברצוני לברך את חברת הכנסת אורית זוארץ על קידום החוק, ברצוני לציין את חברת הכנסת זהבה גלאון ששמה לה למטרה במשך שנים רבות את הנושא הזה כאג'נדה שהובילה אותה במשך שנים. ברצוני לציין שללא חברות הכנסת הללו לא היינו מגיעים עד הלום עם יצירת חוק חשוב זה של ענישה של צרכני הזנות בישראל.

תאריך:  20/02/2012   |   עודכן:  20/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זנות ושימון מערכות הפשע במדינת ישראל
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
בורות
יואב12  |  20/02/12 14:45
 
- זנות זה החמצן של הפשע
אילנה .ש  |  20/02/12 17:27
2
אוי יו יויי ארגוני הפשע ירווחו
חיים 22342  |  20/02/12 15:25
3
לטפל בתסמינים ולא בבעיה
אלון פלג  |  20/02/12 16:24
4
אלכס לוין למה אתה עושה צרות
חבר מביא חבר  |  20/02/12 23:07
5
מכתב לשלי יחימוביץ
אלמוני  |  21/02/12 00:45
 
- תגובה מעניינת אך
לוין אלכס  |  21/02/12 11:27
6
צודק בכל מילה. רק הערה אחת.
עידית-מכון תודעה  |  21/02/12 11:43
 
- תודה על המייל
לוין אלכס  |  21/02/12 19:55
7
מלל סרק מבלי להבין המטרייה
מלל סרק  |  21/02/12 16:10
 
- האם התכוונת לעצמך?????
אילנה .פ   |  21/02/12 18:51
8
כלא...
דני סומרקין  |  27/02/12 18:45
 
- הסר דאגה מליבך
לוין אלכס   |  27/02/12 19:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
השופט צבי א' טל: מהנדס הנוטה לצד הדייר יאמר: אם החיסרון מהווה פגם אסתטי ואקוסטי, כי אז יש למלאו ולתקנו גם אם "זה לא כתוב בשום מקום". במובן זה נוטה - בעדות עצמו - לצד הדיירים, ונטייתו זו מקובלת גם עליי
משה חסדאי
לכביש חיזמא-אדם יש היסטוריית דמים ודמע החוזרת על עצמה ללא הרף. בכביש זה נהרגו בתאונת דרכים יותר יהודים תושבי יו"ש מבכל הפיגועים יחדיו. קול דמי ההרוגים והפצועים, יהודים וערבים כאחד, צועקים מן האדמה, היש מי שישמע קולם?
איתן קלינסקי
לקראת חג בר המצווה של הנכד ליאור, מספר איתן קלינסקי על שורשי המשפחה, על הסבא וסבתא רבה וקורא לו לאמץ את עולם הערכים של הסב מרדכי קלינסקי אשר שילב אהבה לספר הספרים על חיי עבודה וצניעות
יורם שוייצר
חיסולו בפברואר 2008 של עימאד מע'ניה, בכיר אנשי המבצעים של חיזבאללה, שותף ותיק של המשטר האירני לדרך הטרור ואיש הקשר המרכזי בשיתוף הפעולה הצבאי אסטרטגי בינו לחיזבאללה, הביא להחלטה משותפת של המשטר באירן וחיזבאללה לנקום את מותו, שלגבי דידם ברור היה, כי ישראל אחראית לו
הרב יובל שרלו
מבנה המשכן מלמד אותנו, שלא עבודת הקורבנות המעשית היא העומדת בלב היהדות, אלא קבלת התורה והפנמת ערכיה    יש להיפטר מן המחלה בה התורה נתפסת ככיסוי שניתן להחליפו בשעת הצורך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il