X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי לפתור את בעיית הזנות צריך להפוך אותה לחוקית כדי שמי שחפצה בכך תוכל לעבוד בתנאים טובים ובטוחים, ומי שמעוניינת לצאת ממצב זה תוכל להיקלט בבתי מחסה, שם תלמד להשתלב בחברה
▪  ▪  ▪
לעזור לאישה להשתקם או להתפרנס בתנאים בטוחים [צילום: פלאש 90]

לפני כשבוע אישרה ועדת השרים לענייני חקיקה פה אחד הצעת חוק האוסרת באופן מוחלט צריכת זנות בישראל. כלומר, מי שיעז לצרוך שירותי מין בתשלום, יהיה צפוי לעונש של עד חצי שנה אשר תומר בסדנת "חינוך מחדש" באם מדובר בעבירה ראשונה.
את הצעת החוק יזמה במקור יו"ר מרצ, זהבה גלאון, בעת שכיהנה כיו"ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים. בכנסת הנוכחית הועלתה הצעה זו מחדש על-ידי חברת הכנסת אורית זוארץ מסיעת קדימה ועליה חתומים 25 ח"כים. ביום רביעי עברה הצעה זו בכנסת בקריאה טרומית והיא תעבור לוועדה בין-משרדית בראשות השרה לימור לבנת, כדי לערוך בה שינויים אשר יתאימו להעלותה לקריאה ראשונה בכנסת.
המצב היום לעומת המתואר בהצעת החוק
כיום מאפשר החוק לצרוך מין בתשלום כל עוד לא מדובר בקטינה. הצעת החוק החדשה רוצה להפוך את הלקוח לעבריין בדומה לסרסורים ולסוחרי נשים.
כמו-כן, מציע החוק כי אנשים אשר ייעצרו בפעם הראשונה בגין עבירה זו, יישלחו לסדנה מיוחדת אשר תכלול הרצאות בתחומי משפט, חוק ובריאות הציבור, אשר יכללו בנוסף מפגשים עם נשים אשר עסקו בעברן בזנות והשתקמו בעזרת תוכניות שונות. מי שיסיים את הסדנה בהצלחה, לא יועמד לדין. אך מי שייתפס פעם נוספת בגין עבירה זו, יועמד לדין וצפוי לעונשים כבדים.
הצורך במיסוד המקצוע העתיק בעולם
אין ספק שזנות היא דבר רע שיש לעקור מן השורש. וכן צריך לעזור לנשים אשר נאלצות למכור את גופן, או לחלופין נקלעו לעולם האכזר הזה. אך החוק הזה לא מיטיב עם אותן נשים אשר תיאלצנה לרדת למחתרת, לעבוד יותר שעות כדי לספק את הסרסור, וכן להסתתר מפני המשטרה.
הגברים אשר הורגלו לצרוך שירותי מין ייאלצו להזיע מעט יותר בשל כך, ולא ברור עד כמה המשטרה תוכל לאכוף חוק זה, היות שהיא סובלת ממצוקת כוח-אדם.
מה גם שהחוק לא מציע פתרונות לנשים המעוניינות לצאת ממעגל הזנות, וגם לכאלו המעוניינות להתפרנס מכך. הפתרון למצב זה הוא מיסוד הזנות (כפי שהציע שר הפנים אברהם פורז ב-2004) כך שמחד-גיסא תוכל אישה החפצה בכך להתפרנס בתנאים טובים ובטוחים מבלי לסכן את בריאותה, ומאידך-גיסא יש לבנות מקלטים ובתי מחסה נוספים לאלו הקיימים כדי לעזור לנשים המעוניינות לצאת ממעגל הזנות.

תאריך:  21/02/2012   |   עודכן:  21/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיסודה של תרבות הזנות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כמה דברים:
עופר דגן  |  7/08/12 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל הרשקוביץ
אגף השיקום של משרד הביטחון מת. הוא החזיר נשמתו לבורא לאחר עשרות שנות פעילות פוריות ולאחר שיתוק ותרדמת עמוקה אליה נכנס בעשרים השנים האחרונות
משה חסדאי
חוויותיה של ביירון קייטי, אחת ממאה הנשים המשפיעות בעולם מביקורה בעזה בספרה 'אלף שמות לאושר'
אלי אלון
בצד כינוסים חשובים ומועילים יש ריבוי של כינוסים הממומנים בכסף ציבורי שאין הצדקה מקצועית לקיומם והם משמשים בעיקר ליום תענוגות הכולל ארוחות ופינוקים במלונות יוקרה, עבור בכירים, מנהלים למיניהם ומקורבים. הכינוסים המיותרים הללו עולים למשלם המיסים הישראלי מיליוני שקלים בשנה
איתמר לוין
ההסבר של יעקב אילון להתפטרותו מערוץ 10 הוא עוד ספין המנסה לגלגל על הרגולטור את האחריות למתרחש בערוץ הכושל והעברייני הזה. אל תתפלאו אם יתברר, שבעצם הוא נדרש לקצץ בשכרו
הרב אליהו קאופמן
הניגון הסטטיסטי עוסק שוב ושוב ב"כמה אחוזים עלו הילדים החרדים על החילוניים", ב"כמה בתי ספר חרדים נפתחו" ו"כמה בתי ספר חילוניים נסגרו", ב"רמת הילודה החרדית" או ה"ערבית". וכדי שהסטטיסטיקה לא תיראה אפרטהיידית מדי הרי של"ניגון" מוסיפים אנחה נגד ה"פרזיטים" או מציגים "נימוקים ביטחונים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il