X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החובה היא לסייע לנרדפים ללא חשבון, גם אם מחר יקומו עלינו. דייה לצרה בשעתה. כעת משטר עריץ בסוריה יורה למוות כל יום בעשרות אנשים ומפציץ את בתיהם. מדוע שלא ישמע קול יהודי לאומי נגד הזוועה הזאת. מה שיהיה אחר - כך תלוי גם בנו. אני מצפה ממפלגות שמאל ומפלגות ערביות שימלאו את תפקידן
▪  ▪  ▪
הטבח בסוריה. ישראל חייבת לנקוט עמדה [צילום: AP]

אכזריות אווילית נושבת מכל פינה בה התרבות הצברית במרכאות קרסה לאטימות אנטישמית ולאטימות לא אנושית כללית. נתחיל דווקא בפרשת סוריה. נתניהו ממלא פיו מים באופן אסטרטגי. אולי ישנה ברית בין הדיקטטורים? הרי בסוף לא יהיה למי להסגיר את הגולן?
יום אחד, הוא יודע, הוא כמו אסד יצטרך לירות ביהודים. אולי חרדים שמסרבים להתגייס, אולי מתנחלים שמסרבים לנטוש את בתיהם. צה"ל הרי כבר הכין צלפים בתקופת גירוש גוש קטיף, תקופת "קראדי תירה בי". למקרה של פריצת גדרות כפר מימון.
אמנם ישנה רחמנות עצומה על מהגרי עבודה מוברחים באלפיהם ועל ילדי עובדים זרים שיודעים רק עברית כי זה מתאים לאג'נדת הרחמים של אשת ראש הממשלה. כמה שיותר כוחות מבוללים, כמה שיותר פולשים אפריקנים הרי זה משובח. כמה שפחות מדינת ישראל מדינה חד לאומית. בשתי עיניים עצומות ממלאים את תל אביב אילת וערד בעשרות אלפי אפריקנים כדי שירוקנו ממדינת ישראל את הדמוגרפיה היהודית.
ראש הממשלה אינו שכח להשמיט מרשימת אתרי המורשת את קבר רחל ואת מערת המכפלה. הוא הבטיח לאונסק"ו לשמר אותם כאתרי מורשת ערביים. את פי היהודים הוא יסתום בינתיים בתקציבים. לא חרדים ולא דתיים. כי מי יצביע קדימה ולפיד אם לא העתודה האפריקנית שתתמוך בממשלת הליכוד הבאה יחד עם דיכטר.
לעומת זאת על-אף המורשת בפרשת ישמעאל הנרצח בערי סוריה החובה היא לסייע לנרדפים ללא חשבון. גם אם מחר יקומו עלינו. דייה לצרה בשעתה. בפרשת ישמעאל, הנער הצמא הבוכה באין מים אומר ה': שמעתי את קול הנער באשר הוא שם. יש לעשות ולא לצפות לשכר. כעת משטר עריץ יורה למוות כל יום בעשרות אנשים ומפציץ את בתיהם. מדוע שלא ישמע קול יהודי לאומי נגד הזוועה הזאת. מה שיהיה אחר- כך תלוי גם בנו. אני מצפה ממפלגות שמאל ומפלגות ערביות שימלאו את תפקידן.
לא תעמוד על דם רעך
לנתניהו יש תירוצים כי אין הוא מתערב במלחמת האזרחים בסוריה מפני שהוא רק יחמיר את המצב כי הוא יהפוך לצד בסכסוך ואז יגידו אנשי אסד שישראל תומכת במורדים ולכן יש מצווה להורגם כבוגדים. תירוץ קלוש! וכי מה יש להפסיד מול אסד. להפך ישראל הייתה צריכה להתערב פיזית במלחמה הזאת. הרי כנראה יש לה אינטרס לפרק את החזית האירנית: חיזבאללה, סוריה ואחרים או שמא לא. שמא גם היא כמו אובמה מרסנת את עצמה עד לחורבן.
גם ללא המילה הטמאה 'אינטרס'. ישנה מילה פשוטה 'מוסר': לא תעמוד על דם רעך ובעניין הזה במצב הזה כל אדם הוא רע בצירה. ראוי לעזרה. ללא כל חשבונות יש לסייע למורדים בסוריה בכל אמצעי פיזי ודיפלומטי. ישראל חייבת לנקוט עמדה.
אבל ישראל הפסוט ציונית אטומה כפי שהיא ובתי המשפט שלה אטומים בעניין חוק טל. הציבור החרדי מהסס להיבלע בתוך צה"ל ובצדק רב. צה"ל יוצר פרובוקציות מכל המינים נגד דתיים וחרדים וכפייה אנטי דתית. מה יש לקפוץ. תנועות שמאל קיצוניות שבוחשות בצה"ל ענינן לא צה"ל ולא ניצחון על אויבים חיצוניים אלא על אויבים פנימיים- חרדים ודתיים. להפוך את צה"ל לזרוע של ניכור ומהומה.
מספר המגוייסים החרדים גדל באלפי אחוזים מאז חוק טל
חוק טל הוכיח כנראה עצמו יותר מדי. מסגרות שונות נוצרו לחרדים בצבא, מסגרות שלא היו קודם לכן. כמובן שהשתרגות הזאת היא לצנינים בעיני שוחרי מדינת כל אזרחיה. לכן החליטו להעיף את החרדים מהצבא במסווה של פטריוטיות כמו שמנסים לסנן את ההסדרניקים המטומטמים שעוד מתחננים להתגייס ליחידות שיזרקו אותם מהבית. החרדים בנו בהרבה עמל את הנח"ל החרדי והשתלבו במסגרות קרביות נוספות כמו גם בנושאי הטכנולוגיה העילית.
מספר המגוייסים החרדים גדל באלפי אחוזים מאז חוק טל. אבל נציגי הציבור שבניהם מתגייסים הרבה פחות מהחרדים , בניהם ובנותיהם יורדים ומשתמטים ומסוממים ומשתילים את האג'נדה הפמיניסטית בתוך הצבא, החליטו להבעיר מלחמה אנטישמית נוספת מלבד מלחמת השבת בתל אביב. נתניהו כבר קבע חוק טל יבוטל.
כמובן, תוכניות גירוש היהודים או הפקרתם לא פסו מן העולם. לשם כך ישראל רוצה להגדיר את עצמה כמדינה בגבולות הגדר ולהביא עליה אסון. התירוץ: מדינה יהודית. אולי תגידו מה יהודי במדינה הזאת?
מסיסמאות ההגנה העצמית שבגינה נוסדה הציונות , סיסמאות ה"לעולם לא עוד" לא שרד הרבה. הויכוחים עם אובמה על מתן הכשר למלחמה באירן מוחקים את ישראל. הויכוחים בכל ההתפתלויות שלהם מוליכים לתוצאות מוסכמות שהן ידועות מראש. כלה חורף, יכלה אביב והצנטריפוגות לא יטחנו רק רוח.
בינתיים השלטון עסוק בנקמת ההלשנה על החצאית של ר' לאחר שמחא כפיים באווילותו וברשעתו לצליבת הנשיא קצב בכיכר. עכשו כולם מחוייבים בכסת"ח מרוב צדקנות שמא וינשטיין המאולף ינשוך. אך החצאית של ישראל נשרה מזמן ונגלה הקלון. 'ישאל' כל אחד עצמו מה יש לו לומר על זה. תשאלו את אחמד טיבי. בלשונו העדינה הוא קלע וביטא נכונה את המציאות הישראלית.
הגיע הזמן לחדש מדינה יהודית בארץ ישראל.

תאריך:  23/02/2012   |   עודכן:  23/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למען הנרדפים בסוריה ודומיהם
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אכן זמן למדינה יהודית בא"י ל"ת
הניה  |  23/02/12 23:00
2
הלל, כשזה מתאים אתה חסיד אומות
פועה  |  25/02/12 11:53
3
ועוד מילה "לאלפי אחוזי חרדים"
פועה  |  25/02/12 12:19
4
ניתוק מוחלט מהמציאות
דודי30  |  25/02/12 13:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אליהו קאופמן
ת"א נולדה כ"עיר העברית הראשונה" וכזו גם תישאר. המונח "עברי" קיים עוד לפני התהוות עם ישראל או לפני המושג "העם היהודי". "העברים" - כך כונו אותם נוכרים שחיו בין הפרת למצרים, "ארץ עבר הנהר". והעיר ת"א - זו שלא מזמן זכתה לפרס של עיר התועבה מספר אחת בעולם, באמת "ראויה" במראיה ובפרסייה לחדש את תרבות כנען והאמורי ששלטו כאן עד בואו של יהושע בן נון
חיליק בר
רכבת ישראל ומשרד התחבורה פועלים בצורה מחושבת וקרה על-מנת להפריט את רכבת ישראל. בציניות מקוממת הם פוגעים בנוסעים ופועלים על-פי "מתכון הפרטה" מסודר ומתוכנן היטב. ממש כמו בספר מתכונים. המתכון שעל פיו הם פועלים כולל מספר שלבים אשר בסופו של דבר אמורים להוביל לחיסול העבודה המאורגנת ברכבת ולהפרטה מוחלטת שלה
נרי אבנרי
אור ירוק לעקירת אלפי יהודים מביתם הוא כישלון מחפיר במבחן הסבירות. זה לא סביר ולא דמוקרטי לתמוך בחורבן בלתי הפיך, כשהאלטרנטיבה מאפשרת את פינוי היישובים - אחרי מבחן קלפי    אהרן ברק נכשל במבחן הסבירות    הלכתי לארכיון...
ד"ר חיים שיין
במקום לשאת על כפיים את אותם אנשים ונשים שמוכנים לחיות חיים של עוני ומחסור גשמי כדי להגשים את הערך העליון של לימוד התורה, הם זוכים לקיתונות של בוז. ההתנכלות לחרדים הפכה להיות סוג של ספורט לאומי, בייחוד בחודשים האחרונים כשריח של בחירות עלה באפם של פוליטיקאים שנוני לשון
יוסף עברון
אדוני ראש הממשלה, לא אלי שטרית הוא הזקוק להגנה אלא אלה שהוא הדיח והחרים - הלוחמים האמיתיים, אלה שאינם עוד וזכרם הולך ונמחק ואלה המעטים שעוד שרדו ונשכחו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il