X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
דמו דמו דמוקרטיה, כתבו עליה שירים וכתבו עליה סיפורים, כתבו כתבות וכתבו גם מאמרים. על-מנת לאפשר דמוקרטיה אנו צריכים לאפשר ריבוי דעות
▪  ▪  ▪
הפלייר נותן דחיפה להפצת הדעות של המפלגות השונות [צילום: AP]

ריבוי דעות מתאפשר תחילה על-ידי הפצתן. ניתן להפיץ דעות דרך אמצעי התקשורת השונים, דרך העברת מסרים מפה לאוזן ודרך הפצת המידע באמצעים כתובים שונים.
פליירים הם אמצעי מוכר ורווח להפצת דעות. כשאומרים לנו פליירים, אנחנו לרוב חושבים על פליירים פרסומיים ששמים לנו על האוטו, בתיבת הדואר או על דלת הבית. אבל לפליירים יש תפקיד לא קטן במינוף הדעות הדמוקרטי מתחילתה של הדמוקרטיה הישראלית ועד ימינו אנו.
פליירים בעת הבחירות
נסו להיזכר ביום הבחירות, ועכשיו היזכרו בכמויות הפליירים שראיתם מתעופפים להם באוויר, פליירים פזורים על הרצפה, חישבו על כמויות הפליירים שחילקו לכם בשבוע הבחירות. ודאי ראיתם פליירים של כל המפלגות הקיימות וגם פליירים של מפלגות שלא ידעתם בכלל על קיומן. פליירים של הליכוד, פליירים של העבודה, פליירים של קדימה, פליירים של הירוקים, פליירים של מרצ, פליירים של עלה ירוק ועוד ועוד. חישבו על כל הפתקיות עם האותיות עליהן, גם הן פליירים לכשעצמם.
בתקופה שמקדימה את הבחירות אנו נתקלים בדוכנים רבים שמציעים לנו פליירים עם מצע המפלגה אותה הם מפרסמים. הפליירים לרוב מכילים מידע על אודות המפלגה, מה היא מתכננת לעשות, נגד מה חבריה מתרעמים ומה הפתרונות שהם מציעים, מה יקרה אם הם יקבלו את המנדטים שלהם, כמה שינויים הם מתכננים לעשות ועוד.
הפליירים מאפשרים הפצת הדעות ברבים, ללא שימוש באמצעי התקשורת השונים, ללא פרסום בעיתון, באינטרנט, בעיתונים. למה הרבה מפלגות בוחרות להשתמש בפליירים על-מנת למנף את עצמן?
פלייר + תחושה אישית
פליירים הם פתרון זמין ומהיר, ויחסית לאופציות הפרסום האחרות, גם זול. עלות פרסום מודעה בעיתון יכולה להשתוות לעלות של הדפסת אלפי פליירים. פליירים מעבירים תחושה אישית יותר מאשר מודעה לעיתון. גם אם הפליירים הם כלליים ואינם פונים לקורא באופן אישי, עדיין הקורא מקבל אותם לידיו, והוא מרגיש שזה אישי יותר מאשר לקרוא מודעה בעיתון, שהיא בעלת אופי פרסומי יותר.
לדעת שמישהו הגיע עד אליך לשים את הפליירים יגרום לך לחוש שניתנה לך תשומת לב מרבית יותר מאשר בפרסומת בעיתון, ברדיו, בשלטי חוצות או בטלוויזיה. סלוגן קליט המופיע על הפליירים ייתן גם הוא יתרון למפרסם. אם קיבלת פליירים של חברה מסוימת, הבטת בהם לשנייה וזרקת, ולאחר מספר חודשים שוב קיבלת את אותם הפליירים, שוב הבטת בהם לשנייה וזרקת, המסר שקראת כבר נתפס במוח ויעלה כאשר תחשוב על אותו המוצר.
פליירים היו כאן והם כאן כדי להישאר, לא נראה שהם עומדים לעבור מן העולם. המפרסם תמיד יחפש דרך זולה להגיע להרבה אנשים ופליירים נותנים את המענה לכל אלה בקלות.

ניו ויז'ן מדיה
הכותב הוא מנהל בית דפוס ניו ויז'ן מדיה.
תאריך:  26/02/2012   |   עודכן:  27/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך ממנפים את הדמוקרטיה באמצעות פליירים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זה מאמר??? ל"ת
סתם פירסומת...  |  28/02/12 10:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס דאי
חברת הכנסת הערבייה התראיינה לדני קושמרו בערוץ 2 ואמרה כי "לעם כובש אין זכות לחיות בביטחון"    נגד בוגדת שכזו יש לעשות מעשה - להעמידה לדין בעוון הסתה לרצח
יאיר דקל
המסתננים נמצאים כיום בכל מקום באילת. ניתן לראות אותם בחבורות, חסרי מעש, שיכורים ומחכים שמישהו יציע להם עבודה האם הביעה מטרידה גם את שרי הממשלה?
יואל מלצר
האם נתניהו יטעה שוב באותה הטעות, על-ידי נסיונו להפוך כבמטה קסם את אהוד ברק לליכודניק, כאשר בכך הוא ירחיק בוחרים פוטנציאליים רבים? אם כן, ספק אם הפעם הוא יזכה להזדמנות שנייה
גרשון אקשטיין
במקום שיועז הנדל, צבי האוזר ויוחנן לוקר יקבלו תעודות הוקרה על המעשה שלהם בפרשת נתן אשל, הגובל באמת באומץ לב, הם הולכים להתפטר, אחד-אחד
נרי אבנרי
פרופסור יחיעם ויץ מאשים בתופעת ההשתמטות את מנחם בגין ובנימין נתניהו. כדרכם של שמאלנים, האמת היחידה שמעניינת את הפרופסור היא זאת הרשומה על פתק מאחורי פרגוד הקלפי. ואם אמת אחרת נכנסת לו לפריים, הוא דורש ממנה לשרת את אותה אמת הרשומה בפתק. הלכתי לארכיון...
רשימות נוספות
לחיאני שוקל לרוץ לראשות קדימה  /  איציק וולף
דיכטר: אנסה לצרף את קדימה לממשלה  /  איציק וולף
והמנצחת במרצ: זהבה גלאון  /  עידן יוסף
האזרח הקטן והשפעתו  /  דודו קוכמן
לחיאני מלך ישראל  /  אריה אבנרי
יאיר, שנה אסטרטגיה  /  נסים גבאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il