X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ארגוני זכויות אדם, אחמד טיבי, עדאללה, בצלם ושוברי השתיקה הצליחו להשחיר וללכלך את פניה של ישראל בעיני העולם הערבי. אני מצדיע להצלחתם. דמם של אזרחי סוריה יחול על ראשם מכתב גלוי לעיתונאי ראסם נטור
▪  ▪  ▪
סוריה. מבקשת להילחם בישראל [צילום: AP]
המבחן האמיתי של ישראל כמדינה נאורה
ראסם נטור
לישראל הזדמנות היסטורית שלא תחזור על עצמה - לשכנע את העם השכן בסוריה שהיא חפצה באמת בשלום. עליה לפתוח את הגבולות ולסייע לעם הסורי
לרשימה המלאה

ראסם נטור,
קראתי את מאמרך. הצעתך לפתוח את הגבול בפני אזרחים סורים והעברת הפצועים הסורים לטיפול בישראל. אתה מוסיף וכותב שמעשה הומניטרי כזה ישנה את מעמדה של ישראל בעיני אזרחי המדינות הערביות ויהיה הפתח לשלום עם שכנינו. הרעיון נראה טוב והשאלה הראשונה שעלתה בראשי היתה: מהו מעמדה של ישראל בעיני שכנינו כעת? מה הם חושבים עלינו?
לאחרונה היו כמה קטעים של סרטונים סוריים בטלוויזיה. כשהחלו ההפגנות בדרעה (אדרעי) דרשו המפגינים מנשיאם ומצבאם שיילכו לגולן להילחם בישראל. מפגיני דרעה רואים בנו אויב שיש להילחם בו. מדי פעם משמיע אחד המורדים קריאה בנוסח: "הטבח הנעשה בנו משמח את ישראל".
אינך יכול לצפות מאנשים אלו שיחפשו מקלט בישראל. וכי הם מצפים מאויב כזה שייתן להם מקלט? ישראל עשתה מאות מחוות הומניטריות בשישים שנות קיומה. בין ברעידת אדמה ביוון, באירן, בטורקיה או בהאיטי.
"מדינת השטן"
באירן נחשבת ישראל למדינה של השטן. האירנים אומרים שצריך להשמיד את ישראל. ב-1968 שלחה ישראל לאירן משלחת הצלה בראשות לובה אליאב ז"ל אחר רעידת אדמה נוראה שקטלה 12,000 אירנים. אספנו שמיכות, תרופות ובגדים, ושלחנו אליהם. איזה מעמד יש לנו באירן? סוריה לא שלחה להם שמיכות. איזה מעמד יש לסוריה באירן?
מעמדה של ישראל בעיני העולם הערבי נקבע על-פי השמועות וסיפורי הזוועה. לא על-פי מעשיה או מחדליה של ישראל.
בישראל חיים ערבים גאים כמוך. גאים בקדמה וגאים ברמת חייהם. ערבים גאים כמוך אינם נוטים לומר מילת שבח על ארצם. לערבים הגאים יש תלונות. "קיפוח", "אפליה", "אפרטהייד", "השפלה"...
יש מי ששומע אתכם ומפיץ את דבריכם. יש מי שמצלם את הסטודנטים הערביים מפגינים עם דגלי אש"ף ויש מי שמפיץ את התמונות בעולם הערבי. ובעולם הערבי בטוחים לחלוטין שהסטודנטים הללו שונאים את ישראל ומבקשים להשמידה. וכי למה יסכנו את חייהם ויפגינו נגד מדינתם?
יש לנו חשבון ארוך עם הסורים ולטובת העם הסורי אני מקווה שלא נבוא לסגור את החשבון איתם.
משחרים למלחמה
את הסיפורים המפחידים על ישראל היה קשה למכור ללבנונים. בכביש הצפון היה הגבול עם לבנון דק מדי. רועה לבנוני היה עובר את גדר הגבול בקפיצה, ניגש למטיילים הישראלים ומבקש סיגריה (דוכאן). אחר שקיבל אותה והדליקה חזר בקפיצה ללבנון. לרועה הזה היה ניסיון אישי שלא תאם עם סיפורי הזוועה. ומשום כך אפשר היה לפתוח מעבר ללבנונים. קראנו לו "הגדר הטובה". הלבנונים עבדו בצפת, במטולה וביישובי כביש הצפון. נוצר מצב של שלום בינינו לבינם.
הסורים גינו אותם וכבשו את לבנון. הפרסים הקימו בלבנון את החיזבאללה. הפרסים עשו כל מה שאפשר כדי למשוך את ישראל למצב מלחמה. הם היו מוכנים להילחם בה עד הלבנוני האחרון. כעת מנסים הפרסים לגרום לישראל שתתערב בנעשה בסוריה שכנתה ולצורך זה נטבחים עשרות אזרחים סורים מדי שעה. אירן רוצה מלחמה עם ישראל.
ב-15 במאי 2011 הגיעו אלפי אזרחים סורים לגבול ישראל ברמת הגולן ופרצו את הגדר במטרה לחדור אל תוך הארץ. זה היה יום הנכבה כזכור. צה"ל ניסה לעצור אותם ביריות אך מאה מהם חדרו לתוך שטח ישראל והפגינו ביחד עם תושבי מג'ד-אל-שמס עד שצה"ל עצר אותם והחזיר אותם אל מעבר לגבול. אחד מהם חמק מחיילי צה"ל והגיע בסופו של דבר ליפו. שם תפסה אותו המשטרה והוא הוחזר לסוריה. כל זה התרחש לפני שהאביב הערבי הגיע לסוריה. אם תפתח בפני האזרחים הסורים את נקודת הגבול הזו בגולן, ישחטו אותם הדרוזים של מג'ד-אל-שאמס, כי הם נאמנים לאסד. הם חיים בישראל המתקדמת וההומניטרית ואת נאמנותם לאסד לא המירו.
ב-1970 פרצה התקוממות של פלשתינים בירדן. את ההתקוממות דיכא הלגיון הערבי על-ידי שחיטה של אלפי לוחמי פת"ח. הנותרים ברחו ללבנון או לישראל. חיילי צה"ל אספו מדי יום עשרות אנשי פת"ח שחצו את הירדן עם נשקם. הם ידעו שהישראלים לא יפגעו בהם כל עוד לא ירימו את נשקם כנגדם.
מה שידעו אנשי פת"ח לא ידעו עמי ערב. התעמולה של העדאללות וארגוני זכויות האדם לימדה אותם שישראל שוחטת ערבים ושותה את דמם. בדורבן שבאפריקה האשימו את ישראל שהיא מבצעת ג'נוסייד בערבים. אתה, ראסם נטור, אמרת להם שזה לא נכון? חבר הכנסת אחמד טיבי מהלל ומשבח את השאהאדה והשאהידים. עליו להלל את אזרחי סוריה השאהידים באלפיהם, לא כן?
לפני זמן קצר יחסית הרסה רעידת אדמה את האיטי. ישראל שלחה צוות רפואי שהקים בית חולים שדה וסייע לאלפי אנשים עלובי חיים שכל עולמם חרב. אף מדינה ערבית לא שלחה סיוע להאיטי. סיוע של ערבים זה משלוח של לוחמים עם נשק. בהאיטי לא הייתה מלחמה ואין לאל-קאעידה מה לחפש שם. אבל על הסיוע של ישראל הכריזו שהישראלים באו כדי לקחת איברים להשתלה מקורבנות רעידת האדמה.
משחירי פנים
נניח שישראל תישמע לעצתך ותפתח את הגבולות בפני הפצועים והנמלטים הסורים. נצטרך להקים עבורם מחנות, נכון? ועל המחנות נצטרך להפקיד את חיילי צה"ל כי תושבי המחנות הללו יהיו אויבים מושבעים של ישראל.
"בצלם" תקים זעקה על "מחנות הריכוז" הללו. אונר"א תדרוש להעביר לידיה את "מחנות הפליטים". רופאים-ללא-גבולות יאשימו את ישראל במחלות שיביאו עימהם הנמלטים. אירן וסוריה יאשימו את ישראל בהתערבות בענייניה הפנימיים של סוריה, באספקת ציוד ונשק לאויבי סוריה ובניסיון לבצע הפיכה. שבעים מדינות באו"ם יצביעו בעד החלטת גינוי לישראל. שום דלת לשלום לא תיפתח.
ארגוני זכויות אדם, אחמד טיבי, עדאללה, בצלם ושוברי השתיקה הצליחו להשחיר וללכלך את פניה של ישראל בעיני העולם הערבי. אני מצדיע להצלחתם. דמם של אזרחי סוריה יחול על ראשם.
אללה יעתיק אל עאפיה (אלוהים ייתן לך בריאות), יא נטור.

תאריך:  27/02/2012   |   עודכן:  27/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דמם של אזרחי סוריה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אנחנו אמורים לשכנע
גלית ש  |  28/02/12 08:02
2
לטיבי צרי לאמר-אללה ל"ת
יעטיק אלעקל ואלמך  |  28/02/12 13:49
3
משלחת לאיראן הייתה ב-1963-  ל"ת
עפרה  |  4/03/12 22:29
 
- נכון
יונה סוקולובסקי  |  6/03/12 21:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב בן-יוסף
ותיקי הליכוד לא הודחו. היו בחירות דמוקרטיות שהתנהלו למופת ושלא ניתן לערער על חוקיותן. ואכן עובדה היא שלא הייתה שום תלונה לפני הבחירות והמחאות החלו רק לאחר שהגיעו התוצאות
דודו קוכמן
בעוד מרבית מדינות העולם הנאור מבינות את חשיבות האנרגיות המתחדשות והרגולטורים פועלים שם להקל כניסתן של אנרגיות אלה, בארץ עסוקים הרגולטורים לעשות הכל כדי למנוע כניסתן ולהצדיק קיומן, ובכך גורמים נזק לכלכלה ולסביבה
אברהם בן-עזרא
חומה באורך מעל 40 מ' נבנתה על ביסוס לקוי, נסדקת ושוקעת. בא מומחה בית המשפט, וקבע כי העלות הכוללת לביצוע שיקומה של החומה - לרבות בדיקות קרקע, ייעוץ, תכנון וביצוע - 18000 שקלים, סכום שלא הספיק אפילו לכיסוי עלויות הייעוץ...
יורם אטינגר
ארבעים שנות סנקציות כלכליות נגד צפון קוריאה לא הפילו את המשטר ולא מנעו את התגרענותו. גם חמישים שנות סנקציות נגד קובה חושפות את מגבלות הסנקציות. ההתמקדות באופצייה זו מתעלמת מעוצמת האיום הברור, המיידי וההרסני, של אירן גרעינית, על אינטרסים חיוניים של ארה"ב והעולם החופשי
משה חסדאי
האם נלך שולל אחרי אנשים כמו גדעון לוי וחבריו? האם נלך שולל אחרי דברי גורם בכיר במשטרת חיפה שלפיו נבדקות גרסאות הטוענות שהחיילים הם אלה שקיללו ראשונים את התוקפים ובעקבות כך נערך הלינץ'? האם לנצח יאכילו אותנו שקרים??
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il