X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוגניפיט
▪  ▪  ▪

לראשונה, פרמיית ביטוח באנגליה תקבע על פי כישורי נהיגה שיאובחנו ויבדקו על-ידי תוכנה ישראלית,של חברת הסטרט אפ הישראלית, "קוגניפיט".
לפני ימים מספר נחתם הסכם עם RAC מועדון הרכב המלכותי הבריטי, על שימוש בתוכנת "DriveFit" שבאמצעותה ניתן יהיה לדרג את הנהגים על פי רמת הסיכון בנהיגתם, ועל פיה יקבע גובה תשלום פרמיית הביטוח. נהגים צעירים מועדים להיות מעורבים בתאונות דרכים עד פי 10 מנהג מנוסה, זו גם הסיבה שפרמיית הביטוח לנהג צעיר גבוה כל כך, אך מסתבר שלא כל הנהגים הצעירים גרועים וחלקם הגדול משלם למעשה קנס בשל רשלנותם של אחרים.
RAC מועדון הרכב המלכותי הבריטי, מונה מיליוני חברים, נהגים בהם צעירים רבים. בין פעילותיו, התאמה ובחירה של פוליסת ביטוח הרכב הרצויה לכל נהג מתוך קבוצה של 22 חברות ביטוח המשתייכות למועדון, כשהפוליסה מבוצעת במועדון הרכב.
ה-DriveFit הינה תוכנה ייחודית המאפשרת בין השאר לאבחן ולמיין נהגים לפי קבוצות של בעלי יכולות נהיגה טובות יותר או פחות ועל ידי כך לקבוע את שומת התשלום וגובה ההנחה של פרמיית הביטוח לנהגים צעירים. התוכנה מתמקדת ב - 12 יכולות קוגנטיביות של המוח האנושי, כולן הכרחיות לנהיגה בטוחה ביניהן נטילת סיכון, קוארדינציה (קשר עין-יד), זמן תגובה, סריקה חזותית, הערכת מהירות ועוד. האבחון יתבצע דרך האינטרנט באתר RAC והתוצאות יוזנו למוקד של RAC, שיטלפן ללקוח ויציע לו פרמייה והנחה בהתאם לתוצאות שנתקבלו.
יוסי מזאל, סמנכ"ל לשיווק בקוגניפיט, מסר, שההסכם באנגליה מהווה פריצת דרך במו"מ שהחברה מקיימת במקביל עם חברות ביטוח נוספות בארה"ב, צרפת, דנמרק, פילנד ולאחרונה גם בישראל.
כמו כן לחברה יישומים נוספים לנהגים בציי רכב ונהגים מבוגרים.
"קוגניפיט", הוקמה על ידי פרופ' שלמה ברזניץ, המשמש כנשיא והמדען הראשי של החברה. פרופ' ברזניץ נחשב מומחה עולמי בתחום הפסיכולוגיה. הוא ייסד ומנהל את המרכז לחקר לחץ פסיכולוגי באוניברסיטת חיפה וכיהן כרקטור וכנשיא אוניברסיטת חיפה.
"קוגניפיט", נחשבת למובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות להערכה והכשרה קוגניטיבית. החברה פיתחה טכניקה מיוחדת למדידה, בחינה ואימון יכולות קוגניטיביות וכישורים פסיכומוטריים הבאים לידי ביטוי בחיי היומיום. "קוגניפיט", מעסיקה 30 עובדים, מרביתם מומחים בתחום הפסיכולוגיה, מהנדסי תוכנה ותקשורת ופועלת מפארק התעשייה ציפורית.

תאריך:  05/05/2005   |   עודכן:  05/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il