X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם Software FIS
▪  ▪  ▪

FIS Software מקבוצת פורמולה, חברת תוכנה גלובלית לביטוחי חיים ופנסיה, זכתה בחוזה הנאמד ב-2 מיליון דולר עם Prevoir Vietnam. החברה הוייטנמית היא חברת בת של קבוצת הביטוח הצרפתית המובילה Prevoir. במסגרת החוזה תסופק מערכת ALIS לניהול משולב של ביטוח חיים בתחום הריסק האישי. Prevoir מצטרפת לשורה של ענקי ביטוח המשתמשים זה מכבר ב - ,ALIS חבילת התוכנה של FIS לתחום זה, ובהן AXA (UK) ו-CNP הצרפתית.
חברת FIS רואה בזכייה זו, הראשונה עם לקוח אסייתי, אבן דרך חשובה להמשך פעילותה בשוק הצפוי לגדול בצורה משמעותית במהלך השנים הקרובות. השאיפה היא כי דריסת הרגל של FIS באסיה תאפשר לה להתרחב גם לשוק השירותים הפיננסים הסיני - אשר על פי דוח אחרון של Mercer Oliver Wyman - ישתווה לזה של איטליה עד שנת 2010 ויהיה גדול מזה של גרמניה עד 2020.
לדברי שי אלון, מנכ"ל FIS Software: "הנפת הדגל שלנו באסיה היא מהלך משמעותי עבור FIS ומהווה דוגמה נוספת להתרחבות הגלובלית של ALIS. זוהי גם פתיחת דלת להזדמנויות חדשות ומלהיבות באזור המצוי בתנופה כלכלית. FIS ערוכה למלא תפקיד מפתח בתמיכה ב - Prevoir במטרה לסייע לה להפוך את המיזם החדש, שזכתה בשוק הווייטנמי, להצלחה".
לאחרונה זכתה Prevoir בחוזה בלעדי עם רשות הדואר הווייטנמית להפצת מוצרי ביטוח ברחבי המדינה. בעקבות זאת החליטה Prevoir להתקשר עם חברת FIS וליישם את תוכנת ALIS כמערכת התוכנה המקיפה לניהול כל מחזור החיים של מוצרי הביטוח שבתכנית.
בשלב הראשון של הפרויקט, אשר מתוכנן להתבצע עד אפריל 2006, יחוברו און-ליין 100 סניפי רשות הדואר הווייטנמית. לאחר השלמת שלב זה, תורחב המערכת לכל 350 הסניפים האחרים שבמדינה.
FIS Software (מקבוצת פורמולה NASDAQ: FORT ו - TASE: FORTY) מפתחת ומטמיעה מערכות תוכנה בבטוח חיים, קצבאות, פנסיה והשקעות (שוק LPI). החברה נוסדה בשנת 1984 ונמנית על קבוצת פורמולה. עם בעלי המניות של החברה נמנים גם כלל ביטוח, והקרנות ג'נסיס וגיזה.
FIS פועלת בישראל וברחבי העולם ומעסיקה כ-360 עובדים. נוכחות החברה בבריטניה, צרפת, ספרד, יוון, דרום אפריקה ואוסטרליה, בנוסף לישראל, מאפשרת לה להציע פתרון תוכנה גלובלי, וכך יכול הלקוח להפיק תועלת הן מניסיונה של החברה בשווקים מקומיים והן מיתרונות הגמישות של מערכת ALIS בניהול מוצרי ביטוח.
מערכת ALIS מציעה ניהול מחזור חיים מלא של ביטוחי חיים וביטוחי פנסיה מכל הסוגים וכן מערך לניהול השקעות: ביטוחי פנסיה וריסק קבוצתיים, וביטוחי פנסיה וריסק אישיים. המערכת מקיפה במהותה, אינטגרטיבית לחלוטין, ממוקדת בלקוח ובעלת אוריינטציה של שירות. המערכת תומכת בהשקה מהירה של מוצרים חדשים ומביאה לחיסכון בעלויות התפעול. ביכולתה לפעול באופן מלא דרך האינטרנט, והיא מאפשרת ללקוח לבצע בעצמו פעולות רבות באמצעות ערוץ זה.
למידע נוסף על החברה: www.fis-software.com
פורמולה ויז'ן טכנולוגיות ( FVTבבורסה לני"ע בתל-אביב) שייכת לקבוצת פורמולה (NASDAQ: FORTY). פורמולה ויז'ן מחזיקה בין היתר בפורטפוליו כ-15 חברות שבסיסן בישראל המפתחות פתרונות בתחומי טכנולוגיית המידע עבור שווקים בינלאומיים. קבוצת פורמולה היא קבוצת התוכנה הגדולה בישראל ופועלת בישראל וברחבי העולם. אתר אינטרנט: www.formulavision.com

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il