X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ספיד דייטינד לחרדים שובו של אולמרט ריח בחירות
▪  ▪  ▪
ספיד דייטינג לגיוס חרדים לעבודה [צילום: פלאש 90]

ספיד דייטינג
ספיד דייטינג היא שיטה להכרות בה מוקצה זמן מראש לשיחה ראשונה בין גבר ובין אישה. השר סילבן שלום גייס את השיטה לטובת ראיונות עבודה בני דקותיים לאיתור מועמדים לעבודה באזור הגליל. רעיון מבריק. במקום לשלוח קורות חיים ולהתרוצץ בין ראיון אחד לשני, עוברים המועמדים בין שולחנות בהם יושבים נציגי החברות המגייסות ומציעים את עצמם.
כמו בשיטת ההכרות הזוגית יש גם כאן מעין פלרטוט המאפשר לראות, לשמוע, לשוחח עם המועמד. לא רק הנייר עליו שורבטו בצורה מופתית קורות חיי המועמד. כמי שקיבל קורות חיים אני חושב שלמרות שהשיטה מעייפת, יש בה אמת בחשיפה ובנכונות לשמוע כל מועמד. חברות רציניות יכולות להחשף, לאתר ולגייס עובדים ללא צורך במתווכים ובזמן קצר בהשוואה להליכי גיוס מקובלים. ברור שלא לכל התפקידים שיטה כזו תתאים, למרות שארגון שינסה - יכול להיות מופתע ולאתר את המועמד המתאים ביותר בעלויות איתור וגיוס נמוכות.
שיטה זו יכולה גם להתאים לגיוס חרדים. לא לצבא, אלא לשוק העבודה. אותו יריד שערך השר סילבן שלום בגליל צריך להתקיים בערים כמו בני ברק ובו תצענה חברות משרות לחרדים. אני מבין שלא קל לחרדים לצאת מעירם לחפש עבודה, אז נגיע אליהם. ניקח מראש את העובדה שהיציאה מהעיר לעבודה תהיה מכשול, ניקח בחשבון את המגבלות שמאפיינות את המגזר החרדי (גברים ונשים, כשרות) - אפשר להתמודד עימן. זו תהיה פריצת דרך בניסיונות להסיט את ההתלהמות שאף אני לעתים חוטא בה.
אני חוטא בה מכיון שיש בין החרדים כאלה שמעזים להשוות את הניסיונות לגייסם לשירות צבאי ואזרחי, את הרצון לשלבם בחברה כנושאים שווים בנטל, לניסיון השמדה של היהודים. הקיצוניים שבהם אף משווים לצורר הנאצי. פה עובר הגבול מבחינתי. לא יתכן שכל התלהמות מצדכם, החרדים, תישא גוון אנטישמי. מישהו שמע כאן את המילה השמדה ? אולי שמיעתכם נפגעה ? ממש לא. זו הבחירה שלכם ושל מנהיגיכם הרוחניים להסית ולהוביל למלחמה שאתם בוחרים לנהל. אם כך, אולי תנהלו גם את צה"ל ואז נראה איך נשרוד.
שובו של אולמרט
אהוד ישן טוב. כל צד יציג את מה שמתאים לו, התקשורת תכתוב בלי סוף, תראיין ללא הפסקה, תייצר ניירות עיתונים לרוב. בכל הדיון בהכרעת הדין של אולמרט בלט נושא אחד והוא התחנפות המפלגות החרדיות לאהוד. אודי חזר, צעקו הרבנים, וחיש קל נמצא פתרון למשבר השוויון בנטל. נו מה היה צריך יותר מכך? עכשיו ביבי הזגזגן שוב מחליט לרצות את המפלגות החרדיות, שהרי הישרדות פוליטית חשובה יותר מרצון העם. כבר נשמעו הקולות שאולמרט לא התפטר כי אם אולץ להתפטר מכיון שיחסיו עם אבו מאזן איימו על מדינת ישראל.
לא יפלא בעיני שהמושך בחוטים הוא אביגדור ליברמן. זה האחרון ידוע בנטייתו הדו ערכית לחיסולים פוליטיים ממוקדים, אשף בתמרונים שמטרתם אחת - ראשות הממשלה. מה יהיה דינו של השר בבית המשפט אינו ידוע, מה שכן ברור הוא שזרועותיו הארוכות ולשונו החלקלקה עובדים שעות נוספות. וכשבאו פרקליט המדינה והיועץ המשפטי והחליטו שצריך למגר את השחיתות מישראל קמים החברים הטובים של המורשעים וקוראים להתפטרותם ? אמנון דנקנר אף קרא למשה לדור להתאבד.
בגין אמר שיש שופטים בירושלים, אחרים ציטטו ואני אוסיף שיש שופטים בישראל. אבוי למדינה ששופטיה יפגעו בצורה כזו, ועוד ממי ??? מעבריינים שמתחבאים מאחורי חסינות ? הרשות השופטת מאפשרת ערעורים, היו גם שופטים שעמדו לדין, זוכו או הואשמו. המערכת השיפוטית יודעת את עבודתה. ראוי שכל אחד יעשה עבודתו נאמנה ובדרך הטובה ביותר. לא כך הם פני הדברים אצל מנהיגינו. משנבחרו דואגים אך ורק להישרדות, לטובות הנאה לנאמנים, לשימון מנגנון ההישרדות. ואצל מי הכי קל לעשות זאת? אצל מי שאינו עובד.
עם מי שסר למרותם של רבנים (חלקם עסקנים פוליטיים) בצורה עיוורת. הלא למדתם שמותר האדם על הבהמה?!
ריח של בחירות באוויר
ריח הבחירות באוויר מביא את מנהיגינו לאובדן שליטה. רכבי השרד של השרים לא יהיו מבית BMW, והרי הדיון ברכבים חוזר כל פעם מחדש. שטייניץ נבהל ומנסה לבטל את המכרז שככל הנראה אף אם יצליח לבטלו יעלה למשלמי המיסים הון, ביבי שוב מחזר אחרי המפלגות החרדיות ואולמרט? אהוד יושב בבית, צוחק על כולנו ובצדק, מחוזר על-ידי הרבנים (ומי לא אוהב להיות מחוזר ?!). ואז משחרר שר האוצר הודעה לתקשורת: אזרחים יקרים, תראו איך אנחנו דואגים לכם. הוזלנו את מחירי מוצרי החשמל, הביגוד. באמת תודה ! אנחנו לא עד כדי כך מטומטמים, שטייניץ.
לכולנו יש כבר טלויזיות, סמארטפונים, מחשבים, מכונות כביסה משוכללות. זו לא חוכמה להוזיל מוצרים מיובאים. אנחנו רוצים לקנות לחם בזול, מוצרי חלב במחירים שפויים. שכחתם מה התחיל את המחאה החברתית? גביע קוטג'. הצהרות והודעות לתקשורת כבר לא עובדים עלינו. מה לא ברור לך שהודעה בחדשות תשע בערב היא תרגיל פוליטי. הרי למחרת הודעתך יפרוץ משבר עם היבואנים, ושוב שביתות, ושוב נערי האוצר שידם קלה על ההדק ירו לכל כיוון בלי מטרה. הרי זהו תרגיל מוכר של ערב בחירות.

תאריך:  12/07/2012   |   עודכן:  12/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חרדים לבחירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שוב דמגוגיה זולה! אתה כותב
שינשין  |  12/07/12 15:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
גם פרקליטת המדינה לשעבר, השופטת עדנה ארבל, חטפה מהחברים של אולמרט. אמנון דנקנר הציע לך להתאבד, טומי לפיד הגדיר את גברת ארבל "ראש יחידת טרור משפטי". הלכתי לארכיון...
אפרים הלפרין
יש שופטים בירושלים. השופטים קבעו כי אולמרט זכאי במרבית סעיפי האישום    השופטים שופטים על-פי החוק, ומכאן שהחוק דפוק    אולמרט זכאי פלילית, השב"ס לא יטפל בו, לפחות לא כעת, והפליאה היא איך בחר הציבור הישראלי באולמרט המנותק מתפקידיו הרמים, והאם ישוב הבוחר על טעותו הפטאלית?
איתמר לוין
השופט העליון אורי שהם חתם החלטה בבקשת רשות ערעור של נהגת במילים "טענותיו של המבקש"    ההסבר האפשרי היחיד הוא, ששהם העתיק את הפיסקה המסיימת מהחלטה בעניינו של נהג שנתן במקביל    היעילות היא חשובה, אך כדאי להימנע מתוצאות מגוחכות
ד"ר צ'לו רוזנברג
מה עשו חלק מכלי התקשורת כאשר המציאות טפחה על פני משמיצי-השווא של אהוד אולמרט? פשוט מאוד: שינו את המוזיקה, תיבלו במשפטים מפוצצים את ההסברים, ולבסוף נתלו על אותו משפט קסם: זיכוי מחמת הספק    פרשת אולמרט תיזכר כאחת הפרשות הבלתי מחמיאות לחלוטין לחלק מן התקשורת
בצלאל לביא
אהוד אולמרט זוכה בשני סעיפים, ראשונטורס וטלנסקי, ואשם בסעיף מרכז ההשקעות. שני הסעיפים קשורים בכספים שאולמרט נהנה מהם באופן אישי בעוד הסעיף השלישי נוגע בתפקידו המיניסטריאלי הישיר כשר התמ"ת! כלומר, במשרה בו הייתה לו אחריות כחבר ממשלה הוא יצא אשם. אבל מי שם לב לזוטות כאלה ברגעי השמחה והאושר
רשימות נוספות
בתו של אולמרט ובנו של השופט מלמדים יחדיו  /  איתמר לוין
"מתקפה אישית משולחת רסן"  /  איתמר לוין
לדור: הגשת כתב האישום הייתה מחויבת  /  איתמר לוין
כמה ציטוטים מעצבנים מפסק הדין של אולמרט  /  ליאורה קוזלובסקי
"הקנוניה" של שמעון שיפר  /  גורי גרוסמן
ספין  /  אריה רייזל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il