X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אונסט
▪  ▪  ▪

חברת אונסט הישראלית, ספקית התוכנה הראשית של בלקברי ברחבי העולם, נבחרה על-ידי חברת פרטנר תקשורת לערוך את ההטמעה של השירותים העסקיים שהיא מציעה בארץ ללקוחות בלקברי. בין שירותים אלה ניתן למנות את התמיכה בקריאה של עברית, קריאת הצרופות בהודעות דואר אלקטרוני, גישה לקבצים מתוך הרשת הארגונית, הדפסה ושליחת פקס באמצעות המכשיר ועוד. התוכנה מאפשרת גם לערוך בדיקת איות להודעות יוצאות.
אונסט פיתחה תוכנה המאפשרת תמיכה בעברית במכשיר הבלקברי, המכשיר הסלולרי המתקדם, המשלב פונקציות סלולריות עם יכולות של מחשבי כף יד. תוכנת METAmessage של אונסט מציגה ממשק המאפשר לקרוא בעברית מיילים, הודעות טקסט וקבצים על הבלקברי. ממשק התמיכה ליפאנית וקוריאנית שפיתחה אונסט מעורר עניין רב בקרב ספקים סלולריים באסיה, וכן בקרב חברות יפניות וקוריאניות בכל העולם. אונסט וחברת האצ'יסון העולמית כבר חתמו על חוזה שיווק ללקוחות החברה בהונג-קונג ומקאו.
איריס בק, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, ציינה כי "התקשורת העסקית של לקוחותינו היא ברובה באנגלית, אולם יש בה מרכיב מהותי בעברית. הרבה מסמכים משרדיים ואי-מיילים שמגיעים לאאוטלוק האישי הם בעברית, ולכן תוכנה כמו METAmessage , המאפשרת תמיכה רב לשונית היא בעלת חשיבות גבוהה לשירות שלנו. כאשר לקוח מעדכן את היומן האישי, התזכורות או רשימת המטלות בעברית הוא יכול עתה לקרוא אותם בקלות בבלקברי".
בשבוע שעבר כינסה חברת אונסט פורום ראשון של ועדת לקוחות מייעצת, בה לקחו חלק מנהלי מערכות מידע בכירים מהחברות הגדולות במשק, המשתמשים במכשיר הבלקברי של orange באופן תדיר מרגע השקתו בישראל. בפורום הוצגו מגוון פתרונות והועלו לדיון הצרכים הייחודיים עבור המנהלים בישראל, בהם תתמקד אונסט בפיתוחיה הבאים.
"כעו"ד הפועל בסביבה דו-לשונית, אני מרבה להשתמש בפיצ'ר של בדיקת איות כמעט בכל הודעה שאני מוציא מהבלקברי", אומר דיויד שפירו, שותף מנהל במשרד עו"ד יגאל ארנון. "האפליקציה הזו והאפשרות לקרוא התכתבויות של לקוחות ומשפחה בעברית הופכים את הבלקברי למכשיר הנייד המועדף בעיניי".
אונסט טכנולוגיה הוקמה בשנת 1997 על-ידי גדי מזור ורון מאור. אונסט, שגייסה בחודשים האחרונים השקעות בשווי 3.7 מיליון דולר, מפתחת את תוכנת ה-METAmessage למכשירים ניידים, המאפשרת ללקוחות עסקיים גישה לכל נתון ברשת הארגונית באמצעות טלפון סלולרי. מאז כניסתה לשימוש יושמה התוכנה ביותר מ-1500 ארגונים עסקיים, ארגונים ציבוריים ומשרדי ממשלה בעולם כולו.
בין לקוחות אונסט בארה"ב נמנים הסנאט, הקונגרס, רשות הדואר האמריקאית, פייזר, סיטיגרופ, קוקה קולה, 70 מחברות ה-5Fortune 500 וכמחצית ממאה משרדי עורכי הדין הגדולים ביותר בארה"ב.

תאריך:  19/07/2005   |   עודכן:  19/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il