הנהלת חברת "אופיר טורס" משנה את שמו של מיזם "החוויה הגיאוגרפית" ל"אופיר גיאוגרפי". זאת במסגרת הסכם הבנות שנחתם בין החברה הגאוגרפית ואופיר טורס, מחוץ לכותלי בית המשפט, במסגרתו, הוחלט כי אופיר טורס תשנה את שם מחלקת הטיולים הגיאורפיים בחברה.
עם הקמתה מחדש של החברה הגיאוגרפית, נוצר חשש כי השימוש בשם "החוויה הגאוגרפית" יצור בלבול והטעייה בקרב הצרכנים. יצויין כי בעת פירוקה של החברה הגיאוגרפית, שולבו 23 מעובדי החברה לעבודה בחברת תיירות. העובדים שולבו בחברת "החוויה הגאוגרפית" מקבוצת אופיר טורס במטרה להגדיל את נתח שוק טיולי האקו-גיאוגרפיים של החברה.
עם שינוי השם, ציין מנכ"ל חברת אופיר טורס, בועז וקסמן כי "השם החדש נועד למתג את החברה וליצור בידול מהחברה הגיאוגרפית בעת הזמנת טיול גיאוגרפי".
מנכ"ל החברה הגאוגרפית, אייל פרימור, ציין כי "ההסכם נחתם מתוך ההבנה שהחברה הגאוגרפית אינה מתכוונת לוותר על נכסי צאן הברזל שלה, ועתה תשמח החברה הגאוגרפית לשתף פעולה עם חברת אופיר טורס בשפע אפיקים חדשים".
פרימור הוסיף, כי החברה נמצאת כעת בעיצומו של תהליך מיתוג מתמשך של "החברה הגאוגרפית", תוך שימוש מקיף בשם ובלוגו החברה.
שוק הטיולים הגאוגרפיים נמצא בפריחה. מבדיקה שנערכה ב"אופיר גיאוגרפי", עולה כי בשנת 2004 השתתפו כ-15 אלף ישראלים בטיולים ליעדים ייחודיים (באמצעות כל החברות), ומחזור הפעילות של ענף הטיולים הגיאוגרפיים מוערך בכ-30 מיליון דולר בשנה.