X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יפתח קליין ויהודה לוי מקימים יחד משפחה, קובי פרץ מנסה את מזלו בלוס אנג'לס, נירו לוי ואורן זריף מתחרים בכדורגל ומגפה מסתורית תתקוף רק את העשירים - כל התוכניות הישראליות שיעלו אחרי החגים
▪  ▪  ▪
מעושרות בעונה נוספת [צילום מסך]

חול המועד כבר כאן ומבשר שהחגים אוטוטו נגמרים ואיתם גם השידורים החוזרים והספיישלים שמריחים מחלטורות זולות. בהשפעה ישירה מהאחות הגדולה באמריקה, גם בארץ מתייחסים לעונת הסתיו כנקודת השקה ללוח שידורים חדש. למרות מצבה העגום של תעשיית הטלוויזיה המקומית שעלול להידרדר עוד יותר בחודשים הקרובים עם האיום המתמיד על סגירת ערוץ 10 והמשבר הכלכלי, הצליחו זכייניות ערוץ שתיים ורשתות הכבלים והלוויין לייצר יבול נאה של תוכניות חדשות ועונות נוספות לסדרות מצליחות. בתקווה שהחורף הנוכחי יהיה עתיר ממטרים כמו קודמו, כל התוכניות שיהיה שווה להיצמד בשבילן למרקע בערב גשום:

טראש לוהט

מעושרות 2 (ערוץ 10)
סדרת "הדוקו-ריאליטי" של אורנה בן דור, מעושרות הפכה לקאלט כמעט בן לילה ובערוץ מיהרו לצלם ישר עונה שנייה. לצד הדמויות הבלתי נשכחות מהעונה הקודמת (ניקול ראידמן ולאה שנירר) לוהקו לעונה השנייה גם: יעל גל, מעצבת פנים, אייריס זנדר מומחית בתחום האנטי אייג'ינג וג'ניפר סנוקל מפיקת אירועים.
טריני וסוזנה מרגישות בבית (ערוץ 10)
טריני וסוזנה קיבלו הון תועפות כדי לצלם תוכנית בישראל ובימי המיתון הכלכלי באירופה, נראה שזה משתלם להם. לקראת העונה הקרובה הן צילמו תוכנית בפורמט שונה וייחודי לארץ: במקום לצוד קורבנות אופנה אקראיות ברחוב, הן מגיעות אליהן הביתה, משתלטות להן על הארון ומחבקות אותן אחת לשלוש דקות.
חי בלה לה לנד 2 – (yes)
בעקבות ההצלחה הלא צפויה של העונה הראשונה של חי בלה לה לנד, זוהי אחת הסדרות המצופות של החורף הקרוב. עם מיה בוסקילה על כפתור הדרמות, קובי פרץ שנקרא להחליף את מושיק עפיה בעקבות פחד טיסה, שיר לוי, אלי זולטא, ליאת בנאי ושרית אביטן ישברו את השיניים באנגלית, יחלמו בגדול ויעשו טלוויזיה מצוינת.
אנשים (קשת)
הניסיונות של קשת לעשות גיא פינס בלי גיא פינס ממשיכים במלוא הכוח. דרור גלוברמן חוזר בעונה נוספת של תוכנית הדיוקנאות, סטייל "הוליווד הסיפור האמיתי" כשהיא פוגשת את "דוקו-סלב".
סינגלס (הוט קומדי סנטרל)
סינגלס מגדירה את "דאבל דייט" כאמה הרוחנית וזו כבר סיבה למסיבה. על ההנחייה הופקדו יעל פוליאקוב ועידו רוזנבלום על תקן הילדים המקובלים והשניים ילוו יחד זוגות בהערות מושחזות שכתבה שרון קנטור. בתוכנית מבטיחים גם הצצות לחייהם האישיים של המנחים (יונית לוי בתחתונים?) ואפיזודות משעשעות מחיי היום יום של הרווקות הישראלית.
גול סטאר (הוט)
סוכנות התוכן והטאלנטים ADD כבר הוכיחה בעבר ("חצויה") את יכולתה להפיק מוצר מלוטש ומבריק בזכות שליטתה במרבית הכוכבים המפורסמים של תעשיית הבידור. גם בגול-סטאר נרתמו אותם הכוחות ולכן נזכה לראות את קובי אוז, דן שפירא, נירו לוי, טום קשתי, רון שובל, אורן זריף (!) וסלוצקי ודומינגז במגרש אחד. ניתן רק לדמיין את ההשקה החגיגית. בתוכנית יתרוצצו הסלבס בהנחייתו של מאמן העל שייע פייגנבוים ויהפכו לקבוצת כדורגל מן המניין שתזכה לשחק מול קהל. את החבילה הזו יעטפו חלומות ילדות ("תמיד רציתי להיות שחקן כדורגל" הוא משפט המפתח בעלילה) והרבה מכנסיים קצרים ורגעים פוטוגנים. יהיה זוהר בדשא.

ריאליטי ממכר ושעשועונים במשקל נוצה

דייט בחשכה (רשת)
מאותה מדינה של The Voice והאח הגדול תגיע דייט בחשכה בהנחייתו של ירון ברובינסקי, החלופה הטעימה והבריאה ביותר לגיא זוארץ. דייט בחשכה עוררה עניין כבר משלב הליהוק (עוז זהבי נאלץ לדחות בשל שיקולי לו"ז) והיא זוכה להצלחה עולמית לא רעה בכלל. שישה רווקים ורווקות נפגשים לדייטים בוילה מפוארת ובתוך חדר חושך אטום כדי לנטרל את אפקט המראה החיצוני מהרושם הראשוני. כמעט כמו כל בר תל אביבי, רק בלי המחירים המוגזמים של המשקאות.
בית ספר למוזיקה (קשת)
חטיף האנרגיה עם מתי כספי, קרן פלס, משה פרץ ויהורם גאון חוזר בעונה שנייה בה ימשיכו להתפעל מילדים מחוננים עם מנעד ווקאלי לא הגיוני ולהמטיר עליהם "חמוד" "מדהים" "מהמם" ו"אני מאוהבת" בקצב סכריני של אחת לדקה. בקשת וב"טדי הפקות" מאמינים מאוד בבית ספר למוזיקה, שהציגה ממוצע צפייה של מעל ל-30% לפרק בשנה שעברה, למרות שהזוכה (מישל כהן) נשכח עוד לפני שפורסמו תוצאות המדרג.
האח הגדול (קשת)
ההצלחה של הישרדות VIP דגדגה למפיקי האח הגדול, ואת עמודי הרכילות החל לשטוף גל השמועות על צילומי העונה הנוספת של האח הגדול VIP. עד שתגיע למסך מנה גדושה של סלבריטאים מתבזים בפומבי מדי שבוע, תחל עונה נוספת ו"רגילה" של הישראלים הרגילים ובעלי נכויות כאלה או אחרים. להתאהב, לבכות, לצחוק ולראות מי יזכה לתוכנית ראיונות אישית בערוץ 24.
מאסטר שף (קשת)
סוס מנצח לא מחליפים, בטח לא תוכנית פיל גוד שמצליחה לגעת לישראלים בקישקעס ולהקפיץ את מכירות סכיני השף ברחבי הארץ. נקווה כי בזכות הנתון ששבר את שיאי הרייטינג בגמר העונה הקודמת של מאסטר שף, העונה הנוכחית תרגיש שהגיע זמנה להתבגר: לוותר על השטיקים סוחטי הדמעות (טבחים עם עבר של סמים\כלא\משפחות אשכנזיות) ולהתמקד בעניין עצמו, אייל שני.
כלוב הזהב (רשת)
לאחר שאבי קושניר פרש מהנחיית רוקדים עם כוכבים העניקו לו החברים ברשת שעשועון חדש ומקורי שיישב בול על היכולות שלו. "כלוב הזהב" הוא פיתוח משותף של רשת, אולפני הרצליה וחברת Sony Pictures Television International (שאחראית גם על הפצתו בעולם), ובו מתחרים זוגות על פרסים בשווי של עד מיליון שקלים. בני הזוג מתבקשים לענות לשאלות טריוויה ו"לקנות" זמן בתוך כלוב מפוצץ במתנות יקרות. את המתנות צריך להוציא לפני שתם הזמן ואם לא להיכלא בין הסורגים ולהפסיד את כל מה הם הרוויחו. הקונספט נשמע מעניין, אך יש לו גם פוטנציאל ארכאי למדי, תלוי ברמת הביצוע והנצנצים באולפן.

דרמות וקומדיות

חטופים (קשת)
הזכייה של גידי רף השבוע באמי יחד עם יוצרי הומלנד הייתה בעוכרי הצופים בישראל. רף, המוכשר כשד, השקיע את רוב מרצו ותשומת הלב שלו בתוכנית החדשה, והעונה השנייה של חטופים התעכבה מעבר למקובל. הצופים הנאמנים שעוד זוכרים את הפרקים הקודמים (ובאמת, אולי ישדרו אותם שוב לתזכורת?) יוכלו לעקוב אחרי התאסלמותו של עמיאל בן-חורין (אסי כהן), יכולות המשחק הנעימות של עדי עזרוני ומושא אהבתה החדשה (יונתן עוזיאל) ולהתפעל מהחברים החדשים בקאסט: יוסף סוויד, הגר בן אשר ("הנותנת") מכרם חורי ועוד.
שנות השמונים (רשת)
הסדרה הקומית שיצרו האחים מני ושלום אסייג היא תוצאה של חלומות ארוכי טווח שטיפחו השניים ומתבססת באופן חופשי על ילדותם של השניים בטירת הכרמל. הסדרה הקומית (תחשבו "כולם שונאים את כריס" פוגשת את "העולם מצחיק") מתארת את החיים בדירה קטנה עם שבע נפשות, ומתמקדת בילד שחולם להיות קומיקאי ושפע של סיפורים ואנקדוטות יומיומיות בסגנון שאסייג שלל ותיזמן במדויק לאורך עשרים השנים האחרונות.
בלתי הפיך (רשת)
סדרה נוספת שמעוררת סקרנות רבה בברנז'ה היא הסדרה החדשה של סיגל אבין (טלנובלה בע"מ, האקס המיתולוגי) ושל העיתונאי רענן שקד. השניים עיבדו יחד את הטור הפופולרי של שקד בידיעות אחרונות, בו הוא מתאר את חוויותיו כאבא טרי, לסדרה קומית העוקבת אחרי ההתמודדות של בני זוג עם תינוקת חדשה. עדי אשכנזי לוהקה לתפקיד הראשי לצד גאלה קוגן ושמואל וילוז'ני.
ליטל מאם (ערוץ 10)
סדרת הדרמה היחידה כרגע בלוח השידורים של הערוץ, ובדומה לתחושה התמידית לגבי מצבו, גם שמה זמני. הסדרה היא מעין רמזור על טהרת האסטרוגן. נועה (ליטל שוורץ) היא אמא טרייה. חברתה הטובה שני (מגי אזרזר) עדיין מחפשת בן זוג ופזית (לירית בלבן) היא אמא מטורטרת לשלושה ילדים. הסדרה היא חלק מגל חדש, שמתרכז באימהות ישראליות כגיבורות השקטות של היומיום ("אימאל'ה" יום האם). בכל מקרה יהיה מעניין לראות האם שוורץ תצליח לצאת מהצל המגונן של "צחוק מהעבודה" ולתפקד עצמאית.
המשרד 2 (יס)
אם "לה לה לנד" מדברת לרגליים וללב, המשרד בניצוחם של עוזי וייל (תסריט) ואיתן צור (בימוי) פונה ישר לאינטליגנציה. הגרסה הישראלית היא שנונה, חדה, מקומית עד כאב ונותנת לדביר בנדק את המקום הראוי לו. שווה לשים לב בעונה הנוכחית לתפקיד הקטן של מלי לוי ולמעיין בלום שרק מחפש במה להתפרץ עליה בכישרון מטורלל.
משפחה (הוט)
אבנר ברנהיימר, שבאמתחתו נמצאות כבר שתי עונות עד החתונה, עונה של בלו נטלי ועוד אחת בדרך, פיזר מספיק טריגרים בפייסבוק הפרטי שלו כדי לסקרן לגבי הסדרה החדשה שלו. יהודה לוי ויפתח קליין משחקים זוג גייז, הורים לתינוק דנדש מחברתם הרווקה שתגלם של מיה דגן. לשם שינוי לוי קיבל את תפקיד ההומו המיושב והיציב וקליין את הנירוטי והחרדתי.
אופוריה (הוט)
אחד הפרויקטים המסקרנים והמושקעים של העונה הנוכחית שנראה (לפחות על הנייר) כהצלחה בטוחה. רון לשם כתב ודפנה לוי (בטיפול, נבלות) ביימה סדרת דרמה על עולם ללא הורים ומבוגרים. תשעה תיכוניסטים גרים יחד בקומונה עירונית ומנסים להתמודד שם עם בעיות גיל ההתבגרות. הסדרה, בת עשרה פרקים, עוסקת בדור הנוכחי באיזמל מנתחים: סמים, אינטרנט, אוננות, סכיזופרניה, רעב לריגושים ובדידות גדולה. רוב השחקנים יהיו מוכרים רק לבני 13 ומטה או אלמוניים לגמרי.
המגפה (הוט 3)
הגרסה של הוט לססמאות על צדק חברתי: ימי ויסלר ("מקום לדאגה") כתב וביים סדרה דרמטית שמתארת מגפה מסתורית אשר פורצת במגדל לעשירים בלבד. שלמה בראבא, דבל'ה גליקמן, מנשה נוי, תיקי דיין, דביר בנדק, אלון נוימן, אמנון וולף, עידית טפרסון הם רק חלק מהנכלאים המסקרנים בשטח ההסגר היוקרתי על-ידי מחלקת התברואה ומגלים כי הם בעיצומה של קנוניה אפלה.

פורסם במקור: עכבר העיר
תאריך:  02/10/2012   |   עודכן:  02/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
סיפור הילדים הקלאסי והמיתולוגי של קרלו קולודי, קורם עכשיו עור וגידים גם בזמר, שאת מילותיו הלחין הקומפוזיטור האיטלקי פינו וורטיס    אחרי שתורגם והולחן כבר ב-13 שפות, מצפה מלחינו גם לתרגום מילות השיר לעברית, כדי שיתרום בכך להפיכתו להמנון ילדים בינלאומי    סיור בארץ החלומות
רפי מן
ארתור אוקס סולצברגר, המו"ל לשעבר של ה"ניו-יורק טיימס", שמת בסוף-השבוע, השאיר את השליטה בתוכן בידי העורכים שמינה, אבל גם מצא דרכים להביע את עמדותיו
אריאל כהנא
איתותים מאירופה מצביעים על כך שהיוזמה להחרמת מוצרים ישראלים שמקורם ביו"ש עלולה לצבור תאוצה בקרוב. גורמים מדיניים בישראל דוחקים בראש הממשלה ובשר החוץ לנסות למנוע מכדור השלג להתגלגל, בטרם יהיה מאוחר
לחן בין
זהו חברים, למרות החום הכבד של התקופה האחרונה, הקיץ כבר בדרך החוצה    הימים מתקצרים ובאוויר כבר ניתן לחוש ברוחות הסתיו המתקרבות    גם הגינה, על צמחיה השונים, מחכה בקוצר רוח לאנחת הרווחה המלווה את תום העונה היבשה והחמה ואת בואם של ימי הסתיו הקרירים יותר וגשמי החורף, שנקווה שיביא לנו משקעים רבים השנה
עדי דברת-מזריץ
התחרות העזה בין הרשתות הגדולות ודמי השכירות הגבוהים בקניונים מאיימים מאוד על סיכויי ההישרדות של השחקנים הקטנים בענף האופטיקה    יעקב הלפרין: "יישארו שתי רשתות גדולות ובוטיקים של סחורות פרימיום; כל מה שבאמצע - יימחק"    מנגד, הלקוחות דווקא נהנים מהמצב: המחירים ירדו בכ-20% בארבע שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il