X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
דאגה לארנקי האלפיון העליון, הצגה מבוימת של ועדת טרכטנברג, קלקול יחסים עם טורקיה וארה"ב, מדיניות רווחה קלוקלת וייקור מתמשך של סל הקניות - לכל אלו אחראית הממשלה הנוכחית כשאתם הולכים לקלפי, תזכרו כי הממשלה הזו לא דואגת לכם
▪  ▪  ▪
עת בחירות - עת לחשוב על עצמך, "האזרח הקטן" [צילום: פלאש 90]

לעולם אל תגידו "אין במי לבחור, אז נבחר בביבי", זו חשיבה עלובה, גלותית ותבוסתנית. תחשבו כי תמיד עדיף לתת הזדמנות לאנשים חדשים, גם לחסרי ניסיון.
רוב נשיאי ארה"ב בחמישים השנים האחרונות היו חסרי ניסיון (רונלד רייגן - שחקן קולנוע, ג'ימי קרטר - חקלאי מגדל בוטנים, בעל קריירה זניחה במפלגה הדמוקרטית, ביל קלינטון - מושל ארקנסו, אלמוני עבור העם האמריקני וכולי), מקסימום הם היו מושלי מדינות או סנאטורים, וחלקם נבחרו כאשר העם האמריקני לא הכיר אותם כלל ויכול היה לסמוך רק על ההתרשמות מקמפיין הבחירות.
חדשים וחסרי ניסיון הבריקו כנשיאים וחיזקו את המעמד של המעצמה החשובה בעולם. אין לנו מה לפחד מנבחר חדש או מנבחרת חדשה. אפשר יהיה רק לתקן ולהציל את ישראל. ראש הממשלה האחרון הוא אלוף הטעויות והשגיאות, מתחפר לתוך סגנון של שליט-על ואסור להנציח את מעמדו. הגיע הזמן למישהו אחר! והכוונה לא לנבחרים ישנים בעלי עבר מפוקפק וקופות שרצים שבילו בבתי משפט, בבתי סוהר וכדומה!

מועדפי השלטון בישראל:
בעלי הרווחים ה"כלואים"
קודם דואגים לעשירים [צילום: פלאש 90]

חוק אחר לעשירים
יש עשירים גדולים וטייקונים ולהם יש חוק אחר שלא דומה לחוק הקיים בישראל. הם לא משלמים מיסים באותה רמה כמו כל אזרח (אלא הרבה פחות), הם מתמחים בתספורות, ולהם מוחקים חובות עצומים של מיליארדים

ההגדרה רווחים "כלואים" מתכוונת לרווחים של חברות-ענק ישראליות שמשלמות, יחסית, הרבה פחות מיסים מכל אזרח עובד ממעמד הביניים. אלה למעשה רווחים אבודים עבור מדינת ישראל שמגדירים את היחס המועדף של המשטר בישראל למעמד הכלכלי העליון.
יש עשירים גדולים וטייקונים ולהם יש חוק אחר שלא דומה לחוק הקיים בישראל. הם לא משלמים מיסים באותה רמה כמו כל אזרח (אלא הרבה פחות), הם מתמחים בתספורות, להם מוחקים חובות עצומים של מיליארדים, הם מקבלים הלוואות מבנקים ללא פרופורציה וגם ללא סיבה כלכלית מוצדקת.
המהלכים של טייקוני ישראל למיניהם תואמים לסרטים הוליוודיים המתארים את גדולי הקומבינטורים והעבריינים המנהלים חיי שועים וזוכים לכבוד, כאשר מתחת לפני השטח החברות שלהם עוברות על החוק והרווחים שלהם מפוקפקים, שלא לומר נוכלות בהתגלמותה. (ראו בימים אלה את "עסקה מגונה" עם ריצ'רד גיר, אחד מאינסוף סרטים באותו נושא.)
ניסיון להעביר את "חוק התספורות" בכנסת שימנע מהטייקונים שהפכו למעצבי שיער מלקבל בעתיד הלוואות ולמכור אג"חים לציבור, לא עבר. חברי הכנסת, כמו ראש הממשלה, דואגים בעיקר לכיסם של העשירים.
בעוד הבנקים מעניקים ללקוחות "רגילים" שהפסידו את כספם יחס כאל אחרוני הפושעים, זוכה מעמד האלפיון העליון ליחס מלכותי שאין כדוגמתו. כאמור, הממשל מגבה את היחס הזה ל"עשירים". סיפור הרווחים הכלואים שהיו אמורים לפתור את הבעיות הכלכליות הנוכחיות במדינה, במחיר שבו חברי האלפיון העליון יגרפו פחות רווחים לכיסיהם הפרטיים, ואולי יקטינו גם את השכר האגדי לבכירים וכדומה, נשאר בגדר אגדה.
כל מי שעיניו בראשו מבין כי המדינה בראשות הממשלה הנוכחית והעומד בראשה דואגים לארנק של האלפיון העליון. האחרים, אלה שאנו קוראים להם מעמד הביניים, שישברו את הראש איך להתקיים ביוקר המחיה הישראלי. כשאתם הולכים לקלפי, תזכרו כי הממשלה הזו דואגת לאלפיון העליון ולחרדים. לא לכם!

ההצגה של ועדת טרכטנברג
תעלול ועדת טרכטנברג [צילום: פלאש 90]

כשאתם הולכים לקלפי, אל תשכחו את ועדת טרכטנברג שהייתה תעלול של ראש הממשלה לחיסול המחאה החברתית. זרו לנו חול בעיניים, הסתנוורנו וחשבנו כי דואגים לנו. הצגה.

מחדל היחסים עם טורקיה

לא רק עם ארה"ב הצליח ראש הממשלה לקלקל את היחסים, אלא גם עם טורקיה השכנה. מעצמה חשובה, בת-ברית, כלכלית וצבאית. גם אם חלק מה"קלקול" שייך לארדואן - ראש ממשלה חכם ולא מתרברב כמו ביבי היה דואג לייצב את היחסים עם טורקיה. יש לנו, בלי עין הרע הרבה אויבים מקרוב ומרחוק. אתם רוצים להמשיך את זה?

מדיניות רווחה של העולם השלישי

ביטוח לאומי, קצבת זיקנה, דאגה לחולים נכים, אימהות חד-הוריות, ניצולי שואה וכל השאר לא מעניינים את הממשלה הנוכחית. זו ממשלה שמקדשת את הפערים הענקיים וכאמור, כל דאגתה מופנית אל האלפיון העליון והחרדים...

סל קניות מהיקרים בעולם
משלמים ביוקר [צילום: פלאש 90]

גם ישראל היום, עיתון אובייקטיבי שעובד בשביל ביבי ורואה רק ורוד, מציין את מחירי המזון וה"נון-פוד" (מצרכים לבית שאינם מזון) השווים זהב בחנויות ישראל. לבעלי חברות המזון והנון-פוד יש את החוצפה המגובה על-ידי הממשל הישראלי להעלות עוד ועוד את מחירי המזון בעידודה של ממשלת נתניהו. זאת, במסגרת הדאגה לעשירים בעלי אסם, תנובה, שטראוס, יבואני יוניליוור ומי לא, שמעלים מחירים כאילו המדינה שייכת לאבא שלהם ואף אחד לא פוצה פה ומצפצף.
כאן אפשר לעשות הכל כדי להתעלל באזרח. החברות, כמו הממשלה, סוחטות את "האזרח הקטן" עד טיפת הזיעה האחרונה שלו. האזרח הרי טיפש, הוא עלול להצביע גם עכשיו לאותה ממשלה שזלזלה בנו בשנים האחרונות.
תחשבו על זה כאשר אתם באים לקלפי, להצביע.

תאריך:  10/10/2012   |   עודכן:  10/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תזכרו את זה כשתלכו לקלפי
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
העכברושים מגיחים מהביבים....
י.ש  |  10/10/12 13:27
 
- הביביפילים מגיחים מהביבים
ביביפוב  |  10/10/12 20:01
2
זכור ישראל את אשר עשו לך פושעי
קורןנאוה טבריה  |  11/10/12 03:09
3
שאלה לעלובת הנפש
אמנון111  |  11/10/12 06:15
 
- אמנון עלוב הנפש
ש.קיסרי  |  11/10/12 16:36
4
ועל חוק "החברה לישראל" שמעת?
סתם אחד  |  11/10/12 10:33
5
עוד פעם דפני ליף עם שם בדוי ל"ת
מושיקו  |  11/10/12 10:49
6
גבוב שטויות
איש עם קפה  |  11/10/12 11:26
7
כתבה נכונה מאוד.ואני הימין! ל"ת
סיישל  |  11/10/12 12:31
8
צודקת ב-100%,אבל אנחנו עם של
ברבים מטומטמים  |  16/10/12 01:41
9
את מפגינה בורות מזעזעת !
הצבר  |  2/04/13 13:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
נתניהו מקדים את הבחירות    נשקו הסודי: אהוד ברק    שם המשחק: מפלגת קדימה    מופז גונח מאכזבה, לבני עדיין בבונקר ואולמרט רוצה ל"הולי-לנד"
אלכס לוין
פשקווילים חדשים יוצאים כל יום לאור ומטילים מורא על ציבור המאמינים. החרדים חוששים למעמדם בעקבות החשיפה של ציבור החרדים לעולם הסובב אותם. הם מפחדים שהדור הצעיר יבין את המצב הקשה בו הוא שרוי, עוני מרוד. רק בערות , עוני ופחדת יכולים להשאיר את הצעירים תחת כנפי הרבנים
אלון קוחלני
התקנות החדשות מעלות סימני שאלה באשר למידת תרומתן לאכיפת דיני עבודה: הענישה הצפויה בגין מעשים המהווים עבירות פליליות שיש בכוחן לפגוע בזכויות עובדים, לא זו בלבד שאינה בשיעור היכול להרתיע מעסיקים, בטח לא ביחס ל"חסכון" המושג עקב אי-קיום החוק, אלא שניתן אף יהיה להפחית את גובהה
רמי לוי
"באמירות הזולות והמכלילות שלך את מכפישה אלפי בעלי עסקים מהשוק הפרטי, ומייצרת תדמית שהשוק הפרטי מושחת ומשחית את הכלכלה בישראל"
ניצן הורוביץ
מרצ היא היחידה שלא תקפוץ למחרת הבחירות לזרועותיו הפתוחות של נתניהו, ותתכרבל שם עם עסקני החרדים והמתנחלים. מרצ היא היחידה שמחוייבת כל כולה להחלפת השלטון והקמת ממשלת מרכז-שמאל. לא יחימוביץ', לא לפיד, לא לבני/מופז או כל גילגול אחר של בועת "המרכז"
רשימות נוספות
בחירות? הכנסת תידרש לחקיקה מלאה  /  עידן יוסף
אולמרט קרוב להכרעה על חזרה למערכת הפוליטית  /  איציק וולף
נתניהו הכריז: בחירות בינואר  /  איציק וולף, איתמר לוין
אהוד על מוזס  /  איתמר לוין
לפיד עם לבני, אולמרט ורמון - הייתכן?  /  אודי בורג
מי לא יירא  /  חיים שאולזון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il