X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"משפחה מודרנית" ו"המפץ הגדול" בראש רשימת הסדרות המוצלחות של העונה, NBC מבטלת את הספין-אוף ל"משרד" והצצה לגרסה הטלוויזיונית של חניבעל לקטר
▪  ▪  ▪
"משפחה מודרנית". רוכבת על גל הזכייה באמי [צילום: יח"צ]

מ"משפחה מודרנית" ועד "Revolution"
הקאמבק של אברהמס. קליפ מהפרק הראשון בסדרה

בחודש האחרון שבו למסך סדרות ותיקות שהתחרו עם הסדרות החדשות של הסתיו על תשומת הלב של הצופים. כעת, לאחר שכל סדרה הספיקה לשדר בין 4 ל-5 פרקים, ב"אנטרטיימנט וויקלי" יצאו לבדוק מהן הסדרות המצליחות ביותר של הסתיו בקרב קהל היעד הנחשק שבגילאי 18-49. בראש הרשימה ניצבות כצפוי, קומדיות. משפחה מודרנית זוכת האמי ניצבת במקום השני, ומיד אחריה ניצבת המפץ הגדול במקום השלישי (באמריקה כמו באמריקה, במקום הראשון, הרביעי והעשירי ניצבים משחקי פוטובול). תוכנית הריאליטי "The Voice" סימנה טריטוריה מרשימה במקום החמישי והתשיעי, הדרמה הוותיקה האנטומיה של גריי במקום השישי. NCIS קטפה את המקום השביעי ובמקום השמיני ניצבת איש משפחה.
הסדרה החדשה הראשונה שהצליחה לסמן טריטוריה ברשימה היא Revolution, שניצבת במקום ה-11. הסדרה (שנרכשה השבוע לשידור בארץ על-ידי yes), מגיעה מבית היוצר של ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"), אריק קריפקה ("על טבעי") וג'ון פאברו ("איירון מן"). העלילה פותחת בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו הטכנולוגיה הפסיקה לעבוד, ומתמקדת בחבורה של שורדים שמנסים להציל את בן משפחתם החטוף. הפרק הראשון סחף את הקהל וגרף רייטינג מרשים של 11.7 מיליון צופים, שהפך אותו לפתיחה הנצפית ביותר לסדרת דרמה מזה שלוש שנים. מאז הסדרה שומרת על רייטינג יציב של כ-8.5 מיליון צופים, מה שהפך אותה לסדרה החדשה הנצפית ביותר של הסתיו.

היורשת של "אחת שיודעת" כבר כאן
חזרה לעבר. איך נראית קארי בראדשו ב-1984?

הגל העצום של סדרות הסתיו כבר מאחורינו, והמסך האמריקני מתחיל לפנות מקום לסדרות החדשות של אמצע העונה. בראש רשימת הסדרות המדוברות ניצבת סדרת הפריקוול לסקס והעיר הגדולה שתתמקד בחייה של קארי בראדשו בתיכון ובניו-יורק בימי האייטיז הססגוניים. הסדרה, שנקראת "The Carrie Diaries" מבוססת על ספרה האחרון של קנדיס בושנל, ועל עיבודו חתומים יוצרי אחת שיודעת ג'וש שוורץ וסטפני סוואג'. השניים משווקים כבר עכשיו את הסדרה כיורשת של "אחת שיודעת", שתרד מהמסך ב-10 בדצמבר, ותעניק את משבצת השידור שלה לסדרה החדשה (שתעלה מספר שבועות לאחר מכן, במהלך ינואר).
הפרומו הרשמי הראשון לסדרה פותח בניסיונה של קארי (שחקנית הקולנוע סופיה רוב) להתמודד עם מות אמה. אביה (מאט לטשר) מאפשר לה לעשות התמחות במנהטן, שם היא פוצחת במסע לגילוי תשובות לשאלות ראשונות על אהבה, חברות ורומנטיקה. כוכבת הסדרה המקורית, שרה ג'סיקה פרקר, הביעה התנגדות ראשונית לפריקוול, שבניגוד ל"סקס והעיר הגדולה" - מסתמן ככזה שפונה לקהל יעד צעיר במיוחד. עם זאת, רוב חשפה שבסופו של דבר הכוכבת תמכה בנסיונה להפיח חיים בגרסה הצעירה של קארי ברדשאו. "ג'סיקה פרקר שלחה לי מכתב!" סיפרה בראיון, "וכתבתי לה חזרה כמובן. היא מאוד עודדה אותי וזה היה ממש קול".

"אמריקן איידול" מחממת מנועים לקראת העונה החדשה
נאבקת על קיומה. הפרומו לעונה החדשה

אמריקן איידול היא כבר מזמן לא תוכנית הריאליטי היחידה שמגשימה חלומות עבור מוזיקאים מתחילים. התחרות עם תוכניות כמו "The Voice" והאקס פקטור, השפיעה על הרייטינג של העונה החולפת, ופרק הגמר של התוכנית היה הכי פחות נצפה בהיסטוריה של הסדרה. כעת, לקראת העונה ה-12 שמתקרבת מעבר לפינה, "איידול" מנסה להזכיר לצופים שהיא הייתה כאן קודם. בהתאם, הפרומו הראשון שנחשף לעונה החדשה נושא טון נוסטלגי, ועל-רקע צילומים של השופטים החדשים, מזכיר לקהל שזו "התוכנית שהתחילה את הכול" וש"אמריקן איידול יש רק אחת".
העונה החדשה תיפתח בפרמיירה בת שני לילות, עם שני פרקים שישודרו בארצות הברית ב-16 וב-17 בינואר. את ג'ניפר לופז וסטיבן טיילר בפאנל השופטים, יחליפו מריה קארי, ניקי מינא'ז וקית' אורבן שהצטרפו לרנדי ג'קסון הוותיק. עוד לפני השקת העונה החדשה, קארי ומינאז' הספיקו לעשות כותרות הודות לריב מתוקשר, שלפי פרשנויות כנראה היה תרגיל שיווקי ונועד ליצור באזז סביב התוכנית. בינתיים, מפיקי התוכנית חשפו קליפ נוסף שמציג את המסע שעבר זוכה העונה הקודמת פיליפ פיליפס, תחת הכותרת "זה התחיל בחלום".

הכירו את חניבעל לקטר החדש

בריאן פולר המוכשר חווה במהלך הקריירה לא מעט מפחי נפש הודות לביטולן המוקדם של שורת סדרות בניצוחו, ובהן "מתים במשרה חלקית" ו"החיים על-פי נד". למרות זאת, פולר נכנס כעת לסיבוב נוסף בזירת הטלוויזיה האמריקנית עם הסדרה החדשה "חניבעל". הדרמה, שנחשבת לאחת הסדרות המדוברות של עונת הטלוויזיה הקרובה, תצלול לנבכי נפשו הסוציופטית של חניבעל לקטר, גיבור "שתיקת הכבשים" וסרטי ההמשך שהתמקדו בדמותו. בתפקיד הראשי ישחק שחקן הקולנוע הדני מאדס מיקלסן ("קזינו רויאל"), שנכנס לדמותו של לקטר בתמונה ראשונה שנחשפה מסט הצילומים. לצידו יככב שחקן הקולנוע והטלוויזיה יו דנסי (המוכר יותר כבעלה של כוכבת "הומלנד" קלייר דיינס), שיגלם את סוכן ה-FBI ויל גרהאם אשר מסתבך במשחקי מוחות עם לקטר. לצידם מככבות קרוליין דהוורנאס (“Wanderfalls”) אלן גרין וג'ינה טורס ("החיים על-פי נד") ששבות לשתף פעולה עם פולר, וכן לורנס פישבורן, שממשיך לזגזג בין המסך הגדול לקטן. התלהבותם של בכירי הרשת מתסריטו של פולר הייתה כה גדולה, עד שהוחלט לא להסתפק בפרק הפיילוט בלבד להזמין כבר עכשיו עונה בעלת 13 פרקים.

יוצרי "האישה הטובה" נכנעים ללחץ הצופים
תם זמנם? אחד הריבים בין קלינדה לניק

הודות לרשתות החברתיות, בלוגים וכנסי טלוויזיה מתוקשרים, לצופי הטלוויזיה יש היום יכולת השפעה בלתי מבוטלת על הסדרות שהם אוהבים. דוגמה מעניינת לכך נחשפה השבוע עם הידיעה כי יוצרי האישה הטובה נכנעים ללחץ הצופים ומתכננים לערוך החוצה קו עלילה שעורר מחאה. בלב הביקורות השליליות עומדת מערכת היחסים המשונה והאלימה בין קלינדה ובעלה ניק, שלא תואמת את הטון של התוכנית ומתאמצת מדי להקצין את דמותה האניגמטית. הצופים מיהרו להציף את הטוויטר בציוצים כנגד הסצנות התמוהות, שבין השאר, מציגות אלימות בין בני הזוג כחלק נורמלי מהמשיכה שלהם זה לזו. יוצרי הסדרה, רוברט ומישל קינג, הגיבו על הסערה בראיון ל-"TV Guide", וחשפו כי החליטו להיות קשובים לצופים ולחתום את קו העלילה מהר מהמתוכנן. בני הזוג הסבירו שהם הופתעו מהתגובות הקשות, אך הבינו במהירות ש"יש דמויות שהצופים לא רוצים לראות יותר מדי מסיפור הרקע שלהם, לא משנה לאן נתקדם עם זה". מצד שני, השניים מיהרו להדגיש שהם מקווים שהקהל לא יחשבו שמכאן והלאה הם ימלאו אחר כל דרישה של הקהל.

טיזר: חסרי בושה "האמריקנית" חוזרת לעונה שלישית
הצצה לעונה הבאה

למרות שאפשר להתווכח על איכותן של שלל סדרות בריטיות אל מול הרימייקים האמריקנים שלהן, לראש רשימת העיבודים המוצלחים תיבחר חסרי בושה, שמנתצת בנונשלנטיות את החלום האמריקני וחושפת את הצופים למלחמת ההישרדות היום יומית, הקשיים וההנאות הקטנות של בני משפחת גאלגר. הרייטינג של הסדרה רק הלך וגדל מאז העונה הראשונה (לשם השוואה, פרק פתיחת העונה הראשונה גרף 980 אלף צופים, לעומת 1.58 מיליון הצופים בפרמיירה של העונה השנייה), והסדרה זכתה לשבחי המבקרים. השבוע נחשף טיזר ראשון שמעניק הצצה לקומבינות שעושים בני המשפחה כדי לשרוד בעונה השלישית של "חסרי בושה", שתיפתח בארצות הברית ב-13 בינואר.

רשת NBC מוותרת על הספין-אוף של "המשרד"

בעוד העונה התשיעית והאחרונה של המשרד הולכת ומתקרבת לסיומה, ברשת NBC תכננו ספין אוף שיתמקד בסיפורו החווה של דוויט שרוט (ריאן ווילסון), המשמשת גם כבית הארחה, ובבני משפחתו ההזויים (ובהם כוכב "שובר שורות" מאט ג'ונס, שמגלם את באדג'ר). למרות שהפיילוט כבר צולם, וילסון חשף השבוע בטוויטר שלו כי העתיד של הסדרה מוטל בספק. לדבריו, NBC ויתרה על הפיילוט של The Farm, ושהוא נהנה מכל רגע בצילומים, ומתכנן להמשיך הלאה לפרויקטים חדשים.

תאריך:  31/10/2012   |   עודכן:  31/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון נריה בר-און
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מתוך שלל המועמדים הרואים עצמם ראויים לראשות הממשלה, ישנם שני מועמדים בעלי סיכויים קצת יותר גדולים ביחס לאחרים. על קו הזינוק ניצבים שכם אל שכם, תוך שמירת מרחק נגיעה, רה"מ מר בנימין נתניהו והטוענת לכתר, שלי יחימוביץ'. פיענוח מפת האדם של הנ"ל, תסייע לנו להעריך את מה שתחשוף בפנינו הקלפי למחרת ה-22 בינואר
זיו יצחקי
בעונתה החדשה של תוכנית הריאליטי החליטו כי להיות התוכנית החיובית על המסך זה פאסה וכדאי לתבל בקצת דרמה. כך שבנוסף למתכונים ולבישולים, הצופים מרוויחים (או מפסידים) שיעור על מי הוא הישראלי הנכון
ראובן לייב
מאמרו ב"ניו-יורק טיימס" של מי שהיה ראש המוסד, המצדד בזכותם של ברק אובמה והדמוקרטים ובגנותם של מיט רומני והרפובליקנים, עורר את זעמם של רבים מיהודי ארה"ב    בתגובה על חד-צדדיותו יוצא נגדו חוצץ גד נחשון, היסטוריון ועורך ה"ג'ואיש פוסט" רב ההשפעה בקרב הקהילה היהודית-אמריקנית
איתמר לוין
שני שגרירים לשעבר במצרים ובירדן ומומחה מן האקדמיה מנתחים את הסכנות בפניהן ניצבים המזרח התיכון בכלל וישראל בפרט בעקבות "האביב הערבי"    המסקנות צריכות לעורר דאגה
רואי קלנר
בין אם ייבחר ברק אובמה או מיט רומני לנשיאות ארה"ב, לנשיא הבא של ארה"ב תהיה כנראה השפעה לא-מבוטלת על שוק הנדל"ן האמריקני    המדיניות הכלכלית והתעסוקתית של הנשיא הבא ישפיעו באופן משמעותי על הבראתו של שוק הנדל"ן בארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il