X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרביץ
▪  ▪  ▪

רשת קרביץ, המובילה בתחום החזרה לבית הספר, יוצאת במסע פרסום נרחב בהיקף של למעלה מ-1 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן". הרשת נוקטת באסטרטגיה פרסומית חדשה ותתמקד השנה בפנייה ישירה לבני נוער המהווים את קהל היעד העיקרי של הקמפיין, בניגוד לשנים קודמות בהן התמקדה הפנייה בהורים.
הקמפיין רחב ההיקף שיעלה ביום שלישי הקרוב (16.8) ויימשך כשבועיים, יתפרש על כל אמצעי המדיה הכתובה והאלקטרונית - טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, מקומונים,מגזינים וכן מסע קד"מ רחב בכל סניפי הרשת.
הקמפיין ינציח את אחד מנכסי המותג קרביץ - הסיסמא "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ" כאשר אליה יתווספו המשפטים "לא חוזרים ללמוד בלי סטייל" במסגרת הג'ינגל לרדיו שידגיש את העובדה כי הרשת מציעה מותגי איכות כמתן מענה לצורכי התלמידים. המשפט השני "שוברים את החוקים בקרביץ" במסגרת קמפיין הטלוויזיה מדגיש את מגוון המבצעים וההנחות שמציעה החברה ללקוחותיה.
במסגרת הקמפיין ישודרו שלושה סרטוני פרסומת כאשר הדגש בשלושתם מושם על שבירת חוקים ומוסכמות בקרב בני הנוער יחד עם המבצע של קרביץ ששובר גם הוא את הכללים.
בסרטון הראשון נראים שני בני נוער המרססים כתובות גראפיטי ונתפסים ע"י שוטר, בסרטון השני, בני הנוער מוכנסים לניידת המשטרה והשוטר לוקח להם את התיקים, ובשלישי, נער מנסה להציץ מעבר לקיר כאשר נערה שומרת עליו שלא ייתפס. שלושת הסרטונים מסתיימים במשפט - "שוברים את החוקים בקרביץ".
הקמפיין כולל מבצעי קד"מ אטרקטיביים - החל מ - 49 שקלים על תיקי בית ספר מהמותגים הבינלאומיים המובילים. עוד במסגרת המבצע - רק 99 שקלים על כל תיקי אאוט דור וקדס שבמבצע.
לדברי מנשה זילכה, משנה למנכ"ל קרביץ, המגמה הבולטת השנה הינה הורדת מחירים כוללת שנובעת מיבוא זול. בשל כך יוכלו לקוחות קרביץ להנות ממגוון של תיקים מהמותגים המובילים במחירים אטרקטיביים ובאיכות ללא פשרות. זילכה הוסיף כי לקראת החזרה לביה"ס מאמצת הרשת אסטרטגיית פרסום חדשה המתבטאת בקמפיין הנוכחי. לדבריו, בניגוד לשנים קודמות בהן נעשתה הפנייה הפרסומית להורים מתוך הבנה שהם אלה שמחליטים בשל העובדה כי הם בעלי האמצעים הכלכליים, השנה תתבצע פנייה ממוקדת לבני הנוער תוך הבנה מוחלטת שכוח הקנייה נמצא בידיהם.
לחברת קרביץ נתח שוק של כ-25% מתחום מוצרי החזרה לבית הספר. החברה מפעילה את רשת קרביץ המונה 67 סניפים ומגלגלת כ-200 מיליון ש"ח בשנה.

תאריך:  15/08/2005   |   עודכן:  15/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il