X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הישגי מבצע עמוד ענן והפגיעה בתשתיות החמאס הם לעג לרש. איפה היית ארבע שנים תגיד לי? זה מעט מדי ומאוחר מדי, ואל תמכור לי את הלוקש שחמאס קיבל מכה אנושה. מי שחטף פגיעה אנושה זה הציבור הישראלי
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה נתניהו. לא ימני ולא פטריוט [צילום: פלאש 90]
ג'עברי. צוחק עלינו למעלה [צילום: AP]

מטביע אותנו
אומנם זינקת יפה בהתחלה, אבל כשהגעת לפני הכרעה וניצחון לחצת חזק על דוושת הבלמים, כי אתה פחדן ומוג לב. אם ידעת מלכתחילה שאתה לא מסוגל לנווט את הספינה הזאת לחוף מבטחים, למה יצאת להפלגה הזאת בכלל?! אתה מטביע מדינה שלמה יחד איתך

במבצע עמוד ענן נהרגו 1,500 ישראלים. אני חוזר על הנתון - 1,500 ישראלים הרוגים. ואתה, ראש הממשלה, השארת אותם מדממים. מאיפה הבאתי את הנתון הזה? פשוט. תארו לכם שכל רקטה שיצאה מעזה לכיוון ישראל הרגה רק אדם אחד ולא הייתה לנו כיפת ברזל, מה היה קורה אז, ביבי? במקום להפעיל יד ברזל, הבאת עלינו כיפת ברזל ואתה עוד גאה בכך; במקומך, הייתי מתחבא.
אין מדינה בעולם שהייתה מסכימה לפגיעה אנושה כזאת באזרחיה בכך שהיא מצליחה ליירט טילים שנורים עליה ויושבת בחיבוק ידיים; כן, חיבוק ידיים. ההישגים של מבצע זה והפגיעה בתשתיות החמאס הם לעג לרש. איפה היית ארבע שנים תגיד לי? זה מעט מדי ומאוחר מדי, ואל תמכור לי את הלוקש שחמאס קיבל מכה אנושה, אני לא קונה את זה. הציבור לא אוכל את הלוקשים האלה יותר. והאמן לי, אני יודע על מה אני מדבר. מי שחטף פגיעה אנושה זה הציבור הישראלי, החוסן הלאומי, הכלכלה והביטחון שלי, של כולנו.
תסתכל לי בעיניים, ביבי, ותסביר לי איך נכנעת ככה לחמאס והרסת את ההרתעה במקום לשקמה, פגעת בחוסן הלאומי שלי בצורה אנושה. תסתכל לי בעיניים, ותגיד לי איך חתמת על הסכם הכניעה והרפיסות הזה מול החמאס והאחים המוסלמים שהם אותו הדבר, בשר אחד, ובפועל שידרגת את מעמדה של מצרים בעולם והפכת אותה למפקחת על ישראל בחסות אמריקנית, כשהמרוויח הגדול הוא החמאס שזכה למעמד של מדינה שראשי מדינה באים לבקר אצלה; במילים אחרות, הלך הסגר, ומסע ההתחמשות של ארגוני הטרור מתחיל מחדש. הממשלה המצרית תפקח על העברת סחורות לרצועת עזה בשיתוף פעולה אמריקני.
תמורת מה מכרת ככה את הכבוד הלאומי שלנו? יש תג מחיר לסבל שגרמת לי? אם לפני שבוע הייתי שומע את זה, הייתי חושב לעצמי שמדובר בבדיחה לא מוצלחת. אבל המציאות עולה על כל דמיון ובל נשכח שבבית הלבן יושב מוסלמי שחור ועוין שעוזר בעקיפין לאחים שלו. אני בטוח שמשהו מסתתר מאחורי התמיכה כביכול בישראל של הנשיא האמריקני. היהפוך נמר חברבורותיו? משהו מריח לי ממש מסריח.
תמך במדינת "חמאסטן"
תסתכל לי בעיניים, ביבי, ותאמר לי איך פיספסת את המומנטום והגיבוי שכל העם ואשתו נתנו לך במתנה והפנית לנו את גבך, במקום למוטט את החמאס ולכתוש את עזה ללא רחם, בלי לחשוב מה יגידו בעולם, ולסיים את זה בלחיצה חזקה על דוושת הבנזין. אומנם זינקת יפה בהתחלה, אבל כשהגעת לפני הכרעה וניצחון לחצת חזק על דוושת הבלמים, כי אתה פחדן ומוג לב. אם ידעת מלכתחילה שאתה לא מסוגל לנווט את הספינה הזאת לחוף מבטחים, למה יצאת להפלגה הזאת בכלל?! אתה מטביע מדינה שלמה יחד איתך.
תסתכל לי בעיניים ותגיד לי איך לא קיימת את הבטחתך משנת 2009 למוטט את שלטון החמאס, ובמקום זה, מה שעשית בפועל הוא שאתה, במו ידיך, הקמת את מה שכינית פעם מדינת "חמאסטן", במקום לתת לצה"ל לנצח.
תסתכל לי בעיניים, ותאמר לי איך החמאס הוריד על הברכיים את צוות סיירת מטכ"ל המיתולוגי, שבמקום להמשיך בנחישות את המבצע הזה ולהביא להכרעה מבלי לחשוש מהתגובות בעולם, נכנע לתכתיבים מבחוץ. הרי העולם אף פעם לא היה ולא יהיה לטובתנו, אנחנו יהודים, ובעולם, מה לעשות, לא אוהבים אותנו.
פעולות ההסברה ברשת היו מצוינות, אבל המשימה החשובה הייתה לגרום לעולם להבין את הקשקוש הזה של המשפט הבינלאומי ושכל הגינויים באו"ם לא עושים עלינו רושם, תוך שימת דגש שאנחנו היחידים שנדאג לגורלנו, עתידנו ועתיד ילדינו, גם במחיר של עם לבדד ישכון. מה יעשו לנו? מה קרה במבצע עופרת יצוקה, במשט המאווי מרמרה לעזה, במלחמת לבנון השנייה? כלום. שיגנו אותנו ויקימו אלף ועדות חקירה! עברנו את פרעה והיטלר, נעבור גם אותם.
אחמד ג'עברי ניצח
ביבי, עכשיו אחמד ג'עברי מסתכל מלמעלה ומתפקע מצחוק. הוא ניצח ואתה הפסדת. אנחנו הפסדנו גם במבחן התוצאה. עוד יומיים חוזרים לספוג רקטות וטילים. תשאל את שר החוץ שלך, אביגדור ליברמן, מה היה קורה לו ראש ממשלת ישראל היה פוטין. עזה לא הייתה קיימת עכשיו.
בכינוס הכניעה המביש שלך יחד עם אהוד ברק וליברמן אמרת: "אני גאה להיות ראש הממשלה שלכם". ובכן ביבי, אני מתבייש שאתה ראש הממשלה שלי. ואני מבטיח לך שהמחאות וההפגנות נגדך ילכו ויגברו בימים הקרובים. לא ככה צורבים תודעה. לא ככה מנצחים. אבל אל תדאג, נבוא איתך חשבון בקלפי ונבחר ראש ממשלה פטריוטי ימני; והכי חשוב - אחד עם ביצים.

תאריך:  22/11/2012   |   עודכן:  22/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תסתכל לי בעיניים, ביבי
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
גזענות ופטריוטיות נוסח דאי
שלמה המגיב  |  22/11/12 15:49
2
כבר שלושים וחמש
שנים,הרטוריקה  |  23/11/12 05:12
3
גם אני מאוכזב. אבל...
עמוס שנער  |  23/11/12 11:18
 
- לא הבנת אותי עמוס
עמוס דאי  |  23/11/12 11:34
 
- עכשיו מסכים יותר אבל......
עמוס שנער  |  24/11/12 19:50
 
- חן חן עמוס כנ"ל כנס..
עמוס דאי   |  25/11/12 20:14
4
מדינת ישראל מודיעה בתדהמה:הטרו
קורןנאוה טבריה  |  24/11/12 09:08
5
לא מסכים איתך
עמית 2013  |  26/11/12 07:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע עמוד ענן
איציק וולף
כשתותחי המלחמה נדמו שבה המערכת הפוליטית למצב בחירות    רבות ממפלגות האופוזיציה תוקפות את ראש הממשלה על שלא עמד בדיבורו לתקוף את החמאס ולמעשה נכנע לו    יו"ר העבודה תומכת עקרונית בהפסקת האש אך מסייגת את הדברים: הכל תלוי במבחן התוצאה
עידן יוסף
בעקבות הפיגוע בת"א והחשש מהמשך ירי הרקטות יקיים מפכ"ל המשטרה הערכת מצב בבוקר באשר להמשך ההיערכות
עידן יוסף
בהסכם אין התייחסות לחיסול מחבלים לפני פיגוע, למנהרות ההברחה ולפיגועים בישראל
עופר וולפסון
ראש הממשלה: "עלינו לקחת בחשבון את כלל השיקולים הצבאיים והמדיניים כאחת"    "פגענו במפקדים בכירים של ארגוני הטרור, השמדנו אלפי רקטות שכוונו לדרום ואת רוב הרקטות שכוונו למרכז"
עידן יוסף, עופר וולפסון
ארבעה חיילים נפצעו קל-בינוני    מטח כבד של 5 רקטות נורה לעבר באר שבע ופגע פגיעה ישירה בבית    רקטה אחת התפוצצה בשטח בית והשאר יורטו    בבית באשדוד פגעו רסיסי יירוט
רשימות נוספות
הפסקת אש מ-21:00   /  עופר וולפסון
איך המצב הבטחוני השפיע על הספורט  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
השרים שוקלים הסדר בלתי פורמלי; פקקי ענק ברחבי גוש דן ובכביש 1  /  עופר וולפסון
כיפה אדומה  /  שוש אידסיס
ההר הוליד עכבר  /  רון בריימן
כן, לדבר עם חמאס  /  עמוס שריג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il