X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נרשמים
▪  ▪  ▪

נרשמים, אתר הלימודים המוביל לקידום מכירות אפקטיבי של ענף ההשכלה בישראל מקב' smile.media (לשעבר אינטרנט זהב), מציע לראשונה בישראל את שיטת השיווק - "הרשמה קבוצתית", לשוק ההשכלה בישראל. במסגרת זו מוסדות הלימוד השונים בישראל מאפשרים להירשם לקורסים ומסלולי לימוד כקבוצה, במחיר הכולל הטבה כגון ספרות חינם, הנחה בשכ"ל או בדמי ההרשמה או כל הטבה אחרת עליה מחליט המפרסם, ובתנאי כי ההרשמה תבוצע בקבוצה.
למודל הרישום הקבוצתי יתרונות מובהקים הן למוסדות הלימוד והן לנרשמים עצמם: מוסדות הלימוד מקבלים חשיפה פרסומית משמעותית ללא תשלום בפני מתעניינים בלימודים אך משלמים רק עבור תוצאות אמיתיות של נרשמים, ללא עלויות שיווק, פרסום. התשלום מבוצע רק פר נרשם ללימודים באותה הרשמה קבוצתית, שכן הנרשם באמצעות הרישום הקבוצתית מקבל על עצמו את תנאי ההצעה ומשאיר את פרטיו, כולל מס' ת.ז. על מנת להירשם לקורס המוצע. מהצד השני, המתעניינים בלימודים יכולים להירשם לקורס או מסלול לימוד מבוקש וליהנות מההטבה/הנחה שנתן המפרסם.
הביקוש לרישום הקבוצתי הוא גדול, כבר היום ניתן להירשם דרך האתר לכ-46 קורסים שונים, בין הקורסים המוצעים באתר בימים אלו ניתן למצוא גם את: קורס DSP של האו"פ/תפניטק, קורס הכנה לפסיכומטרי של אנקורי, הסמכה לשמאות וניהול מקרקעין של מכללת רמת גן, הכשרת יועצי מס של מישלב, הכשרת מנהלי אבטחת בכירים של המכללה הארצית לחקירות ובטחון, מנהלי השקעות של משב שוקי הון/המכללה למנהל, ועוד.
"כל מי שמשווק קורסים ומסלולי לימוד חווה על בשרו את המילכוד-כיתה המיועדת ל-20 סטודנטים שלא מלאה לא תיפתח גם אם נרשמו כבר 10 סטודנטים..! בשיטת הרישום הקבוצתי אנו מאפשרים למוסד הלימוד להחליט מה תהיה גודל הקבוצה המתאימה לפתיחת קורס, והוא מתחייב לפתוח רק קבוצת לימוד שתתמלא. קבוצה שלא תתמלא נתונה להחלטתו אם לדחות את מועד הפתיחה או לא", אמר אמר קובי שדה-פלדבוי, מנכ"ל נרשמים וממייסדי החברה.
"גם אם בסופו של יום, מוסד הלימוד לא הצליח למלא את הקבוצה, עדיין נשארת בידיו רשימה של מתעניינים פוטנציאלים אשר היו מוכנים לקבל על עצמם את תנאי ההצעה ולחשוף את פרטיהם בפני מוסד הלימוד. בהסתמך על נתונים אלו מוסד הלימוד יכול ליצור קשר עם הנרשמים ולהציע להם אפשרויות רישום אטרקטיביות אחרות לקורס המבוקש", הסביר קובי שדה-פלדבוי.
אתר נרשמים הינו אתר מסחרי מובהק אשר פועל על פי מודל ייחודי לפיו מוסדות הלימוד מפרסמים ללא תשלום את הצעותיהם ללימודים באתר. במקביל נרשמים מפרסם בעמודי הבית של אתרי אינטרנט מובילים על בסיס קבוע 24/7 בהיקף של למעלה מ- 25 אלף דולר. מוסדות הלימוד משלמים לנרשמים רק בעבור נרשם ייחודי אשר משאיר את פרטיו כולל מס' ת.ז.
האתר שהוקם לפני כשנה כבר מראה נתוני הצלחה - האתר כולל מעל ל-110 מפרסמים שונים וקבועים מידי חודש, הנהנים ממעל ל-3000 לידים ייחודיים (כולם מזוהים עפ"י ת"ז) שמבצעים מעל ל-5000 פניות ממוקדות למוסדות נקודתיים בחודש! (אין אפשרות להתעניין במס' מוסדות במקביל). לאתר נרשמים מעל ל-3000 גולשים יחודיים (unique users) ביום ומעל ל- 130,000 דפים נצפים ליום.
אודות נרשמים - www.nirshamim.co.il:
נרשמים הינו אתר לימודים המבוסס על פלטפורמה מסחרית לקידום מכירות אפקטיבי של ענף ההשכלה בישראל. נרשמים פועל לפי מודל עיסקי ייחודי ויחיד בישראל בו התשלום מבוצע עפ"י הצלחה בלבד. הפרסום באתר הינו ללא תשלום, תוכן המודעה והפרסום נקבע online ע"י המפרסם ובכך הוא מסנן וקובע את איכות, כמות, ומיקוד המתעניינים ולבסוף משלם רק עבור הצלחה ורישום של המתעניין.
כל המידע אודות אפשרויות הלימודים בישראל- קורסים, מסלולים והשכלה אקדמית, מוצג ככרטיסי הצעות המניעים את הגולשים להזמין מידע, פגישת ייעוץ, להשתתף ביום פתוח, להירשם ברישום קבוצתי מוזל ללימודים, לקבל מלגה ועוד. המתעניין יכול למיין את כרטיסי ההצעות עפ"י קטגוריה, תחומי עניין או לבצע חיפוש חופשי עפ"י מילות חיפוש.
מיסדי נרשמים הם קובי שדה-פלדבוי, המשמש כמנכ"ל החברה, שותפים בחברה: יוסי הרצוג ואנטוני פולק (הבעלים של חברת תערוכת לימודים בע"מ המתקיימת זה עשור בשיתוף האגודה למען החייל וצה"ל בגני התערוכה בת"א).בחודש מרץ השנה רכשה חברתGoldMind , חברה בת בבעלות מלאה של אינטרנט זהב, 50% מהון המניות של פורטל נרשמים, כחלק מהאסטרטגיית אינטרנט זהב להפוך לשחקן המוביל בישראל במדיה, ובענף ההשכלה.

תאריך:  30/08/2005   |   עודכן:  30/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il