X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
האפשרות שאדם כמוך, איש אשכולות מבריק, רהוט, בעל יושרה, בעל אומץ לב אישי וציבורי ויכולת עמידה על עקרונות אידיאולוגים במשך עשרות שנים יגיע לכנסת, אכן הלהיבה רבים. מצער מאוד כי נרתעת ברגע האחרון, אף אם המסגרת לא הייתה אידיאלית, ובחרת להמשיך בעבודתך העיתונאית
▪  ▪  ▪
בן-דרור ימיני. זקוקים לאנשים כמוך [צילום: יותם פרום]

כמו חברים רבים אחרים שלך, התלהבתי מאוד מהאפשרות שתעשה מעשה ותפנה את כישרונותיך המרובים לאפיק המתאים להם מכל והנדרש כיום ביותר לעם ישראל - האפיק הפוליטי, זאת בעקבות הפרסומים בדבר ההצעה שקיבלת להצטרף למפלגתה של ציפי לבני.
נכון, בדומה למדינות רבות במערב, אנו סובלים ממחלה הרסנית של היעדר הנהגה ושל בריחת אנשים מוכשרים כמוך מכל זיקה למערכת הפוליטית, מחלה ההולכת ומחמירה במרוצת השנים.
.
בעיתון הארץ נכתב אומנם כי אתה "איש ימין", אבל אין רחוק מזה. אין מדובר בעוד עיתונאי או בדרן טלוויזיה, אלא בפובליציסט החשוב ביותר הכותב בישראל, אידיאולוג צרוף החוזר על משנתו הסדורה במשך עשרות שנים מעל כל במה ומשמש כיום כמסביר הלאומי המבוקש ביותר בקהילות היהודיות בעולם.
במשך שנים התרעת בעקביות ובאומץ, על הבעיות המרכזיות בחברה הישראלית, בראש ובראשונה הפער החברתי-עדתי, הרובץ עדיין כסרטן כחמישים שנה לאחר העליות הגדולות, הגרוע ביותר בעולם המערבי (אפילו יותר מאמריקה!!), ההפרטות המופקרות של העשורים האחרונים שהגבירו תופעה זו והפקידו את המשק בידי מספר עשרות ידיים תוך והיעדר תחרות וריכוזיות חסרות אח ורע בעולם המערבי, כאילו היינו רוסיה של ילצין.
האקטיביזם השיפוטי של הנשיא ברק החותר תחת הדמוקרטיה הישראלית - "ממשלת הפילוסופים" המסרסת את השלטון, התקשורת המופקרת, האנרכיסטית ונעדרת האתיקה, הרדיפה של "כנופיית שלטון החוק" אחרי כל מתנגד אמיתי ומדומה, בלוויית חקירות משטרתיות וכתבי אישום מופרכים בפרשות נאמן, רפול, חטר ישי, ריבלין, ולאחרונה גם אולמרט, ליברמן ועוד ועוד.
בדומה לאישים בעלי השקפות דומות, כמו פרופ' דני פרידמן, פרופ' רות גביזון, דרור חטר ישי ואחרים, שילמת מחיר יקר על מאבקך, על עמדותיך העקרוניות. נלחמת במשך שנים בשמאל הפוסט-ציוני והאנטי ציוני המנהל את מאבקו הפוליטי בחו"ל וגורם לישראל נזק בל ישוער. כך גם נלחמת ללא מורא בימין הקיצוני של ארץ ישראל השלמה הרוצה להטביענו במדינת אפרטהייד דו-לאומית, ממש כמו השמאל הקיצוני הרוצה בכך בשם הרעיון הנפסד של "מדינת כל אזרחיה".
התנגדת ל"התנחלויות הפוליטיות", בלשונו של יצחק המנוח, שנועדו לטרפד כל פתרון של שלום, והיית איש של שלום בכל רמ"ח אבריך שלמד את הלקח של מלחמת יום כיפור לפיו על ישראל לנהל מו"מ בכל שלב עם שכניה, אפילו שהסיכויים נראים קלושים ואפילו רק כדי להשיג הסכם ביניים.
תמכת במשך עשרות שנים בחלוקת הארץ, תולדה של החלטתו ההיסטורית של בן-גוריון משנת 49' לעצור ולא לכבוש את כל ארץ ישראל המערבית, (אותה כינה יגאל אלון "האסון הלאומי") מתוך הכרה במגבלות הכוח וידיעה שאומות העולם לא יקבלו טיהור אתני בכל רחבי ארץ ישראל.
ידעת כי לא ניתן באופן עקרוני, למרות הניצחונות המפוארים של מלחמת ששת הימים, לשנות החלטה היסטורית זאת, למעט תיקוני גבול קלים, והטפת שנים לאורה, לפתרון של שתי מדינות לשני עמים. לכל האמור לעיל קורא הארץ איש ימין - דומני כי אתה יכול רק להתגאות בכך.
אנו זקוקים מאוד לאנשים ערכיים, אידיאולוגיים, אמיצים וישרים כמוך. מצער מאוד כי נרתעת ברגע האחרון, אף אם המסגרת לא הייתה אידיאלית, ובחרת להמשיך בעבודתך העיתונאית החשובה. חבל מאוד.

הכותב חבר הועד המרכזי של לשכת עורכי הדין
תאריך:  24/12/2012   |   עודכן:  24/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן דרור, חבל
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
ימיני רחוק מטלית שכולה תכלת.
אהוד פרלסמן  |  24/12/12 10:52
2
ברלה ל"ת
כתבה יפה מאד  |  24/12/12 11:02
3
ימיני הוא אדם משכמו ומעלה
איתן ארז  |  24/12/12 15:37
4
יראון - השתגעת יש מספיק שקרנים ל"ת
שישאר לכתוב מאמרי  |  24/12/12 15:38
5
אל תשעה לעצות אחיתופל
דידה  |  24/12/12 17:31
6
לא חבל
דאגנית  |  24/12/12 22:24
7
ימיני צריך להשאר בתקשורת !!
במבה  |  25/12/12 03:40
8
מה אתה מתלהב מתימני שיודע לדבר
מזהה טיפשים  |  25/12/12 16:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
דניאל גיגי
אהוד ברק פורש בקרוב מהפוליטיקה הישראלית, וזה הזמן להגיד שלום ולא להתראות לאדם שהוביל את ישראל למצב המדיני והכלכלי העגום שבוא היא נמצאת כיום. ברק היה מוכן למכור את הערכים שלו ושל המפלגה עבור מקום בממשלה. הסיכוי של מחנה השמאל לנצח בבחירות הוא קטן, אבל אפשר להתנחם בכך שאחד מאויבי השמאל הולך הביתה
צ'לו רוזנברג
כל "פרשת בנט" איננה אלא סערה בסחי הפוליטי בו אנו נמצאים. הזיכרון קצר, השנאה גדולה, הפוליטיקאים אינם בוחלים באמצעים, והכל כפי שהיה. תחיי הפוליטיקה ולעזאזל כל השאר
יצחק מאיר
רה"מ חזק הוא משאת נפש בעידן של דרכים סתומות, של ייאוש מן התקווה, של פחד מחוסר האונים של הבוחר. הגעגועים הם לכוח. למי שיש בידו לשאת את העם כשאת אב רחום את עוללו בידיו. הביטוי הוא מדויק. חזק. לא נבון. לא חכם. לא נועז. לא רב חזון. לא מרחיק ראות. לא מגדלור. חזק..."!
עידן יוסף
חמישה מבני משפחת נתניהו תמכו ערב ההינתקות בגילויי סירוב פקודה מצד חיילים    185 אישי ציבור חתמו, ובהם: פרופ' בן-ציון נתניהו, ד"ר עידו נתניהו, עו"ד דפנה נתניהו ופרופ' נתן נתניהו
עידן יוסף
ועדת הבחירות קבעה באלו שמות ואותיות ירוצו המפלגות    ל"ארץ חדשה" הוסר הכינוי המלא, והרב אמנון יצחק ייאלץ להסתפק בתואר רבי, לבני תרוץ עם האותיות צפ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il