X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כמי שפיצץ את פרשת "קמרה - אובסקורה" וחשף את ה"צדיק" דדי צוקר ואת מסייעו - אמנון רובינשטיין, אני חייב להודות כי דווקא זו שכל החרדים והימין אהבו לשנוא: גב' שולמית אלוני, הייתה הישרה וההגונה במר"צ ולא מקרה הוא שמישהו דאג לשלוח אותה הביתה ואת פירורי התוצאות מלקטת כיום מר"צ
▪  ▪  ▪
מרצ. פרשיות שחיתות מפה ועד להודעה חדשה [צילום: פלאש 90]
"אי-סדרים"
אני לא שכחתי את העבודות והתפקידים שניתנו ללא מכרזים ב"משרד לאיכות הסביבה" בימיו של יוסי שריד בשמורת הטבע ובפארק בית גו'ברין. גם "אי הסדרים" אצל סגן השר ולימים השר, רן כהן זכורים לי מפרשת מינויי בעלי תפקידים בדרך שנוגדת את התקשי"ר.

לא במקרה מר"צ מדדה על שלושה מנדטים, ואולי אף פחות. המפלגה היומרנית הזו היא בלון נפוח שמאז הדחתה של שולמית אלוני היא רק נמצאת בירידה. הם מדברים שם על "שיויון חברתי" אבל צריך לשאול - ברגע של אמת, את רן כהן מדוע לא נבחר ליו"ר על-אף שהוותק שלו היה גדול יותר בשמאל מאשר של שריד, ביילין ואורון. כנראה שהמוצא קבע את הבחירה... הם מדברים על "מלחמה בשחיתות" אבל כשהם היו בשלטון נחשפו עליהם לא פחות פרשיות מאשר נחשפו על אנשי קדימה.
רוצים דוגמאות? בבקשה:" קמרה - אובסקורה" של דדי צוקר - אותה פרשה בה נחשף כי ח"כ דדי צוקר היה (יחד עם אחיו) חבר בהנהלת עמותה שקיבלה כסף מהמדינה, ועוד בימים שצוקר היה יו"ר וועדת "חוקה, חוק ומשפט" של הכנסת. לא נשכח גם את המימונים המתמיהים של רובינשטיין כשר חינוך לאותה עמותה של צוקר, למרות שגב' שולמית אלוני (קודמתו בתפקיד) הזהירה אותו שלא להעביר אליה כספים "מסיבות של חוק וסדר".
אני לא שכחתי את העבודות והתפקידים שניתנו ללא מכרזים ב"משרד לאיכות הסביבה" בימיו של יוסי שריד בשמורת הטבע ובפארק בית גו'ברין. גם "אי הסדרים" אצל סגן השר ולימים השר, רן כהן זכורים לי מפרשת מינויי בעלי תפקידים בדרך שנוגדת את התקשי"ר. וכמובן הדובדבן הפלילי שבקצפת - דן דרין, חבר מועצת ת"א-יפו, שפרשתו הגיעו גם לכותרו העיתונות הכללית ביתר קלות ובעטייה הוא אולץ להתפטר מתפקידיו הציבוריים. כל אותן פרשיות - ובמיוחד פרשיית "קמרה - אובסקורה" מתועדות אצלי ב"תיק מר"צ" לאחר שבשנות ה-90 חשפתי את כל אותן פרשיות בעיתונים "המחנה החרדי" ו"יום השישי".
לא אשכח גם כיצד מר צוקר עשה הכל אשר לאיל ידו כדי שהפרשה שלו לא תיחשף בעיתונות הכללית. וכיצד גיבו אותו היועץ המשפטי דאז מיכאל בן יאיר ועזרו גדעון סער- סרצי'נסקי(...) עד שכותב שורות אלה, מתנחלת מאלון שבות ביהודה ואברהם פריד ("פריצי") הצליחו במשותף לפרוץ את המחסום והביאו את העניין לדין ולפרסום בעיתון הארץ. מדוע בן יאיר וסער כל כך לחמו להסתרת פשעי צוקר זה כבר עניין לכתבה בפני עצמה. וכמובן אותה עמותת "חמד"ת שהייתה כלפי חוץ "עמותה אובייקטיבית" אך למעשה - בכספי המדינה, קראה להצביע ולפעול למען מר"צ עד שח"כ מאיר פרוש דאג פסול אותה לאחר סידרת כתבות שלי בעיתון "יום השישי".
הם מדברים נגד אפליית עולים ויאיר צבן - כשר הקליטה, היה זה שמנע מפליטי ה"פלשמורה" לעלות לארץ. מאחר ש"סיבות דתיות" לאפליה זו לא היו לצבן ה"סוציאליסטי" הרי שרק הצבע כנראה שיחק כאן תפקיד.
הם מדברים על שלום אבל בעניין "זכות השיבה" של הפליטים הפלשתינים משנת 1948 נאלמו להם השפתיים כי על אותן אדמות שדודות יושבים לא מעט מאנשי וקיבוצי...מר"צ!
במר"צ אוהבים לנפנף בדגל ששמו "הפרדת הדת מהמדינה" וכמובן גם בעניין ה"סדר והחוק". אבל מה נדהמתי לשמוע מאילן גילאון - כאשר הלה ראה כתבה ערוכה במעריב, על זיופי "גיורים" של הרב יונה מצגר (הצגת נוכריה כיהודיה במסמך שקרי), כי "אני לא מתערב בגיורים של הרב מצגר". אפילו העוזרת שלו נדהמה וטענה כי "זהו דבר פלילי" אבל לגילאון היו חישובים אחרים. אותו גילאון גם הקים רעש גדול על סחר בעצמות יהודים מהשואה ברומניה אך התקפל כשגילה שהפדרציה היהודית ברומניה (בעיר יאסי) עומדת מאחורי הנבלה הזו ואילו הגרירות הישראלית שם מגבה אותה.
הלוחם הגדול ל"הפרדת הדת מהמדינה" - ניצן הורוביץ', ברח כמו מאש כאשר חרדים פנו אליו בישום הנושא באופן תחוקתי וביקשו ממנו לרוקן את ה"רבנות הראשית" מתוכן. זבולון אורלב - הנץ מה"בית הלאומי", הסביר לניצן כי בעצם ה"רבנות הראשית" היא "טובה לציונות" ויש להעלים עין משחיתותה.
כמי שפיצץ את פרשת "קמרה - אובסקורה" וחשף את ה"צדיק" דדי צוקר ואת מסייעו - אמנון רובינשטיין, אני חייב להודות כי דווקא זו שכל החרדים והימין אהבו לשנוא: גב' שולמית אלוני, הייתה הישרה וההגונה במר"צ ולא מקרה הוא שמישהו דאג לשלוח אותה הביתה ואת פירורי התוצאות מלקטת כיום מר"צ. גם לטיף דורי - לוחם אמיתי לשלום ולשיויון, הוא דמות יוצאת דופן במפלגה שאצלה פורים נחגג כל השנה.

תאריך:  27/12/2012   |   עודכן:  27/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מר"צ, שרצ וכל השאר
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
שכוייח. מסכים אתך לגבי פורים. ל"ת
למה רןכהן לא מונה  |  27/12/12 17:22
2
מסקנה: רק "עוצמה לישראל"!!! ל"ת
הניה  |  27/12/12 19:40
3
מר"צ הגזענית לא תסבול מזרחי בר
קורןנאוה טבריה  |  28/12/12 03:35
4
את פשעם הגדול לא ציינת
איריס כהו  |  28/12/12 08:53
5
עדיף מאפיונר פרו-ישראל מישרה כ
קורןנאוה טבריה  |  28/12/12 09:04
6
יוסי שריד הודה שביצע פעולה מאפ
קורןנאוה טבריה  |  28/12/12 09:23
7
להשחיר , ללא קשר לעובדות
אור צפון  |  28/12/12 22:36
 
- הכלנכון פלוס תוספות
אליהו קאופמן  |  29/12/12 20:34
 
- עוד עובדות ותוספות
אליהו קאופמן  |  29/12/12 21:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
דרור אידר
יושב-ראש הבית היהודי נפתלי בנט מייצג את השינוי שעברה החברה הדתית, מראה הפוכה המציגה את העיתונאי ואיש הטלוויזיה ניסים משעל באור הנכון: עבד. לכן החרון והזעם וההתנפלות
רן שורר
תזכורת להבטחות וסיסמאות ריקות שהפריח ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הציבור יכול ורשאי להעמידו במקומו. עדיין לא מאוחר לבחור בהחלפת ראש הממשלה - רק לא נתניהו!
עידן יוסף
סקר רשת ב': הליכוד זוכה ב-34 מושבים, 16 מנדטים למפלגת העבודה    קדימה, עוצמה לישראל ועם שלם אינן עוברת את אחוז החסימה
עופר וולפסון
החשב הכללי באוצר לשעבר אמר כי לראשונה בחייו יצביע לעבודה אחרי שתמיד הצביע ליכוד    "נתניהו ושטייניץ נכשלו כשלון חרוץ... יחימוביץ' הציגה תוכנית שתחלץ את מעמד הביניים מהמיתון שהשיתה עליו הממשלה"
יחיאל אמיתי
נכון שבמדינת ישראל יש מצב מיוחד - האוכלוסיה הדתית והאוכלוסיה הערבית - אז אפשר אפוא לקבוע כי במדינת ישראל יהיו רק 4 מפלגות: שמאל, ימין, דתיים וערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il