חברת גילון-יעד מתל-אביב המתמחה בייעוץ, הדרכה, והערכת עובדים, קיבלה את הזיכיון להפעלה ושיווק בארץ של סימולציית ההדרכה האוסטרלית THE SALES GAME העוסק באימון מנהלי שיווק, מכירות ושירות.
לדברי מנכ"ל גילון יעד ד"ר אלון קפלן מדובר בסימולטור שפותח על-ידי חברת CHANNEL1 מאוסטרליה והוא נועד לאמן החלטות שיווקיות, לאמן צוותי מכירות ולחדד את תכונות המכירה הנדרשות אקטיביות, אנרגטיות, סגירת עסקה, טיפול בהתנגדויות, אסרטיביות תחרותיות ועוד. "עוד לא נתקלתי באלוף ספורט שאינו מדבר על האימון כדבר הקריטי להצלחתו או טייס שלא מאמן את מהירויות התגובה שלו בין גיחה לגיחה. זה נכון במיוחד גם לתחום המכירות והשירות".
משחק המכירות הוא למעשה משחק קופסא המזכיר קצת את משחק המונופול והוא מבוסס על תחרות בין קבוצות של צוותי מכירות, המתמודדות זו כנגד זו. המשחק מתקיל את המתחרים בשורת משימות מתחום המכירות ו\או השירות והמתחרים נדרשים לספק פתרונות מהירים. התחרות מבוססת על עקרונות יסוד אוניברסליים וניתנת להתאמה לתחומים עסקיים שונים כולל תחומי שירותים, קמעונאות, כספים, ביטוח, מכירות טלפוניות, תקשורת, היטק ועוד.