X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התוכנית תחל לפעול ב-30 בתי ספר השנה השנה תתקיים ליגה בכיתות ז-ח ובכל שנה יתווסף שנתון לליגה בשנה הראשונה תכלול הליגה חמש תחרויות
▪  ▪  ▪

תלמידי ישראל יתחילו משנת הלימודים הקרובה ללמוד מקצוע חדש - רכיבה על אופניים. המקצוע החדש הינו ביוזמת איגוד האופניים בישראל והתאחדות ספורט בתי הספר בישראל במטרה ליצור מודעות וחשיפה לתחום האופניים ואיתור רוכבים ורוכבות מצטיינים.
במהלך שנת הלימודים תקום ליגה תחרותית שתתקיים ברחבי הארץ ומחנות אימונים. התאחדות ספורט בתי הספר בישראל תתמוך בהצטיידות הראשונית של בתי הספר בתחום האופניים ואיגוד האופניים בישראל יספק ייעוץ וליווי הפרויקט ברמה המקצועית לצורך בניית תשתית לטיפוח מצוינות בענף וליגת אופני הרים לבתי הספר.
בשנה הראשונה תכלול הליגה חמש תחרויות. על-מנת להשתתף בתחרויות כל בית ספר צריך לבנות קבוצה שתכלול לפחות ארבעה רוכבים ו/או קבוצה הכוללת לפחות שלוש רוכבות.
בשנה הנוכחית תפעל הליגה רק בכיתות ז-ח ובכל שנה יתווסף שנתון לליגה. בתוך כך ילוו את הפרויקט בבתי הספר מדריכי ומאמני אופניים בוגרי קורס מדריכים ומאמנים של איגוד האופניים במכון וינגייט. כל מאמן יבחר את אזורי האימון המתאימים גיאוגרפית לבית הספר וישלב תלמידים המעונינים בכך במסגרת האימונים.
בכנס היערכות לשנת הלימודים הקרובה שנערך באמצע חודש יוני, נמסרו עיקרי התוכנית למנהלי בתי הספר ולמורים לחינוך גופני. עד כה נרשמו אליו כ-30 בתי ספר. מתוכם 28 קבוצות בנים ו-14 קבוצות בנות מבתי הספר ברחבי הארץ.
אלי לאור, מנהל היחידה לפיתוח אסטרטגי בהתאחדות: "אנו שמחים לאמץ את ענף האופניים בבתי הספר. זהו ענף שזוכה לאחרונה לפופולאריות רבה בקרב הקהל הרחב בישראל גם בזכות סיפורו המופלא של רוכב הטור דה פראנס לאנס ארמסטרונג שגבר על מחלת הסרטן וניצח בפעם השביעית בטור. נשמח אם בעקבות כניסת הענף לבתי הספר יימצא הרוכב הכשרוני שיזכה לייצג את ישראל בטור דה פראנס ונוכל לזקוף זאת לליגת בתי הספר".

תאריך:  01/09/2005   |   עודכן:  01/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
הניחו גלעד לזכר "הריסת קהילות גוש קטיף וצפון השומרון    משטרת ירושלים החלה בחקירה לאיתור החשודים
הדר פרבר
העיתון הלאומי: "רק תחת הנהגת המפלגה הקומוניסטית הסינית, רק עם אימוץ המשפחה של המולדת, רק בדרך הסוציאליזם עם המאפיינים הסיניים, יכולה טיבט ליהנות משגשוג היום וממחר טוב יותר"
ענבל אביב
נשיא פקיסטן מושרף פנה ליו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן וקיבל את הסכמתו למהלך, אך אמר, כי כינון קשרים אלה יקרה רק אחרי שתוקם מדינה פלשתינית
מיכאל דבורין
זאת לאחר שהלילה נחתם הסכם בין הנאמנים, שופרסל וההסתדרות הקובע כי עובדי קלאבמרקט יקבלו פיצויים מוגדלים וזכויות נוספות ובתמורה יתפטרו מקלאבמרקט    מי שירצה, יועסק בחברה הממוזגת מבלי שייחשב לו הוותק
יפעת גדות
מדענים פיתחו תחליב המתקן את נזקי השמש שנגרמו לעור    הקרם הוריד את שיעור מקרי סרטן העור לאחר שימוש על בסיס יומי במשך שנה    הדאגה - החידוש יגרום לגישה של אי התערבות בנושא הגנה מפני השמש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il