X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לנגד עינינו, הכיבוש התקשורתי כובש את השלטון המרכזי בישראל, בתנועת מלקחיים מתוכננת היטב. הוא מבטיח, שבראש מעייניה של הממשלה הבאה יעמדו האינטרסים של הכובש הערבי, ולא הערכים של ההתיישבות היהודית
▪  ▪  ▪
מחזקים את כוח השמאל במדינה [צילום: פלאש 90]
כתבים ביו"ש, לא כתבים בשטחים
המהלכים המכוננים שעשה הכיבוש התקשורתי באמצעי השידור האלקטרוניים, האינטרנטיים והמודפסים היו מהלכים מבריקים. הם הסיטו את ישראל ממסלול היסטורי אחד - ההתיישבות הציונית - והעבירו אותה למסלול היסטורי אחר - דה-לגיטימציה של ההתיישבות הציונית. לפיכך נקראים כתבי התקשורת בכינוי המטופש אך מגמתי "כתבים בשטחים" במקום כתבים ביהודה ובשומרון. לפיכך משתמשים בכירי הפרשנים במונח הירדני "הגדה המערבית", כי רק מנקודת המבט של הכובש הירדני יהודה ושומרון היו "גדה מערבית"

הכיבוש הישן היה הכיבוש של ארץ ישראל. הוא החל בהכנסת הסוס הטרויאני - רבבות המחבלים של צבא הארגון לשחרור פלשתין (אש"ף) כולה - לאזורי יש"ע. המשכו הוא הכיבוש החדש - הכיבוש התקשורתי - ושטיפת המוח של דעת הקהל בישראל כאילו צה"ל הוא הכובש בארץ ישראל ואין פתרון זולת "פתרון" שתי המדינות. התוצאה: הערבים בונים ללא הגבלה וקובעים עובדות בשטח על ימין ועל שמאל, ואילו 720 אלף הישראלים המתגוררים היום בירושלים המזרחית ובאזורי יהודה ושומרון - רק עליהם חלות הגבלות הבנייה. בה בשעה שברצועת עזה כבר בוצע טיהור אתני של היהודים, הטיהור האתני הגדול של יהודה ושומרון ממשיך להיות החלום הרטוב של המגזר השמאלני-הטרנספריסטי.
הכיבוש התקשורתי מנע בעבר ומונע בהווה דיון רציני בחלופות ל"עגל הזהב" - ה"שלום" האוסלואידי - ושיבש את סדר היום הציבורי שעוסק מזה עשרים שנה בתרגיל ההונאה שיזם המגזר השמאלני-הטרנספריסטי, בגיבוי התקשורת המגויסת. הכיבוש הערבי הצליח לגרום לכך שהמדינה היהודית החלה לפקפק בצדקת החזון הציוני, ולמחשבה המעוותת כאילו הסגרת לב ארץ ישראל לאויב היא המרשם לשלום.
אף על-פי שמלכתחילה היה הכיבוש הערבי מסוכן למדינת היהודים, הוא הראה חיוניות מרשימה והשיג את מרבית יעדיו, לא מעט בסיוע הכיבוש התקשורתי של אמצעי השידור ה"ממלכתיים" של מדינת היהודים, שלא פעם סללו את דרכו, בעיקר באמצעות שטיפת מוח מתמדת על "כיבוש" ועל ההכרח לחלק את כבשת הרש שנותרה מארץ ישראל ההיסטורית והמנדטורית. ההצלחה של הסוס הטרויאני איפשרה לו להמשיך הלאה ולהסתער גם על המדינה היהודית הדמוקרטית הסמוכה ליהודה ושומרון, באמצעות מלחמת אוסלו, אשר עד היום מכונה בתקשורת הישראלית בשמה הערבי: אינתיפאדה. כך מסתירים מהציבור מה ומי הביאו למלחמת אוסלו ולאלפי קורבנותיה, יהודים וערבים.
הכיבוש החדש
הכיבוש החדש הוא הכיבוש של ישראל. הפעם אין מדובר במהלך צבאי פולשני, אלא במהלך תקשורתי. הפעם הכוונה איננה לשלול מהיהודים את זכותם להתיישב בארצם, אלא לשלול מהם את ההכרה בצדקת החזון הציוני. אחרי שהאוסלואידים הצליחו להקשות על ההתיישבות היהודית ולהבאיש את ריחה בעולם, הם מבקשים כעת לרוקן מתוכן את מדינת היהודים על-ידי השתלטות על המערכת התקשורתית והפוליטית שלה.
היעד המבצעי של הכיבוש החדש: התעלמות מדעת הקהל בישראל ומתוצאות הבחירות, אלו שהיו ואלה שתהיינה, כולל דה-לגיטימציה של ראש ממשלה אפילו לאחר שמעד באוניברסיטת בר-אילן ושל תזוזת הבוחרים ימינה, בניגוד למאוויים של כובשי התקשורת.
אופן הפעולה של הכיבוש החדש: שליטה בעמדות המפתח של הפרשנים, המגישים, המראיינים והמרואיינים באמצעי התקשורת ה"ממלכתיים" והקמת מאחזים בלתי חוקיים באולפנים. דוגמה בולטת: ארי שביט, מהדורה מתורבתת של גדעון לוי, שהתנחל באולפן ערב שבת של הערוץ הראשון ומטיף משם את הגיגיו על "הכיבוש" ועל "הפתרון", ללא כל איזון.
התוצאה הצפויה של הכיבוש התקשורתי: חיזוק כוחו של השמאל בתקשורת, הרבה מעבר לכוחו בציבור, דבר המשפיע באופן מגמתי על טובת מדינת ישראל הכבושה ועל הדמוקרטיה בה, לרבות ההסתכלות על טרנספר של יהודים כמעשה חוקי ומבורך. כדי להסיר ספק: הח"מ שולל כל גירוש של בני אדם מבתיהם, יהודים או ערבים.
במסלול אחר
המהלכים המכוננים שעשה הכיבוש התקשורתי באמצעי השידור האלקטרוניים, האינטרנטיים והמודפסים היו מהלכים מבריקים. הם הסיטו את ישראל ממסלול היסטורי אחד - ההתיישבות הציונית - והעבירו אותה למסלול היסטורי אחר - דה-לגיטימציה של ההתיישבות הציונית. לפיכך נקראים כתבי התקשורת בכינוי המטופש אך מגמתי "כתבים בשטחים" במקום כתבים ביהודה ובשומרון. לפיכך משתמשים בכירי הפרשנים במונח הירדני "הגדה המערבית", כי רק מנקודת המבט של הכובש הירדני יהודה ושומרון היו "גדה מערבית".
המהלכים המכוננים שהכיבוש התקשורתי עושה במערכת הבחירות הנוכחית כוללים את הצגת השמאל כ"מרכז" ואת רסיסיו כ"גוש". תחילה הצליחו הכובשים להתנחל בהארץ ולהפוך אותו לעיתון אנטי ציוני. אחר כך הצליחו להפוך את ראש הממשלה לבן-ערובה הנדרש לקבל החלטות נוסח דה-גול ועל-פי תפישתם השגויה. לבסוף הריצו אנשי תקשורת לרשימות לכנסת, כדי להשלים את השתלטות התקשורת האנטי-ציונית על הרשות המחוקקת.
כך, לנגד עינינו, הכיבוש התקשורתי כובש את השלטון המרכזי בישראל, בתנועת מלקחיים מתוכננת היטב. הוא מבטיח, שבראש מעייניה של הממשלה הבאה יעמדו האינטרסים של הכובש הערבי, ולא הערכים של ההתיישבות היהודית. הוא גורם לכך שלא הרוב בישראל יקבע את עתידנו, אלא המגזר השמאלני-הטרנספריסטי המצטמק, שהלך אל מערכות העיתונים ואל האולפנים ומהם הוא מושל.
מיעוט קולני
אין דמיון בין השלטון הקולוניאלי של צרפת באלג'יריה לבין שלטון ישראל בלב ארצה, יהודה ושומרון. אבל את מה שמתרחש כעת אי-אפשר שלא לראות אלא כהשתלטות של מיעוט קולני על דעת הקהל בישראל. חולשת הרפובליקה הישראלית גורמת לכך, שאזרחי ישראל נתונים לשטיפת מוח מתמדת הגורמת לרבים מהם להיות מוכנים להתאבד למען שלום, או אפילו למען "שלום".
האם הכל אבוד? לא. הכוחות התקשורתיים הכובשים כעת את ישראל הם כוחות קיצוניים. במוקדם או במאוחר הם יובילו את המדינה הכבושה להתנגשות עם קיר המציאות. אחרי ההתנגשות תקום בארץ סוף-סוף תנועת שחרור ראויה לשמה, וההתקוממות שתוביל תסיים את הכיבוש התקשורתי. ישראל ראויה לתקשורת הוגנת וביקורתית, שתבקר את הממשלה גם מימין ולא רק משמאל. החשש הגדול הוא, שעד אז עלול להישפך כאן הרבה דם - מלחמת אוסלו נוספת - ובינתיים הכיבוש הראשון, הערבי, עלול להפוך לבלתי הפיך.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בשנים 2005-2001.
תאריך:  04/01/2013   |   עודכן:  04/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכיבוש התקשורתי
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 28 ]  כתוב תגובה 
1
עליה יהודית-אינטרס חשוב מאד!  ל"ת
הניה  |  4/01/13 19:02
2
ביבי מקים מדינה לאיסלם הנאצי ל"ת
והתקשורת אשמה????  |  4/01/13 19:13
3
ד"ר רון בריימן
יהוידע  |  5/01/13 07:09
4
לבחור "נץ" עוצמה לישראל  ל"ת
הסיכוי היחיד  |  5/01/13 07:28
5
הסתה ושקרים נוסח בריימן
שלמה המגיב  |  5/01/13 07:44
 
- מהו "החזון הציוני" , בעיני העם
שלמה המגיב  |  5/01/13 09:45
 
- להחליף עם?לא עדיף שתחליף עתון?
הניה  |  5/01/13 10:14
 
- ומה כתוב "במקור ראשון" ?
שלמה המגיב  |  5/01/13 12:45
 
- איזה עם? איזה רצון?
איריס כהן  |  5/01/13 18:56
 
- איריס לא מכירה ב "עם" !
שלמה המגיה  |  5/01/13 19:54
 
- לשלמה המגניב שבוע טוב
איריס כהן  |  5/01/13 23:24
 
- לא מוותרים על הארץ , איריס !
שלמה המגיב  |  6/01/13 07:31
 
- סקר גיאוקרטוגרפיה לרשת ב'
ד"ר רון בריימן  |  5/01/13 12:58
 
- וואלה , סקר מהימן ורציני
שלמה המגיב  |  5/01/13 18:19
 
- רון החרטטן, אתה הרי כימאי דגול
לבואזיה  |  5/01/13 19:25
6
תגובה מס.2 רק מוכיחה את צדקת
טענותיו של בריימן  |  5/01/13 07:47
 
- שתי מדינות?רק משני עברי הירדן! ל"ת
הניה  |  5/01/13 10:20
7
מצויין ומטריד  ל"ת
ashco  |  5/01/13 11:55
8
חוסר-איזון מחליא
בתיה  |  5/01/13 12:58
9
קשקוש! ביבי כבר 4 שנים בשלטון
עזרא מנצור  |  5/01/13 13:24
 
- שמעת בתקופה האחרונה את
תומר 2  |  5/01/13 20:53
10
"הישג" אדיר
לרון בריימן-  |  5/01/13 14:12
 
- בריימן מבטא אמת פשוטה ועצובה. ל"ת
אברהם מכפר סבא  |  5/01/13 20:57
 
- מעניין אם מגיב זה ירצה להיחשף
נאוה מטבריה  |  5/01/13 21:23
 
- התגובה אינה של נאווה
איריס כהן  |  5/01/13 23:31
11
ניתוח מבריק. כל הכבוד לבריימן ל"ת
סתם אחד  |  5/01/13 23:09
12
מה ששוב מוכיח שהארץ משרת מצויי
קורצ'אק  |  5/01/13 23:33
13
לד"ר בריימן
הדר ב.א.  |  6/01/13 01:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
אריה יצחקי
במחקר התברר שמרכזם של הלמינגים בארץ נמצא באזור מערב השומרון, אך הם מתפשטים דרומה והגיעו גם לבנימין ואפילו להר חברון. לאחרונה נצפו כ-18 מנהיגי עדרים של למינגים בראש מצוק באזור ירושלים, כאשר תיכננו התאבדות המונית של כל בני המין הזה
נסים ישעיהו
בשבוע שבו קוראים את הפרשה הזאת, על אודות התנוצצות אור הגאולה של עם ישראל, אנחנו חווים את ההפך הגמור בדמות החרפה במסרים של תעמולת הבחירות, אותם מסרים שתכליתם לשכנע אותנו לשים בקלפי את הפתק הנכון
עידן יוסף
מפלגת עוצמה לישראל מבקשת להוציא צו מניעה נגד עיריית ירושלים שהסירה שלטי בחירות מגדר מטה המפלגה שלה בבירה
עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קובע כי אנשיו של נתניהו הפרו את החוק ביודעין ובכוונת מכוון    רובינשטיין פנה בעניין ליועמ"ש לממשלה ורמז כי יש לפעול גם נגד יחימוביץ', גלאון ולבני שעברו את אותה עבירה
דרור אידר
מבחינה היסטורית, ההכרזה על אוניברסיטת אריאל חשובה יותר מכל הבניות של הממשלה היוצאת ביו"ש    וגם: בידיעות אחרונות הפכו בנט וחבריו מאויבים לחלוצים מודרניים - לפחות עד אחרי הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il