X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מאז התחלת מערכת הבחירות, העיתונאית הקשוחה, שלא היססה לקטול את מרואייניה בשידור, הציגה כל הזמן פנים עליזות ו...לא משכנעות. כידוע, הבוחרים מצביעים מהבטן, לא מהראש. הסתכלו, חשבו על תוכנית ריאליטי והצביעו להדחה - פחות מנדטים למפלגת העבודה
▪  ▪  ▪
שלי יחימוביץ'. אינה עוברת מסך [צילום: פלאש 90]

טקס הפתיחה של הכנסת ה-19 שודר בטלוויזיה וזכה לשיעורי צפיה גבוהים. אני הדרתי את עצמי ממנו. ההרהורים על הטקס שלא ראיתי בטלוויזיה, העבירו אותי לחשוב על השפעת הכלי הזה על הבחירות. חיקוי למעצמה הנערצת - ארצות הברית.
כבר זמן רב שמתי לב שחברי קונגרס, סנאטורים ושרים אמריקניים נראים תמיד מצוחצחים ומלוטשים. רצוי, גבוהים. דוגמה נאה לכך הנשיא אובמה - שחור, אבל נאה.
במערכת הבחירות האחרונה אצלנו לא התחרו מפלגות. עמדו לבחירה אנשים. רק ראשי המפלגות. הם הסתירו היטב את הבאים אחריהם ברשימה, כאילו אלה אינם חשובים. על מצעים אין צורך לדבר, כי הבוחר אינו מאמין למצעים והנבחרים יודעים שלא יקיימו את המצע.
אחרי הבחירות נשלפו הסכינים במפלגת העבודה על-ידי הח"כים המאוכזבים ממספר חברי הכנסת שהביאה יחימוביץ'. לדעתי, את הירידה של מפלגת העבודה בסקרים יש לתלות גם בטלוויזיה: שלי יחימוביץ' שהצטיינה כעתונאית, בתפקידה הנוכחי אינה עוברת מסך. יועצי התקשורת שלה, שבאו מארצות הברית, ארץ החיוכים המזוייפים, שגו קשות כאשר המליצו לה לחייך. לחייך. לחייך.
מאז התחלת מערכת הבחירות, העתונאית הקשוחה, שלא היססה לקטול את מרואייניה בשידור, הציגה כל הזמן פנים עליזות ו...לא משכנעות. כידוע, הבוחרים מצביעים מהבטן, לא מהראש. הסתכלו, חשבו על תוכנית ריאליטי והצביעו להדחה - פחות מנדטים למפלגת העבודה.
לעומתה, המקס ומוריץ של הפוליטיקה, יאיר לפיד ונפתלי בנט שיחקו אותה. האחד בעל ניסיון טלוויזיוני רב והשני בעל כשרון מלידה. כתבתי כבר על כך שצופי הטלוויזיה בחרו בפנים היפות [קישור] ויאיר לפיד יפה יותר.
נוכח חשיבות הטלוויזיה, נזכרתי בממשלת האחדות הלאומית של יצחק שמיר ושמעון פרס. באותה תקופה צפיתי בשני המנהיגים והתרשמתי לטובה מיצחק שמיר, האיש הנוקשה, הסרבן, שאומר תמיד "לא". התרשמתי פחות משמעון פרס, האיש שמתאמץ להיות נחמד. הוא עשה זאת בהיותו פוליטיקאי מן השורה, בהיותו שר, ראש ממשלה וגם היום, כשהגיע לפיסגה. פתר לי את החידה פרשן פוליטי מיומן, שהכיר את השניים מקרוב: "יצחק שמיר הוא איש חם ושמעון פרס הוא איש קר וזה עובר את המסך".
ד'יזראלי, ראש הממשלה הטוב ביותר בבריטניה, לא היה נבחר היום לפרלמנט. שלי יחימוביץ' עברה בקושי.

תאריך:  14/02/2013   |   עודכן:  14/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החיוך המיותר של שלי יחימוביץ'
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מה קובע תוצאות בחירות ?
מתי דוד (מתתיהו)  |  14/02/13 15:29
 
- הטלוויזיה קובעת!
יאיר דקל  |  14/02/13 20:43
2
הכל דיבורים
יונה סוקולובסקי  |  14/02/13 21:07
 
- גם אחת המובילות העליזות בגוש
דאגנית  |  15/02/13 15:40
3
לא שמתי לב לחיוכה שובה הלב
מזכיר_המדינה  |  15/02/13 15:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
מתי דוד
השקיעה הציבורית והאלקטורלית המתמשכת של המפלגה, מחייבת להכיר בעובדה שדרכה לעתיד נתונה תחת אזהרה. אזהרה מפני הדרך שנכשלה, בחשבון המפלגתי של המאזן הלאומי
לילך ויסמן
גורם בכיר המעורב במגעים: "בנט יוכל לבחור בכל תיק כלכלי בכיר שיהיה מעוניין בו, פרט לשר האוצר"    בנט יוכל לקבל גם את ראשות ועדת הכלכלה אם יחפוץ בכך    נציגי יאיר לפיד מופתעים ממתווה הליכוד לגיוס חרדים
אהוד פרלסמן
מהשוואת תוצאות הבחירות שהתקבלו בת"א וביישובי העשירונים העליונים לתוצאות הבחירות בצה"ל, מסתבר שבעיני העשירים לממשלה בלי לפיד אין זכות קיום, אבל החיילים נותנים את אמונם בממשלת ימין ללא שותפים
דניאל גיגי
הרבה דברים חדשים קרו בבחירות האחרונות במפלגת העבודה, אך הדחף הישן והמסוכן שלה לרוץ לממשלה לא השתנה ועלול להרוס את המפלגה שרק עכשיו החלה להשתקם. לכולם ברור שאין למפלגה מה לחפש מבחינה אידיאולוגית בממשלת נתניהו!
נאוה קורן
בעקבות איומו של יאיר לפיד שלא יצטרף לקואליציה אלא ישב באופוזיציה ובעוד שנה וחצי ישוב היישר לכסא ראש הממשלה מבלי לספר לציבור "מאיפה הכסף?" יצא לי שירון מתוך שאט-נפש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il