החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) החלה במבצע מיוחד לרגל חודש הרמדאן בהשקעה של מיליון ש"ח.
במוקד הפעילות, עיצוב חגיגי לתווית בקבוקי ה-1.5 ליטר ברוח חג הרמדאן ומבצע 7+1 (חינם)בקניית מארז שמינייה.
תווית הבקבוק החגיגית עוצבה במיוחד לקראת חודש הרמדאן וחג עיד אל פיטר. איור של סהר מתנוסס על התווית ומסמל את תחילתו של חודש הרמדאן על-פי התאריך ההיג'רי וכמו כן משמש כסמל לברכה.
שלי מלצר מנהלת מותג קוקה-קולה: "הבקבוק בעיצוב החגיגי יוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חווית המותג. חודש הרמדאן הינו עיתוי של הגברת צריכה ולפיכך אנו שמחים להעניק ערך מוסף לצרכני קוקה-קולה בעיתוי זה".
המבצע נתמך בפרסום בעיתונות, ברדיו, בשילוט חוצות ובנקודות המכירה. את קמפיין הרדיו תוביל ערין ראנם - זוכת פרויקט קוקה-קולה סטאר 2005 (כוכב נולד של המגזר הערבי בישראל המופק על-ידי חברת קוקה-קולה).
קרדיטים: שלי מלצר- מנהלת מותג קוקה-קולה. גלית רוב - ע.מנהלת מותג קוקה-קולה, תומר סגיס-מנהל יח"צ -אגף השיווק קוקה-קולה.
משרד פרסום: פובליסיס סקטורס: צח כספי-פלנר, סיגלית אביאב- סמנכ"לית לקוחות, נסרין בוטרוס- תקציבאית איתן גולדברג- מנהל קרייאטיב, נזר עזאר - ארט דירקטור, מירבת ורור-יח"צ.
רכש מדיה: קראט מדיה one