X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מתנגדי שרון בליכוד הודיעו הבוקר כי יתנגדו לתקציב אך בהמשך התמתנו מעט הסכם הפשרה - בוטל שרון נדחק עוד יותר להחליט על סוף דרכה של הממשלה
▪  ▪  ▪

הח"כים "המורדים" בליכוד החליטו למרר את חייו של ראש הממשלה, אריאל שרון, ואיימו להתנגד להצבעת התקציב, למרות שהסכימו עימו על טיוטת הסכם הפשרה שגיבשו הח"כים מיכאל איתן וגדעון סער. שרון הודיע כבר אתמול (7.11.05), כי אם המורדים לא יתמכו באישור מינוי השרים, יראה את ההסכם כמבוטל.
על-פי ההסכם שגובש, אך לא אושר סופית, המורדים "יתיישרו" על-פי מדיניותו של ראש הממשלה ויתמכו במהלכיו. הבוקר (ג', 8.11.05) שני הצדדים הצהירו כי הסכם הפשרה בטל ואין לו כל תוקף.
המורדים: נתמוך בקריאה ראשונה ואז נראה...
הח"כים עוזי לנדאו ואהוד יתום הם המובילים את מהלך ההתנגדות לתקציב, אך בשעות הצהריים מיתנו מעט את האיום והודיעו כי ייתכן וייתמכו בהצבעת התקציב רק בקריאה ראשונה שלאחריה יפתח מו"מ עם אנשי רה"מ על תמיכה ביתר הקריאות. השניים הם הצביעו נגד מינוי השרים בוים ובר און, הצבעה שנפלה ופגעה ביוקרתו של ראש הממשלה, שנאלץ להביא לאישור הצעה נוספת למינויו של שר האוצר, אהוד אולמרט.
בסביבת ראש הממשלה טוענים כי הוכח שהליכוד הוא למעשה סיעה מפוצלת לשתיים. הם ציינו כי בנסיבות הקיימות לא ניתן לנהל את המדינה בצורה תקינה ולכן יתכן והמהלך להקדמת הבחירות הולך וקרב. לאחר ההצבעה אמר שרון מעל בימת הכנסת כי "לגבי מה שעוד מכונים – חברי הקואליציה, למהלך הזה יהיו כמובן השלכות". הוא לא ציין מה יהיו ההשלכות אך בכל מקרה הסכינים בליכוד כבר נשלפו.
בהצבעה אתמול במליאת הכנסת נחלה ממשלתו של שרון מפלה כבדה כאשר 60 ח"כים התנגדו למינוי שלושת השרים ששרון הביא כ"חבילה אחת" בעוד ש-54 ח"כים תמכו בה. כמעט כל המורדים הצביעו נגד הצעת שרון. בעקבות ההפסד כינס שרון את הממשלה לישיבה דחופה ובסופה הוחלט להביא להצבעה רק את מינוי השר אולמרט לאוצר ואת השר מתן וילנאי למשרד המדע. הצבעה זו עברה בתמיכת 71 ח"כים.

תאריך:  08/11/2005   |   עודכן:  09/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הסיכסוך הגיע לבית המשפט לאחר שחברת אפיקי הירדן, בשליטת עיני, סירבה לשלם לנדל"ן פלוס על עבודת תיווך שביצעה עבורה במכירת דירות בירושלים    השופט דוד מינץ: "קיים חשד לעירוב כספים בין נכסי החברה לבין חברות אחרות"
נוה יוסף
יומיים לאחר רצח רבין התראיין דוד אקסלרוד למהדורת "מבט", בה אמר כי שמח לאחר הרצח    בתביעה שהגיש נגד רשות השידור טען כי מרבית דבריו לא הושמעו בכתבה וכי הפרסום החלקי גרם לו סבל, עוגמת נפש ופגיעה בתדמית
אלעזר לוין
תקנה 105 דונם ב-18.5 מיליון דולר    תשקיע 187 מיליון דולר    אופציה להכניס שותף ב-50%    הפירסום התעכב 3 חדשים בשל חשש ל"חטיפת" העיסקה
מירב לוי
דגם חדש של העיר בתקופה בית ראשון יוצג במרכז אריאל    במבט-על ניתן להתרשם מגודלה של העיר, מהחומות והשערים ולהשקיף על ארמונות המלך
הדר פרבר
השר נטוואר סינג הואשם בדוח האו"ם בשחיתות בפרשת "תוכנית נפט תמורת מזון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il