X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שמובילה את הזלזול במערכת המשפט היא לא אחרת מאשר "צרת" המשפטים, ציפי צ'מברלבני, שהמטרה - "השלום", שם קוד להקמת מדינה לאויב בלב ארץ ישראל, במקום שלום - מבחינתה מקדשת את האמצעים, כולל בעיטה גסה במערכת שעליה היא מופקדת במסגרת תפקידה בממשלה
▪  ▪  ▪
לבני. הצרה של משרד המשפטים [צילום: פלאש 90]
מובילת השלום החזירי
מי מוביל היום את החתירה לשלום חזירי וגזעני? לא אחרת מאשר "צרת" המשפטים, אשר בעצמה מובילה אל פשע שנאה נורא. והיועץ המשפטי, מעלים עין כדרכו ממעשיה החמורים של הממונה עליו

פשע שנאה
ד"ר רון בריימן
האם ציפי לבני מיתממת? האם אינה יודעת שנאה מהי? לבני, בנוסף להיותה שרת המשפטים, מכהנת גם כשרה הממונה על המו"מ עם אבו מאזן ומרעיו, מה שקרוי בשפה המכובסת "תהליך השלום". במסגרת זו היא חוזרת שוב ושוב על איוולת "פתרון" שתי המדינות ו"חזון" שתי המדינות. ומהו "חזון" זה אם לא פשע שנאה?
לרשימה המלאה

כדי להסיר ספק, מאמר זה אינו עוסק במעשיו ובהרשעתו של הרב מוטי אלון, אלא בהתייחסות התקשורתית להכרעת הדין ולהתנהגותו של האיש אחרי הרשעתו.
קצפה של התקשורת רב לנוכח מה שנראה כאי-קבלת הדין על-ידי אלון, או במילים אחרות: זלזול בפסיקה של מערכת המשפט. הפרשנים השונים מתחרים ביניהם, מי יגנה באופן חריף יותר את הצפצוף על מערכת אכיפת החוק.
יחס של איפה ואיפה לעברייני מין איננו תופעה חדשה בתקשורת הישראלית. הכל זוכרים את הסלחנות והקריצות שאפיינו את יחס התקשורת להרשעתו של עבריין מין אחר שהורשע, חיים רמון.
מה שחשוב יותר הוא היחס של איפה ואיפה לזלזול בפסיקה של מערכת המשפט: כאשר אי-קבלת הדין משרתת אינטרס עליון כביכול, צורך המוצג כמדיני וכמשרת את עגל הזהב הקרוי "השלום", הצפצוף על פסקי דין וגזרי דין של שופטים בישראל הוא מוצדק ומקודש.
צרת המשפטים והיועץ המשפטי
מי שמובילה את הזלזול במערכת המשפט היא לא אחרת מאשר "צרת" המשפטים, ציפי צ'מברלבני, שהמטרה - "השלום", שם קוד להקמת מדינה לאויב בלב ארץ ישראל, במקום שלום - מבחינתה מקדשת את האמצעים, כולל בעיטה גסה במערכת שעליה היא מופקדת במסגרת תפקידה בממשלה.
שותף למחדליה הוא - מי אם לא אחר - היועץ המשפטי לממשלה, שאינו מעמיד במקומם הן את ראש הממשלה והן את "צרת" המשפטים ואינו קובע ששחרור רוצחים שפוטים איננו מעשה מדיני אלא פגיעה חמורה בשלטון החוק.
שחרור רוצחים ערבים שפוטים, לרבות ערבים אזרחי ישראל, הוא מעשה גזעני: רוצחים ערבים מקבלים מעמד מעל החוק, רוצחים יהודים כפופים לחוק, ואין פוצה פה ומצפצף. והיועץ המשפטי, ישן כדרכו. לפי שעה איש טרם העלה בדעתו שחרור רוצחים יהודים כמעשה מדיני למען "השלום". גם זה יגיע.
הצדקנים הצבועים של השמאל מתרעמים מול הצעות חוק גזעניות כביכול מטעם ח"כים מ"הימין", או מול ניסיונות לשמר את יהדותה של העיר נצרת עילית. אין זה מפריע להם לדרוש את הפיכת יהודה ושומרון ליודנריין, למען "השלום". ומי מוביל היום את החתירה לשלום חזירי וגזעני? לא אחרת מאשר "צרת" המשפטים, אשר בעצמה מובילה אל פשע שנאה נורא. והיועץ המשפטי, מעלים עין כדרכו ממעשיה החמורים של הממונה עליו.
כיצד ינהג היועץ המשפטי, ואיך תפעל צרת המשפטים, ומה יחליט ראש הממשלה, כאשר מכחיש השואה מרמאללה ידרוש קורבנות נוספים ויכתיב תכתיבים נוספים למען מולך "השלום", לרבות שחרור רוצחים יהודים שפוטים? במערכת הצדק והערכים של ציפי צ'מברלבני גם זה ייתכן.
מעניין במיוחד יהיה לראות את שמעון פרס מתפתל לא סביב חתימתו על חנינה לרוצחים ערביים שפוטים אלא סביב חתימה על חנינה לרוצח יהודי שפוט, יגאל עמיר למשל. האם שמעון פרס יחתום, כמחווה ל"שותף לשלום" - שידרוש צעד בונה השפלה נוסף מצד ישראל המתרפסת - או שלפתע יישמעו מכל עבר קולות השוללים את החנינה של רוצח מתועב? וכאילו שעשרות הרוצחים שהממשלה "הימנית" עומדת לשחרר הם מתועבים לא פחות.
המדרון הוא חלקלק, ומאבסורד לאבסורד שלטון החוק נשחק.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  11/08/2013   |   עודכן:  11/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלטון החוק - יוק!
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר חשוב ל"ת
בתיה  |  11/08/13 23:07
 
- בתיה, האם את אמיתית?
שרלין  |  13/08/13 18:22
2
נכון, גם חשוב וגם משעשע
מזכיר_המדינה  |  12/08/13 19:06
3
צרת המשפטים עושה הכל הפוך
חיפוי  |  12/08/13 21:22
4
המשך...צרת המשפטים - הכל הפוך
חיפוי  |  13/08/13 05:22
5
ציפי התנגדה לעיסקת ג'יבריל...
תזכורת. ר.ב.ז  |  13/08/13 09:25
6
כל הכבוד. קלעת בול !!  ל"ת
אורי ציון   |  13/08/13 12:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת הרב מרדכי אלון
ראובן לייב
אותה הגברת בשינוי האדרת: בדומה לרב מוטי אלון התגלה גם באחת הקהילות היהודיות הגדולות בגרמניה רב מכובד לא פחות, שנתפס בקיום יחסי-אישות עם קטין ושנאלץ בשל כך לפרוש מכהונתו רבת-השנים
עו"ד חיים שטנגר
האם סבור הרב מוטי אלון, כי בדמגוגיה משיחית, בכל הכבוד הראוי, ניתן לבטל הרשעה פלילית? האם אין יודע הרב מוטי אלון, שחונך בביתו של משפטן דגול, כי הדרך להשיג על הרשעה פלילית הינה בדרך הערעור ולא בדרך של נשיאת נאום משתלהב ומשיחי בקרב חסידים אוהדים?
עו"ד יוסי דר
הרב שהורשע מאמין עכשיו בעמקי לבבו שהוא צח כשלג וכי הקדוש ברוך הוא החליט להעמיד אותו בניסיון
עידן יוסף
משתתף בשיעורו של הרב מוטי אלון התפרץ כלפיו וקרא לו לחזור בתשובה כפי שעשה דוד המלך    החסידים כיבו את האור ודחפו אותו החוצה
עידן יוסף
קרא לתומכיו "לא לנהוג במנהג נלוז - להשיב ולהחזיר בהתקפות ובהשמצות. אין זו דרכי"    עורך דינו רומז כי צפוי ערעור על הכרעת הדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il