X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין לאפשר לשופטת ורדה אלשיך לפרוש פרישה מכובדת מתפקידה בעוד כחודשיים ימים, כפי שמבקשת היא לעשות, אלא יש להכתימה בכתם של עבריינות פלילית, לכאורה, כדי למנוע ממנה לשאת בגאווה את התואר "שופטת לשעבר או שופטת שפרשה"
▪  ▪  ▪
השופטת ורדה אלשיך. להדיחה מתפקידה השיפוטי באופן מיידי [צילום: פלאש 90]
להכתים את השופטת
דווקא הכתמתה של השופטת, ורדה אלשיך, בכתם פלילי, תמנע ממנה את הלגטימיזציה אליה משתוקקת היא ותמנע ממנה "לפרוש בכבוד" ממשרתה השיפוטית. שופטת שנציב תלונות השופטים קבע לגביה, לא פעם אחת אלא פעמיים, כי היא "משפצת" פרוטוקולים שיפוטיים שלא כדין, כמו-גם כי היא שיקרה לו, אינה ראויה לפרוש בכבוד

הסתבכותה הנוספת של סגנית נשיאת בית משפט המחוזי, בתל אביב-יפו, השופטת ורדה אלשיך והפעם בעקבות תלונה שהגישה נגדה רחל סופר ש< לביקור בית מאת שופטת נכבדה זו, לאחר שלא התייצבה לדיון באולמה, אינה מותירה למערכת המשפט כל ברירה שהיא אלא לפלוט שופטת זו מקרבה ועל אתר! קביעותיו של נציב תלונות השופטים, השופט בדימוס, אליעזר גולדברג, לפיהן הייתה מעורבת שופטת נכבדה זו, פעם נוספת, ב"שיפוץ" פרוטוקול, כמו-גם רמיזתו החד-משמעית, כי שופטת זו לא אמרה לו את האמת בעת שנתבקשה היא להגיב על התלונה שהגישה נגדה רחל סופר, אינה מאפשרת ישיבתה של השופטת ורדה אלשיך על כס השיפוט, אפילו יום אחד נוסף.
ידוע ומוכר הפתגם העממי לפיו מי "שטועה" הרי בפעם הראשונה רואים את מעשיו כטעות ואילו בפעם השנייה הופכים מעשיו להתנהגות. מתברר ומסתבר, כי אצל השופטת ורדה אלשיך, "שיפוץ" פרוטוקולים אינו דבר חריג, אלא זו פעם שנייה ששופטת כבודה ונכבדה זו נחשדת ב"שיפוץ" פרוטוקולים. ייכתבו הדברים במפורש ובאותיות שחורות על גבי הנייר הלבן. "שיפוץ" פרוטוקול ולייתר דיוק כתיבת פרוטוקול שלא בדרך שבה מצופה משופט או שופטת לכתוב אותם, אגב פעולתם השיפוטית השוטפת, בזמן אמת, מהווה זיוף - לכאורה - לכל דבר ועניין.
למעשה עניין לנו בשופטת שבתלונה קודמת שהוגשה נגדה על-ידי לשכת עורכי-הדין בפרשת שיפוץ הפרוטוקול של עו"ד רפאל ארגז, ניצלה, בכל הכבוד הראוי, בעור שיניה מהדחתה ונשיא בית משפט העליון, הסתפק ברישום הערה אישית בתיקה, תוך שהיא נותרה לשבת על כס השיפוט. לא זו אף זו. שופטת נכבדה זו, הכתיבה - למעשה ובפועל - למערכת המשפט את מועד פרישתה, כך שהיא פרשה ממערכת המשפט, תחת שהיא תופרש ותסולק, ללא כל תנאי שהוא, ממערכת המשפט ועל אתר.
למרות שנותרו כחודשיים ימים עד למועד שבו הודיעה השופטת, ורדה אלשיך, על כוונתה לפרוש מתפקידה, הרי אין לאפשר לה זאת עוד ולאור ממצאיו החמורים של נציב התלונות על השופטים, השופט בדימוס, אליעזר גולדברג, חייבת שופטת נכבדה זו להיות מסולקת ממערכת המשפט, באופן מיידי. כך - ורק כך! - תשמור מערכת המשפט על כבודה שנרמס עד לאין שיעור, בשנים האחרונות.
לפני מספר ימים, מתח נשיא בית משפט העליון, ד"ר אשר גרוניס, ביקורת חריפה על עורכת-דין שטענה כי לקוחה המיוצגת על-ידה, אולצה להדגים את מעשה האונס שבוצע בה - בפועל ולמעשה - בהיותה ילדה בת 15, על ריצפת בית משפט המחוזי, בירושלים. נציב תלונות השופטים, השופט בדימוס, אליעזר גולדברג, קבע בבדיקה שערך הוא, כי מדובר בעלילת דברים ושמם של שלושה שופטים מחוזיים, רובב ברבבים ורופש ברפש, על לא עוול בכפם. נשיא בית משפט העליון, קיבל את ממצאי בדיקתו של נציב תלונות השופטים, מן הפן העובדתי, ללא כל סייג, ללא הרהור וללא ערעור כלשהו. מצפים אנו להתנהלות זהה לחלוטין, בכל הקשור לקבלת ממצאיו העובדתיים של נציב תלונות השופטים, השופט בדימוס, אליעזר גולדברג, בכל הקשור לסגנית נשיאת בית משפט המחוזי, השופטת ורדה אלשיך, לה מייחס הוא - בלשון מאופקת אומנם - אמירת שקרים לו, על-ידה, במסגרת בדיקת תלונה שהגישה מי שקיימה דיון משפטי, בביתה שלה, כמו-גם "שיפוץ" פרוטוקול על-ידי שופטת נכבדה זו.
דין אחד חל על שופטי ושופטות ישראל, בדיוק כפי שהוא חל על יתר אזרחי מדינת ישראל. התעלמות ממצאיו של נציב תלונות השופטים ואי סילוקה של השופטת, ורדה אלשיך, באופן מיידי, ממערכת המשפט, מהווה כתם חמור למערכת המשפט שניתן למחותו אך ורק בהוצאתה המיידית ממעגל השפיטה.
אין לאפשר לשופטת, ורדה אלשיך, לפרוש פרישה מכובדת מתפקידה בעוד כחודשיים ימים, כפי שמבקשת היא לעשות, אלא יש להכתימה בכתם של עבריינות פלילית, לכאורה, כדי למנוע ממנה לשאת בגאווה את התואר "שופטת לשעבר או שופטת שפרשה".
דווקא הכתמתה של השופטת, ורדה אלשיך, בכתם פלילי, תמנע ממנה את הלגטימיזציה אליה משתוקקת היא ותמנע ממנה "לפרוש בכבוד" ממשרתה השיפוטית. שופטת שנציב תלונות השופטים קבע לגביה, לא פעם אחת אלא פעמיים, כי היא "משפצת" פרוטוקולים שיפוטיים שלא כדין, כמו-גם כי היא שיקרה לו, אינה ראויה לפרוש בכבוד. מובן הוא שהכתמתה של השופטת ורדה אלשיך, בכתם מוסרי, אם לא פלילי, תמנע ממנה מלשמש כבוררת בסכסוכים עסקיים ותמנע ממנה את הלגטימיזציה שהיא כה משתוקקת לה לקראת פרישתה הצפויה והמתוכננת על-ידה בחודש נובמבר הקרוב.
בשולי דברים מבקש אני להעיר כי קיים ביני לבין השופטת ורדה אלשיך סכסוך רב שנים, זאת לאחר שבתה עו"ד הילה זונדר, נכשלה בבחינות לשכת עורכי-הדין שבהם הייתי אחד מצוות הבוחנים ומאז רדפה שופטת זו אותי, עד כי נאלצתי לבקש פטור מהופעות בפניה, פטור שניתן לי על-ידי נשיאו הקודם של בית משפט המחוזי, בתל אביב-יפו, השופט בדימוס, אורי גורן.
דברים אלה נכתבים כדי למנוע כל טענה של אי ניקיון כפיים, חוסר גילוי עובדות ואי שקיפות מצידי, אולם אין בהם כדי "להכשיר" את מעשיה של שופטת נכבדה זו, שהכתמים שדבקו בה לא ימחקו ומערכת המשפט האמורה לדאוג להכתמתה בכתם של קלון על-ידי הדחתה מתפקידה, כדי למנוע מנשיא בית משפט העליון, שעד כה מנע את הדחתה של השופטת ורדה אלשיך, להסביר בפסק-דין שיינתן בבג"ץ - אם על-ידו ואם על-ידי מי משאר שופטי בית משפט העליון - מדוע אין הנהלת בתי-המשפט מדיחה שופטת זו מתפקידה השיפוטי ובאופן מיידי.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  08/09/2013   |   עודכן:  08/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכל שווים בפני החוק - גם ורדה אלשיך
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
בושה למערכת המשפט ל"ת
אוהד זמרין  |  8/09/13 12:35
2
מערכת רקובה ,
כלב מוכה  |  8/09/13 13:02
3
נו ?
טולסטוי  |  8/09/13 13:47
4
מה אתה, ילד ? נראה לך שהחונטה
עו"ד ותיק  |  8/09/13 13:49
 
- מצטרף לדבריך המדוייקים להפליא ל"ת
23 שנות עו"ד  |  8/09/13 16:45
5
המערכת המשפטית מבקרת את עצמה1
חיפוי  |  8/09/13 14:49
6
המערכת המשפטית מבקרת את עצמה2
חיפוי  |  8/09/13 15:12
7
תור עליה למטוס
אבי22  |  8/09/13 16:17
8
להעמיד לדין ולחלט את רכושה!
כלנית גוראל  |  8/09/13 18:19
9
לא להפסיק לתקוף את המושחתים
שמחה ברטר  |  10/09/13 14:11
10
44 אלף שח שלי היא מחקה מדלק נד
משיח בן דוד  |  14/11/13 14:51
11
משהו רקוב במערכת המשפט
חי בלילה  |  16/11/13 15:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ורדה אלשיך
איתמר לוין
ורדה אלשיך יצאה בזול מפרשת זיוף הפרוטוקול, ולכן הרשתה שוב לעצמה לשנות פרוטוקול בניגוד לחוק. הגיע הזמן שהמשטרה תחקור את שורת העבירות הפליליות לכאורה שביצעה השופטת - למרות פרישתה הקרובה
איתמר לוין
גולדברג קיבל חלקית את תלונתה של רחל סופר בעקבות הדיון שקיימה אלשיך בביתה: השופטת הוסיפה לפרוטוקול פיסקה שלא לפי הוראות הדין, פגעה בזכות הייצוג של סופר ולא אמרה אמת בתגובתה לנציב
איתמר לוין
למעלה משנה לאחר שנחשף שזייפה פרוטוקול ובהסתמך עליו התלוננה על עורך דין, הודיעה שופטת הפירוקים המובילה שהיא מקדימה בתשעה חודשים את פרישתה
איתמר לוין
הנימוק של ועדת האתיקה של מחוז ירושלים: מדובר במקרה ראשון בו קבוצה של עורכי דין חותמת על תמיכה בשופט בנושא המצוי במחלוקת פומבית
איתמר לוין
קו עקבי בסקרים של ידיעות אחרונות, ישראל היום ומעריב    ראשי שס מנהלים את פנקסי החשבונות של הקב"ה    נתניהו ושטייניץ חושבים שאיננו מבינים מי ישלם את מחיר הגרעון    אולמרט יעשה הכל כדי לפגוע בממשלה    ynet נמנע מגילוי נאות על תוכן שיווקי    לג'ובראן יש ציפיות גדולות מדי מאלשיך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il