X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קירות "ברעם"
▪  ▪  ▪

חברת ברעם פרסום מקורי בע"מ - חלוצת ומובילת מדיום פרסום הקירות ופיגומים חתמה על הסכם פרסום על-גבי קירותיה ל-2006.
ההסכם עם קבוצת "Lifesport" ו-"MGS" המשווקת את מותגי "ADIDAS", "SKECHERS", "DIADORA", "CONVERSE ALLSTAR" ARENA (בגדי ים) ו- HI-TEC (נעלי הרים), כולל 3 קירות 'ברעם' המצויים בגשר גני התערוכה, המסגר ואיילון / קיבוץ גלויות לתקופה של 12 חודשים.
היקף העסקה עומד על כ-3,000,000 שקל.
לדברי גיא בר-עם, מנכ"ל החברה: "אנו מברכים על צירוף המותגים המובילים של קבוצת lifesport ו-mgs לרשימת הלקוחות של 'ברעם'. המותגים הנ"ל מפורסמים על-גבי קירות ברחבי העולם. בישראל, התאמנו 3 קירות מרכזיים המצויים באיזורים בהם חשיפה מהותית לקהלי היעד".
הקירות הראשונים עליהם יתנוססו מותגי "DIADORA" ו-"SKECHERS" יעלו השבוע, במסגרת קמפיין השקת קוקציית החורף של החברות:
שלט דיאדורה עליו מופיע השחקן רן דנקר המוביל את קמפיין החברה, עולה על-גבי קיר קיבוץ גלויות, גודל הקיר כ-155 מ' פונה לכיוון איילון וזוכה לחשיפה יומית של 390,000 איש מדי יום.
שלט סק'צרס עליו מופיעה אגם רודברג המפרסמת את החברה, עולה ע"ג קיר המסגר, הפונה גם הוא לאיילון, בגודל 111 מ', וזוכה לחשיפה של 250,000 איש מדי יום.
השלטים על גבי הקירות עולים לתקופה של 3 חודשים.
ל'ברעם' נתח שוק של כ-80% מפעילות הפרסום על-גבי קירות ופיגומים בישראל. החברה משווקת פרסום על-גבי כ-20 קירות באיזור המרכז.

תאריך:  05/12/2005   |   עודכן:  05/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il