חברת ברעם פרסום מקורי בע"מ - חלוצת ומובילת מדיום פרסום הקירות ופיגומים חתמה על הסכם פרסום על-גבי קירותיה ל-2006.
ההסכם עם קבוצת "Lifesport" ו-"MGS" המשווקת את מותגי "ADIDAS", "SKECHERS", "DIADORA", "CONVERSE ALLSTAR" ARENA (בגדי ים) ו- HI-TEC (נעלי הרים), כולל 3 קירות 'ברעם' המצויים בגשר גני התערוכה, המסגר ואיילון / קיבוץ גלויות לתקופה של 12 חודשים.
היקף העסקה עומד על כ-3,000,000 שקל.
לדברי גיא בר-עם, מנכ"ל החברה: "אנו מברכים על צירוף המותגים המובילים של קבוצת lifesport ו-mgs לרשימת הלקוחות של 'ברעם'. המותגים הנ"ל מפורסמים על-גבי קירות ברחבי העולם. בישראל, התאמנו 3 קירות מרכזיים המצויים באיזורים בהם חשיפה מהותית לקהלי היעד".
הקירות הראשונים עליהם יתנוססו מותגי "DIADORA" ו-"SKECHERS" יעלו השבוע, במסגרת קמפיין השקת קוקציית החורף של החברות:
שלט דיאדורה עליו מופיע השחקן רן דנקר המוביל את קמפיין החברה, עולה על-גבי קיר קיבוץ גלויות, גודל הקיר כ-155 מ' פונה לכיוון איילון וזוכה לחשיפה יומית של 390,000 איש מדי יום.
שלט סק'צרס עליו מופיעה אגם רודברג המפרסמת את החברה, עולה ע"ג קיר המסגר, הפונה גם הוא לאיילון, בגודל 111 מ', וזוכה לחשיפה של 250,000 איש מדי יום.
השלטים על גבי הקירות עולים לתקופה של 3 חודשים.
ל'ברעם' נתח שוק של כ-80% מפעילות הפרסום על-גבי קירות ופיגומים בישראל. החברה משווקת פרסום על-גבי כ-20 קירות באיזור המרכז.