רשת הבורסה לתכשיטים יוצאת בקמפיין סילבסטר בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקלים.
בקמפיין תציג הרשת פריטים מהקולציה אשר מתאימים לאירועים יוקרתיים ונוצצים.
לדברי מרב פוזיילוב, מנהלת השיווק של הרשת, קמפיין סילבסטר מביא לידי ביטוי את התמחותה של הרשת בתכשיטים משובצים ביהלומים, קלאסים ומעוצבים, בתקופה בה אנשים נהנים לקנות מתנות ולהתחדש לקראת השנה האזרחית החדשה. הקמפיין גם משדרג את מיצובה של רשת הבורסה לתכשיטים כרשת אופנתית המציעה תכשיטים ושעונים מהמותגים המובילים במחירים נוחים.
הקמפיין, כולל פרסום בטלוויזיה בערוץ 9, מודעות עיתונות, שלטי חוצות, ומודעות בנקודות המכירה.