X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שרי ממשלת ישראל היקרים, אני, כמו כל תושב אחר במדינה, בן מעמד הביניים, מבקש מכם להפסיק להשתמש בי, בשמי ובמעמדי לשווא, אני לא הכסת"ח למחדליכם ולהעדר כישורי ההחלטה שלכם
▪  ▪  ▪
חבורת נכשלים [צילום: פלאש 90]

חשוב קודם להבין שכולנו מעמד ביניים.
בדיון הציבורי, העשירים מגמדים קצת את עושרם ובאים להתארח אצל המעמד שלמטה, ולעניים לא נעים להיראות עניים אז הם משדרגים מעט את עצמם. העניים המרודים והעשירים המופלגים לא נשמעים כלל בציבור, כך שאינם נמצאים כלל במשואה.
  • הייטקיסט עם שני חמודים קטנים ואישה מורה, 35 אלף שקל לחודש ביחד עם דירה ושתי מכונית – מעמד ביניים
  • וזוג סטודנטים לתואר שני עם 6,000 שקל לחודש ביחד, מתוק אחד וטאראנטע – גם מעמד ביניים – אפילו לאחר שמשלמים 2,000 שקל לחודש שכר דירה (ואת השאר משלימים להם ההורים).
90 אחוז מהציבור הם מעמד ביניים, לא חשוב מה אומרים המחשבונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ובנק ישראל עם החציונים העשירונים והממוצעים שלהם.
ממשלתי! מעמד הביניים לא שלכם, אין לכם זכויות עליו
ומעמד הביניים שאני חלק ממנו עולה שוב ושוב על שפתותיהם של פוליטיקאים כאילו הוא רכושם הפרטי, כאילו מעמד הביניים זה העסק שלהם. ועד עכשיו לא היה לי אכפת כי כל עוד הוא שימש לנושאים חיוביים, אפילו הם אישיים, ניחא, אבל כעת, כאשר מעמד הביניים הופך להיות סלע המחלוקת בענייני ביטחון אמרתי לעצמי – עד כאן.
ממשלת ישראל היקרה והמבולבלת קמעה, אנא הורידו אותי ואת המעמד שלי מדיוני תקציב הביטחון, אני לא הכסת"ח שלכם.
המשוואה כאילו מדובר ב"או ביטחון" "או אני ומעמדי" היא משוואה של הממשלות הקודמות מאז 48', או אולי אפילו מאז בריאת העולם, אבל אנחנו בעולם חדש, זו הרי בדיוק המשוואה אותה באה לפתור הממשלה הנוכחית, ובינתיים היא מצטיינת בדיבורים ובנסיעות לחו"ל בלבד.
במקום על רווחה או ביטחון תתחילו לדבר על רווחה וביטחון
לא יהיה מצב שהדירה של הילדים שלי תפגע בביטחון, ו/או הביטחון יפגע בדירה של הילדים שלי. אתם נבחרתם על-מנת לתת ביטחון, אתם נבחרתם על-מנת לתת הזדמנות לדירה לילדים שלי, אז תתחילו לעבוד ותפסיקו לברבר.
הרי ברור שקורת גג ללא ביטחון זה לא מה שאנו מחפשים, וגם ביטחון ללא קורת גג זה לא מה שאנו מחפשים. אנו מחפשים את השילוב האופטימלי ביניהם, ולי נראה שאינכם יודעים כלל מה זה שילוב, ודאי אינכם יודעים מהו אופטימלי ואיך להגיע אל האופטימום, וכל מה שאתם מחפשים זה כסת"ח, מחפשים יעד וקרבן להאשמות על הכישלונות שלכם.
תקשיבו, אתם באתם במטרה למצוא ולאתר את הכספים הגדולים שמתבזבזים לשווא, ואם מצאתם במשרד הביטחון כספים שמתבזבזים לשווא, אז נא לא לחוס על משרד הביטחון, כנ"ל בכל משרד אחר, קצצו את האימ-אימא של הבזבוזים. אבל אם לא מצאתם כאלה ואתם מנפנפים בי כמו דגל אדום, אז אני מוחל טובות, לא בשביל זה נבחרתם.
יש בזבוזי ענק, הבטחתם למצוא אותם – אז תמצאו
השלטון בישראל (כמו בכל מדינה) מבזבז הרבה-הרבה כסף, מדיניות ההפרטה על כל מחלותיה הקשות והאיומות נועדה להקטין את נפח העובדים בממשלה, להקטין את זרועותיה הענקיות של המפלצת הזו על-מנת למנוע נמק באלפי האצבעות ובגפים – אשר היה כבר על נתיב אקספרס לראש.
המחיר היה והנו קשה מנשוא, ועם זאת המדינה עדיין נשארה גוף ענק: צבא, מערכת חינוך, בריאות, משטרה ועוד. כן, זאת האופרציה המאוד מורכבת שביקשתם ונבחרתם לנהל. אתם צריכים לייעל אותה בלי לפגוע בכלום – ובטוח שניתן לחתוך הרבה בלי לקלקל ואולי אף לשפר. הסמכות שלכם, לא שלנו, ההחלטות הן שלכם, לא שלנו, האחריות על כתפיכם ולא על הכתפיים שלנו, אנחנו לא דחפנו אתכם לשם, אתם הלכתם מרצונכם החופשי, ואתם גם יכולים לפרוש בכל רגע.
אנחנו יודעים שבתוצאות השליליות אנחנו נישא בכל מקרה, גם אם תבטיחו לנו אחרת, אז בואו נסכם מראש שלפחות את ייסורי המצפון תשאירו לעצמכם.

תאריך:  31/10/2013   |   עודכן:  31/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
שולמית קיסרי
התנגדות האח בנט להסכמות הממשלה ועמדתו ה"פטריוטית" נגד ההחלטה לשחרר רוצחים, בנוסח "רק אני והבית היהודי אוהבי ישראל - כל האחרים מחזירים רוצחים ושונאי יהודים", גרמה לאכזבת האח לפיד
מרק בריל
לא נמאס כבר מג'סטות חינם?
נסים גבאי
תקראו לזה הפוך על הפוך, תסבירו שזו מדיניות הזויה, תקטרו שלעולם איננו לומדים מהניסיון... אבל עובדה היא שביום שיוצאים עוד אסירים עם ידיים מגואלות בדם יהודים – נורים מטחי רקטות על ישובים בדרום הארץ
צבי גיל
מי שנמנה עם ציבור החירשים, העיוורים והאילמים, היא מפלגת "יש עתיד". זה הרושם לפחות    אם "יש עתיד" תתעשת ותיטול יוזמה בתחום המדיני, היא תשמור על כוחה ואפשר תעלה את קרנה. זאת גם לאחר הסקר של עיתון הארץ, שהצביע על ירידה חדה בתמיכה בה    הקואליציה הקיימת לעולם לא תביא לשלום
אלעזר לוין
יושכרו רק חלק מהדירות בכל בניין    תקבל תקציב של 48 מיליון שקל לשנתיים הקרובות    החברה תהיה כפופה בלעדית ליאיר לפיד
רשימות נוספות
הממשלה תשנה את אופן מימון שירותי הדת  /  עידן יוסף
עובדי המדינה יפוצו על תקופת הצינון  /  עופר וולפסון
אריאל: נתבע רשויות שלא יחזירו דירות  /  אלעזר לוין
צפי לזעזוע במפה הפוליטית  /  ראובן לייב
ילד מגודל במשרד האוצר  /  אפרים הלפרין
"הוקוס פוקוס"  /  שולמית קיסרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il