"המורדים", MP3 ובריטני ספירס כבר לא עושים להם את זה. עד לפני שנה הם היו הלהיט של כל בן-עשרה ומרכז חייו, ועכשיו - מי זוכר אותם?! כיום, בשביל לשווק מוצר מנצח לנוער, צריכים להיות מעניינים, חצופים, טרנדיים, מעודכנים. לדבר אליהם בשפה שלהם.
שבועון הנוער "ראש 1" גילה את הפוטנציאל השיווקי העצום הקיים בדור הצעיר, ועורך זו השנה הרביעית ברציפות כנס מרתק בנושא שיווק מותגים לבני נוער. הכנס יתקיים בתאריך 13.02.06 במלון הילטון בתל אביב, בשיתוף איגוד חברות הפרסום, משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ו"הבצפר" של חברות הפרסום, ובחסות Ynet, אתר "לילה", ICQ ואתר הילדים tipo. על יחסי הציבור לכנס הופקד משרדו של זאביק דרור.
לכנס צפויים להגיע כ- 500 משתתפים בתפקידי מפתח במשק הישראלי: מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, פרסום וקריאטיב, סופרוויזרים, תקציבאים ועוד, שמגיעים ממגוון רחב של תחומים: מזון, אופנה, טיפוח ויופי, סלולאר, תוכן, ובעצם מה לא… ?!
מארגני הכנס מבטיחים חשיפה ראשונה של סקר "הגל החדש" בנושא הרגלי צריכה של בני נוער, שנערך לראשונה בשיטת מחקר המשלבת שאלון ותצפיות בנקודות מכירה. הכנס כולו הוא פלטפורמה מקצועית חשובה ביותר לחשיפה וקידום של תרבות הצריכה והפנאי של בני נוער בישראל. הכנס ייפתח בנאום של רונית תירוש, לשעבר מנכ"לית משרד החינוך התרבות והספורט, וישובצו בו הרצאות ופאנלים שיועברו על-ידי מרצים מתחום האקדמיה, הפרסום והשיווק.