X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבתי החולים מאושפזים עדיין שלושה חיילי צה"ל שנדבקו בחיידק פנאומוקוק צה"ל ממשיך לחסן את החיילים ולתת טיפול מונע לאחרים
▪  ▪  ▪

בבתי החולים "סורוקה" בבאר שבע וב"הדסה עין כרם" בירושלים מאושפזים עדיין שלושה חיילי צה"ל, שנדבקו בחיידק פנאומוקוק. בצה"ל ממשיכים גם היום (ד', 4.1.06) לחסן את חיילי הבסיס ולתת טיפול אנטיביוטי לאחרים.
כבר אתמול החלו בצה"ל לתת טיפול מונע כנגד חיידק פנאומוקוק למעלה מ-1,000 חיילי בסיס צוקי עובדה, בסיס האימונים של ההנדסה הקרבית, כדי למנוע הידבקותם במחלה. ההחלטה על מתן הטיפול התקבלה בדיון פורום מומחים בראשות קצין הרפואה הראשי.
בצה"ל מציינים, שהודעה נשלחה לכלל חיילי הבסיס השוהים בביתם כי עליהם להגיע לאחד מהמקומות שבהם ניתן הטיפול. בחיל הרפואה הורו לכלל החיילים שקיבלו הודעה לפנות למרכזים על-מנת להיבדק ולקבל את הטיפול הנדרש.
קצין רפואה ראשי, תת-אלוף ד"ר חזי לוי, אמר השבוע במסיבת עיתונאים שכינס, כי הטיפול ימזער את ממדי התופעה. "מדובר בחיידק שנמצא באופן טבעי בדרכי הנשימה של האוכלוסיה, וילדים רגישים לזה במיוחד. החיידק גורם לדלקת ריאות, שמהלכה בדרך כלל מוגבל. כך לשמחתנו המהלך היה מוגבל במרבית החולים, והגיב לאנטיביוטיקה", אמר.
הוא הוסיף, כי בצה"ל "ממשיכים להתחקות אחר התנהגות והתפרצות והמחלה. אנחנו מניחים שהגורם העיקרי להתפרצות המחלה דווקא עכשיו הוא תקופת החורף, שממילא מעלה את תחלואת החום והנשימה, כמו גם הצפיפות בתנאי המגורים של החיילים, שתרמה להתפרצות המחלה".
עוד אומרים בצה"ל, כי המעקב הקליני אחר המצב הבריאותי של החיילים יימשך, כדי לבחון התפתחות סימני מחלה חשודים (חום, שיעול, נזלת, כאבי גרון).
מבצע החיסונים וטיפול המנע מתקיים במקומות הבאים: מרפאת בסיס ההדרכה להנדסה צבאית, מרפאה אזורית צפון, מרפאה אזורית מרכז, מרפאה אזורית דרום ומרפאת שנלר. הפעילות היתה צריכה להסתיים כבר אמש, אך מאחר ולא כל החיילים הגיעו לקבל טיפול החליטו בצה"ל להאריך את מתן הטיפול ביממה נוספת.

תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  04/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
וושינגטון הודיעה כי היא דוחה את דרישתה של צפון קוריאה להסיר את הסנקציות כתנאי לחידוש השיחות
נוה יוסף
ישלם 50 אלף ש"ח    "לקוחות אינם מלאי עסקי הניתן להעברה מיד ליד. שירות הניתן על-ידי עורך דין מתאפיין באופי אישי ביותר וללקוח הזכות לדעת מי מייצג אותו. חובה לקבל את אישור הלקוח להעברת הייצוג בהתאם לכללים", כותב השופט פיש בפסק הדין
אלעזר לוין
ישלמו 148 מיליון שקל    העיסקה אינה כוללת את זכויות הבניה    ישפרו גייסה 150 מיליון שקל    בוחנת רכישות נוספות    כלל ביטוח במגעים לקנית קניון גבעתים
מירב לוי
מאבקם של 'שועלי הקרבות' בעולם התעסוקה המודרני אינו פשוט, והידע והניסיון שצברו לא תמיד עוזרים להם בעת ניסיונם לפתח קריירה שנייה    כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת חיפה
מירב לוי
אחת מכל ארבע נשים חוששת ליפול קורבן לאלימות    אחד מכל 6 ישראלים נפל קורבן לאלימות מילולית או איום באלימות בשנה האחרונה    כך על-פי מחקר שנערך במרכז לחקר פשיעה, משפט וחברה באוניברסיטת חיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il