משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך בהצלחותיו הבין לאומיות, עם מכירה של סרטים נוספים מבית מדרשו לשווקים בינלאומיים, עם מכירת סרטים של הלקוח הבינלאומי שלו- פרוקטר אנד גמבל.
סרט "כתמי משפחה" וסרט "הברקוד" שנטלו חלק מרכזי בקמפיין לאבקת הכביסה אריאל וזכו בארץ לשבחים רבים, הרשימו את משרד הפרסום האם- סאצ'י אנד סאצ'י העולמית, ונרכשו לשימוש בארבע מדינות במזרח אירופה והבלקן.
שני הסרטים "הישראלים", כבר זכו בעדנה בעבר, כאשר נמכרו למספר מדינות, ביניהן, קפריסין, לטביה, ליטא, ואסטוניה, וכאמור זוכים כעת להפצה נוספת, רחבת היקף.
משה גאון שותף ומנהל הפיתוח העסקי של קבוצת באומן בר ריבנאי: מכירת סרטי המשרד לפרסום במדינות אחרות הפכה כבר לעניין שבשיגרה עבורינו. אנו גאים בכך ורואים ברצון של פרוקטר להעביר את הקריאיטיב שאנו עושים למדינות אחרות ביטוי להערכה ולאמון שרוכשים לעבודות המשרד בחברה הבינלאומית והמפרסם הגדול בעולם.
דניאל שבתאי מנהל תחום הכביסה בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מברך גם הוא על העסקה: "מותג אריאל ובאומן בר ריבנאי, הולכים כבר זמן רב יד ביד בישראל ופירות שיתוף הפעולה זוכים להערכה רבה בנציגויות פרוקטר אנד גמבל בעולם. לכן זה אך טבעי שסרטים איכותיים כל כך, הפונים לקהל הצרכנים בשפה בינלאומית, יזכו לעדנה והצלחה גם בחו"ל".