X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אהוד אולמרט, עליך לבקש סליחה ולומר "טעיתי מעדתי ושגיתי כאשר מסרתי לכם מידע כוזב על כל שלא קיבלתי, כביכול שוחד. אני מצטער על כך מוכן לשלם על כך את המחיר שגזר עלי השופט", אך הסיכוי לכך קלוש
▪  ▪  ▪
אולמרט. אופיו בעוכריו [צילום: פלאש 90]

לאהוד שלום.
אני מציע לך לפנות אל ערוצי הטלוויזיה במדינה ולבקש מהם להקצות לך שלוש דקות במהדורות החדשות המרכזיות כדי שתוכל לבקש סליחה ומחילה מאזרחי המדינה על שהולכת אותם שולל כאשר טענת בשעתו, אחרי פרישתך מהממשלה בשידור ישיר: "מעולם לא לקחת שוחד ולא הכנסתי לכיסי אגורה לא חוקית".
תאמר לאזרחי המדינה ביושר שתצטרך להשאיל ממישהו ובפשטות: "טעיתי מעדתי ושגיתי כאשר מסרתי לכם מידע כוזב על כל שלא קיבלתי, כביכול שוחד. אני מצטער על כך מוכן לשלם על כך את המחיר שגזר עלי השופט".
אין לי ספק שאם תעשה כך תזכה לאהדה רחבה של הציבור הרחב בני ישראל נשארו רחמנים בני רחמנים.
הסיכוי שתעשה צעד מרחיק לכת זה שואף לאפס. אופייך היה ונשאר בעוכריך. חטא היוהרה שדבק בך לפני שנים רבות והפך להיות חלק מאישיותך זהה לדיבוק שמסרב לצאת.
אהוד, אני יודע שלא תבקש סליחה מאזרחי המדינה גם משום שאם תעשה כך לא תהיה ברירה אלא לממש את גזר הדין ולכלוא אותך מיד מאחורי סורג ובריח.
איך תוכל לחיות מאחורי הגדרות בלי להמשיך לתעתע במערכת המשפטית לנסות לזרות חול בעיניהן של השופטים העליונים ולעשות הכול כדי להפוך את הקערה על פיה?
למען מימוש מטרה זו כל האמצעים הפסולים יהיו כשרים בעיניך כפי שנהגת עד כה ותעשה הכול כדי שהעקבות לא יוליכו אליך.
מתוך הכרות קרובה של דרכי פעילותך הסמויות, אני צופה שורה של הדלפות של חשדות על מעשים פליליים נגד אישים בכירים במדינה, מתוך המידע המסווג המצוי ברשותך ונועד לשימוש בעת צרה צרורה.
קרוב לוודאי שמרבית ההדלפות הללו יתפרסמו בידיעות אחרונות, שהפך מזמן להיות עיתון הבית של האישים הפוליטיים המושחתים במדינה ואתה בראשם.
דבר אחד אני חייב להבטיח לך: תנועת אומ"ץ שונאת נפשך תעמוד על המשמר, תטפל בכל נושא ללא משוא פנים ולא תניח לך ותמשיך לסייע למערכת אכיפת החוק מול כוחות האופל שלך.
על-רקע זה ניתן להבין את הדברים האחרונים שאמרת לשופט המחוזי התל אביבי האמיץ, דוד רוזן, שכביכול לא קיבלת שוחד בפרשת הולילנד נפלו על אוזניו האטומות. השופט התל אביבי העצמאי כינה אותך במהלך המשפט שקרן והבהיר שאינו מאמין לדבריך. הוא לא התרגש גם כאשר אמרת לו שפסק דינו שגוי מיסודו ונעדר ראיות מוצקות.
השופט לא הסתפק בכך והעיר בעת מתן גזר דינך הערה חמורה שצריכה להדיר שינה מעיניך: מקבלי השוחד מעוררים יחס של תיעוב ובכוחם להשניא ולהמאיס מוסדות המדינה על הציבור. עובד הציבור הנוטל שוחד משול למי שניתץ אבן פינה בעבודתו. הנוטל שוחד הינו בבחינת בוגד, איש מעל הבוגד באמון שניתן בו, אמון שבלעדיו לא ייכון, יקום ויהיה שירות ציבורי תקין.
רוזן לא שייך לקליקה השיפוטית הירושלמית שנטו לזכותך אחרי שהצלחת לתחמן אותם בהבטחות סרק על פרישתך, כביכול, מהחיים הפוליטיים.
אני מוכן להמר שאם היית עומד לדין בפרשת הולילנד בבית המשפט המחוזי בירושלים היו השופטים מוצאים סיבות לא מוצדקות כדי לזכות אותך. באותה מידה אני משוכנע שאם השופט רוזן היה דן אותך על חלקך בפרשות השחיתות טלנסקי וראשונטורס היה מרשיע אותך בלי להניד עפעף.
השופט התל אביבי הטביע עליך גם אות קלון שיחסום סופית את דרכך חזרה לחיים הציבוריים.
בשעתו הצלחת לחמוק בבית המשפט המחוזי בירושלים מקלון בעת הרשעתך בפרשת שחיתות נוספת במרכז ההשקעות שבה היית מעורב עם שותפך לשעבר עו"ד אוריאל מסר.
ההרשעה המתבקשת בפרשת הולילנד והזיכויים המפוקפקים בפרשות טלנסקי וראשונטורס יעסיקו בחודשים הבאים את בית המשפט העליון.
הודעת כבר שאתה משוכנע שתצא חף מפשע.
ההשתלחות האובססיבית שלך באורח ישיר ובאמצעות שליחיך לדברי עבירה על מערכת אכיפת החוק המשטרה, משרד מבקר המדינה, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה והשופטים הוא לחם חוקך. יש לך גם אחריות שילוחית של רדיפת אוכפי החוק בניסיון להפחידם למלא את תפקידם באמונה.
מי שנחלץ לעזרתך אחרי גזר הדין היו כמה משרידי להקת המעודדים שלך חלקם צבועים, חלקם שנויים במחלוקת וייתרם סתם חסידים שוטים שלך. בראש הרשימה עומד שכנך וחברך הטוב, השר לשעבר, עו"ד רוני בר-און, מהמר ותיק שהיה שותף בעבר לתרגיל פוליטי ופלילי מצחין לתפיסת שלטון החוק ולמינויו כיועץ משפטי לממשלה שתפקידו העיקרי היה לסגור את תיקיהם של אישים פוליטיים מושחתים על-פי הנחיות של מפעיליו.
שותפים גלויים למהלך חמור זה היו חברך הטוב, העבריין, חבר הכנסת אריה דרעי, חבר הכנסת המורשע צחי הנגבי ואיש העסקים דוד אפל, ששיחד אותך בעבר ומרצה עונש מאסר במעשיהו. אתה בחשת מאחורי הקלעים בלי להותיר עקבות אבל גם כך יועצים משפטיים העניקו לך הנחות בגלל מעמדך רם הדרג.
בר-און בעל הפה הגדול העניק לך זיכוי מוחלט בכלי התקשורת אני לא החלטתי עדיין אם הוא תמים או שכיר מיקרופון.
גם עו"ד דובי ויסגלס שיצק מים על ידיו המזוהמות של אריאל שרון מורך ורבך במקצוע השחיתות משמש בימים האחרונים עד הגנה שלך בתקשורת. ליבי עליו. פעם, לפני שידעתי פרטים על העדר מינהל אישי תקין אצלו כאשר שימש מנהל לשכתו של שרון, האמנתי לתומי שהוא קורץ מחומר אחר.
שני אנשי התקשורת שהצטיינו בעטרת דברי שבח עליך היו נחום ברנע מידיעות אחרונות, מתחסד בלתי נלאה שמתאים את כתיבתו לאינטרסים של המו"ל נוני מוזס ואמנון אברמוביץ' מערוץ 2 שגידל שיח מלא אתרוגים של אישים פוליטיים מושחתים שלטעמו אסור לגעת בהם.
מי שלא השמיע את קולו ולא מתעניין בגורלך הוא חברך הוותיק ושותפך לדברי עבירה, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון. בשעתו עברו ביניכם כמה חתולים שחורים מאחר שהתרחקת ממנו אחרי שנחשפו הגניבות שלו מהסתדרות העובדים הלאומית וגם לא טרחת לסייע לו במימון ההגנה המשפטית היקרה. זו הייתה הסיבה לכך שהירשזון ביקש שלא תבקר אצלו בכלא. אל תצפה גם שהוא יבקר אצלך.
משום מה נעדר מהרשימה שר האוצר, יאיר לפיד, שהיה בעבר הלא רחוק גרופי שלך ולוקח ממך בימים אלה מרחק בטוח מחשש שקרציות ידבקו בו.
מי שתסבך אותך ולא תיתן לך מנוח היא מנהלת לשכותיך בעבר שולה זקן שחשה עצמה בחודשים האחרונים נטושה ונבגדת על-ידך. לאורך כל השנים הייתה שולה אשת סודך, שידעה כמעט את כל מעלליך שעקפו את שלטון החוק, הייתה שותפה פעילה למסע העברייני הבלתי פוסק שלך וחיפתה עליך כאשר הסתבכת. היא שיקרה למענך בראש חוצות במטרה לנקות את הצווארון השחור שלך ושתקה עד כאב מחשש שפליטת פה אומללה שלה תסגיר אותך. לא ניסית למדר את שולה, בידיעה שמעולם לא תבגוד בך ולא תמעל באמונך, ולא רק מחשש שתפליל את עצמה, אלא מתוך סגידה אובססיבית אליך.
שולה ניהלה את חשבונות הבנק שלך בארץ והייתה מעודכנת בתנועות הפיננסיות שלך בחו"ל והכירה היטב את נתיבי גלגול הכספים שלך. כאשר היית עדיין חבר כנסת זוטר שעסק בעיקר ביצירת קיצורי דרך ותיווכים בין אילי הון לבין שרים ומנכ"לים של משרדים ממשלתיים תמורת תשלום נכבד, הייתה זו שולה שטייחה את פעילותך המסואבת וסייעה לך להתעשר.
כמעט בכל יום רביעי בצהריים נהגת לנטוש את משכן הכנסת, לטוס לחו"ל לעסקים ולחזור ביום שני בבוקר בכוחות מחודשים ובכיסים מלאים. כאשר עלית לגדולה פוליטית והפכת לשר, שולה הייתה זו שהזמינה עבורך כרטיסים למחלקות ראשונות ולסוויטות של בתי מלון להרצאות בשירותם של ארגונים וולונטריים של מוכי-גורל למיניהם.
לאורך כל השנים היא חיפתה עליך, גיבתה אותך ושכבה על גדרות למענך, בזכות שבועה מוזרה שנשבעה לאביה המנוח והיכולות שלך לעטוף אותה בסודות ושקרים כדי להסתיר את מעשי העבריינות הבלתי פוסקים שלה יחד אתך.
אהוד, השבוע נסגר המעגל הפלילי שלך, באיחור רב, ונקלעת לדרך ללא מוצא שלא תצליחו לבצע בה סיבוב פרסה למרות כושר השכנוע הרטורי שלך חריפותך השכלית ויכולת התמרון המוכחת.
פסק הדין החמור שש שנות מאסר ומיליון שקלים קנס שגזר עליך השופט המחוזי התל אביבי דוד רוזן סתם סופית את הגולל על ההתחזות הממושכת שלך כאדם נקי כפים שמעולם לא קיבל בתפקידיו כנבחר ציבור שוחד במזומנים, טובות הונאה, מתנות וגמולים למיניהם.
אתה ואני יודעים שההתעשרות שלך במהלך שירותך הציבורי הייתה מבוססת על תשלומי שוחד למכביר מכל הבא ליד: מעטפות שהכילו רבבות דולרים ושקלים, העברות בנקאיות לחשבונות זרים סמויים, קבלת הלוואות בסך מיליוני שקלים מאילי הון שחפצת ביקרם והם נהנו מכספי הקופה הציבורית, רכישת ציורים של רעייתך עליזה שנמכרו במחירים מופקעים הרבה מעבר למחירם הריאלי.
אתה היית הדוגמה הקלאסית לאיש פוליטי בכיר שהפך למיליונר כבד במהלך שירותו הציבורי הממושך.
אתה מודע היטב לכך שאני מלווה בנחישות ובהתמדה את מעשי העבריינות שלך מראשית פעילותך הציבורית בראשית שנות השבעים ומאז איני חדל.
עשיתי זאת בתקשורת כעיתונאי חוקר שחשף את מעלליך הפליליים ושני תריסר השנים האחרונות באמצעות עמותות של מתנדבים שנאבקים בשחיתות הציבורית תחילה הייתה זו אמיתי ובעשור האחרון אומ"ץ.
לצערי הרב לא עלה בידי במועד מוקדם לבלום אותך כנחש פלילי מקומי קטן ומאז גדלת והפכת לנחש בינלאומי גדול ומסוכן.
בהזדמנות מסוימת הייתי על סף ההצלחה כאשר עמדת לדין בזכות בעקבות עתירה שהייתי חתום על תצהיר מצורף בפרשת חשבוניות המס הפיקטיביות שהנפיק הליכוד כאשר אתה שימשת כגזבר.
לאחד מחבריך לחשת אז: "זהו, הפעם אני הולך לכלא".
אבל הצלחת להיחלץ ברגע האחרון מהכלא הרבה בזכותו של חברך הטוב, שר המשפטים לשעבר, פרופ' יעקב נאמן, אדם בעל רמה מוסרית מפוקקת שהעיד למענך אז עדות שזכתה לביקורת חריפה.
גם במשפט טלנסקי, בתקופה שנאמן כיהן כשר המשפטים, גייסת אותו להעיד למענך דבר בלתי מקובל בעליל.
בעקבות גזר הדין שנפסק לך פרסמה תנועת אומ"ץ הודעה לעיתונות, בלי רשותך אני מביא את ההודעה ככתבה וכלשונה:
"היום נפל דבר בישראל. ראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד אולמרט, נשלח לכלא. עונש של שש שנות מאסר הושת על המושחת שבאנשי הציבור שקמו במדינת ישראל בכל שנות קיומה. גזר הדין ניתן בפרשת שחיתות אחת מני רבות. בפרשות רבות אחרות חמק אולמרט מן הדין. פרשות חמורות אחרות תלויות ועומדות בבית המשפט העליון. העונש שהושת על אולמרט היום, אשר בעיני מקורביו של אולמרט ולוחכי פנכתו נראה חמור, אינו חמור כלל. בהעמידנו את העונש אל מול הנזק הנורא שגרם אולמרט בשנות כהונתו בתפקידיו השונים, בין שר בכיר, ראש עיר או ראש ממשלה, מידת העונש היא דווקא לקולא.
מאז הקמתה פעלה תנועת אומ"ץ לחשיפת מעשי השחיתות של אולמרט. התנועה הכריזה אחרי בחירתו של אהוד אולמרט לראש הממשלה, שתציב בראש מטרותיה ומאבקיה את חשיפת אופיו ופרצופו האמיתי של אולמרט: איש ציבור מושחת מאין כמוהו, איש מושחת ומשחית, שזרע סיאוב בכל סביבותיו.
אומ"ץ לחמה להסרת הלוט ממעשיו של אולמרט. חלק ממאמצינו לא נשאו פרי. עתירותינו לבית המשפט הגבוה לצדק לבטל החלטות היועץ המשפטי לסגור את תיקיו בפרשות, אחרות כמו בנק לאומי והמינויים הפוליטיים נדחו. אומ"ץ התריעה כי שלמוני העטים יקרי הערך שקישטו את אוספיו של אולמרט אינם אלא אפס קצה של ביצת – שחיתות רחבה ועמוקה. אומ"ץ דרשה משך כל השנים שקדמו לגילוי פרשת הולילנד, לחקור את הדרך בה התעשר אולמרט, בשנותיו כעובד ציבור.
היום נוכחנו, כי מאמצינו ומאבקנו לא היו לשווא. גזר הדין שהושת היום על אולמרט נותן לתנועת אומ"ץ ואלפי חבריה ומתנדביה עידוד ותקווה, כי יש שכר לעמלנו, ומלחמתנו בשחיתות הציבורית בישראל אינה לשווא".
בספרי "זעקי ארץ משחתת" שהופיע לפני חצי תריסר שנים פירטתי בהרחבה את ההיסטוריה העבריינית שלך כולל פרשת הולילנד. על שערו של הספר מתנוסס צילום סמלי שלך שרומז על העתיק שצפוי לך.
בימים האחרונים, אחרי גזר הדין קיבלתי עשרות מסרונים וקריאות טלפון מחברים ואזרחים ששאלו אותי אם אני חוגג את נצחוני בעקבות גזר הדין שהוטל עליך.
השבתי לכל הפונים שאין בי שמחה אלא דווקא עצב לכך שרמת השחיתות במדינה, כפי שנחשפה במשפט הולילנד, הרקיעה לממדים מפלצתיים. קרן האור היחידה הם פסקי הדין החמורים שישמשו אולי אמצעי התראה.
השופט הטיל עליך גם קנס של מיליון שקל וקבע שסכום נוסף בסך חצי מיליון שקלים יחלט מרכושך.
אהוד יכולת לחסוך מעצמך את כל הצרה שנפלה עליך אילו היית מוציא מחשבון הבנק הנפוח שלך חצי מיליון שקלים ומעביר אותם אל אחיך במקום לקבל עבורו מדכנר שוחד בסכום זהה.
אם לא יקרה משהו בלתי צפוי בראשית חודש ספטמבר אתה אמור על-פי החלטת השופט להיכנס לכלא לאגף מיוחד שיוכן עבורך עוד לפני שיתברר ערעורך בבית המשפט העליון.
חבל שבכניסה לכלא לא ימתין לך חברך המנוח אמנון דנקנר שהמתין בשעתו לאריה דרעי בחברתם של אלפי חסידיו ושר אתם: "הוא זכאי" "הוא זכאי".
מה דעתך על כך שדרעי יארגן את השירה בציבור לכבודך בשערי הכלא?
אוכל להציע לך רשימה מכובדת של מוזמנים עוקפי חוק לדראון מדינת ישראל.

תאריך:  16/05/2014   |   עודכן:  16/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman  אביגדור קלנר / Avigdor Kalner  אברהם הירשזון  אברהם פיינר / Avraham Fainer  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי שטרית / Uri Shitrit  אורן אדרת / Oren Aderet  אורנה אנג'ל / Orna Angel  אילן סובל / Ilan Sobal  אירית באומהורן  איתן מעוז /  Maoz Eitan"  אלי זהר /  Zohar Eli"  אלי שמחיוף  אלימלך קורצווייל  אמנון אברמוביץ'  אמנון דנקנר  אמנון יצחקניא  אמנון ספרן  אריאל שרון / Ariel Sharon  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  אתי בן-דור  בנק לאומי לישראל בע"מ / Leumi Bank LTD  גיורא אדרת /  Aderet Giora"  גיל פרידמן  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  דוד אפל  דוד רוזן / David Rozen  דני דנקנר  הדס ליס / Hadas Lis  הלל צ'רני  הלל צ'רני  טל שפירא  טליה דאר  יאיר לפיד / Yair  Lapid  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יהודית (ג'ודי) שלום-ניר-מוזס  יהושע פולק  יובל גבעון  יוני תדמור / Yonni Tadmor  יוסי אולמרט  יורם ראב"ד /  "  יעקב אפרתי  יעקב נאמן / Yaacov Neeman  יפעת מנור-נהרי  ירון גולומב  ירון ליפשס  ליאת ארזי  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאיר רבין  מבקר המדינה / The State Comptrollr  משה  ישראל  משה שמיר  נחום ברנע  עודד  גזית / Oded gazit  עודד  קם  עופר ברטל / Ofer Bartal  עמוס ון-אמדן  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"  קרן קורן-בנדלק  רוני בלקין  רוני בר-און  רועי בלכר  רותי  ליטבק  שולה זקן / Shula Zaken  שי פינס /  Shai Pines"  שלומית הראל-שוורץ  שלמה בן-עמרה  שמואל קליין  שמואל דכנר  שמעון גלאון  שמעון קליין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהוד, בקש סליחה
תגובות  [ 26 ] מוצגות  [ 26 ]  כתוב תגובה 
1
אין מחילה על ״ ב ג י ד ה ״ ל"ת
ישע   |  16/05/14 10:15
 
- אהוד אולמרט, העצה האחרונה
יועץ  |  16/05/14 14:57
2
ענק!!!כל הכבוד!!!
אליל  |  16/05/14 10:21
3
מוזס ויסגלס וחבריהם לא מרימים
זהירות !!!  |  16/05/14 10:53
4
ישר כוח אבנרי! סיפרך על אולמרט
היה פריצת החומה  |  16/05/14 10:58
5
fk  ל"ת
חושם  |  16/05/14 11:08
6
אבנרי-יש שכר לעמלך  ל"ת
אל תרפה מהמושחתים  |  16/05/14 11:15
7
בגידתו של אולמרט
איל  |  16/05/14 12:34
8
פרס ישראל ללוחמי שחיתות
ציון פרץ ראש ימ"ר  |  16/05/14 12:36
9
אנשיו סומכים על
"החברים" מהעליון  |  16/05/14 13:29
10
נראה ...
עוד סתם אזרח  |  16/05/14 14:16
11
הפתיח של אריה אבנרי היה מוריד
אריה מחשי  |  16/05/14 14:42
12
מתי המערכת המשפטית תחקור את
"שלום אוסלו" ?!  |  16/05/14 14:45
13
נוכל נשאר נוכל, זה בDNA
אייבי בנימין  |  16/05/14 14:46
 
- כאן לשקר יש רגליים....
צבע הכסף  |  17/05/14 22:56
14
כל הכבוד וההערכה לאריה אבנרי
א. איל  |  16/05/14 16:18
15
גנב יהודי ראשון וזונה ראשונה
הסטוריון  |  16/05/14 17:25
16
התשואות, גם ליואב יצחק!!! ל"ת
וינטר הניה  |  16/05/14 18:20
17
תהיה רציני אבנרינבל כזה יתחרט? ל"ת
בקשה מוזרה  |  16/05/14 21:48
18
תגובה
אלי ב.  |  16/05/14 22:13
19
מבקר המדינה ואולמרט
מתיו  |  16/05/14 22:38
20
מי זה היה?
אורי פ  |  17/05/14 14:38
21
אבנרי ,זאת לא מלחמה בשחיתות
חמודי ג.  |  17/05/14 16:28
22
אבנרי מספר על אולמרט 30 שנה
לדרמן  |  17/05/14 16:42
23
סליחה
עמליה - נינה  |  17/05/14 19:01
24
olmert ahud
אלי אמיר  |  21/05/14 09:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט הולילנד
איתמר לוין
הביקורת על סגנונו של רוזן אינה מוצדקת    הלל צ'רני קיבל מחמאות וגם ענישה קלה מהצפוי    שמואל דכנר יוצא מגזר הדין רע מאוד    העונשים לא חרגו מהמתחמים בצורה שתביא להתערבות ממשית בהם    שימו לב למה שאומר רוזן על המערכות המושחתות    וגם היה לו כשל לוגי לאורך גזר הדין
איתמר לוין
סיכום היום הדרמטי במשפט הולילנד: שולה זקן החלה לחשוף בפומבי את שאמרה עד כה רק בחדרי החקירות בנוגע למעשיו של אהוד אולמרט. השופט דוד רוזן ניצל זאת כדי לעגן את הכרעת דינו, ובדרך גם אישש את הטענה שלנו בדבר שיבושו של משפט ראשונטורס-טלנסקי
איתמר לוין
קובע: "העונש המוצע אינו עומד ואינו יכול לעמוד במתחמי הענישה שנקבעו בתיק זה", אך ההסדר אינו בלתי סביר במידה המצדיקה שלא להסכים לו
איתמר לוין
"אני הגעתי אליהם כשאני הבנתי שעורך הדין שלו קורא לי שקרנית בטלוויזיה, כשהוא יודע שאני משקרת, נכון, הוא צדק כשהוא קרא לי שקרנית, כי שיקרתי, אבל שיקרתי לבקשה שלו"
איתמר לוין
"ואז אני נכנסתי לאהוד והוא אמר אין ברירה, צריך לעזור לו, תחברי ביניהם שיקבעו פגישה, ואני מחברת ביניהם, הם נפגשו בקפה אפרופו, אני מדברת על יוסי ועל דכנר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il